abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:14:15 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80012753
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:40 schreef SinofEnvy het volgende:
Aha... zitten daar levels in?
Niet dat ik weet
Maar ik denk dat ie bedoelt dat dat de zwaarste Eidolon aanval is, dat driehoekje.

Level 1 die verschillende met de X
Level 2 die met rondje (of vierkantje, haal die altijd door elkaar... hebben oo vrrijwel dezelfde kleur)
level 3 die met driehoekje

Zoiets?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_80012895
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Level 3 van zijn ultieme move? wat? Verklaar uw nader!
Als je geen andere moves hebt gebruikt is je krachtigste aanval van je Eidolon sterker dan dat het al zijn punten in 'mindere' aanvallen heeft gedaan. Dus het gaat altijd om de driehoekaanval, maar als je al veel andere hebt gebruikt is die driehoeksaanval gewoonweg minder.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80015092
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:45 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een karakterontwikkeling! Van zwakzinnige bReEzAh naar een van de meest diepgaande personages in all of videogaming, ik vind het een prestatie van de schrijvers.
Mee eens, de personages in FFXIII vind ik echt fantastisch. De beste sinds FFVI naar mijn mening. De storyline is ook mooi, zeker niet complex (ik kon het makkelijker volgen dan de meeste FF-games) wat ik best een pluspunt vind.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:34:07 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80015706
het vraagstuk is echter nu:
Stel, je geilt op Vanille.. ben je dan een pedofiel of niet? (alleen antwoord geven als je het spel bijna uit hebt gespeeld anders snap je de noodzaak van de vraag niet).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:42:45 #130
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80016036
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je geen andere moves hebt gebruikt is je krachtigste aanval van je Eidolon sterker dan dat het al zijn punten in 'mindere' aanvallen heeft gedaan. Dus het gaat altijd om de driehoekaanval, maar als je al veel andere hebt gebruikt is die driehoeksaanval gewoonweg minder.
Je schrijft het een beetje verwarrend op, maar bedoel je nu dat je eigenlijk het beste meteen die aanval kunt gebruiken in gestaltmode? Want ik maak altijd eerst alle punten op en druk pas op driehoek als er nog maar 1 punt over is. Dacht dat dat ook het hele doel was achter het vullen van die balk voor je naar gestaltmode switcht.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80021881
Ben nu in de Grand Pulse.
Perfecte plaats om te gaan grinden.
Nee, jij?
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:12:35 #132
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80025615
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:55 schreef Aziaat het volgende:
Ben nu in de Grand Pulse.
Perfecte plaats om te gaan grinden.
Nee. Chapter 13 net voor het einde is beter: 3 battles 2x32k en 1x 10k aan CP= 74k aan CP. En alledrie zijn simpel (met de juiste paradigms natuurlijk).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:25:41 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80026059
Ik zit nu in 12.... maar il wil niet verdeeeer....
Ik wil nog niieeeet

En toch weer wel
L'Amour menaçant:
pi_80026238
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:12 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee. Chapter 13 net voor het einde is beter: 3 battles 2x32k en 1x 10k aan CP= 74k aan CP. En alledrie zijn simpel (met de juiste paradigms natuurlijk).
Kheb geen zin om zo lang te wachten xD.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij?
  woensdag 7 april 2010 @ 00:00:53 #135
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80027406
Ik ga deze wel weer oppakken als er niks leukers te doen valt, rail-shooters ok, maar ik verwacht toch echt iets meer vrijheid van een (J)RPG.
  woensdag 7 april 2010 @ 00:52:01 #136
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_80028720
3 x raden welke update ik nu aan het installeren ben.

[edit] Heb hem kunnen annuleren [/edit]

Na 55 uur ben ik nu bij het laatste savepunt voor het einde.

Wel ga ik daarna nog alle sidequests doen.

[ Bericht 73% gewijzigd door Ixnay op 07-04-2010 01:01:24 ]
pi_80030592
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef Aziaat het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom is 13 ook een betere plek om te grinden
pi_80030889
Ben nu ook zover dat Hope eindelijk haste heeft gekregen maar ik blijf Sazh toch een intelligentere buffer vinden; die cast meteen alle buffs zodat de hele party in no-time vol zit, terwijl Hope maar wat aan lijkt te kloten?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  woensdag 7 april 2010 @ 08:00:05 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80031053
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:35 schreef Purevil het volgende:

[..]

Shrouds: ja
6e ATB slot: nee
Alles maxxed: bijna, moet nog wat trapezehedrons hebben, maar wil niet echt lukken
Imperial armlet: ja, maar niet equipped
Genji glove: ja, maar niet equipped

Voor levelen moet k eerst de last boss nog even verslaan, heb bijna alles op lvl 4 zitten, maar die Progenitorial Wrath aanval die hij/zij doet kost me elke keer de overwinning
Voordat k verder kan met Chrystarium moet k eerst dat zien te overleven
SPOILER
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 7 april 2010 @ 08:06:29 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80031118
Progenitoral Wrath klinkt als Genital Wart
L'Amour menaçant:
pi_80031579
Die wrath van de baas is niet wat hierboven staat
Voor de mensen die het nog niet willen weten heb ik het maar in een spoiler gezet:
SPOILER
  woensdag 7 april 2010 @ 08:47:51 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80031781
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
Die wrath van de baas is niet wat hierboven staat
Voor de mensen die het nog niet willen weten heb ik het maar in een spoiler gezet:
SPOILER
SPOILER
Een gedicht over Maanvis
pi_80032287
Over eindbaas/fases/genital warts:
SPOILER
pi_80032314
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]
SPOILER
Je kunt het niet voorkomen, alleen kun je mazzel hebben dat het niet gebeurd omdat het niet pakt op je character. Niet elke spell is 100% raak
pi_80032352
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je kunt het niet voorkomen, alleen kun je mazzel hebben dat het niet gebeurd omdat het niet pakt op je character. Niet elke spell is 100% raak
Dit dus. Ten eerste moet hij/zij/het het casten op je party leader, en daarna moet het ook nog eens proccen. Je zou zeggen dat de kans dus vrij klein is. Toch lukte het me om op een of andere reden 3x achter elkaar daaraan dood te gaan (then again, het lukte me ook om in 15 Adamantoise kills maar 2 Ingots te krijgen en verder niks ).
pi_80032602
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:15 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Dit dus. Ten eerste moet hij/zij/het het casten op je party leader, en daarna moet het ook nog eens proccen. Je zou zeggen dat de kans dus vrij klein is. Toch lukte het me om op een of andere reden 3x achter elkaar daaraan dood te gaan (then again, het lukte me ook om in 15 Adamantoise kills maar 2 Ingots te krijgen en verder niks ).
Dan doe je iets niet slim (hunt mission 63 levert sowieso altijd 60k Gil op ). En dezelfde kansen voor de rest van de gewilde items natuurlijk
  woensdag 7 april 2010 @ 09:44:01 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80033053
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:15 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

De kans dat een spell doorkomt is ook afhankelijk van hoe je ermee omgaat: sommige spells raken je een stuk minder indien je tijdens de casttime van het monster met com/com/com toeslaat.

En als het on instakill gaat... er zijn accessories he... Die van mijn staan alledrie op 46% anti-death (dat is 1x starred en dan een perovrite (ofzoiets) eroverheen)
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef Aziaat het volgende:

[..]

SPOILER
Doe toch maar want je krijgt dan ook nog eens een lading upgradestenen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 7 april 2010 @ 10:47:28 #148
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_80035107
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

ja precies dat dus
na na na na na na na Badjasman!
  woensdag 7 april 2010 @ 12:31:56 #149
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80039002
Ik wil de Serah-theme maar die krijg je pas bij de platinum trophy .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 7 april 2010 @ 12:33:49 #150
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80039070
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:31 schreef Marble het volgende:
Ik wil de Serah-theme maar die krijg je pas bij de platinum trophy .
Slim
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')