Niet dat ik weetquote:
Als je geen andere moves hebt gebruikt is je krachtigste aanval van je Eidolon sterker dan dat het al zijn punten in 'mindere' aanvallen heeft gedaan. Dus het gaat altijd om de driehoekaanval, maar als je al veel andere hebt gebruikt is die driehoeksaanval gewoonweg minder.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Level 3 van zijn ultieme move? wat? Verklaar uw nader!
Mee eens, de personages in FFXIII vind ik echt fantastisch. De beste sinds FFVI naar mijn mening. De storyline is ook mooi, zeker niet complex (ik kon het makkelijker volgen dan de meeste FF-games) wat ik best een pluspunt vind.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:45 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een karakterontwikkeling! Van zwakzinnige bReEzAh naar een van de meest diepgaande personages in all of videogaming, ik vind het een prestatie van de schrijvers.
Je schrijft het een beetje verwarrend op, maar bedoel je nu dat je eigenlijk het beste meteen die aanval kunt gebruiken in gestaltmode? Want ik maak altijd eerst alle punten op en druk pas op driehoek als er nog maar 1 punt over is. Dacht dat dat ook het hele doel was achter het vullen van die balk voor je naar gestaltmode switcht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je geen andere moves hebt gebruikt is je krachtigste aanval van je Eidolon sterker dan dat het al zijn punten in 'mindere' aanvallen heeft gedaan. Dus het gaat altijd om de driehoekaanval, maar als je al veel andere hebt gebruikt is die driehoeksaanval gewoonweg minder.
Nee. Chapter 13 net voor het einde is beter: 3 battles 2x32k en 1x 10k aan CP= 74k aan CP. En alledrie zijn simpel (met de juiste paradigms natuurlijk).quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:55 schreef Aziaat het volgende:
Ben nu in de Grand Pulse.
Perfecte plaats om te gaan grinden.
Kheb geen zin om zo lang te wachten xD.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Chapter 13 net voor het einde is beter: 3 battles 2x32k en 1x 10k aan CP= 74k aan CP. En alledrie zijn simpel (met de juiste paradigms natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, jij?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Kheb geen zin om zo lang te wachten xD.Daarom is 13 ook een betere plek om te grindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 4 april 2010 17:35 schreef Purevil het volgende:
[..]
Shrouds: ja
6e ATB slot: nee
Alles maxxed: bijna, moet nog wat trapezehedrons hebben, maar wil niet echt lukken
Imperial armlet: ja, maar niet equipped
Genji glove: ja, maar niet equipped
Voor levelen moet k eerst de last boss nog even verslaan, heb bijna alles op lvl 4 zitten, maar die Progenitorial Wrath aanval die hij/zij doet kost me elke keer de overwinning
Voordat k verder kan met Chrystarium moet k eerst dat zien te overleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
Die wrath van de baas is niet wat hierboven staat
Voor de mensen die het nog niet willen weten heb ik het maar in een spoiler gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]Je kunt het niet voorkomen, alleen kun je mazzel hebben dat het niet gebeurd omdat het niet pakt op je character. Niet elke spell is 100% raakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dit dus. Ten eerste moet hij/zij/het het casten op je party leader, en daarna moet het ook nog eens proccen. Je zou zeggen dat de kans dus vrij klein is. Toch lukte het me om op een of andere reden 3x achter elkaar daaraan dood te gaan (then again, het lukte me ook om in 15 Adamantoise kills maar 2 Ingots te krijgen en verder niksquote:Op woensdag 7 april 2010 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt het niet voorkomen, alleen kun je mazzel hebben dat het niet gebeurd omdat het niet pakt op je character. Niet elke spell is 100% raak
Dan doe je iets niet slim (hunt mission 63 levert sowieso altijd 60k Gil op ). En dezelfde kansen voor de rest van de gewilde items natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 09:15 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Dit dus. Ten eerste moet hij/zij/het het casten op je party leader, en daarna moet het ook nog eens proccen. Je zou zeggen dat de kans dus vrij klein is. Toch lukte het me om op een of andere reden 3x achter elkaar daaraan dood te gaan (then again, het lukte me ook om in 15 Adamantoise kills maar 2 Ingots te krijgen en verder niks).
De kans dat een spell doorkomt is ook afhankelijk van hoe je ermee omgaat: sommige spells raken je een stuk minder indien je tijdens de casttime van het monster met com/com/com toeslaat.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:15 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Dit dus. Ten eerste moet hij/zij/het het casten op je party leader, en daarna moet het ook nog eens proccen. Je zou zeggen dat de kans dus vrij klein is. Toch lukte het me om op een of andere reden 3x achter elkaar daaraan dood te gaan (then again, het lukte me ook om in 15 Adamantoise kills maar 2 Ingots te krijgen en verder niks).
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef Aziaat het volgende:
[..]
Kheb geen zin om zo lang te wachten xD.Doe toch maar want je krijgt dan ook nog eens een lading upgradestenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
ja precies dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je geen andere moves hebt gebruikt is je krachtigste aanval van je Eidolon sterker dan dat het al zijn punten in 'mindere' aanvallen heeft gedaan. Dus het gaat altijd om de driehoekaanval, maar als je al veel andere hebt gebruikt is die driehoeksaanval gewoonweg minder.
Slimquote:Op woensdag 7 april 2010 12:31 schreef Marble het volgende:
Ik wil de Serah-theme maar die krijg je pas bij de platinum trophy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |