SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Als je alle missies zou gaan doen kom je die vanzelf tegen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben er nu pas achter dat een SAB eigenlijk best handig is om een battle mee te beginnen. Als Hope aan het SYN-nen is laat ik Fang SAB-ben, Die veroorzaaakt ook stagger. En pas als ik een hoog stagger percentage heb laat ik Fang pas COM worden om de echte damage te inflicten.
En ik kan (nog) niet meer dan 99.999 damage doen, waardoor ik die ene trophy niet kan halen.
Krijg ik hier nog een wapen accesoire voor?
Dus bij de laatste 3 chapters ben ik nog wel 30/40 uur zoet meequote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Main story 50-60 uur.
Compleet met alle missies ongeveer 175-200 uur.
Ixnay: ja.
Ik ben bij het laatste hoofdstuk en zit op 54 uur.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Dus bij de laatste 3 chapters ben ik nog wel 30/40 uur zoet mee
het verschil zit 'm idd in die sidemissions in chapter 11quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef SinofEnvy het volgende:
Main story hoeft echt geen 50-60 uur te zijn hoor. Ik heb zo goed als elke battle gedaan die ik toevallig tegenkwam, verder geen sidemissions in chapter 11 gedaan, en heb het verhaal in 39 uur uitgespeeld. Ongeveer 2 uurtjes gegrind in chapter 9, verder gewoon story, maar niet gerushed ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Heb jequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:03 schreef wdn het volgende:
Mijn PS3 of mijn FF13 disc crasht nogal regelmatig trouwens.
Wilde gisteren door een portal en het scherm werd wit. Zat niks anders op dan afbreken.
Ik heb nog geen enkele missie gedaan in chapter 11. Maar 50+ toch wel normaal.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef SinofEnvy het volgende:
Main story hoeft echt geen 50-60 uur te zijn hoor. Ik heb zo goed als elke battle gedaan die ik toevallig tegenkwam, verder geen sidemissions in chapter 11 gedaan, en heb het verhaal in 39 uur uitgespeeld. Ongeveer 2 uurtjes gegrind in chapter 9, verder gewoon story, maar niet gerushed ofzo.
Ja. Hmmm.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Heb jeupdate 3.21
geïnstalleerd? Daar zou het misschien ook aan kunnen liggen.
die dude heeft nog bij mij op het MBO gezeten...niet dat ie vaak op school was hoor. leraren hebben wel vaker met hem gepraat naar blijk...maar meneer bleef in zijn eigen wereldje. trieste gebeurtenissen allemaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet wel dat er meer achter dat verhaal zat
Maar ik zei ook: In eindhoven liep een jongen altijd in Squall kleding.. en die heeft uiteindleijk zijn vader vermoord.
Ik gaf FF toch niet de schuld?
Er moet echt wel wat meer in je hoofd of leven miszitten wil je dat doen
Maar goe,d ook in dat rollenspel ging ie vrij ver. Snee in z'n voorhoofd gemaakt a la Squall. Altijd in die jas lopen zomer of winter. Zag hem vaak door de stad lopen met de jas en de riemen en een zwaard.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben er nu pas achter dat een SAB eigenlijk best handig is om een battle mee te beginnen. Als Hope aan het SYN-nen is laat ik Fang SAB-ben, Die veroorzaaakt ook stagger. En pas als ik een hoog stagger percentage heb laat ik Fang pas COM worden om de echte damage te inflicten.
En ik kan (nog) niet meer dan 99.999 damage doen, waardoor ik die ene trophy niet kan halen.
Krijg ik hier nog een wapen accesoire voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Veel plezier dan zonder:quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:17 schreef SuperFruitig het volgende:
3.21 is overduidelijk weer eentje die ik ga overslaan ^_^
quote:* The ability to sign in to PlayStation®Network
* The ability to use online features that require you to sign in to PlayStation®Network, such as chat.
* The ability to use the online features of PlayStation®3 format software
* Playback of PlayStation®3 format software or Blu-ray Disc videos that require PS3™ system software version 3.21 or later
* Playback of copyright-protected videos that are stored on a media server (when DTCP-IP is enabled under (Settings) > (System Settings) > [Enable DTCP-IP])
* Use of new features and improvements that are available on PS3™ system software 3.21 or later
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Level 3 van zijn ultieme move? wat? Verklaar uw nader!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groene driehoekje (of gele Y als je op de 360 speelt, neem ik aan) op je controller.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Level 3 van zijn ultieme move? wat? Verklaar uw nader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |