Je hoeft niet te grinden hoor. Je kan gewoon die missies doen tot je de chocobo krijgt, dan verdergaan... de monsters verderop zijn dan gewoon te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:22 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Chapter 11 gran pulse.
kga nu van level 3 naar 4.
Ik had daarvoor niet genoeg gegrind
Ik ben pas gaan grinden op een spreekwoordelijke 100 meter van de eindbaas vandaan. Dan gaat het een stuk sneller namelijk. Niet te lang hangen, anders wordt het saaiquote:Op woensdag 7 april 2010 21:22 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Chapter 11 gran pulse.
kga nu van level 3 naar 4.
Ik had daarvoor niet genoeg gegrind
eens!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben pas gaan grinden op een spreekwoordelijke 100 meter van de eindbaas vandaan. Dan gaat het een stuk sneller namelijk. Niet te lang hangen, anders wordt het saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Chapter 12....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je krijgt er gewoon haast geen xp voor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Klonk op 08-04-2010 07:50:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(fake spoiler btw)
er neer zet weet iedereen die nog niet bij 4 is dat ze het nog even kunnen overslaan, als ze spoilervrij willen blijven. Zoals gezegd, normale tips kunnen wel open en bloot "hoe doe ik die nudehack op Vanille?", lijkt me. Maar misschien dat de meningen daar ook over verdeeld zijn
De mensen die (bijna) alles wel gezien hebben (hoi, ik bijvoorbeeld) lezen toch wel alles, dus hulp is er altijd wel.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ja, dat plaatje ging niet verder.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:11 schreef Ang3l het volgende:
Pheno heeft alles weer eens gezien hoor
Behalve de tetten van Vanille
Manboobsquote:Op donderdag 8 april 2010 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb tenminste de tetten van Snow al gewoon gezien
Dat ligt eraan hoeveel uur je te besteden hebt dit weekendquote:Op donderdag 8 april 2010 08:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof niet dat die van Snow gevormd zijn oor vet
Hmmz... zou ik 't dit weekend uit kunnen spelen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel uur je te besteden hebt dit weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dan zal het wel moeten lukken. Ja, op je laatste vraag. Daarna begint het pas echt (vind ik), want dan wil je natuurlijk alle missies gaan proberen uit dat hele grote hoofdstuk waar je al bent geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Begrijp ik daaruit goed dat .....quote:Op donderdag 8 april 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal het wel moeten lukken. Ja, op je laatste vraag. Daarna begint het pas echt (vind ik), want dan wil je natuurlijk alle missies gaan proberen uit dat hele grote hoofdstuk waar je al bent geweest.
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begrijp ik daaruit goed dat .....Nee, dat begrijp je niet goed. Maar dat ga je nog zien. Het is minder spectaculairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Oh het einde is prima, maar hoe je alsnog de missies kan doen is wat lomp gedaan. Niet storend, want de missies vind ik wel tofquote:
Ik gok iets met terugkeren naar een savepoint of zo.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh het einde is prima, maar hoe je alsnog de missies kan doen is wat lomp gedaan. Niet storend, want de missies vind ik wel tof
Maak je geen zorgen, het eindigt ultiem episch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:34 schreef Amos_ het volgende:
Ik ben nog bezig met de missies.
Moet zeggen dat ik sommigen ERRUG moeilijk vind, en anderen had ik weer zoiets van
Iemand tips als het gaat omTips voor die biatches:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tips voor die biatches:I know maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
I know maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tips voor die biatches:Ja die heb ik inderdaad ook een aantal keer gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd pre-emptive omdat ze niet opletten aangezien ze met elkaar vechten
L'Amour menaçant:
Nou Snow kan toch ook, als ie als Commando maar Launch heeft geleerd.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Amos_ het volgende:
Ah, dan zal ik mijn party dus moeten aanpassen daarop. Speel nu namelijk met Snow (720 strength, vandaar) Sazh en Vanille...
Thanks
Dat heeft ie ook, maar dat ding is zo ontzettend lastig te staggeren (vind ik dan, misschien doe ik daar iets fouts in...)quote:Op donderdag 8 april 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Snow kan toch ook, als ie als Commando maar Launch heeft geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook, maar dat ding is zo ontzettend lastig te staggeren (vind ik dan, misschien doe ik daar iets fouts in...)
Of is het zo datNou die 2 die met elkaar vechten zijn juist niet lastig te staggeren omdat je altijd een pre-emptive strike hebt. Als je dan meteen een COM/RAV op de Behemoth zet zit ie binnen 5 sec in stagger en dan binnen 2 sec in de lucht door een launch. Ze laten jou dus niet met rust... maar ze letten niet op als je het gevecht begint waardoor je een voorsprong hebt metd e pre-emptiveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Dat dusquote:Op donderdag 8 april 2010 11:20 schreef Amos_ het volgende:
D'oh inderdaad jaWas even snel vergeten dat met pre-emptive je de staggerbalk al zowat vol hebt
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Amos_ het volgende:
Maar dan lost dat nog niet het probleem op vanHeb je geen deceptisol meer? Ook pre-emptive strike en dus ook staggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als je googled op Cie'th Missions dan krijg je sites waar er een kaart opstaatL'Amour menaçant:
Slechter je best doen danquote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Amos_ het volgende:
Een goeie tip inderdaad. En nee, ik heb geen enkele spray. Heb volgens mij in heel de game er maar 4 ofzo gehad, en ook nog 4 Ethersols...
Dan heb je waarschijnlijk een heleboel van die zwevende bollen (futuristische schatkistjes) gemist...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Amos_ het volgende:
Een goeie tip inderdaad. En nee, ik heb geen enkele spray. Heb volgens mij in heel de game er maar 4 ofzo gehad, en ook nog 4 Ethersols...
Die vind ik trouwens echt op de meest voorspelbare plaatsen zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een heleboel van die zwevende bollen (futuristische schatkistjes) gemist...
Oh, ik speel nooit met Snow, ik was hem even vergeten. Klopt, hij kan het ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Snow kan toch ook, als ie als Commando maar Launch heeft geleerd.
Hmm ok. Ik haal uit de bollen alleen maar Components om eerlijk te zijn. Heel af en toe een wapen of wat gil.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een heleboel van die zwevende bollen (futuristische schatkistjes) gemist...
Gewoon achter hem langs lopen maakt ook pre-emptive. Volgens mij moet dat wel lukken bij die gast? Zo snugger zijn ze niet namelijk. Overigens, mocht het niet lukken:quote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je geen deceptisol meer? Ook pre-emptive strike en dus ook stagger
Ja als je googled op Cie'th Missions dan krijg je sites waar er een kaart opstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wat ik ervan weet is dat je het beste eerst een aantal organische components kunt gebruken (relatief weinig directe XP) maar daardoor krijg je wel een XP bonus, zodat je de synthetische components met relatief hoge directe XP erop kan plempen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef -Dries- het volgende:
Zit er enige logica achter het upgraden van je wapens? Nu level ik ze up met gewoon alle components die ik heb.
Wazijndadanweer?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Marble het volgende:
Ik heb eerst gezorgd dan ik drie paar Sprint Shoes had voor ik begon met het upgraden van wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |