Auto-Haste aan het begin van het gevecht. Hoef je niet op Hope te wachten.quote:
Nee, daar moet je net zo hard op wachten. Sprint Shoes is instant.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Amos_ het volgende:
Oh, daar gebruik ik Sazh voor. Die cast tenminste meteen Haste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
Nou die 5 sec kan ik nog wel wachtenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Auto-Haste aan het begin van het gevecht. Hoef je niet op Hope te wachten.
Ja, ik heb weinig geduld.
Daar doel ik dus ook op in mijn spoiler-tag inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens ook een aantal van die gedropte items waar ik in het upgrade menu niets mee kan. Wat zijn dat dan?Die blijven grijs.
Als ik het tot halverwege chapter 12 haal zonder dan is ie niet essentieel, hooguit handigquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Marble het volgende:
Geloof me, als je ze eenmaal hebt wil je noot meer terug. Sprint Shoes is echt een essentieel accessoire.
Owquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Daar doel ik dus ook op in mijn spoiler-tag inderdaad.
Er zit ook een jopie in dit topique die nog zonder SYN speelt. Dat het kan wil niet zeggen dat het handig is. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik het tot halverwege chapter 12 haal zonder dan is ie niet essentieel, hooguit handig
Toevallig is halverwege chapter 12 precies het moment in het spel waarop Haste echt belangrijk wordtquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik het tot halverwege chapter 12 haal zonder dan is ie niet essentieel, hooguit handig
Ik heb haste, bij Sazh en Hope. Dit ging over die schoentjesquote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Toevallig is halverwege chapter 12 precies het moment in het spel waarop Haste echt belangrijk wordtDaarvoor kan je ook wel zonder, daarna is het bijna een must.
Jij zei essentieelquote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Er zit ook een jopie in dit topique die nog zonder SYN speelt. Dat het kan wil niet zeggen dat het handig is. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef Amos_ het volgende:
Ok, maar hoe verkrijg je die?
Ik lees wat zaken overDoe eens een accessory maxen en kijk dan nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en 3 "death resistance" accessories 2x maxxed zijn ook essentieel
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Essentieel. Zonder ben je dood voor je de battle wint. En ja dat is een garantiequote:Op donderdag 8 april 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Essentieel als in noodzakelijk zijn ze niet.
Handig, da's wat anders
Ik nu in chsapter 12 Com/Rav/Syn om meteen haste te krijgen, maar daarna laat ik 't los.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:43 schreef Amos_ het volgende:
Ik gebruik als standaard beginsetting Com/Syn/Sab
Dat moet dan nog komenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Essentieel. Zonder ben je dood voor je de battle wint. En ja dat is een garantie
Ja. Zo rond chapter 13... Ongeveer 1 meter voor het eindequote:
Word.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
tegen die tijd dat een SYN z'n buffs gecast heeft ben ik al aan het staggeren.
Nou dan heb ik hem 10 sec later doodquote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
tegen die tijd dat een SYN z'n buffs gecast heeft ben ik al aan het staggeren.
Dat is geen spoilerquote:
Ik gebruik er 1, die zet ik op Sazh of Hope (ligt aan wie haste gaat casten).quote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, daar moet je net zo hard op wachten. Sprint Shoes is instant.
Ik heb ze voor mijn hele team (3 paar), dan heb je helemaal geen vertraging. De manier waarop het gevechtssysteem van dit spel werkt, schreeuwt daar vaak gewoon om.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik er 1, die zet ik op Sazh of Hope (ligt aan wie haste gaat casten).
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn die Sprint Shoes nou ook weer niet te bekomen, dus vandaar drie snazzy setjes aan hun vlotte voetjes.
Ik heb betere items om te grinden, die gebruik ik liever. Zelfs met 4 slots. Die paar seconden boeien me niet, ik haal nu ook elk gevecht ruim in de vijfsterren, ook tegen schildpadjesquote:Op donderdag 8 april 2010 13:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik heb ze voor mijn hele team (3 paar), dan heb je helemaal geen vertraging. De manier waarop het gevechtssysteem van dit spel werkt, schreeuwt daar vaak gewoon om.
Zo moeilijk zijn die Sprint Shoes nou ook weer niet te bekomen, dus vandaar drie snazzy setjes aan hun vlotte voetjes.
Tetradic Tiara dismantelen, of Hermes Sandals levelen en dan upgraden met Perovskite.quote:
Ik heb nu de 30% vulbonus voor de ATB-balk op het oog, d.m.v. (naast de Sprint Shoes) de scarves, Nimbletoe Boots en Urubutsin/Enkindler. Dat lijkt me helemaal heerlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb betere items om te grinden, die gebruik ik liever. Zelfs met 4 slots. Die paar seconden boeien me niet, ik haal nu ook elk gevecht ruim in de vijfsterren, ook tegen schildpadjesDaar zal instant haste niet zoveel in boeien.
Het zou me teveel kosten qua slagkracht. Ik ben meer van "als het niet meer beweegt, dan doet het ook geen damage meer". Instant stagger is 2 items (inclusief wapen), dus dan heb ik nog genoeg vrijheid om spannende dingen te doen. Sprintshoes heb ik tot op heden niet nodig, laat staan en nog sneller vullende balk. Daar shift ik al voor, dat werkt an sich al lekker.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:36 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik heb nu de 30% vulbonus voor de ATB-balk op het oog, d.m.v. (naast de Sprint Shoes) de scarves, Nimbletoe Boots en Urubutsin/Enkindler. Dat lijkt me helemaal heerlijk.
Preciesquote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Pheno het volgende:
Maar gelukkig kan iedereen spelen als ze zelf willen. Ieder zijn stijl.
Dat interesseert me niet eens eigenlijk (FFXIII is toch al de makkelijkste ooit), het is vooral leuker.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Die extraatjes maken het misschien wel makkelijker
Ja dat soort dingen vind ik dus juist niet aan, dat pielen met upgraden en accesoires en zo. Vond ik in de vorige delen ook al nietquote:Op donderdag 8 april 2010 13:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat interesseert me niets eens eigenlijk (FFXIII is toch al de makkelijkste ooit), het is vooral leuker.
SPOILER: MierengeneukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het is een echte next-gen RPGquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef spiderweb1 het volgende:
Is de nieuwste FF te pruimen als je nog noooit een FF game hebt gespeeld ?
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:Ik spreek je nog wel na Chapter 13SPOILER: MierengeneukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En sowieso, ook al is het maar een paar seconden, en het zal wel aan mijn eigen ongeduldigheid liggen, maar ik erger me echt dood aan hoe lang het Sazh en Hope kost om een gevecht op te starten zonder triootje Sprint Shoes. Ik duik er het liefst gewoon gelijk helemaal in.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Ik heb de Dark Aions geloof ik niet allemaal gedaan. Shiva wel meen ikquote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef Ryon het volgende:
Gave van FFX was juist dat je om een gegeven moment heel erg veel bezig was met het optimizen van je outfit omdat je anders niet door de Dark Aions heenkwam.
Ja ik ben dus juist niet van het optimizen en upgraden en armbandje hier vanwege dit en dan wisselen vanwege datquote:Dat aspect mist een beetje in FFXIII, en neemt helaas wel een deel van de fun weg. Dat terwijl de gevechten in FFXIII echt 2x spannender zijn dan die in FFX.
Daarom roep ik ook steeds "NOG". Ik vind dat ik er tot nu toe nog aardig doorheen breezer met mijn noob-methodequote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel na Chapter 13.
O daaar heb ik niet zo'n last vanquote:En sowieso, ook al is het maar een paar seconden, en het zal wel aan mijn eigen ongeduldigheid liggen, maar ik erger me echt dood aan hoe lang het Sazh en Hope kost om een gevecht op te starten zonder triootje Sprint Shoes. Ik duik er het liefst gewoon gelijk helemaal in.
In FFT(A)(2) leer je nieuwe skills, aanvallen etc. door middel van je wapens, kleding, accessoires etc. Heerlijk vind ik dat, kan ik echt honderden uren volhouden. Zo verslavend.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ben dus juist niet van het optimizen en upgraden en armbandje hier vanwege dit en dan wisselen vanwege datSetting hier en setting daar. Alleen als het echt nodig is, maar anders, neuh. Het levellen van je character vind ik dan wel weer leuk, nieuwe technieken en magie krrijgen. Maar qua accesoires heb ik er nooit wat aangevonden.
Minuutje, zonder shrouds/summons. Lang leve sazhquote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom roep ik ook steeds "NOG". Ik vind dat ik er tot nu toe nog aardig doorheen breezer met mijn noob-methode
[..]
O daaar heb ik niet zo'n last van
Alleen bij die Juggernauts zit ik soms van "Ik weet dat ik je doodkrijg hoor, het duurt alleen zo godverdommes lang soms".
Ja ik denk dus ook dat Tactics niet echt iets voor mij is.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:13 schreef Marble het volgende:
[..]
In FFT(A)(2) leer je nieuwe skills, aanvallen etc. door middel van je wapens, kleding, accessoires etc. Heerlijk vind ik dat, kan ik echt honderden uren volhouden. Zo verslavend.
Ik speel niet zo heel vaak met Sazh eigenlijk. Nou ja, meer dan met vanille en Snow.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Minuutje, zonder shrouds/summons. Lang leve sazh
Als ik Sazh gebruik dan is Light mijn Med, maar ik begin nu te merken dat die er wel af en toe net iets te lang over doet en te laat is. Dus nu heb ik Sazh ingeruild voor Hope en is die mijn Med (al heeft die dan weer zo weinig HP dat ie af en toe meer met zichzelf bezig is dan met de party healenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |