abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80095098
Ik wil Vanille en Fang!

laatste bericht:
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als ik Sazh gebruik dan is Light mijn Med, maar ik begin nu te merken dat die er wel af en toe net iets te lang over doet en te laat is. Dus nu heb ik Sazh ingeruild voor Hope en is die mijn Med (al heeft die dan weer zo weinig HP dat ie af en toe meer met zichzelf bezig is dan met de party healen ). Mocht Hope dan dus doodgaan dan switch ik ff zodat Light weer een Med is en dan Hope kan raisen.
Ik heb heel erg gemerkt dat als je van paradigm switcht, Hope direct aan het curen is. Nee, dan de ellenlange beweging die Light MOET maken wil ze cure casten.Dat is dan echt tijdsverspilling.
pi_80095336
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef blessed19 het volgende:
Ik wil Vanille en Fang!
Oeh, ik ben volgende maand in Japan, eens kijken of die ondertussen goedkoper zijn
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80095606
Moet ik die poppetjes nou serieus nemen of niet ?
  donderdag 8 april 2010 @ 19:51:11 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80095786
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Flashbag het volgende:
Ik gok dat dat niet past
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_80095996
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Flashbag het volgende:
Zijn kleine schaalmodellen, lukt je niet.
-nee-
pi_80096120
tvp
  donderdag 8 april 2010 @ 20:09:20 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80096524
Een action figure van Odin (Gestaltmodus) zou ik meteen kopen.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80097233
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik gok dat dat niet past
Ja heuj dat weet ik ook wel ! Waarom zou je in godsnaam zo'n poppetje kopen om weg te laten stoffen op je bureau en die dingen zijn meestal nog schandalig duur ook
  donderdag 8 april 2010 @ 20:27:23 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80097412
Je kan er ook verhaalijnen mee naspelen, of zelf nieuwe bedenken. Ik heb al legio plotlijnen in mijn hoofd zitten voor XIII-2.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80097839
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Marble het volgende:
Je kan er ook verhaalijnen mee naspelen, of zelf nieuwe bedenken. Ik heb al legio plotlijnen in mijn hoofd zitten voor XIII-2.
Leuk man action figures voor 39.99 per stuk !!!!! beetje overdreven maar oké je moet het er maar voor over hebben
  donderdag 8 april 2010 @ 20:54:22 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80098828
Shiva/Nix lijkt me wel wat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 april 2010 @ 21:03:31 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80099302
Cool pixs in de OP.
Maar die figures zouden bij mij de vitrine ingaan
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 8 april 2010 @ 21:26:35 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80100552
Chapter 13

Zonder accessoire upgrades etc
Die eindbaas was heul nie zo lastig van 12,
SPOILER: Chapter 13
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 april 2010 @ 21:27:35 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80100606
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Marble het volgende:
Ik zie je al helemaal op de koffietafel spelen met een my little pony en Lightning op z'n rug. "ODIN!!!"
L'Amour menaçant:
pi_80102236
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zie je al helemaal op de koffietafel spelen met een my little pony en Lightning op z'n rug. "ODIN!!!"
!
  donderdag 8 april 2010 @ 21:57:16 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80102292
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"We do this together!!!!!!!!!!!!!!"
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 april 2010 @ 22:02:09 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80102557
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Gestaltversie van Odin wel echt ontzettend tof vind en er soms ook dagdromen over heb dat ik er dan op rijd en spannende avonturen mee beleef en mensen van de ondergang en het kwaad red en zo .

Maar dan uiteraard wel op een uiterst butche manier à la Robin Hood of de Rode Ridder natuurlijk .
  donderdag 8 april 2010 @ 22:12:50 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80103136
Ik snap niet dat iedereen zo op Lightning geilt. Haar personage is zo plat dat ze welhaast autistisch overkomt.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 8 april 2010 @ 22:14:08 #20
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80103202
Lightning is gewoon een diepzinnige, getroubleerde ziel. Als ster van het stuk doet ze me erg denken aan Angel uit Angel en Buffy. Ik moest wel ontzettend hard lachen om haar echte naam. Hoe truttig kan het worden! .
  donderdag 8 april 2010 @ 22:22:25 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80103655
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Marble het volgende:
Lightning is gewoon een diepzinnige, getroubleerde ziel.
Autistisch dus.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 8 april 2010 @ 22:24:59 #22
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80103788
Ik snap niet dat deze game, ongeacht de muziek en graphs, zulke goede cijfers krijgt. Maar gelukkig is dit een algemeen topic, dus pak ik de DS versie van FF IV wel weer op.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:30:56 #23
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_80104079
VETTE FIGURINES

*kijkt nog eens naar de vette versus trailert*
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_80104088
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap niet dat deze game, ongeacht de muziek en graphs, zulke goede cijfers krijgt. Maar gelukkig is dit een algemeen topic, dus pak ik de DS versie van FF IV wel weer op.
Ze kunnen niet iedereen plezieren
pi_80104164

donderdag 8 april 2010 @ 22:34:36 #26
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80104263

Ik ben echt helemaal into de lesbo's sinds dit spel. He-le-maal om. Ze zijn helemaal niet de Antichrist maar gewoon mensen zoals jij en ik.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:36:00 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80104332
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]

ze is doot.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 8 april 2010 @ 22:37:13 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80104388
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Marble het volgende:

Ik ben echt helemaal into de lesbo's sinds dit spel. He-le-maal om. Ze zijn helemaal niet de Antichrist maar gewoon mensen zoals jij en ik.
Ook into incest? (fang & vanille) ?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 8 april 2010 @ 22:38:09 #29
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80104443
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze is doot.
Niemand is echt dood (of levend) zolang ze voortleven in je hart.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:38:57 #30
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80104479
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze kunnen niet iedereen plezieren
Om een of andere manier vind ik XII zelfs leuker, alhoewel ik daar vanwege andere redenen eerder mee gestopt ben, mssn dat ik terughoudender moet zijn voor FF titels in de toekomst, ik heb nl een hekel aan action rpgs en FF gaat jammergenoeg die kant op. Ookal zijn alle RPG's nagenoeg lineair, vind ik XII niet meer dan een gangenstelsel, er is amper ruimte om ook maar een centimeter van je pad af te wijken, er zijn geen dorpjes met shops en het achtergrond verhaal word verteld via logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.
pi_80104570
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Om een of andere manier vind ik XII zelfs leuker, alhoewel ik daar vanwege andere redenen eerder mee gestopt ben, mssn dat ik terughoudender moet zijn voor FF titels in de toekomst, ik heb nl een hekel aan action rpgs en FF gaat jammergenoeg die kant op. Ookal zijn alle RPG's nagenoeg lineair, vind ik XII niet meer dan een gangenstelsel, er is amper ruimte om ook maar een centimeter van je pad af te wijken, er zijn geen dorpjes met shops en het achtergrond verhaal word verteld via logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.
Ik vind het later wel meevallen met de lineariteit, maar dat hadden ze beter eerder in het spel kunnen doen. Plus dat ik niet zou weten hoe ze dit helemaal free roaming hadden moeten maken, zonder interesse in het verhaal te verliezen.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:41:54 #32
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_80104615
Vanaaf eindelijk weer es door kunnen spelen. Eindelijk op Gran Pulse gearriveerd. Ik sta nu op het punt om de open wereld te gaan verkennen...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 8 april 2010 @ 22:45:46 #33
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80104794
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vind het later wel meevallen met de lineariteit, maar dat hadden ze beter eerder in het spel kunnen doen. Plus dat ik niet zou weten hoe ze dit helemaal free roaming hadden moeten maken, zonder interesse in het verhaal te verliezen.
Het gaat mij niet perse om free roaming, maar puur dat er afgezien van de main story vrij weinig te beleven valt en ookal had FFXII hele vervelende characters(wat script en voice-overs betreft), had je tenminste iets van sidequests of hunts waarvoor je kon backtracken, had je een aantal NPCs waar je heen kon voor betere wapens(ipv een savepoint waar je wapens kon kopen) en voelde het, alhoewel het battle systeem mij na een uur of 15 ging vervelen, wel dat ik een deel in de FF serie aan het spelen was. Terwijl ik bij dit deel eilk alleen het gevoel heb dat het een FF game is vanwege een neger die een chocobo in zn haar heeft zitten.
pi_80104872
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het gaat mij niet perse om free roaming, maar puur dat er afgezien van de main story vrij weinig te beleven valt en ookal had FFXII hele vervelende characters(wat script en voice-overs betreft), had je tenminste iets van sidequests of hunts waarvoor je kon backtracken, had je een aantal NPCs waar je heen kon voor betere wapens(ipv een savepoint waar je wapens kon kopen) en voelde het, alhoewel het battle systeem mij na een uur of 15 ging vervelen, wel dat ik een deel in de FF serie aan het spelen was. Terwijl ik bij dit deel eilk alleen het gevoel heb dat het een FF game is vanwege een neger die een chocobo in zn haar heeft zitten.
Dat kan. De huntmissies later geven je nog een reden om door te spelen, los van het verhaal. Maar dat is een beetje het probleem, denk ik, het is later. Sommigen hebben de controller dan allang neergelegd Om nu 20 uur tegen je zin in te spelen om daar te komen is wat overdreven, natuurlijk.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:51:13 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80105033
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Marble het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Gestaltversie van Odin wel echt ontzettend tof vind en er soms ook dagdromen over heb dat ik er dan op rijd en spannende avonturen mee beleef en mensen van de ondergang en het kwaad red en zo .

Maar dan uiteraard wel op een uiterst butche manier à la Robin Hood of de Rode Ridder natuurlijk .
Tuurlijk my litle Princess of Power
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 april 2010 @ 22:57:03 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80105276
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat kan. De huntmissies later geven je nog een reden om door te spelen, los van het verhaal. Maar dat is een beetje het probleem, denk ik, het is later. Sommigen hebben de controller dan allang neergelegd Om nu 20 uur tegen je zin in te spelen om daar te komen is wat overdreven, natuurlijk.
En ik, die dat vrije van XII dus vervelend vond, vind dit deel dus juist erg fijn. Ik speel FF juist om het verhaal en de magie en mooie beelden. Nou... daarmee kom ik bij XIII wel aan m'n trekken. Ik vind het verhaal en de karakterontwikkeling tot nu toe de beste van de FF's die ik gespeeld heb. Dat ik daarvoor verrekte veel vrijheid moet inleveren vind ik niet zo gigantisch erg. Hooguit dat het in het begin wat te traag gaat qua vechtmogelijkheden.

L'Amour menaçant:
  donderdag 8 april 2010 @ 23:11:11 #37
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80105865
quote:
Ik vind dit niet respectvol tegenover de personages.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:14:34 #38
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80106005
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En ik, die dat vrije van XII dus vervelend vond, vind dit deel dus juist erg fijn. Ik speel FF juist om het verhaal en de magie en mooie beelden. Nou... daarmee kom ik bij XIII wel aan m'n trekken. Ik vind het verhaal en de karakterontwikkeling tot nu toe de beste van de FF's die ik gespeeld heb. Dat ik daarvoor verrekte veel vrijheid moet inleveren vind ik niet zo gigantisch erg. Hooguit dat het in het begin wat te traag gaat qua vechtmogelijkheden.

Maar dan kom je automatisch bij de vraag of je deze game gekocht had als deze onder een andere titel was uitgebracht.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:15:39 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80106047
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind dit niet respectvol tegenover de personages.
het zijn maar bitjes.
Een gedicht over Maanvis
pi_80106102
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het spel had al eerder open gedeeltjes zoals Gran Pulse moeten bevatten. Vanaf chapter 3 of 4 of zo. Niet zo groot als Gran Pulse, maar een kleine versie ervan. Met een aantal side-missions en zo. Dan hadden mensen eerder kunnen "proeven" aan wat er in chapter 11 komt.

Ik heb het spel net UITGESPEELD mooie eindfilmpjes

Ik heb een paar vraagjes trouwens...
Als je die Collector's Cataloque upgrade he, stijgt dan ook echt de kans op waardevolle items als je hem equipt?
Wat is nu het beste "wapen" voor Snow om mee te spelen? Ik heb alleen nog maar bagger voor hem.
En ben ik nu zo goed of was het aller-aller-aller-laatste gevecht (met die doom counter) extreem simpel en binnen 30 seconden gebeurd? Ook 5 sterren gehaald en zo, terwijl die daarvoor met moeite gingen (2 en 3 sterren en zo)
  donderdag 8 april 2010 @ 23:17:57 #41
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80106137
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Maar dan kom je automatisch bij de vraag of je deze game gekocht had als deze onder een andere titel was uitgebracht.
Het hele verhaal is eigenlijk gewoon een lange aflevering van Buffy the Vampire Slayer, dus dat was wel een passende titel geweest.

Fang = Buffy
Vanille = Dawn
Lightning = Angel
Hope = Willow
Sazh = Giles
Snow = Xander
Serah = Cordy

Hele seizoen 1 cast is van de partij.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:26:38 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80106476
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Niet automatisch nee. Maar misschien wel als er een goede review over was.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 april 2010 @ 23:27:55 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80106534
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:17 schreef Marble het volgende:

[..]

Het hele verhaal is eigenlijk gewoon een lange aflevering van Buffy the Vampire Slayer, dus dat was wel een passende titel geweest.

Fang = Buffy
Vanille = Dawn
Lightning = Angel
Hope = Willow
Sazh = Giles
Snow = Xander
Serah = Cordy

U schertst toch zeker?
Ik vind dit niet respectvol tegenover de personages!
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 april 2010 @ 23:30:20 #44
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80106631
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:17 schreef Marble het volgende:

[..]

Fang = Buffy
Vanille = Dawn
Lightning = Angel
Hope = Willow
Sazh = Giles
Snow = Xander
Serah = Cordy

Dat is dus ook mijn hele punt, je kan helemaal geil van de graphs worden en de muziek is idd subtiel, het battlesysteem word ook als tof ervaren, maar wat heeft de storyline en de rail shooter achtige omgevingen nog met eerdere delen te maken? Ik speelde FF juist omdat het een JRPG was met een ATB system was, niet omdat het een rail shooter met RPG elementen geworden is.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:32:55 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80106764
Parodiuzz heeft inmiddels meer tijd besteed aan het klagen over dit spel dan het daadwerkelijk spelen ervan. Je hebt verder wel gelijk hoor, grote stukken van dit spel zijn doodsaai. Alleen maar X Auto Battle, X Auto Battle, X Auto Battle... Ik was meteen aan een nieuwe playthrough begonnen als ik niet eerst weer daar doorheen moest om bij de echt toffe gameplay te komen.
pi_80106765
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
logs die simpelweg te lang zijn om te gaan lezen.
Jij moet geen Mass Effect gaan spelen
  donderdag 8 april 2010 @ 23:34:25 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80106846
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Jij moet geen Mass Effect gaan spelen
En al helemaal geen dragon age!
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 8 april 2010 @ 23:35:23 #48
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80106887
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En al helemaal geen dragon age!
Ik heb soms zin om Fang en Morrigan crossover fanfic te schrijven, vind jij dat dat door de beugel kan?
  donderdag 8 april 2010 @ 23:37:01 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80106982
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik heb soms zin om Fang en Morrigan crossover fanfic te schrijven, vind jij dat dat door de beugel kan?
Ik vind het kleine meiske vanille meer iets voor morrigan .. maar het kan idd.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 8 april 2010 @ 23:37:30 #50
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80107000
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef Marble het volgende:
Parodiuzz heeft inmiddels meer tijd besteed aan het klagen over dit spel dan het daadwerkelijk spelen ervan. Je hebt verder wel gelijk hoor, grote stukken van dit spel zijn doodsaai. Alleen maar X Auto Battle, X Auto Battle, X Auto Battle... Ik was meteen aan nieuwe playthrough begonnen als ik niet eerst weer daar doorheen moest om bij de echt toffe gameplay te komen.
als ik nog 9 uur door zou zeuren zou ik pas op het moment komen dat ik meer over de game aan het zeiken ben dan de speeltijd die ik er aan besteed heb, en ik heb ook simpelweg het geduld niet om nog eens 5-10 uur te moeten spelen voordat ik eindelijk wat meer vrijheid krijg, ik heb deze game ook naast me neer gelegd omdat ik wel wat beters te doen heb dan dit spel, maar dat betekent simpelweg niet dat ik mijn kritiek niet spui over de delen die ik wel gespeeld heb(ala de eerste 10-15 uur).
  donderdag 8 april 2010 @ 23:39:37 #51
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107101
Maakt het spuien het verlies van het aankoopbedrag minder erg? Ik probeer te achterhalen of het cathartisch werkt voor je.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:43:26 #52
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80107276
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef Marble het volgende:
Maakt het spuien het verlies van het aankoopbedrag minder erg? Ik probeer te achterhalen of het cathartisch werkt voor je.
Ik maak wel vaker een miskoop, dus het bedrag waarvoor ik het heb aangekocht vind ik niet erg, de soundtrack vind ik daarbij ook wel tof,dus ik heb iig nog iets waar ik van kan genieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-04-2010 23:48:53 ]
pi_80107340
Wanneer komt versus 13 er nou aan ?
Misschien is die wel goed.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:46:09 #54
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107398
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Fabula Nova Crystallis schijnt als 10-jarig project bedoeld te zijn*, dus kan nog wel even duren.

*Ik verwacht daarom ook echt wel een XIII-2.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:49:39 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80107535
Jij hoopt gewoon op een nest Odin-ponies... met je XIII-2
L'Amour menaçant:
pi_80107710
Eindelijk bij die 'hyrule field' weide. Maar die beesten daar zijn allemaal super taai
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 8 april 2010 @ 23:55:02 #57
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107760
Over Hyrule Field en ponies gesproken... Hoe cute zouden Epona/Odin-babies zijn! .
  donderdag 8 april 2010 @ 23:56:23 #58
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107816
Maar ze kunnen best een XIII-2 maken in de strekking van X-2, met Lighting, Serah en het jongere zusje van Snow, Sunshine.

Of helemaal prehistorisch gaan met Fang, Vanille en de betbetbetovergrootmoeder van Snow, Earthquake.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:56:32 #59
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80107821
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:55 schreef Marble het volgende:
Over Hyrule Field en ponies gesproken... Hoe cute zouden Epona/Odin-babies zijn! .
Dat heeft FF dan weer niet, een pokemon/monster hunter achtige spinoff.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:57:47 #60
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107871
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat heeft FF dan weer niet, een pokemon/monster hunter achtige spinoff.
FFTA2 is anders exact een Pokemon-SRPG, maar dan met Moogles en Viera's ipv Pikachu's en Pachirisu's.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:01:54 #61
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80108059
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Marble het volgende:

[..]

FFTA2 is anders exact een Pokemon-SRPG, maar dan met Moogles en Viera's ipv Pikachu's en Pachirisu's.
FFTA2 heb ik een uur of 30 gespeeld, maar als ik dan echt naar pokemon achtige srpgs moet kijken komen Digaea(DS), SMT:Devil Survivor(moeilijk) en Dragon Quest monsters:Joker(ripoff) echt een stuk dichter in de buurt.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:06:06 #62
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80108207
Ze hoeven alleen de sprites maar te veranderen en dan kan Nintendo FFTA2 zo heruitgeven als Pokemon Tactics. Zelfs de aanvallen komen voor 80% overeen onder andere naamgeving.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:08:17 #63
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80108306
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:06 schreef Marble het volgende:
Ze hoeven alleen de sprites maar te veranderen en dan kan Nintendo FFTA2 zo heruitgeven als Pokemon Tactics. Zelfs de aanvallen komen voor 80% overeen onder andere naamgeving.
De naamgeving van die aanvallen komen al voor 80% overeen sinds games als shining force en ogre battle, dat heeft niks met de franchise te maken maar meer met het genre van de SRPG.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:16:45 #64
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80108591
Oortjes van de Vieras geel en blauw verven, oortjes van de Moogles wit en bruin, Bangaas groen en Seeq blauw, Luso een petje op en je hebt Ash Ketchum, Adelle verft haar haar blauw en daar is Dawn.

Kan zo de schappen in. Fire Emblem, Shining Force, SMT, Disgaea etc. staan veel veder van Pokemon af maar bij het spelen van FFTA2 had ik echt de hele tijd het gevoel een Pokemon-SRPG in handen te hebben met een FF-sausje. Als Nintendo ooit een SRPG van die franchise zou maken hoeven ze echt niet lang te zoeken.
pi_80108736
Maarre... heeft iemand al die Collector's Catalogue upgegrade en een verschil gemerkt?
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:27:38 #66
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80108971
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef Marble het volgende:
Oortjes van de Vieras geel en blauw verven, oortjes van de Moogles wit en bruin, Bangaas groen en Seeq blauw, Luso een petje op en je hebt Ash Ketchum, Adelle verft haar haar blauw en daar is Dawn.

Kan zo de schappen in. Fire Emblem, Shining Force, SMT, Disgaea etc. staan veel veder van Pokemon af maar bij het spelen van FFTA2 had ik echt de hele tijd het gevoel een Pokemon-SRPG in handen te hebben met een FF-sausje. Als Nintendo ooit een SRPG van die franchise zou maken hoeven ze echt niet lang te zoeken.
Het gene wat mij bij FFTA2 het meest irriteerde, en overigens zich ook onderscheidde van de pokemon franchise, was dat je niet kon kopen/huren wat je wilde, maar wat je aangeboden werd, daarnaast waren events gebaseerd op tijd, en alhoewel je bij pokemon wel timebased events hebt, is het niet zo dat je op een bepaalde tijd op een bepaalde tijd terug moet komen om de kans te hebben dat er een van de drie items word aangeboden die je wilt hebben. Daarbij vind ik SMTDS zelfs beter te vergelijken met pokemon dan FFTA2 omdat je PP 3x kan attacken als je 2 demons aan je party toegevoegd hebt en die dezelfde strength/weaknesses hebben.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:29:59 #67
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80109023
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
alhoewel je bij pokemon wel timebased events hebt, is het niet zo dat je op een bepaalde tijd op een bepaalde tijd terug moet komen om de kans te hebben dat er een van de drie items word aangeboden die je wilt hebben.
Maar wel om bepaalde soorten te vangen want swarm-Pokemon etc. komen maar 1 keer per week (als in IRL tijd, niet in-game tijd). Dat is nog kutter dus.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:32:20 #68
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80109075
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:29 schreef Marble het volgende:

[..]

Maar wel om bepaalde soorten te vangen want swarm-Pokemon etc. komen maar 1 keer per week (als in IRL tijd, niet in-game tijd). Dat is nog kutter dus.
Het verschil tussen noodzakelijke wapens/armour verkrijgen en weapons/armour verkrijgen die iets beter zijn dan het noodzakelijke waarvoor je random moet rondzwerven is er. Het is nl niet noodzakelijk om een swarm af te wachten om pkmn uit te spelen, als je daar integen in TA2 te weinig items verkrijgt om nieuwe wapens te creeren blijf je hangen in je cure/fire spell, die na een tijdje waardeloos is.

[ Bericht 8% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-04-2010 00:43:49 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:45:58 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_80109390
Fabula Nova Crystallis is inderdaad een 10 jarig project en daarvan zijn al minstens 4 jaar voorbij.

Sazh is inderdaad de beste SYN van de game. Aan Hope is het handig dat je hem ook als MED kunt gebruiken en dat dat niet te koste gaat van Light.

FFTA2 is leuk om eens gespeeld te hebben maar op het einde wordt het te lang, te moeilijk en gewoon pijnlijk om af te maken.

En FFXIII is gewoon heel goed maar het was gewoon te gehyped allemaal, het voelt als een anti-climax.
pi_80109708
ze hadden beter een standbeeld kunnen maken ipv die plastic barbie popjes
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 9 april 2010 @ 01:03:57 #71
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80109804
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef Ixnay het volgende:

En FFXIII is gewoon heel goed maar het was gewoon te gehyped allemaal, het voelt als een anti-climax.
Volgensmij wilt SE dat FF en DQ mainstream gaan, en dat ze kleinere studios aan de gang laten gaan met minder populaire installments.
  vrijdag 9 april 2010 @ 01:24:43 #72
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80110196
Coole easter egg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80113136
Terug Vind Painga
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80113357
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen. Not. Er is iig nog niets over bekend (qua releasedatum). Ook niet van de PSP versie. SE heeft wel aangegeven geinteresseed te zijn in een FFXIII-2, maar ik hoop het zelf eigenlijk niet. Laat ze maar eens wat vaart achter andere lopende projecten zetten.
pi_80118664
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef Marble het volgende:
Coole easter egg:
SPOILER
! Cool.

Zit nu CH11:
SPOILER
Verder is dit nu al weer een raar topic En ik las net alweer een spoiler op pagina 1

Please guys, let daar een beetje op.
pi_80119055
Gewoon niet meer hier komen dan kan moeilijk alles spoileren / niet iedereen houdt er rekening mee / game is al een aardig tijdje uit nu.
pi_80119217
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Fipotje het volgende:
Gewoon niet meer hier komen dan kan moeilijk alles spoileren / niet iedereen houdt er rekening mee / game is al een aardig tijdje uit nu.
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.

Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
pi_80119757
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.

Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
Maaoh sommige mensen vergeten dat kleine dingen zoals dat
SPOILER

in spoilers te zetten. Omdat het "zo klein" is. Daarom vind ik niet dat je over die kleine dingen moet gaan zeuren.
Ik zie het ook liever in spoiler tags maar mensen vergeten soms dat het ene wel een spoiler is voor de ene persoon en voor de ander niet.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:14:32 #79
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80120810
Fuck ik denk ik mis wat over die spoiler maar je bedoelde die troela Was ik al weer helemaal vergeten zo belangrijk is het

Het punt van spoilers is.... je opent die dingen toch 9 van de 10 keer aangezien niemand de moeite neemt om een omschrijving bij de spoiler te zetten (wijst naar Fipotje )
SPOILER: joehoe
Doe het dan altijd zo
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:17:24 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80120931
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komen .
Een gedicht over Maanvis
pi_80122537
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komen .
Bullshit,

gewoon even die moeite nemen imo.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:03:53 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80122593
Zolang het verhaal/plot maar in spoilers staat vind ik alles best.
Dingen als wapens upgraden en hoe je het beste dit en dat kunt doen vind ik niet echt spoilerwaardig.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:04:32 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80122612
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Bullshit,

gewoon even die moeite nemen imo.
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet worden
L'Amour menaçant:
pi_80122725
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet worden
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:10:38 #85
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80122866
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
Wel als het maar 2 secondes is in het hele verhaal en voor de rest totaal niet van belang is voor het verhaal.
pi_80122902
Wat mij betreft alleen even het verhaal/plotwendingen spoileren, misschien met een omschrijving van welke chapter het is erbij.. Dan ben ik al tevreden.. Ik durf soms niet in dit topic te kijken, ben er ooit eens bij FF7 op deze manier te vroeg achter gekomen dat
SPOILER
Kutzooi.
-nee-
pi_80123083
zullen we anders gewoon per chapter spoilertags gebruiken dus bijvoorbeeld:

CH1
SPOILER
CH11
SPOILER
Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen

misschien wel een idee om dan ook een:

ALGEMEEN:
SPOILER
zoiets?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 14:16:10 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:16:16 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80123093
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Nee die inderdaad niet nee
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:19:12 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80123185
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:

CH1
SPOILER
CH11
SPOILER

ALGEMEEN:
SPOILER
zoiets?
Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes van
SPOILER
etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten .
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:22:01 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80123268
En zijn chapternummers niet ook spoilers?
Want als ik nou vertal dat er XX chapters zijun... dan weet je als je bij chapter X bent dat je het al bijna uitgespeeld hebt
L'Amour menaçant:
pi_80123280
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes van
SPOILER
etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten .
ja dat is precies wat ik bedoel
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee die inderdaad niet nee
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.
Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bytheby
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:24:48 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80123347
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:24:55 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80123354
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef SuperFruitig het volgende:

Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bytheby
En ik vind beide onzin
L'Amour menaçant:
pi_80123382
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Maanvis het volgende:
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.
the opposite is also true my friend.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:27:51 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80123436
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

the opposite is also true my friend.
i'm not your friend, buddy.
Een gedicht over Maanvis
pi_80123460
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:31:19 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80123558
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Amos_ het volgende:
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
Eensch.
L'Amour menaçant:
pi_80124433
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:20:25 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80125267
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.
Ik doelde ook niet op DEZE keer. Als je het verhaal van the boy who cried wolf kent dan riep die de laatste keer ook terecht
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:50:46 #100
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80126514
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:

CH1
SPOILER
CH11
SPOILER

ALGEMEEN:
SPOILER
zoiets?
Fruitje!! Er is een mogelijkheid om een spoiler een hint te geven
[spoilers=wapens upgraden]tsk [/spoilers]
zonder s achter spoiler wordt dat dan uitgevoerd als:
SPOILER: wapens upgraden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')