Houquote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef zquing het volgende:
@WhiteTiger1
je vraagt er zelf wel om dat users hier je foto's gaan posten. Wanneer je weer zo uitlokt hou ik je topic niet schoon
Beter geef je mij een notequote:
iets met obvious en troll, zowel hier als in der foboquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom WhiteTiger1 dit topic opent terwijl ze kan verwachten dat ze dan genadeloos afgemaakt gaat worden.
De triestheid gebiedt mij te zeggen dat ze misschien nog echt isquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
iets met obvious en troll, zowel hier als in der fobo
QFTquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS is geen troll, maar heeft gewoon een gebrek aan inzicht en intelligentie
Is die gast blind ?quote:
eens, ik snap ook niet waarom ze jouw foto in topics neerzetten. Zit je de hele tijd tegen zo'n mongoloïde kop aan te kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Ik noem geen namen maar er zijn mensen die graag ff willen trollen met jou fotos uit jou Fobo
Die zetten ze dan op het forum ik noem dat gewoon zielige persoontjes die verder geen leven willen hebben en de hele dag lopen te kankeren en trollen als jij iets typt op het forum![]()
Klacht ;dat je geen fotos normaal in je Fobo kan zetten anders gaan ze ermee trollen
en ja ik zal wel reakties krijgen van Ts kan niet schrijven ik zeg tegen die users LEKKER BELANGRIJK![]()
zijn wel meer dingen waar jejje over druk kan maken kijk ff lekker anders bij jouzelfals je verder niks te melden heb dan dat bespaar jezelf dan de moeite en type nix ok
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Dank.Je hebt 55 notes gekregen van onze moderators.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
weet ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef ynuhh het volgende:
Eens met de klacht. Maar je lokt het alleen maar uit met zulke topics. Vergeet dat niet, schat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |