Ik heb heel erg gemerkt dat als je van paradigm switcht, Hope direct aan het curen is. Nee, dan de ellenlange beweging die Light MOET maken wil ze cure casten.Dat is dan echt tijdsverspilling.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik Sazh gebruik dan is Light mijn Med, maar ik begin nu te merken dat die er wel af en toe net iets te lang over doet en te laat is. Dus nu heb ik Sazh ingeruild voor Hope en is die mijn Med (al heeft die dan weer zo weinig HP dat ie af en toe meer met zichzelf bezig is dan met de party healen). Mocht Hope dan dus doodgaan dan switch ik ff zodat Light weer een Med is en dan Hope kan raisen.
Oeh, ik ben volgende maand in Japan, eens kijken of die ondertussen goedkoper zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef blessed19 het volgende:
Ik wil Vanille en Fang!
Ik gok dat dat niet pastquote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Flashbag het volgende:
Moet ik die poppetjes nou serieus nemen of niet ?
Zijn kleine schaalmodellen, lukt je niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Flashbag het volgende:
Moet ik die poppetjes nou serieus nemen of niet ?
Ja heuj dat weet ik ook welquote:
Leuk manquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Marble het volgende:
Je kan er ook verhaalijnen mee naspelen, of zelf nieuwe bedenken. Ik heb al legio plotlijnen in mijn hoofd zitten voor XIII-2.
SPOILER: Chapter 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Marble het volgende:
Je kan er ook verhaalijnen mee naspelen, of zelf nieuwe bedenken. Ik heb al legio plotlijnen in mijn hoofd zitten voor XIII-2.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik zie je al helemaal op de koffietafel spelen met een my little pony en Lightning op z'n rug. "ODIN!!!"
![]()
"We do this together!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik zie je al helemaal op de koffietafel spelen met een my little pony en Lightning op z'n rug. "ODIN!!!"
![]()
Autistisch dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Marble het volgende:
Lightning is gewoon een diepzinnige, getroubleerde ziel.
Ze kunnen niet iedereen plezierenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap niet dat deze game, ongeacht de muziek en graphs, zulke goede cijfers krijgt. Maar gelukkig is dit een algemeen topic, dus pak ik de DS versie van FF IV wel weer op.
quote:
Ook into incest?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Marble het volgende:
Ik ben echt helemaal into de lesbo's sinds dit spel. He-le-maal om. Ze zijn helemaal niet de Antichrist maar gewoon mensen zoals jij en ik.
Niemand is echt dood (of levend) zolang ze voortleven in je hart.quote:
Om een of andere manier vind ik XII zelfs leuker, alhoewel ik daar vanwege andere redenen eerder mee gestopt ben, mssn dat ik terughoudender moet zijn voor FF titels in de toekomst, ik heb nl een hekel aan action rpgs en FF gaat jammergenoeg die kant op. Ookal zijn alle RPG's nagenoeg lineair, vind ik XII niet meer dan een gangenstelsel, er is amper ruimte om ook maar een centimeter van je pad af te wijken, er zijn geen dorpjes met shops en het achtergrond verhaal word verteld via logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.quote:
Ik vind het later wel meevallen met de lineariteit, maar dat hadden ze beter eerder in het spel kunnen doen. Plus dat ik niet zou weten hoe ze dit helemaal free roaming hadden moeten maken, zonder interesse in het verhaal te verliezen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om een of andere manier vind ik XII zelfs leuker, alhoewel ik daar vanwege andere redenen eerder mee gestopt ben, mssn dat ik terughoudender moet zijn voor FF titels in de toekomst, ik heb nl een hekel aan action rpgs en FF gaat jammergenoeg die kant op. Ookal zijn alle RPG's nagenoeg lineair, vind ik XII niet meer dan een gangenstelsel, er is amper ruimte om ook maar een centimeter van je pad af te wijken, er zijn geen dorpjes met shops en het achtergrond verhaal word verteld via logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.
Het gaat mij niet perse om free roaming, maar puur dat er afgezien van de main story vrij weinig te beleven valt en ookal had FFXII hele vervelende characters(wat script en voice-overs betreft), had je tenminste iets van sidequests of hunts waarvoor je kon backtracken, had je een aantal NPCs waar je heen kon voor betere wapens(ipv een savepoint waar je wapens kon kopen) en voelde het, alhoewel het battle systeem mij na een uur of 15 ging vervelen, wel dat ik een deel in de FF serie aan het spelen was. Terwijl ik bij dit deel eilk alleen het gevoel heb dat het een FF game is vanwege een neger die een chocobo in zn haar heeft zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het later wel meevallen met de lineariteit, maar dat hadden ze beter eerder in het spel kunnen doen. Plus dat ik niet zou weten hoe ze dit helemaal free roaming hadden moeten maken, zonder interesse in het verhaal te verliezen.
Dat kan. De huntmissies later geven je nog een reden om door te spelen, los van het verhaal. Maar dat is een beetje het probleem, denk ik, het is later. Sommigen hebben de controller dan allang neergelegdquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat mij niet perse om free roaming, maar puur dat er afgezien van de main story vrij weinig te beleven valt en ookal had FFXII hele vervelende characters(wat script en voice-overs betreft), had je tenminste iets van sidequests of hunts waarvoor je kon backtracken, had je een aantal NPCs waar je heen kon voor betere wapens(ipv een savepoint waar je wapens kon kopen) en voelde het, alhoewel het battle systeem mij na een uur of 15 ging vervelen, wel dat ik een deel in de FF serie aan het spelen was. Terwijl ik bij dit deel eilk alleen het gevoel heb dat het een FF game is vanwege een neger die een chocobo in zn haar heeft zitten.
Tuurlijk my litle Princess of Powerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Marble het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Gestaltversie van Odin wel echt ontzettend tof vind en er soms ook dagdromen over heb dat ik er dan op rijd en spannende avonturen mee beleef en mensen van de ondergang en het kwaad red en zo.
Maar dan uiteraard wel op een uiterst butche manier à la Robin Hood of de Rode Ridder natuurlijk.
En ik, die dat vrije van XII dus vervelend vond, vind dit deel dus juist erg fijn. Ik speel FF juist om het verhaal en de magie en mooie beelden. Nou... daarmee kom ik bij XIII wel aan m'n trekken. Ik vind het verhaal en de karakterontwikkeling tot nu toe de beste van de FF's die ik gespeeld heb.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. De huntmissies later geven je nog een reden om door te spelen, los van het verhaal. Maar dat is een beetje het probleem, denk ik, het is later. Sommigen hebben de controller dan allang neergelegdOm nu 20 uur tegen je zin in te spelen om daar te komen is wat overdreven, natuurlijk.
Ik vind dit niet respectvol tegenover de personages.quote:
Maar dan kom je automatisch bij de vraag of je deze game gekocht had als deze onder een andere titel was uitgebracht.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik, die dat vrije van XII dus vervelend vond, vind dit deel dus juist erg fijn. Ik speel FF juist om het verhaal en de magie en mooie beelden. Nou... daarmee kom ik bij XIII wel aan m'n trekken. Ik vind het verhaal en de karakterontwikkeling tot nu toe de beste van de FF's die ik gespeeld heb.Dat ik daarvoor verrekte veel vrijheid moet inleveren vind ik niet zo gigantisch erg. Hooguit dat het in het begin wat te traag gaat qua vechtmogelijkheden.
het zijn maar bitjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind dit niet respectvol tegenover de personages.
Het spel had al eerder open gedeeltjes zoals Gran Pulse moeten bevatten. Vanaf chapter 3 of 4 of zo. Niet zo groot als Gran Pulse, maar een kleine versie ervan. Met een aantal side-missions en zo. Dan hadden mensen eerder kunnen "proeven" aan wat er in chapter 11 komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. De huntmissies later geven je nog een reden om door te spelen, los van het verhaal. Maar dat is een beetje het probleem, denk ik, het is later. Sommigen hebben de controller dan allang neergelegdOm nu 20 uur tegen je zin in te spelen om daar te komen is wat overdreven, natuurlijk.
Het hele verhaal is eigenlijk gewoon een lange aflevering van Buffy the Vampire Slayer, dus dat was wel een passende titel geweest.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan kom je automatisch bij de vraag of je deze game gekocht had als deze onder een andere titel was uitgebracht.
Niet automatisch nee. Maar misschien wel als er een goede review over was.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan kom je automatisch bij de vraag of je deze game gekocht had als deze onder een andere titel was uitgebracht.
U schertst toch zeker?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Het hele verhaal is eigenlijk gewoon een lange aflevering van Buffy the Vampire Slayer, dus dat was wel een passende titel geweest.
Fang = Buffy
Vanille = Dawn
Lightning = Angel
Hope = Willow
Sazh = Giles
Snow = Xander
Serah = Cordy
Hele seizoen 1 cast is van de partij.
Dat is dus ook mijn hele punt, je kan helemaal geil van de graphs worden en de muziek is idd subtiel, het battlesysteem word ook als tof ervaren, maar wat heeft de storyline en de rail shooter achtige omgevingen nog met eerdere delen te maken? Ik speelde FF juist omdat het een JRPG was met een ATB system was, niet omdat het een rail shooter met RPG elementen geworden is.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Het hele verhaal is eigenlijk gewoon een lange aflevering van Buffy the Vampire Slayer, dus dat was wel een passende titel geweest.
Fang = Buffy
Vanille = Dawn
Lightning = Angel
Hope = Willow
Sazh = Giles
Snow = Xander
Serah = Cordy
Hele seizoen 1 cast is van de partij.
Jij moet geen Mass Effect gaan spelenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.
En al helemaal geen dragon age!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jij moet geen Mass Effect gaan spelen
Ik heb soms zin om Fang en Morrigan crossover fanfic te schrijven, vind jij dat dat door de beugel kan?quote:
Ik vind het kleine meiske vanille meer iets voor morriganquote:Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik heb soms zin om Fang en Morrigan crossover fanfic te schrijven, vind jij dat dat door de beugel kan?
als ik nog 9 uur door zou zeuren zou ik pas op het moment komen dat ik meer over de game aan het zeiken ben dan de speeltijd die ik er aan besteed heb, en ik heb ook simpelweg het geduld niet om nog eens 5-10 uur te moeten spelen voordat ik eindelijk wat meer vrijheid krijg, ik heb deze game ook naast me neer gelegd omdat ik wel wat beters te doen heb dan dit spel, maar dat betekent simpelweg niet dat ik mijn kritiek niet spui over de delen die ik wel gespeeld heb(ala de eerste 10-15 uur).quote:Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef Marble het volgende:
Parodiuzz heeft inmiddels meer tijd besteed aan het klagen over dit spel dan het daadwerkelijk spelen ervan. Je hebt verder wel gelijk hoor, grote stukken van dit spel zijn doodsaai. Alleen maar X Auto Battle, X Auto Battle, X Auto Battle... Ik was meteen aan nieuwe playthrough begonnen als ik niet eerst weer daar doorheen moest om bij de echt toffe gameplay te komen.
Ik maak wel vaker een miskoop, dus het bedrag waarvoor ik het heb aangekocht vind ik niet erg, de soundtrack vind ik daarbij ook wel tof,dus ik heb iig nog iets waar ik van kan genieten.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef Marble het volgende:
Maakt het spuien het verlies van het aankoopbedrag minder erg? Ik probeer te achterhalen of het cathartisch werkt voor je.
Fabula Nova Crystallis schijnt als 10-jarig project bedoeld te zijn*, dus kan nog wel even duren.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer komt versus 13 er nou aan ?
Misschien is die wel goed.
Dat heeft FF dan weer niet, een pokemon/monster hunter achtige spinoff.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:55 schreef Marble het volgende:
Over Hyrule Field en ponies gesproken... Hoe cute zouden Epona/Odin-babies zijn!.
FFTA2 is anders exact een Pokemon-SRPG, maar dan met Moogles en Viera's ipv Pikachu's en Pachirisu's.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heeft FF dan weer niet, een pokemon/monster hunter achtige spinoff.
FFTA2 heb ik een uur of 30 gespeeld, maar als ik dan echt naar pokemon achtige srpgs moet kijken komen Digaea(DS), SMT:Devil Survivor(moeilijk) en Dragon Quest monsters:Joker(ripoff) echt een stuk dichter in de buurt.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Marble het volgende:
[..]
FFTA2 is anders exact een Pokemon-SRPG, maar dan met Moogles en Viera's ipv Pikachu's en Pachirisu's.
De naamgeving van die aanvallen komen al voor 80% overeen sinds games als shining force en ogre battle, dat heeft niks met de franchise te maken maar meer met het genre van de SRPG.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:06 schreef Marble het volgende:
Ze hoeven alleen de sprites maar te veranderen en dan kan Nintendo FFTA2 zo heruitgeven als Pokemon Tactics. Zelfs de aanvallen komen voor 80% overeen onder andere naamgeving.
Het gene wat mij bij FFTA2 het meest irriteerde, en overigens zich ook onderscheidde van de pokemon franchise, was dat je niet kon kopen/huren wat je wilde, maar wat je aangeboden werd, daarnaast waren events gebaseerd op tijd, en alhoewel je bij pokemon wel timebased events hebt, is het niet zo dat je op een bepaalde tijd op een bepaalde tijd terug moet komen om de kans te hebben dat er een van de drie items word aangeboden die je wilt hebben. Daarbij vind ik SMTDS zelfs beter te vergelijken met pokemon dan FFTA2 omdat je PP 3x kan attacken als je 2 demons aan je party toegevoegd hebt en die dezelfde strength/weaknesses hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef Marble het volgende:
Oortjes van de Vieras geel en blauw verven, oortjes van de Moogles wit en bruin, Bangaas groen en Seeq blauw, Luso een petje op en je hebt Ash Ketchum, Adelle verft haar haar blauw en daar is Dawn.
Kan zo de schappen in. Fire Emblem, Shining Force, SMT, Disgaea etc. staan veel veder van Pokemon af maar bij het spelen van FFTA2 had ik echt de hele tijd het gevoel een Pokemon-SRPG in handen te hebben met een FF-sausje. Als Nintendo ooit een SRPG van die franchise zou maken hoeven ze echt niet lang te zoeken.
Maar wel om bepaalde soorten te vangen want swarm-Pokemon etc. komen maar 1 keer per week (als in IRL tijd, niet in-game tijd). Dat is nog kutter dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
alhoewel je bij pokemon wel timebased events hebt, is het niet zo dat je op een bepaalde tijd op een bepaalde tijd terug moet komen om de kans te hebben dat er een van de drie items word aangeboden die je wilt hebben.
Het verschil tussen noodzakelijke wapens/armour verkrijgen en weapons/armour verkrijgen die iets beter zijn dan het noodzakelijke waarvoor je random moet rondzwerven is er. Het is nl niet noodzakelijk om een swarm af te wachten om pkmn uit te spelen, als je daar integen in TA2 te weinig items verkrijgt om nieuwe wapens te creeren blijf je hangen in je cure/fire spell, die na een tijdje waardeloos is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar wel om bepaalde soorten te vangen want swarm-Pokemon etc. komen maar 1 keer per week (als in IRL tijd, niet in-game tijd). Dat is nog kutter dus.
Volgensmij wilt SE dat FF en DQ mainstream gaan, en dat ze kleinere studios aan de gang laten gaan met minder populaire installments.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef Ixnay het volgende:
En FFXIII is gewoon heel goed maar het was gewoon te gehyped allemaal, het voelt als een anti-climax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Morgen. Not. Er is iig nog niets over bekend (qua releasedatum). Ook niet van de PSP versie. SE heeft wel aangegeven geinteresseed te zijn in een FFXIII-2, maar ik hoop het zelf eigenlijk niet. Laat ze maar eens wat vaart achter andere lopende projecten zetten.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer komt versus 13 er nou aan ?
Misschien is die wel goed.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef Marble het volgende:
Coole easter egg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Cool.
Zit nu CH11:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is dit nu al weer een raar topicEn ik las net alweer een spoiler op pagina 1
![]()
Please guys, let daar een beetje op.
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Fipotje het volgende:
Gewoon niet meer hier komen dankan moeilijk alles spoileren / niet iedereen houdt er rekening mee / game is al een aardig tijdje uit nu.
Maaoh sommige mensen vergeten dat kleine dingen zoals datquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.
Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in spoilers te zetten. Omdat het "zo klein" is. Daarom vind ik niet dat je over die kleine dingen moet gaan zeuren.
Ik zie het ook liever in spoiler tags maar mensen vergeten soms dat het ene wel een spoiler is voor de ene persoon en voor de ander niet.
SPOILER: joehoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het dan altijd zo
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.
Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
Bullshit,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komen.
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bullshit,
gewoon even die moeite nemen imo.
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheetquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet worden
Wel als het maar 2 secondes is in het hele verhaal en voor de rest totaal niet van belang is voor het verhaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutzooi.
-nee-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
misschien wel een idee om dan ook een:
ALGEMEEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 14:16:10 ]![]()
Nee die inderdaad niet neequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
zullen we anders gewoon per chapter spoilertags gebruiken dus bijvoorbeeld:
CH1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
ALGEMEEN:Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En zijn chapternummers niet ook spoilers?
Want als ik nou vertal dat er XX chapters zijun... dan weet je als je bij chapter X bent dat je het al bijna uitgespeeld hebtL'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes vanja dat is precies wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten.
Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bythebyquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die inderdaad niet nee
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.![]()
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En ik vind beide onzinquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bytheby
L'Amour menaçant:
the opposite is also true my friend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Maanvis het volgende:
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.![]()
i'm not your friend, buddy.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
the opposite is also true my friend.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Amos_ het volgende:
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
L'Amour menaçant:
Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet wordenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik doelde ook niet op DEZE keer. Als je het verhaal van the boy who cried wolf kent dan riep die de laatste keer ook terechtquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
zullen we anders gewoon per chapter spoilertags gebruiken dus bijvoorbeeld:
CH1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
ALGEMEEN:Fruitje!! Er is een mogelijkheid om een spoiler een hint te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
[spoilers=wapens upgraden]tsk [/spoilers]
zonder s achter spoiler wordt dat dan uitgevoerd als:SPOILER: wapens upgradenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ja hier ben ik ook nieuwschierig naar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef Desunoto het volgende:
Maarre... heeft iemand al die Collector's Catalogue upgegrade en een verschil gemerkt?
-nee-![]()
Ja precies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Amos_ het volgende:
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
Een beetje kunnen bedenken wat spoiler waardig is en wat niet kan iedereen toch wel.
Als ik zeg dat Wladislaus een kutmonster is met z'n aanval die je alleen kan overleven door een Sentinel te gebruiken, is dat gewoon niet spoilerwaardig. Want het is gewoon een monster, los van het verhaal.
Maar als ik het heb over het gevecht tegen de "eindbaas" dan kan iedereen die zover is wel bedenken dat je zijn naam niet moet noemen. Zeggen dat 'ie bepaalde vervelende aanvallen heeft doet niemand kwaad, maar laat de naam achterwege en zo... want dat is een huge spoiler.![]()
Euh nee, volgens mij wordt het toch vrij snel al duidelijk dat het de bedoeling is dat je hem gaat verslaan, nietwaar?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja precies.
Een beetje kunnen bedenken wat spoiler waardig is en wat niet kan iedereen toch wel.
Als ik zeg dat Wladislaus een kutmonster is met z'n aanval die je alleen kan overleven door een Sentinel te gebruiken, is dat gewoon niet spoilerwaardig. Want het is gewoon een monster, los van het verhaal.
Maar als ik het heb over het gevecht tegen de "eindbaas" dan kan iedereen die zover is wel bedenken dat je zijn naam niet moet noemen. Zeggen dat 'ie bepaalde vervelende aanvallen heeft doet niemand kwaad, maar laat de naam achterwege en zo... want dat is een huge spoiler.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik zit in chapter 11 en durf nog niet te zeggen wie het precies gaat worden, omdat een vroege hint naar de eindbaas meestal niet klopt. Maar na deze post weet ik het zeker wie het word.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh nee, volgens mij wordt het toch vrij snel al duidelijk dat het de bedoeling is dat je hem gaat verslaan, nietwaar?
En bedankt he!![]()
-nee-![]()
Nee niet altijd voor iedereen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh nee, volgens mij wordt het toch vrij snel al duidelijk dat het de bedoeling is dat je hem gaat verslaan, nietwaar?
Soms weten we achteraf dat bepaalde plottwwists doorzichtig waren, of juist niet.
En dan denk je niet te spoileren. Maar voor mensen die daar nog niet zijn kan het al een spoiler zijn.SPOILER: Chapter 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Eindelijk uitgespeeld XD
Seraph's Crown met 60% death protectie bood uiteindelijk tóch genoeg protectie XD
Nu weer verder met mn crystarium vullen ^^What was once contained, will be unleashed![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet altijd voor iedereen.
Soms weten we achteraf dat bepaalde plottwwists doorzichtig waren, of juist niet.
En dan denk je niet te spoileren. Maar voor mensen die daar nog niet zijn kan het al een spoiler zijn.Dan moet je niet hier komen een maand nadat een spel gereleased isSPOILER: Chapter 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gedicht over Maanvis
Ja, dan wordt het een rare itemfinder, altijd leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef Desunoto het volgende:
Maarre... heeft iemand al die Collector's Catalogue upgegrade en een verschil gemerkt?
Ik heb het niet bijgehouden of het echt boeit. Ik krijg op zich aardig wat items, maar dat kan ook lijken omdat ik gewoonweg sneller kereltjes neerkrijg naar mate ik sterker ben geworden.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Er is zo'n beest die de voorganger laat vallen geloof ik. Ergens in het begin van de huntmissies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:29 schreef Fipotje het volgende:
vanaf wanneer kan je die sprint shoes maken ?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hm, maar eens in investeren dan. Ik heb inmiddels 3 Collectors Catalogues... geen idee waar ze vandaan zijn gekomen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het een rare itemfinder, altijd leuk
Ik heb het niet bijgehouden of het echt boeit. Ik krijg op zich aardig wat items, maar dat kan ook lijken omdat ik gewoonweg sneller kereltjes neerkrijg naar mate ik sterker ben geworden.
Ik vind het spel een beetje irritant op dit punt. Ik ben nu op het punt waar ik de monsters die ik aan kan met gemak versla, maar degene die sterker zijn ook echt 100x sterker zijn. Zinitra bijvoorbeeld... wtf? Even serieus, die is toch onmogelijk tenzij je extreem veel HP heb of zo?
En waarom is het verschil tussen die reuzen zo groot? De ene doet ongeveer 1000 schade op ieder personage met een stomp op de grond, maar de volgende doet 8000 schade.... veels te groot verschil.Jammer.
![]()
Zinitra heeft maar een pijnlijke aanval. Die HP om het te overleven komen nog
Idem bij die reuzen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Die ene pijnlijke aanval doet anders wel meer dan 12000 iig. Te veel.
Weet iemand hoeveel HP je in totaal kan krijgen zeg maar? Voor een personage als Lightning met het gemiddelde aantal HP van het team?![]()
Bij mij heeft ze 20k+ iig, ik ben nog niet helemaal max qua crystalarium, maar heel veel komt er niet meer bij. Snow haalt 30k.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
uitgespeeld!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:58 schreef blessed19 het volgende:
uitgespeeld!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké dan zit ik nu dus op de helft van de te behalen HP ongeveer. Geeft nog wel hoop, maar dan nog wordt het super moeilijk. Veel Sentinel werk dus. En dat komt voor een aardig groot deel op geluk aan (vaak krijg je gewoon geen kans om snel te switchen naar sentinel, of doet een personage die je niet zelf bestuurt te laat mediguard en zo). Niet leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Bij mij heeft ze 20k+ iig, ik ben nog niet helemaal max qua crystalarium, maar heel veel komt er niet meer bij. Snow haalt 30k.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in C11 wordt het wel moeilijker zeg, elke battle moet ik weer echt mn best doen en dan nog vaak 2x proberen.
Wat is een goede battle team setup?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
In chapter 11 (gran pulse) kan je nog niet alle missies doen. dus als het echt te moelijk wordt moet je gewoon ff verder met het spel gaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:30 schreef Jesse_ het volgende:
in C11 wordt het wel moeilijker zeg, elke battle moet ik weer echt mn best doen en dan nog vaak 2x proberen.
Wat is een goede battle team setup?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
met de eerste missie heb ik al knetter veel moeite
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Ik moet zelfs denken welke dat isquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Jesse_ het volgende:
met de eerste missie heb ik al knetter veel moeite
Ikzelf moet nog 2x 5 stars, dan heb ik eindelijk de trophy. Alleen weinig tijdDan moet ik nog even kijken welke ik mis.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
De eerste is met die slimies toch? Dat is lang geleden
Vandaag ga ik ff13 uit spelen (moet even wachten op een nieuwe receiver)
een doorzichtige slimy maar daar ben ik nog niet eens :pHet is geel en staat in mijn ondertitel!
Yeeeaaahhhh
Ik kan die ene Tortoise met 3,7 miljoen HP nu aan. Wel met summon natuurlijk, anders lukt het niet.
Sazh![]()
Sazh in Ravager mode heeft een aanval die heet Cold Blood... zo gauw als je hem staggert -> Cold Blood gebruiken totdat de staggermeter op 900% zit of zoiets. En dat gaat SNEL. Dan heel hard aanvallen (van tevoren al even haste en zo casten op de rest van je team). En dan is 'ie dood voordat 'ie kan opstaan.Werkt altijd.
![]()
![]()
Iemand al de Long Gui verslagen?It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Long Gui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Even een vraag over Chapter 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
Vandaag toevallig. Gelukkig hoef dat maar 1 keer voor de trophy. Shao is gelukkig wat beter te doen (voor de drops)quote:![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Amos_ het volgende:
Even een vraag over Chapter 11Einde hoofdstuk 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Einde hoofdstuk 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks.
Overigens moet ik zeggen dat het spel me steeds meer en meer positief verrast. Damn, na zoveel uur grinden en shit nog steeds zo'n dikke sfeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
Ik ben heerlijk aan het verdwalen in de Yaschas Massif - The Tsumitran Basin![]()
![]()
Hier en daar wat Marks verslaan, Looten ,heerlijk
Dat ik daar met mijn eerste playthrough voorbij ben gelopen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik ookquote:Op zondag 11 april 2010 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben heerlijk aan het verdwalen in de Yaschas Massif - The Tsumitran Basin![]()
![]()
Hier en daar wat Marks verslaan, Looten ,heerlijk
Dat ik daar met mijn eerste playthrough voorbij ben gelopen![]()
!
Zit nu @ Mark 12! Alle andere marks op 5 sterren trouwens
Ik ben ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen gekomen![]()
![]()
![]()
! Ik moest zo lachen
Daarna nog geprobeerd omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te slopen maar ik was zwaar underpowered
DEZE GAME IS DE FUCKING SHIT!
Gisteren tot veel te laat gespeeld, ik werd vanmorgen op de bank met mn controller in mn hand nog wakker terwijl het liedje van de Steppe in mn hoofd zat gebrandLaatste keer dat dat gebeurde was ik met FFXII bezig trouwens
!
Trouwens over die Steppe/Massif:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2010 13:12:21 ]![]()
Na 21 uur ben ik er nog steeds niet uit of ik het een toffe of een bagger game vind.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Godver die Zirnitra slaat per aanval een party member dood en hij valt te snel achter elkaar aan
Ik kan Zirnitra nu nét aan. Fang is 75% van de tijd een Sentinel om de aanvallen naar zich toe te lokken. Gaat regelmatig (lees: 10 tot 20 keer in een gevecht) dood maar dat mag want ze is niet de leader. En dan brengt Vanille of Lightning haar (snel!) weer tot leven.
Setup is zo:
Lightning / Fang / Vanille
Heel veel RAV / SEN / MED
Soms RAV / COM / MED
Soms RAV / SAB / MED
Soms RAV / SAB / SAB
Soms MED / SEN / MED bij noodgeval
En bij stagger: RAV / COM / RAV![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zulke dingen hoeven niet in spoilers hoor. Staan geen schokkende onthullingen in of zo. Alleen maar wat tactieken.
Cerberus (COM COM COM) is maar heel zelden handig. Alleen als je stagger meter heeeeel hoog is. Maar bij hoge stagger meters kom je bijna nooit. Slechts enkele vijanden. Vaak is RAV RAV COM en later RAV COM COM beter.
Voor wie het nog niet weet trouwens: Sazh z'n ravager aanval Cold Blood is geweldig voor als je de stagger meter super snel omhoog wil (als 'ie al in stagger zit). Is zo gebeurd.![]()
welk level moet je hebben om cold blood te kunnen krijgen?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Crystarium level 9 en dan in z'n upgrade gebeuren daar bij ravager ergens (dan ben je op weg naar role level 4 denk ik)quote:Op zondag 11 april 2010 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
welk level moet je hebben om cold blood te kunnen krijgen?
Om hem te gebruiken moet je Sazh wel als leader hebben en zelf inzetten door naar abilities te gaan. Zelfde geldt voor Highwind voor Fang (ook goed maar Cold Blood is beter) en de andere speciale moves van andere personages. Helaas doen ze die niet uit zichzelf...
Cold Blood =x1000
Vlak nadat je de tegenstander staggert... meteen Cold Blood gebruiken en die stagger percentage meter vliegt omhoog.![]()
![]()
Klopt, maar die switch naar COM COM RAV kost ook weer tijd waardoor je meer damage misloopt dan wint.quote:Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef Desunoto het volgende:
Zulke dingen hoeven niet in spoilers hoor. Staan geen schokkende onthullingen in of zo. Alleen maar wat tactieken.
Cerberus (COM COM COM) is maar heel zelden handig. Alleen als je stagger meter heeeeel hoog is. Maar bij hoge stagger meters kom je bijna nooit. Slechts enkele vijanden. Vaak is RAV RAV COM en later RAV COM COM beter.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook!
Zit nu @ Mark 12! Alle andere marks op 5 sterren trouwens
Ik ben ook alIk zit pas bij Mark 3 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen gekomen![]()
![]()
![]()
! Ik moest zo lachen
, alleen die zit ergens boven, terwijl ik beneden zit
Psn online ID Tec-Deacon
Mijn PS3 of FF13 disc crashes als ik een bepaalde warpportal inloop (chapter 13; die waar je doorheen moet).
quote:Op zondag 11 april 2010 18:02 schreef wdn het volgende:
Mijn PS3 of FF13 disc crashes als ik een bepaalde warpportal inloop (chapter 13; die waar je doorheen moet).
Ai, da's zuur......
Steeds? Of 1x?L'Amour menaçant:
Constant. Is alleen bij ff13 dus het zal de disc zijn. Morgen jaag ik de disc door een cleaner heen dus misschien is er nog hoop.Beatus vir qui suffert tentationem.
Bijna platinum. Nog drie donkere components grinden, maar ze willen niet. Kut Longs.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Pff, heb ik die Zirnitra en de final boss eindelijk verslagen, kom ik in de Faultwarrens ineens 3 Tonberries tegen XD
Tips? Want meer dan 1 krijg ik er niet dood
What was once contained, will be unleashed![]()
Je zou juist denken dat het begin het moeilijkst is en als je er 1 doodmaakt die andere 2 ook nog wel aankan. Makkelijker.
Worden ze sterker gedurende het gevecht of zo?![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 00:46 schreef Desunoto het volgende:
Je zou juist denken dat het begin het moeilijkst is en als je er 1 doodmaakt die andere 2 ook nog wel aankan. Makkelijker.
Worden ze sterker gedurende het gevecht of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed![]()
De eindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
quote:Op maandag 12 april 2010 07:31 schreef Amos_ het volgende:
De eindbaasIdemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde de PS3 eigenlijk niet uitzetten vanwege dat laatste
L'Amour menaçant:
De aanvallen worden volgens mij 'gereset' na een bepaalde grudge en begint het feest weer opnieuw. Zoals al eerder gezegd, ik doe alles met 'instant stagger' mogelijkheid en heb niet zo heel veel last daar gehad. Een wolkje fortisol en deceptisol zou misschien nuttig zijn als je deze wapens en items niet hebt, anders zijn ze erg, uh, lastigquote:Op maandag 12 april 2010 00:41 schreef Purevil het volgende:
Pff, heb ik die Zirnitra en de final boss eindelijk verslagen, kom ik in de Faultwarrens ineens 3 Tonberries tegen XD
Tips? Want meer dan 1 krijg ik er niet doodEenmaal in stagger moet je 2 of meer COM's regelen, want ze moeten zo snel mogelijk dood. Ik kan het nu niet echt naspelen zonder instant stagger, want met 20k+ hp is dat niet echt eerlijk vergelijken
quote:Op maandag 12 april 2010 07:31 schreef Amos_ het volgende:
De eindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]Zit nu op het werk dus heb niet alles bij de hand, maar even uit mijn hoofd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snow 8200 hp 1500 strength
Sazh 7800 hp 600 strength/magic
Vanille 6700 hp (of hoger..iets..) 1300 magic en Improved Cure 2
Start paradigm is Com/Syn/Sab
Het probleem zit hem erin dat al zijn aanvallen echt verrekte veel schade blijven doen, vooral als ie dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel, bij die boss ga ik niet dood maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
Mja, dan is ie wel erg pittig. Heb je nog een savegame om net voor dat punt flink te grinden? Die plek is echt het beste van het hele spel denk ik, qua tijd/CP verhouding. Zo kun je zorgen dat je in ieder geval wat langer overleeft
Ik werd echt moe van die wereld eerlijk gezegd, dus ik wilde er doorheenquote:Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Mja, dan is ie wel erg pittig. Heb je nog een savegame om net voor dat punt flink te grinden? Die plek is echt het beste van het hele spel denk ik, qua tijd/CP verhouding. Zo kun je zorgen dat je in ieder geval wat langer overleeft
Vond het geen fijn/,ooi stuk.L'Amour menaçant:
Op het allerlaatst ben ik toch wel even een uurtje of twee gebleven hoor. ik gok zo'n 100k Cp per kwartier, op redelijke veilige manier.quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd echt moe van die wereld eerlijk gezegd, dus ik wilde er doorheen
Vond het geen fijn/,ooi stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat had ik dus ook. Werd er nogal moe van, tot aan het punt toe dat zelfs mijn vriendin (die kijkt nogal regelmatig mee als ik FF XIII aan het spelen ben) riep dat ik nu verdomme maar eens door moest lopenquote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd echt moe van die wereld eerlijk gezegd, dus ik wilde er doorheen
Vond het geen fijn/,ooi stuk.
Maar volgens mij heb ik nog wel een save van hiervoor ja.
Overigens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
quote:Op maandag 12 april 2010 09:35 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Werd er nogal moe van, tot aan het punt toe dat zelfs mijn vriendin (die kijkt nogal regelmatig mee als ik FF XIII aan het spelen ben) riep dat ik nu verdomme maar eens door moest lopen
Maar volgens mij heb ik nog wel een save van hiervoor ja.
Overigens,Chapter 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op het allerlaatst ben ik toch wel even een uurtje of twee gebleven hoor. ik gok zo'n 100k Cp per kwartier, op redelijke veilige manier.Ja misschien moet ik toch maar ff terug. Maar ik hou echt ZO niet van dat grinden. Ik bedoel, die Cie'th missies hebben naast grinden dan nog een verloop, een doell. Dat vind ik dna nog wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vind het level zelf, het chapter zelf ook gewoonweg niet leuk. De wereld zegmaar.L'Amour menaçant:
Klopt. Ik vond dat stuk ook echt tergend slecht. Vooral omdat je zoiets hebt van... wat de neuk doe ik hier, wat is dit ...quote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik toch maar ff terug. Maar ik hou echt ZO niet van dat grinden. Ik bedoel, die Cie'th missies hebben naast grinden dan nog een verloop, een doell. Dat vind ik dna nog wel leuk![]()
Maar ik vind het level zelf, het chapter zelf ook gewoonweg niet leuk. De wereld zegmaar.
Knowledge is power, use it wisely.
Snap ik. Maar als je alle tropheeen wilt halen is het de overweging om op Gran Pulse te gaan grinden (ja, missies herspelen tot in den eeuwigheid) of daar. Dan maar liever daar, tot zo ver dat kon. Op die plek kun je namelijk niet meer terugkomen, als je eenmaal Mr. BigBoss gesloopt hebt. Helaas merkte ik dat dus wat later, anders was ik nog wel even geblevenquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik toch maar ff terug. Maar ik hou echt ZO niet van dat grinden. Ik bedoel, die Cie'th missies hebben naast grinden dan nog een verloop, een doell. Dat vind ik dna nog wel leuk![]()
Maar ik vind het level zelf, het chapter zelf ook gewoonweg niet leuk. De wereld zegmaar.
Hopelijk kan ik deze week een uurtje of wat vinden om die laatste acc. te uppen, dan heb ik dat ook gehad. En dan, de leegte
En misschien is dat ook alleen maar dat het zo net voor het einde zit, dat ik denk "Jaaa, let's get on with it, move!". Maar ik vind de wereld in dat chapter echt de minst leuke van allemaal. Qua beesten, qua omgeving, qua alles.quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond dat stuk ook echt tergend slecht. Vooral omdat je zoiets hebt van... wat de neuk doe ik hier, wat is dit ...
L'Amour menaçant:
Ik maak gewoon zoals vaker bij dit soort games, meerdere saves op meerdere punten aanquote:Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als je alle tropheeen wilt halen is het de overweging om op Gran Pulse te gaan grinden (ja, missies herspelen tot in den eeuwigheid) of daar. Dan maar liever daar, tot zo ver dat kon. Op die plek kun je namelijk niet meer terugkomen, als je eenmaal Mr. BigBoss gesloopt hebt. Helaas merkte ik dat dus wat later, anders was ik nog wel even gebleven
Hopelijk kan ik deze week een uurtje of wat vinden om die laatste acc. te uppen, dan heb ik dat ook gehad. En dan, de leegte
Knowledge is power, use it wisely.
dat doe ik ook. :p ik save nooit over een bestaande savegame, weet niet waarom. maar het is wel leuker omdat je nu bepaalde dingen nog snel kan naspelen.quote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik maak gewoon zoals vaker bij dit soort games, meerdere saves op meerdere punten aan
![]()
![]()
Ik begin er al de pest in te krijgen om bij savegame 99 savegame 1 te moeten overschrijvenquote:Op maandag 12 april 2010 10:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat doe ik ook. :p ik save nooit over een bestaande savegame, weet niet waarom. maar het is wel leuker omdat je nu bepaalde dingen nog snel kan naspelen.
Ik vond die 3 tonberries helemaal niet moeilijk eigenlijk. Maar dat kan ook een MGDW'tje geweest zijn. Iig gewoon snel focus fire op 1 tonberry en daarna de rest doen.
Een gedicht over Maanvis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's never over..
It's never over..
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:09 schreef iPat het volgende:Endgame, na missiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILER: eindbaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 05:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Endgame, na missiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's never over..
It's never over..
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:14 schreef iPat het volgende:
[..]Grinden na eindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grinden na eindbaasJa, dat probeer ik dus door continu die Adamantoises in de pan te hakken, want ik heb geld nodig voor wapens en 80.000 CPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is rot als ik daarvoor elke keer een nieuwe savegame moet starten om die Adamantoise op GP weer tegen te komen.
It's never over..
It's never over..
Ik heb die Tonberries ook redelijk makkelijk verslagen. Ze worden inderdaad wat vervelender later in het gevecht maar echt bedreigend zijn ze niet.
In tegenstelling tot Neochu.![]()
What the fuck... die kan ik dus onmogelijk aan he.
Screech = Vanille, Hope en Lighting dood, maakt niet uit welke boosts ze allemaal hebben als protect en shell en zo, allemaal dood. Sazh bijna dood en Fang en Snow kunnen het nog wel overleven (halfdood dus). Maar m'n healer is dus of Vanille of Hope, en die zijn kansloos. Dit is echt een onmogelijk gevecht nu. Kutscreech.
Iemand een truuk hiervoor?![]()
SEN/SEN/SEN? Geen idee, ik had hem ver voor de max crystallarium level al dood. Ik ben Mr Instant stagger, dat redt me zo vaak![]()
Fang en Snow kunnen SEN zijn bij mij.
Ja oké andere ook wel maar die zijn niet zo goed als SEN.
Ik heb alle combinaties wel geprobeerd, maar die Screech verneukt alles altijd. Naast dat het altijd wel 1 of 2 personages doodmaakt doet 'ie ook nog eens poison en weet ik veel wat op de overlevenden. En de healer(s) gaan dus ALTIJD dood door Screech.
edit
En Snow heeft inmiddels 17k HP
Fang en Sazh beide 15k en een beetje
Lightning bijna 13k
Vanille 12k
Hope 10k
Wapens zitten wel goed, flink geupgrade.
[ Bericht 9% gewijzigd door Desunoto op 13-04-2010 20:12:48 ]![]()
Dan moet Snow die ward hebben, dat helpt ook
Ja maar dan gaat de rest alsnog dood.
Want ik kan echt geen Sazh, Fang, Snow team hebben. Geen healer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb die Tonberries ook redelijk makkelijk verslagen. Ze worden inderdaad wat vervelender later in het gevecht maar echt bedreigend zijn ze niet.
In tegenstelling tot Neochu.![]()
What the fuck... die kan ik dus onmogelijk aan he.
Screech = Vanille, Hope en Lighting dood, maakt niet uit welke boosts ze allemaal hebben als protect en shell en zo, allemaal dood. Sazh bijna dood en Fang en Snow kunnen het nog wel overleven (halfdood dus). Maar m'n healer is dus of Vanille of Hope, en die zijn kansloos. Dit is echt een onmogelijk gevecht nu. Kutscreech.
Iemand een truuk hiervoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]Dan nog, hij heeft niet heel weinig HP of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zoiets als zeggen dat gigantuar ook ergens heel vatbaar voor is, maar door zijn aanval ben jij dat ook
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog, hij heeft niet heel weinig HP of zo
Dat is zoiets als zeggen dat gigantuar ook ergens heel vatbaar voor is, maar door zijn aanval ben jij dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]Die is niet 100% fullproof. Ik heb het eens geprobeerd, dat duurde een kwartier voordat dat vatte. Met normale aanvallen gaat dat een stuk snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kwartier proberen op een eindbaas van de trials, daar is niets mis meequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is niet 100% fullproof. Ik heb het eens geprobeerd, dat duurde een kwartier voordat dat vatte. Met normale aanvallen gaat dat een stuk sneller.
Een gedicht over Maanvis
waar is stone nr 6![]()
Heb 5 verslagen,maar er verschijnt geen nr 6 in de buurt,
Wel een heull kolere stuk gelopen,om uiteindelijk bij 8 uit te komen
Psn online ID Tec-Deacon
Wel als je het zelf binnen 5 minuten neerlegt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een kwartier proberen op een eindbaas van de trials, daar is niets mis mee.
5 minuten? Dan heeft hope net zijn 3e buff gecastquote:Op woensdag 14 april 2010 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als je het zelf binnen 5 minuten neerlegt..
Een gedicht over Maanvis
Je moet Hope ook niet slowen
Yaschas Massif – Paddraean Archaeopolis voor nummer 6quote:Op woensdag 14 april 2010 20:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
waar is stone nr 6![]()
Heb 5 verslagen,maar er verschijnt geen nr 6 in de buurt,
Wel een heull kolere stuk gelopen,om uiteindelijk bij 8 uit te komen
Ok ik ben om. Fang / Sazh / Vanille is nu mijn team.
Fang deelt zoveel meer damage uit dan Snow
Overigens, ze charged haar ATB balk bij elke aanval terwijl ze geen equipment heeft die haar dat geeft? Hoe kan dat?Knowledge is power, use it wisely.
Daar hebben bij mij Lightning en Fang ook last van. Met 5 ATB balken en haste is dat elke serie een volledige balkquote:Op donderdag 15 april 2010 09:56 schreef Amos_ het volgende:
Ok ik ben om. Fang / Sazh / Vanille is nu mijn team.
Fang deelt zoveel meer damage uit dan Snow
Overigens, ze charged haar ATB balk bij elke aanval terwijl ze geen equipment heeft die haar dat geeft? Hoe kan dat?
Ik had hem intussen al gevonden,quote:Op donderdag 15 april 2010 01:45 schreef Purevil het volgende:
[..]
Yaschas Massif – Paddraean Archaeopolis voor nummer 6
Wel kolere stukken lopen daar
Psn online ID Tec-Deacon
Inderdaad daar hadden ze wel eens een Chocobo kunnen neerzetten.
Maar er zijn gelukkig wel 2 teleport stones waarmee je naar het einde kunt teleporten.
Level daar niet te veel voordat je naar die Tower gaat anders wordt het erg simpel de rest van het spel.![]()
Kan je in CH11 ook al een Chocobo krijgen?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Volgens mij een passive ability in haar tree. Faultsiphon of zo, maar ik heb de naam niet even bij de handquote:Op donderdag 15 april 2010 09:56 schreef Amos_ het volgende:
Overigens, ze charged haar ATB balk bij elke aanval terwijl ze geen equipment heeft die haar dat geeft? Hoe kan dat?
Je weet dat dit mijn 2e playtrough is hequote:Op donderdag 15 april 2010 22:01 schreef Ixnay het volgende:
Inderdaad daar hadden ze wel eens een Chocobo kunnen neerzetten.
Maar er zijn gelukkig wel 2 teleport stones waarmee je naar het einde kunt teleporten.
Level daar niet te veel voordat je naar die Tower gaat anders wordt het erg simpel de rest van het spel.
Psn online ID Tec-Deacon
hmm, ik ben nu zo'n 8 uur bezig en volgens mij gaat 13 de ontzettende teleurstelling van 12 weer helemaal goed maken![]()
word alleen doodziek van hope, wat een ONTZETTENDE klaaghaas is dat zeg.. zo gauw hij zijn bek opentrekt heb ik alweer genoeg van hem
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ja, na een aantal missies te doen. Bij één missiequote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je in CH11 ook al een Chocobo krijgen?SPOILER: hele kleine spoiler, staat los van het verhaal verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n zusje had hem de bijnaam Hope Hopeloos gegeven.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Schunckelstar het volgende:
hmm, ik ben nu zo'n 8 uur bezig en volgens mij gaat 13 de ontzettende teleurstelling van 12 weer helemaal goed maken![]()
word alleen doodziek van hope, wat een ONTZETTENDE klaaghaas is dat zeg.. zo gauw hij zijn bek opentrekt heb ik alweer genoeg van hem![]()
Volgens mij zijn de meesten het wel met je eens dat Hope als personage in het verhaal zeer vervelend is.![]()
Ik ging vanmiddag per ongeluk van Mark 15 naar Mark 54![]()
Had het niet in de gaten, was met de eerste klap dood![]()
Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ging vanmiddag per ongeluk van Mark 15 naar Mark 54![]()
Had het niet in de gaten, was met de eerste klap dood
quote:Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Item van Mark 54Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhoe, kom goffteredomme elke net 1/2 seconde te kort voor Vanille der Eidolon
Ik heb nog 163,434 CP klaar staan om gebruikt te worden, maar wil dat gebruiken om haar Medic role te completen.
Aangezien zij helemaal niet in mijn normale main party zit, beetje zonde omdat alleen voor nu in Ravager te stoppen
Psn online ID Tec-Deacon
@Deacons spoiler: nee, dat krijg je niet van die kreng.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik heb Vanille der Eidolon inmiddels, Nu bijna weer bij Taijins tower aangekomen.![]()
Iemand een tip welk wapen ik van Light het beste kan gebruiken om een Omega te maken?
Ik zit nu voornamelijk met een Gladius,maar kan beter overstappen op een Lionheart.
Die heeft namelijk Quick Stagger in alle vormen
Psn online ID Tec-Deacon
Je geeft het zelf al aan. Of je wilt Organix, damage wise is die zeker de moeite waard. Doe die met wat kaiser knuckes en genji en de damage vliegt door het dakquote:Op zondag 18 april 2010 10:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb Vanille der Eidolon inmiddels, Nu bijna weer bij Taijins tower aangekomen.![]()
Iemand een tip welk wapen ik van Light het beste kan gebruiken om een Omega te maken?
Ik zit nu voornamelijk met een Gladius,maar kan beter overstappen op een Lionheart.
Die heeft namelijk Quick Stagger in alle vormen
Zo, en we zijn weer uit Taijin.
Nu 334,587 CP te besteden voor Snow en 302,347 CP voor Vanille
Wel even genoeg gefarmd voor vandaag
Psn online ID Tec-Deacon
Ik schijt op die Long Gui.
Het ging zo goed, hij had nog maar 2 miljoen HP over (), doet hij binnen een tijdsbestek van 10 seconden Doom, Roar en Ultima.
It's never over..
It's never over..
White Knight Chronicles had zo een FF kunnen zijn![]()
Heeeerlijke game
Mijn FF doet het na 10 pogingen nog steeds niet dus ik heb het even opgegeven (koop wel een 20 euro versie als de prijs gezakt is en dan doe ik de laatst 3 bosses)
Vanvond weer verder in CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 10:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanvond weer verder in CH11Ik was in CH13 bezig met die missies en kwam tot de laatste ronde van de Titan Challenges, maar dat lukte me ook niet. Eén klap en iedereen was dood, die dude deed zomaar even 9k damage ppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu dan toch maar op weg naar de eindbaas. 53u op de teller. Zodra het hele Crystarium open is ga ik wel weer terug naar de Titan Challenges.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Die Titan Challenges (en de andere missies) zijn echt raar... de ene eindbaas heb je in een minuut dood en hij doet alleen maar aanvallen van 1000 schade of zo en de volgende doet aanvallen van 9000 op iedereen inderdaad en heeft 10x zoveel HP. Ik heb het spel al eventjes niet gespeeld omdat het zo uit balans is op dit punt. Sommigen zijn ronduit onmogelijk nu... daar moet je nog een paar uur voor trainen (op z'n minst).![]()
Ik krijg ook het gevoel dat je van sommige opponenten gewoon NIET mag winnen. Hoe vaak komt het voor dat je buffs niet langer dan 30 seconden duren (zonder debuff van de tegenstander)? Ook is het zo dat de tegenstander die je hebt geslowed alsnog 3 aanvallen kan doen in 10-15 seconden. Vaaaaag.It's never over..
It's never over..
Alle characters hebben andere buf en debuftijden, dus daar kan het ook aan liggen
Snow is bv oetje traag met healen, terwijl Hope en Vanille daar weer in uitblinken. Dat werkt dus ook naar (de)buftijden.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, na een aantal missies te doen. Bij één missieOooooooh wat HAAT ik die missie!SPOILER: hele kleine spoiler, staat los van het verhaal verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Oooooooh wat HAAT ik die missie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quake is echt zo'n move die ik nooit gebruikMaar wel handig inderdaad na een pre-emptive strike. Toch nog een goeie tip zo na 55u in de game!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Grmbl. Ik zit nu al 2 uur te kloten met Odin. Het is voor het eerst dat ik echt vastloop in het spel.
Ik heb ELKE mogelijke strategie wat betreft paradigms toegepast, Commander/Medic (War & Peace), Ravenger/Ravenge (Dualcasting), Medic/Medic (Double Dose), Ravenger - Medic. De eerste paar keren kwam ik er niet eens aan te pas omdat Odin direct al met een combo toeslag, vervolgens met War & Peace had ik het bijna gehaald totdat Odin Thundara deed.
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.![]()
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
De Eidolons gaan dan ook niet neer met bruteforce. Gooi een librascope op Odin en lees vooral de bijzonderheden in zijn scherm (R1 indrukken), dan snap je hoe je Odin kan halen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Grmbl. Ik zit nu al 2 uur te kloten met Odin. Het is voor het eerst dat ik echt vastloop in het spel.
Ik heb ELKE mogelijke strategie wat betreft paradigms toegepast, Commander/Medic (War & Peace), Ravenger/Ravenge (Dualcasting), Medic/Medic (Double Dose), Ravenger - Medic. De eerste paar keren kwam ik er niet eens aan te pas omdat Odin direct al met een combo toeslag, vervolgens met War & Peace had ik het bijna gehaald totdat Odin Thundara deed.
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.
proquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quake is echt zo'n move die ik nooit gebruikMaar wel handig inderdaad na een pre-emptive strike. Toch nog een goeie tip zo na 55u in de game!
![]()
![]()
Libra op Odin.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mijn weapons geupdate zodat ik lightning resistance krijg. Ik ben teruggegaan in de level om nog meer gevechten te doen zodat ik mijn crystarium kan level uppen. Niets helpt, godmiljaar.![]()
En dan de hints lezen die in het statuscherm verschijnen.
Eidolons moeten gewoon via wat ZIJ willen zien.Beatus vir qui suffert tentationem.
Hoe kan ik aan de libra (R1 scherm) aflezen wat voor strategie ik moet aanhouden?
Ik kom niet eens aan aanvallen toe, ik blijf maar steeds healen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kan ik aan de libra (R1 scherm) aflezen wat voor strategie ik moet aanhouden?
Er staat onderin waar hij "gevoelig" voor is.Knowledge is power, use it wisely.
Het is me gelukt.
Symbiosis + Double Dose + War & Peace, deed het hem.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Vooral omdat je dan een medic bent, want in het libra-scherm staat dat ie zich daar aan overgeeft toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Symbiosis + Double Dose + War & Peace, deed het hem.
L'Amour menaçant:
Allereerste actie die je doet is libra.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kom niet eens aan aanvallen toe, ik blijf maar steeds healen.
Dan R1 (spel stopt dan)
Lezen wat er staat en uitvoeren.
Uit mijn hoofd :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Kun je dat niet eerder postenquote:
Ik zit nu de FFXIII soundtrack te beluisteren, momenteel Serah's Theme op repeat.
Ik krijg Bulbasaur niet verslagen.
Er staat dat het zwak is tegen lightning, maar als ik vervolgens thunder doe, heeft het minder effect dan de 'attack' move. Ik had het zover dat ie in stagger modus was met critical hits, maar ik had niet genoeg gauge over om Odin op te roepen.
verdorie die bazooka aanval is irritantHet is geel en staat in mijn ondertitel!
Ik heb net uitgevogeld dat ik 300 HP extra kan hebben door Tungsten Bangle in mijn equipment te plaatsen. Best handig voor eindbazen.
Mission 27 Mark: Mithridates![]()
Wat een fucker zeg, heb hem elke x bijna dood, en dan rost tie zoveel aanvallen achter elkaar![]()
En Staggeren gaat al heullemaal rete traag![]()
26 & 28 kickte ik met gemak,maar deze fucker![]()
Dan maar weer terug komen na het uitspelen
Psn online ID Tec-Deacon
Lees eens een boekjequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb net uitgevogeld dat ik 300 HP extra kan hebben door Tungsten Bangle in mijn equipment te plaatsen. Best handig voor eindbazen.
COM is vaak sterker, RAV (dus thunder etc) laat de staggerbalk sneller gaan op zo'n knakker. Staggeren is winnen. Maar eenmaal in stagger ga je mestal over op COM/COM/RAV bijvoorbeeld.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ja en com is meestal attack ruin ruin ruin ruin het efficienstequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees eens een boekje
COM is vaak sterker, RAV (dus thunder etc) laat de staggerbalk sneller gaan op zo'n knakker. Staggeren is winnen. Maar eenmaal in stagger ga je mestal over op COM/COM/RAV bijvoorbeeld.
Zo te zien weet je nog niet helemaal hoe libra werkt en auto-cast.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik krijg Bulbasaur niet verslagen.
Er staat dat het zwak is tegen lightning, maar als ik vervolgens thunder doe, heeft het minder effect dan de 'attack' move. Ik had het zover dat ie in stagger modus was met critical hits, maar ik had niet genoeg gauge over om Odin op te roepen.
Libra op 'm gooien (kan meerdere keren moeten) en je ravager zoekt zelf wel uit wat het beste is. Bulba verandert steeds van element, en van weaknesses. Dus dan zit jij lekker handmatig te thunderen.... terwijl dat misschien nu zijn weakness al lang niet meer is.
Lekker de auto-attack (nog) zijn werk laten doen.L'Amour menaçant:
bij groepen is ruinga en dan een blitz ertegenaan gooien ook wel een fijne combi... vooral als je een haste hebt lopen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en com is meestal attack ruin ruin ruin ruin het efficienste
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---![]()
Platinum. Done. Ik eet Long Guis nu ook voor ontbijt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
Platinum. Done. Ik eet Long Guis nu ook voor ontbijt
Netjes, hoeveel uur hebbie er nou over gedaan
Psn online ID Tec-Deacon
Veel te veel. Het rotte merkte ik na 80 uur dat het ding dus ook de tijd dat je in "pause" staat. En daar ben ik nogal van (even de was ophangen, koken, eten, etc). Ik gok toch een 120 uur actieve speeltijd. Het is sneller te doen, als ik het nu nog eens zou spelen. De vorige keer ging het mis met alle accessoires, geen idee wat ik al had en wat niet. Dat ging nu dus wat sneller.
Ergerlijke rvond ik dat overigens bij MGS4, waar je dus zelfs de filmpjes moest skippen omdat een van de 'interne trophies' dus het spel op een belachelijke lage tijd uitspelen was...Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik heb echt nog al mijn rare items & acc. geen enkele verkocht of gebruikt
Heb een aantal golden nuggets , 8 Trapezohedron , 3 green needles , en nog een aantal dure catalysts![]()
Upgraden doe ik echt op het alller alller laatst, maar dan gelijk naar Omega
Psn online ID Tec-Deacon
Oh, dat heb ik ook gedaan. Zoals in het begin gezegd, eerst zolang mogelijk gewacht met zelfs het upgraden van de crystalarium. Dat heeft ook tijd gekost, maar ik wilde weten tot hoever het mogelijk zou zijn geen CP uit te geven
Chapter 11 red je er niet mee, dat is wel duidelijk
120 uur gespeeld en het dan nog steeds niet goed kunnen spellen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat heb ik ook gedaan. Zoals in het begin gezegd, eerst zolang mogelijk gewacht met zelfs het upgraden van de crystalarium.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Dat laat alleen maar zien dat ik het heel lang niet gebruikt heb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Marble het volgende:
[..]
120 uur gespeeld en het dan nog steeds niet goed kunnen spellen?
Crystarium dus. Kut Crystal Bearers.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Platinum, vierde favoriet in de reeks.
Denk dat ik maar eens FFVI opnieuw ga spelen aangezien er niks tof is de laatste tijd.![]()
Eindelijk de Protoflorian boss verslagen. Mijn taktiek was NIET wisselen van paradigm (ik had de hele tijd Slash and Burn), dus constant in de aanval, en potions gebruiken om te healen in plaats van de cure spell.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Net Brynhildr verslagen met 20 uur op de klok, volgens mij ben ik net over de helft. Kan ik straks nog backtracken of hoe krijgen jullie in hemelsnaam +80 uur op de klok?![]()
You will notice. Waar je nu bent kom je niet meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:52 schreef NutKees het volgende:
Net Brynhildr verslagen met 20 uur op de klok, volgens mij ben ik net over de helft. Kan ik straks nog backtracken of hoe krijgen jullie in hemelsnaam +80 uur op de klok?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ik ben nu in nautilus, het doet me denken aan de golden saucer
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Gewoon alle twee.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Zal ik FFI of FFII halen voor me ipod ?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Die zijn allebei erg goed dus gewoon beide. Zullen niet al te duur zijn denk ik??quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Zal ik FFI of FFII halen voor me ipod ?
NM. ff13 kost 38 euro bij Bart Smit
Ja kosten maar 6 dollar ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zijn allebei erg goed dus gewoon beide. Zullen niet al te duur zijn denk ik??
NM. ff13 kost 38 euro bij Bart Smit
Haal ik ze maar allebei![]()
![]()
Lijkt me wel kut spelen op de eifeun of -pot. Kun je beter de PSP-versies halen, zijn het mooiste ook.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Ja probleem is dat me psp stuk isquote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Marble het volgende:
Lijkt me wel kut spelen op de eifeun of -pot. Kun je beter de PSP-versies halen, zijn het mooiste ook.
gebruikte hem altijd als mp3 speler en daarom nu maar een ipod touch gehaald. Naja ik probeer het gewoon speelt het kut helaas... anders is het mooi meegenomen
![]()
![]()
16 uur gespeeld en ik heb net Chapter 7 afgerond, ben ik een n00b?
Damn, hoe krijg je die adamantoirtoise dood, een keer stampen en 2 van de 3 zijn dood
Sentinel ?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
Damn, hoe krijg je die adamantoirtoise dood, een keer stampen en 2 van de 3 zijn dood
![]()
![]()
Say whut?quote:
Da's al snel!L'Amour menaçant:
Ik zat er aan te denken voor de iPhone jaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
9.95 of zoietsL'Amour menaçant:
Die aanval raakt iedereen dus dan heb je daar toch niks aan?quote:Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Chapter 9.
Marble hebben ze jou geraakt afgelopen week? Je spelling is een beetje vertieft zo nu en dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Marble het volgende:
Lijkt me wel kut spelen op de eifeun of -pot. Kun je beter de PSP-versies halen, zijn het mooiste ook.![]()
Altijd geweest. Ze hebben op sommige plekken 54,95 staan maar de prijs zou 38 euro moeten zijn bij BS (filiaal in Roermond had 2 prijzen staan: 38 op de schap met alle games waar ff13 tussen stond en 54,95 op een extra schap met ff13. Heb toen van een filiaalmanager te horen gekregen dat het 38 moet zijn maar als het voor 55 verkocht kon worden zouden ze niet moeilijk doenquote:).
FFI is een beter spel. Wel is het belangrijk wat voor jobs je kiest in het begin.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
FFII heeft meer verhaal maar het battle en level up systeem is minder goed dan deel I.![]()
Mijn manier nu:quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
Team: Sazh, Fang, Snow
Sazh als leader, hem in ieder geval haste en faith laten casten op zichzelf, en summonen voordat de Tortoise de tweede keer stampt (als het goed is moet Sazh de eerste overleven) dan valt dat beest op de grond. Dan ravager worden en blijven aanvallen totdat z'n staggerbalk bijna vol en je summon weggaat. Staggerbalk moet op ongeveer 220 tot 230% zijn van de 250% op dit punt, dan switchen naar de paradigm waarin Sazh SYN is, Fang SAB en Snow RAV. Meteen met Sazh Haste + Bravery op Snow casten en daarna gelijk op Fang hetzelfde. Fang probeert ondertussen een paar de-buffs op het beest te casten en Snow maakt de staggermeter vol. Dan switchen naar Sazh als RAV, Fang als COM en Snow ook als COM. Sazh 2x Cold Blood laten doen om de staggermeter op 999% te brengen, en daarna helemaal vol in de aanval (gewoon auto-chain doen) totdat 'ie dood gaat.
En anders (de makkelijkste weg):
Vanille als leader, Sazh en Fang daarnaast. Vanille meteen laten summonen zodra Sazh z'n Haste gecast heeft op haar. En vanaf dat punt alleen maar DEATH op het beest casten en hopen dat 'ie doodgaat. Zodra je summon weg is ervoor zorgen dat Sazh nog op SYN staat en Fang als SAB om je kansen verder te vergroten.
Of anders:
Zonder summon, zonder death, maar extreem sterk zijn en de poten aanvallen. Maar dat is erg moeilijk.![]()
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mijn gedachte precies. Iedereen hippe sjit gekregen als eidolon, krijgt hope een muur.
Heb al even niet gespeeld.. Modern Warfare is ook nog steeds leuk, en in chapter 11 heb ik even geen idee waar ik moet beginnen met grinden.Altijd even pauze nemen in final fantasy's, komt wel goed.
Is het handig om hier die missies te blijven doen? Kan je ze allemaal afmaken voordat je verder gaat met het verhaal?-nee-![]()
Volgens mij kun je ze niet allemaaal afmaken aangezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
![]()
Ik heb in al die tijd die van Hope en Sasz nooit gebruikt....Hmm, toch nog maar een keer opstarten om ze te zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:20 schreef SuperFruitig het volgende:loller
Daar moest ik ook al aan denken toen ik die van Hope zag
Ik heb alleen Snow en Lightning nog maar gebruikt. De andere helemaal nog nooit. Best zonde eigenlijk, vind deze manier va Eidolons een beetje jammer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb in al die tijd die van Hope en Sasz nooit gebruikt....Hmm, toch nog maar een keer opstarten om ze te zienThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
RAWR!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PffffffffffffL'Amour menaçant:
Ik zou die Eidolon van Vanille wel willen zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb alleen Snow en Lightning nog maar gebruikt. De andere helemaal nog nooit. Best zonde eigenlijk, vind deze manier va Eidolons een beetje jammer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
RAWR!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Vanille is gewoon een klein trutje , tezamen met Hope lekker in de zandbak blijven spelen
Laat de echte bazen het maar opknappen
Light, Fang & Sash
[ Bericht 1% gewijzigd door Deacon_Tigra op 23-04-2010 23:21:31 ]Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vanille is gewoon een klein trutje , tezamen met Hope lekker in de zandbak blijven spelen
Laat de echte bazen het maar opknappenDude, je spoiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Fang & Sash
Door Vanille leg ik Long Guis in 4 minuten neer. Dat zie ik een ander niet doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Laat de echte bazen het maar opknappen
Sorry Roy![]()
@Pheno
Jazeker door Death te spammen? dat noem ik geen eerlijk gevecht hoor
Psn online ID Tec-Deacon
Is het mogelijk om de cutscenes naar keuze te bekijken nadat je het spel uitgespeeld hebt?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
56u28
Helaas niet. Al staat alles natuurlijk wel weer op YouTube.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het mogelijk om de cutscenes naar keuze te bekijken nadat je het spel uitgespeeld hebt?My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
quote:quote:My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Als ik nou zeg dat Hope het niet overleeft, okay, maar de woordjes 'The End' zijn nooit een spoiler.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik was er snellerquote:lekker puh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt pas echt een spoiler als je de manier waarop erbij vertelt. Want die is niet voor zwakke magen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat Hope het niet overleeft, okay, maar de woordjes 'The End' zijn nooit een spoiler.![]()
Weet iemand hoe je makkelijk geld kunt verdienen, ik ben nu al 11 levels ver en ik heb nooit meer dan 2,000 gil gehad, waardoor ik mijn wapens en accessoires nauwelijks heb kunnen upgraden.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Ik probeerde net voor de grap tegen die enorme Adamtoise te vechten en ik was na 5 seconden al dood.
Als je van die kristallen Cie'th tegenkomt (volgens mij heten die Sacrifice) dan kan je daar herhaaldelijk tegen vechten. Die droppen regelmatig Perfume en dat is goed voor 12500 gil. En ze zijn makkelijk als je in het begin twee saboteurs meebrengt, want dan worden ze extreem zwak.
Regelmatig op de Chocobo rijden in Gran Pulse helpt ook wel. Je vindt soms Gold Nugget (60000 gil) en andere items.
Adamanchelid (de baby van die schildpadden familie) geeft regelmatig Gold Dust (15000 gil). En als je die aankan zijn ze binnen een minuut dood.
De grotere schildpadden geven de meest waardevolle items, alleen je hebt meer geluk nodig.![]()
Bedankt. Ik zal het meteen even proberen.
Ik zit momenteel in The Archylte Steppe, kun je al deze zaken daar ook doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
Als je van die kristallen Cie'th tegenkomt (volgens mij heten die Sacrifice) dan kan je daar herhaaldelijk tegen vechten. Die droppen regelmatig Perfume en dat is goed voor 12500 gil. En ze zijn makkelijk als je in het begin twee saboteurs meebrengt, want dan worden ze extreem zwak.
Regelmatig op de Chocobo rijden in Gran Pulse helpt ook wel. Je vindt soms Gold Nugget (60000 gil) en andere items.
Adamanchelid (de baby van die schildpadden familie) geeft regelmatig Gold Dust (15000 gil). En als je die aankan zijn ze binnen een minuut dood.
De grotere schildpadden geven de meest waardevolle items, alleen je hebt meer geluk nodig.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Ja, dat is daar allemaal. Behalve die kristallen Cie'th. Die kan je nog ergens anders vinden.
En voor de Chocobo moet je eerst een aantal missies doen voordat je hem kan gebruiken. En dat is niet de beste manier om aan gil te komen maar zo tussendoor van A naar B komt het soms erg goed van pas. Makkelijk geld.![]()
Ik moet 2 miljoen Gillhebben om mijn Lionheart naar Omega te brengen
En ik heb nu net met pijn en moeite 3 ton bij elkaar weten te schrapen
Psn online ID Tec-Deacon
Dat is nog niks deacon. 1 advies: zorg dat je er achter komt wat gebeurd als je wapens weer dismanteld (sommige upgraded wapens geven tonnen aan gil terug)
Long Guis zijn immune voor death. je bent in de war met adamantoises, daarbij zou het kunnen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sorry Roy![]()
@Pheno
Jazeker door Death te spammen? dat noem ik geen eerlijk gevecht hoor
Maar die hak je zonder eidolon ook < 2 minuten neer, dus die moeite nam ik niet eens.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik pak de guide er wel bij,quote:Op zondag 25 april 2010 08:26 schreef wdn het volgende:
Dat is nog niks deacon. 1 advies: zorg dat je er achter komt wat gebeurd als je wapens weer dismanteld (sommige upgraded wapens geven tonnen aan gil terug)
Nu alle wapens van mijn party maxxed out
Light haar lionheart is al in ultima vorm, nu nog naar Omega![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Deacon_Tigra op 25-04-2010 09:37:36 ]Psn online ID Tec-Deacon
Hoe werkt dat Chocobo diggen eigenlijk. Er begint wel regelmatig een "!"boven de Chocobo te knipperen maar hoe graaf ik dan? Met op "x" drukken gebeurt niks.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: