Ik heb alleen die van Sazh nog maarquote:Op woensdag 7 april 2010 12:31 schreef Marble het volgende:
Ik wil de Serah-theme maar die krijg je pas bij de platinum trophy.
Ik heb lekker die van Vanille op mijn ps3quote:Op woensdag 7 april 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van Sazh nog maar
En die wilde ik nou eigeenlijk NIET
Lekker puuuuuhquote:Op woensdag 7 april 2010 12:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb lekker die van Vanille op mijn ps3
Ben ik de enige die dit ervaart of is er op een andere manier nog te beinvloeden dat Hope eindelijk zijn werk gaat doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 07:39 schreef Griebus het volgende:
Ben nu ook zover dat Hope eindelijk haste heeft gekregen maar ik blijf Sazh toch een intelligentere buffer vinden; die cast meteen alle buffs zodat de hele party in no-time vol zit, terwijl Hope maar wat aan lijkt te kloten?
Als FFXIV uit is wil ik wel een naakte Hyurquote:Op woensdag 7 april 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil die van een naakte Snow.
Dat is het verschil dus! Wel jammer want eigenlijk is Sazh dus aanvallend maar zijn STR komt nooit in de buurt van die van Hope.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Hope is een ander soort Synergist dan Sazh. Waar Sazh de aanvallende synergist is (haste, enfire, enfrost etc) is Hope de beschermende (protect, shell etc). Uiteindelijk heeft m'n Hope ook wel Haste gelukkig, maar ik merk dat ie vaak lekker gaat protecten en als ie dat gedaan heeft....... dan lijkt 't wel of ie gewoonweg stopt.
Mwoa, Sazh heeft een heerlijk voordeel: een wapen met als extra stagger maintenance. 30% staggerbalk per hit extra. Die gebruik ik dan ook veelvuldig om schilpaddensoep te maken. Binnen 3 minuten klaar om te serveren, zonder enige summonhulpquote:Op woensdag 7 april 2010 13:07 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is het verschil dus! Wel jammer want eigenlijk is Sazh dus aanvallend maar zijn STR komt nooit in de buurt van die van Hope.
Ik moet zeggen dat ik Sazh meteen inruilde voor Hope toen deze Haste kreeg maar twijfel nogal aan zijn functionaliteit. Jij hebt me weer een extra reden gegeven om toch maar weer voor Sazh te kiezenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, Sazh heeft een heerlijk voordeel: een wapen met als extra stagger maintenance. 30% staggerbalk per hit extra. Die gebruik ik dan ook veelvuldig om schilpaddensoep te maken. Binnen 3 minuten klaar om te serveren, zonder enige summonhulp
Ze hebben beiden redenen. Healen is niet voor Sazh weggelegd. En Hope kun je met andere wapens een langere buftijd geven (buftijd, geen beftijd, perverselingen, ik zag jullie al naar Vanille kijken).quote:Op woensdag 7 april 2010 14:05 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Sazh meteen inruilde voor Hope toen deze Haste kreeg maar twijfel nogal aan zijn functionaliteit. Jij hebt me weer een extra reden gegeven om toch maar weer voor Sazh te kiezen
Grafiekjes boeien me niet. Mijn ervaring meld ik hier (provocon wapen van sazh). Heerlijke dingen, zeker icm met blitz, omdat zo'n schildpad toch het hele scherm vult. Immer raak. Per kogel dus 30% stagger erbij. Bij die etters erg belangrijk, hoe sneller neer, hoe beter.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
Sazh is toch een jack of all trades? Tenminste volgens dat grafiekje wat hier laatst stond.
Jobs voor Sazh, van goed naar slecht:quote:Op woensdag 7 april 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
Sazh is toch een jack of all trades? Tenminste volgens dat grafiekje wat hier laatst stond.
En dan terwijl ie een Com krijgt voordat ie aan Sab/Sen kan beginnen......quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Jobs voor Sazh, van goed naar slecht:
Syn
Rav
Sab/Sen
Com
Med
Zeg zeiksnor, nog geen post boven je staat e riets over het beffen van Vanillequote:
Hij leest niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg zeiksnor, nog geen post boven je staat e riets over het beffen van Vanille
Sazh, Vanille en Hope zijn echt bagger als COM.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan terwijl ie een Com krijgt voordat ie aan Sab/Sen kan beginnen......
slashdot: http://games.slashdot.org(...)-Bricks-Playstationsquote:Op woensdag 7 april 2010 00:52 schreef Ixnay het volgende:
3 x raden welke update ik nu aan het installeren ben.
[edit] Heb hem kunnen annuleren[/edit]
Na 55 uur ben ik nu bij het laatste savepunt voor het einde.
Wel ga ik daarna nog alle sidequests doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |