SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Als je alle missies zou gaan doen kom je die vanzelf tegen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben er nu pas achter dat een SAB eigenlijk best handig is om een battle mee te beginnen. Als Hope aan het SYN-nen is laat ik Fang SAB-ben, Die veroorzaaakt ook stagger. En pas als ik een hoog stagger percentage heb laat ik Fang pas COM worden om de echte damage te inflicten.
En ik kan (nog) niet meer dan 99.999 damage doen, waardoor ik die ene trophy niet kan halen.
Krijg ik hier nog een wapen accesoire voor?
Dus bij de laatste 3 chapters ben ik nog wel 30/40 uur zoet meequote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Main story 50-60 uur.
Compleet met alle missies ongeveer 175-200 uur.
Ixnay: ja.
Ik ben bij het laatste hoofdstuk en zit op 54 uur.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Dus bij de laatste 3 chapters ben ik nog wel 30/40 uur zoet mee
het verschil zit 'm idd in die sidemissions in chapter 11quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef SinofEnvy het volgende:
Main story hoeft echt geen 50-60 uur te zijn hoor. Ik heb zo goed als elke battle gedaan die ik toevallig tegenkwam, verder geen sidemissions in chapter 11 gedaan, en heb het verhaal in 39 uur uitgespeeld. Ongeveer 2 uurtjes gegrind in chapter 9, verder gewoon story, maar niet gerushed ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Heb jequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:03 schreef wdn het volgende:
Mijn PS3 of mijn FF13 disc crasht nogal regelmatig trouwens.
Wilde gisteren door een portal en het scherm werd wit. Zat niks anders op dan afbreken.
Ik heb nog geen enkele missie gedaan in chapter 11. Maar 50+ toch wel normaal.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef SinofEnvy het volgende:
Main story hoeft echt geen 50-60 uur te zijn hoor. Ik heb zo goed als elke battle gedaan die ik toevallig tegenkwam, verder geen sidemissions in chapter 11 gedaan, en heb het verhaal in 39 uur uitgespeeld. Ongeveer 2 uurtjes gegrind in chapter 9, verder gewoon story, maar niet gerushed ofzo.
Ja. Hmmm.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Heb jeupdate 3.21
geïnstalleerd? Daar zou het misschien ook aan kunnen liggen.
die dude heeft nog bij mij op het MBO gezeten...niet dat ie vaak op school was hoor. leraren hebben wel vaker met hem gepraat naar blijk...maar meneer bleef in zijn eigen wereldje. trieste gebeurtenissen allemaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet wel dat er meer achter dat verhaal zat
Maar ik zei ook: In eindhoven liep een jongen altijd in Squall kleding.. en die heeft uiteindleijk zijn vader vermoord.
Ik gaf FF toch niet de schuld?
Er moet echt wel wat meer in je hoofd of leven miszitten wil je dat doen
Maar goe,d ook in dat rollenspel ging ie vrij ver. Snee in z'n voorhoofd gemaakt a la Squall. Altijd in die jas lopen zomer of winter. Zag hem vaak door de stad lopen met de jas en de riemen en een zwaard.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben er nu pas achter dat een SAB eigenlijk best handig is om een battle mee te beginnen. Als Hope aan het SYN-nen is laat ik Fang SAB-ben, Die veroorzaaakt ook stagger. En pas als ik een hoog stagger percentage heb laat ik Fang pas COM worden om de echte damage te inflicten.
En ik kan (nog) niet meer dan 99.999 damage doen, waardoor ik die ene trophy niet kan halen.
Krijg ik hier nog een wapen accesoire voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Veel plezier dan zonder:quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:17 schreef SuperFruitig het volgende:
3.21 is overduidelijk weer eentje die ik ga overslaan ^_^
quote:* The ability to sign in to PlayStation®Network
* The ability to use online features that require you to sign in to PlayStation®Network, such as chat.
* The ability to use the online features of PlayStation®3 format software
* Playback of PlayStation®3 format software or Blu-ray Disc videos that require PS3™ system software version 3.21 or later
* Playback of copyright-protected videos that are stored on a media server (when DTCP-IP is enabled under (Settings) > (System Settings) > [Enable DTCP-IP])
* Use of new features and improvements that are available on PS3™ system software 3.21 or later
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Level 3 van zijn ultieme move? wat? Verklaar uw nader!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groene driehoekje (of gele Y als je op de 360 speelt, neem ik aan) op je controller.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Level 3 van zijn ultieme move? wat? Verklaar uw nader!
Niet dat ik weetquote:
Als je geen andere moves hebt gebruikt is je krachtigste aanval van je Eidolon sterker dan dat het al zijn punten in 'mindere' aanvallen heeft gedaan. Dus het gaat altijd om de driehoekaanval, maar als je al veel andere hebt gebruikt is die driehoeksaanval gewoonweg minder.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Level 3 van zijn ultieme move? wat? Verklaar uw nader!
Mee eens, de personages in FFXIII vind ik echt fantastisch. De beste sinds FFVI naar mijn mening. De storyline is ook mooi, zeker niet complex (ik kon het makkelijker volgen dan de meeste FF-games) wat ik best een pluspunt vind.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:45 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een karakterontwikkeling! Van zwakzinnige bReEzAh naar een van de meest diepgaande personages in all of videogaming, ik vind het een prestatie van de schrijvers.
Je schrijft het een beetje verwarrend op, maar bedoel je nu dat je eigenlijk het beste meteen die aanval kunt gebruiken in gestaltmode? Want ik maak altijd eerst alle punten op en druk pas op driehoek als er nog maar 1 punt over is. Dacht dat dat ook het hele doel was achter het vullen van die balk voor je naar gestaltmode switcht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je geen andere moves hebt gebruikt is je krachtigste aanval van je Eidolon sterker dan dat het al zijn punten in 'mindere' aanvallen heeft gedaan. Dus het gaat altijd om de driehoekaanval, maar als je al veel andere hebt gebruikt is die driehoeksaanval gewoonweg minder.
Nee. Chapter 13 net voor het einde is beter: 3 battles 2x32k en 1x 10k aan CP= 74k aan CP. En alledrie zijn simpel (met de juiste paradigms natuurlijk).quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:55 schreef Aziaat het volgende:
Ben nu in de Grand Pulse.
Perfecte plaats om te gaan grinden.
Kheb geen zin om zo lang te wachten xD.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Chapter 13 net voor het einde is beter: 3 battles 2x32k en 1x 10k aan CP= 74k aan CP. En alledrie zijn simpel (met de juiste paradigms natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, jij?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Kheb geen zin om zo lang te wachten xD.Daarom is 13 ook een betere plek om te grindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 4 april 2010 17:35 schreef Purevil het volgende:
[..]
Shrouds: ja
6e ATB slot: nee
Alles maxxed: bijna, moet nog wat trapezehedrons hebben, maar wil niet echt lukken
Imperial armlet: ja, maar niet equipped
Genji glove: ja, maar niet equipped
Voor levelen moet k eerst de last boss nog even verslaan, heb bijna alles op lvl 4 zitten, maar die Progenitorial Wrath aanval die hij/zij doet kost me elke keer de overwinning
Voordat k verder kan met Chrystarium moet k eerst dat zien te overleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
Die wrath van de baas is niet wat hierboven staat
Voor de mensen die het nog niet willen weten heb ik het maar in een spoiler gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]Je kunt het niet voorkomen, alleen kun je mazzel hebben dat het niet gebeurd omdat het niet pakt op je character. Niet elke spell is 100% raakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dit dus. Ten eerste moet hij/zij/het het casten op je party leader, en daarna moet het ook nog eens proccen. Je zou zeggen dat de kans dus vrij klein is. Toch lukte het me om op een of andere reden 3x achter elkaar daaraan dood te gaan (then again, het lukte me ook om in 15 Adamantoise kills maar 2 Ingots te krijgen en verder niksquote:Op woensdag 7 april 2010 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt het niet voorkomen, alleen kun je mazzel hebben dat het niet gebeurd omdat het niet pakt op je character. Niet elke spell is 100% raak
Dan doe je iets niet slim (hunt mission 63 levert sowieso altijd 60k Gil op ). En dezelfde kansen voor de rest van de gewilde items natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 09:15 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Dit dus. Ten eerste moet hij/zij/het het casten op je party leader, en daarna moet het ook nog eens proccen. Je zou zeggen dat de kans dus vrij klein is. Toch lukte het me om op een of andere reden 3x achter elkaar daaraan dood te gaan (then again, het lukte me ook om in 15 Adamantoise kills maar 2 Ingots te krijgen en verder niks).
De kans dat een spell doorkomt is ook afhankelijk van hoe je ermee omgaat: sommige spells raken je een stuk minder indien je tijdens de casttime van het monster met com/com/com toeslaat.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:15 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Dit dus. Ten eerste moet hij/zij/het het casten op je party leader, en daarna moet het ook nog eens proccen. Je zou zeggen dat de kans dus vrij klein is. Toch lukte het me om op een of andere reden 3x achter elkaar daaraan dood te gaan (then again, het lukte me ook om in 15 Adamantoise kills maar 2 Ingots te krijgen en verder niks).
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Kheb geen zin om zo lang te wachten xD.Doe toch maar want je krijgt dan ook nog eens een lading upgradestenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
ja precies dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je geen andere moves hebt gebruikt is je krachtigste aanval van je Eidolon sterker dan dat het al zijn punten in 'mindere' aanvallen heeft gedaan. Dus het gaat altijd om de driehoekaanval, maar als je al veel andere hebt gebruikt is die driehoeksaanval gewoonweg minder.
Slimquote:Op woensdag 7 april 2010 12:31 schreef Marble het volgende:
Ik wil de Serah-theme maar die krijg je pas bij de platinum trophy.
Ik heb alleen die van Sazh nog maarquote:Op woensdag 7 april 2010 12:31 schreef Marble het volgende:
Ik wil de Serah-theme maar die krijg je pas bij de platinum trophy.
Ik heb lekker die van Vanille op mijn ps3quote:Op woensdag 7 april 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van Sazh nog maar
En die wilde ik nou eigeenlijk NIET
Lekker puuuuuhquote:Op woensdag 7 april 2010 12:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb lekker die van Vanille op mijn ps3
Ben ik de enige die dit ervaart of is er op een andere manier nog te beinvloeden dat Hope eindelijk zijn werk gaat doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 07:39 schreef Griebus het volgende:
Ben nu ook zover dat Hope eindelijk haste heeft gekregen maar ik blijf Sazh toch een intelligentere buffer vinden; die cast meteen alle buffs zodat de hele party in no-time vol zit, terwijl Hope maar wat aan lijkt te kloten?
Als FFXIV uit is wil ik wel een naakte Hyurquote:Op woensdag 7 april 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil die van een naakte Snow.
Dat is het verschil dus! Wel jammer want eigenlijk is Sazh dus aanvallend maar zijn STR komt nooit in de buurt van die van Hope.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Hope is een ander soort Synergist dan Sazh. Waar Sazh de aanvallende synergist is (haste, enfire, enfrost etc) is Hope de beschermende (protect, shell etc). Uiteindelijk heeft m'n Hope ook wel Haste gelukkig, maar ik merk dat ie vaak lekker gaat protecten en als ie dat gedaan heeft....... dan lijkt 't wel of ie gewoonweg stopt.
Mwoa, Sazh heeft een heerlijk voordeel: een wapen met als extra stagger maintenance. 30% staggerbalk per hit extra. Die gebruik ik dan ook veelvuldig om schilpaddensoep te maken. Binnen 3 minuten klaar om te serveren, zonder enige summonhulpquote:Op woensdag 7 april 2010 13:07 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is het verschil dus! Wel jammer want eigenlijk is Sazh dus aanvallend maar zijn STR komt nooit in de buurt van die van Hope.
Ik moet zeggen dat ik Sazh meteen inruilde voor Hope toen deze Haste kreeg maar twijfel nogal aan zijn functionaliteit. Jij hebt me weer een extra reden gegeven om toch maar weer voor Sazh te kiezenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, Sazh heeft een heerlijk voordeel: een wapen met als extra stagger maintenance. 30% staggerbalk per hit extra. Die gebruik ik dan ook veelvuldig om schilpaddensoep te maken. Binnen 3 minuten klaar om te serveren, zonder enige summonhulp
Ze hebben beiden redenen. Healen is niet voor Sazh weggelegd. En Hope kun je met andere wapens een langere buftijd geven (buftijd, geen beftijd, perverselingen, ik zag jullie al naar Vanille kijken).quote:Op woensdag 7 april 2010 14:05 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Sazh meteen inruilde voor Hope toen deze Haste kreeg maar twijfel nogal aan zijn functionaliteit. Jij hebt me weer een extra reden gegeven om toch maar weer voor Sazh te kiezen
Grafiekjes boeien me niet. Mijn ervaring meld ik hier (provocon wapen van sazh). Heerlijke dingen, zeker icm met blitz, omdat zo'n schildpad toch het hele scherm vult. Immer raak. Per kogel dus 30% stagger erbij. Bij die etters erg belangrijk, hoe sneller neer, hoe beter.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
Sazh is toch een jack of all trades? Tenminste volgens dat grafiekje wat hier laatst stond.
Jobs voor Sazh, van goed naar slecht:quote:Op woensdag 7 april 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
Sazh is toch een jack of all trades? Tenminste volgens dat grafiekje wat hier laatst stond.
En dan terwijl ie een Com krijgt voordat ie aan Sab/Sen kan beginnen......quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Jobs voor Sazh, van goed naar slecht:
Syn
Rav
Sab/Sen
Com
Med
Zeg zeiksnor, nog geen post boven je staat e riets over het beffen van Vanillequote:
Hij leest niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg zeiksnor, nog geen post boven je staat e riets over het beffen van Vanille
Sazh, Vanille en Hope zijn echt bagger als COM.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan terwijl ie een Com krijgt voordat ie aan Sab/Sen kan beginnen......
slashdot: http://games.slashdot.org(...)-Bricks-Playstationsquote:Op woensdag 7 april 2010 00:52 schreef Ixnay het volgende:
3 x raden welke update ik nu aan het installeren ben.
[edit] Heb hem kunnen annuleren[/edit]
Na 55 uur ben ik nu bij het laatste savepunt voor het einde.
Wel ga ik daarna nog alle sidequests doen.
Hope gaat veels te snel dood. Veels te lage HP. Als 'ie meer had gehad dan was ik het met je eens maar nu niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef Marble het volgende:
Beste team is Lightning/Fang/Hope, dat is algemeen bekend. Zij zijn de Mewtwo van dit spel.
Wel jammer want Hope is idd een kutpersonage en lelijk design. Een smet op de rest van je team.
Fang doet meer schade als COM en heeft iets meer HP. Geeft een goed gevoel als leader denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Nee Hope is liefMaar ik had Fang-Light-Hope ingeruild voor Fang-Light-Sazh omdat Sazh Haste had.
Ik speel trouwens met Fang, niet met Light. Geen idee waarom.
Ik ook, haar aanvallen knallen het lekkerst en ze is gewoon het mooist ontworpen en meest intrigerende personage, dus daar identificeer je je al snel het meest mee.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik speel trouwens met Fang, niet met Light. Geen idee waarom.
I play with an out and proud Lesbian Killerquote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik ook, haar aanvallen knallen het lekkerst en ze is gewoon het mooist ontworpen en meest intrigerende personage, dus daar identificeer je je al snel het meest mee.
Fang's eerste medic ability is cure en een med/med/med met 3x haste is gewoon insta-heal voor 3 manquote:Op woensdag 7 april 2010 16:25 schreef Marble het volgende:
Light is mijn backup-Medic, met name bedoeld om Hope te reviven als hij weer eens de pijp uit gaat of als dubbele Medic met Hope samen.
Dan mag je me uitleggen waarom zij zo lang duren om een schildpad neer te krijgenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef Marble het volgende:
Beste team is Lightning/Fang/Hope, dat is algemeen bekend. Zij zijn de Mewtwo van dit spel.
Wel jammer want Hope is idd een kutpersonage en lelijk design. Een smet op de rest van je team.
27 is die ene waarin de beschrijving staat dat je een lift moet nemen naar beneden om dat monstertje wakker te maken met de muziek of zo. Maar ik kreeg het ook niet voor elkaar. Toen op internet opgezocht en het blijkt dus zo te zijn dat je op de "apex level" een andere lift moet nemen. Nog niet zelf geprobeerd maar dit helpt je wel op weg denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij heb ik alleen Fang dat laten leren, al gebruikt ze't nooit want ik zet nooit een paradigm er in met haar als Medic. Heb de rest geen cure laten leren maar alles in het maxen van de huidige rollen gestoken. Dat is geelukt. Heb alleen nog wat strengtth en HP volletjes e.d. te doen, maar alle abilities heb ik. Zonder overigens enorm veel gegrind. 1x net voor Brynhildr omdat ik nog gen Haste had en verder de Cie'th missies tot 28 gedaan (m.u.v. 27, die heb ik ergens gemist)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
SPOILER: Einde chapter 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mogelijke battle strategy...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Waar grind je?quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:47 schreef wdn het volgende:
Ruim onder de 20 min fipotje. Bij 20 min komt de doom counter in beeldThanks ouwe hijs gelukt!!!SPOILER: mogelijke battle strategy...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |