abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2010 @ 23:39:37 #51
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107101
Maakt het spuien het verlies van het aankoopbedrag minder erg? Ik probeer te achterhalen of het cathartisch werkt voor je.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:43:26 #52
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80107276
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef Marble het volgende:
Maakt het spuien het verlies van het aankoopbedrag minder erg? Ik probeer te achterhalen of het cathartisch werkt voor je.
Ik maak wel vaker een miskoop, dus het bedrag waarvoor ik het heb aangekocht vind ik niet erg, de soundtrack vind ik daarbij ook wel tof,dus ik heb iig nog iets waar ik van kan genieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-04-2010 23:48:53 ]
pi_80107340
Wanneer komt versus 13 er nou aan ?
Misschien is die wel goed.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:46:09 #54
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107398
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Fabula Nova Crystallis schijnt als 10-jarig project bedoeld te zijn*, dus kan nog wel even duren.

*Ik verwacht daarom ook echt wel een XIII-2.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:49:39 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80107535
Jij hoopt gewoon op een nest Odin-ponies... met je XIII-2
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_80107710
Eindelijk bij die 'hyrule field' weide. Maar die beesten daar zijn allemaal super taai
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 8 april 2010 @ 23:55:02 #57
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107760
Over Hyrule Field en ponies gesproken... Hoe cute zouden Epona/Odin-babies zijn! .
  donderdag 8 april 2010 @ 23:56:23 #58
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107816
Maar ze kunnen best een XIII-2 maken in de strekking van X-2, met Lighting, Serah en het jongere zusje van Snow, Sunshine.

Of helemaal prehistorisch gaan met Fang, Vanille en de betbetbetovergrootmoeder van Snow, Earthquake.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:56:32 #59
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80107821
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:55 schreef Marble het volgende:
Over Hyrule Field en ponies gesproken... Hoe cute zouden Epona/Odin-babies zijn! .
Dat heeft FF dan weer niet, een pokemon/monster hunter achtige spinoff.
  donderdag 8 april 2010 @ 23:57:47 #60
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80107871
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat heeft FF dan weer niet, een pokemon/monster hunter achtige spinoff.
FFTA2 is anders exact een Pokemon-SRPG, maar dan met Moogles en Viera's ipv Pikachu's en Pachirisu's.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:01:54 #61
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80108059
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Marble het volgende:

[..]

FFTA2 is anders exact een Pokemon-SRPG, maar dan met Moogles en Viera's ipv Pikachu's en Pachirisu's.
FFTA2 heb ik een uur of 30 gespeeld, maar als ik dan echt naar pokemon achtige srpgs moet kijken komen Digaea(DS), SMT:Devil Survivor(moeilijk) en Dragon Quest monsters:Joker(ripoff) echt een stuk dichter in de buurt.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:06:06 #62
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80108207
Ze hoeven alleen de sprites maar te veranderen en dan kan Nintendo FFTA2 zo heruitgeven als Pokemon Tactics. Zelfs de aanvallen komen voor 80% overeen onder andere naamgeving.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:08:17 #63
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80108306
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:06 schreef Marble het volgende:
Ze hoeven alleen de sprites maar te veranderen en dan kan Nintendo FFTA2 zo heruitgeven als Pokemon Tactics. Zelfs de aanvallen komen voor 80% overeen onder andere naamgeving.
De naamgeving van die aanvallen komen al voor 80% overeen sinds games als shining force en ogre battle, dat heeft niks met de franchise te maken maar meer met het genre van de SRPG.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:16:45 #64
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80108591
Oortjes van de Vieras geel en blauw verven, oortjes van de Moogles wit en bruin, Bangaas groen en Seeq blauw, Luso een petje op en je hebt Ash Ketchum, Adelle verft haar haar blauw en daar is Dawn.

Kan zo de schappen in. Fire Emblem, Shining Force, SMT, Disgaea etc. staan veel veder van Pokemon af maar bij het spelen van FFTA2 had ik echt de hele tijd het gevoel een Pokemon-SRPG in handen te hebben met een FF-sausje. Als Nintendo ooit een SRPG van die franchise zou maken hoeven ze echt niet lang te zoeken.
pi_80108736
Maarre... heeft iemand al die Collector's Catalogue upgegrade en een verschil gemerkt?
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:27:38 #66
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80108971
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef Marble het volgende:
Oortjes van de Vieras geel en blauw verven, oortjes van de Moogles wit en bruin, Bangaas groen en Seeq blauw, Luso een petje op en je hebt Ash Ketchum, Adelle verft haar haar blauw en daar is Dawn.

Kan zo de schappen in. Fire Emblem, Shining Force, SMT, Disgaea etc. staan veel veder van Pokemon af maar bij het spelen van FFTA2 had ik echt de hele tijd het gevoel een Pokemon-SRPG in handen te hebben met een FF-sausje. Als Nintendo ooit een SRPG van die franchise zou maken hoeven ze echt niet lang te zoeken.
Het gene wat mij bij FFTA2 het meest irriteerde, en overigens zich ook onderscheidde van de pokemon franchise, was dat je niet kon kopen/huren wat je wilde, maar wat je aangeboden werd, daarnaast waren events gebaseerd op tijd, en alhoewel je bij pokemon wel timebased events hebt, is het niet zo dat je op een bepaalde tijd op een bepaalde tijd terug moet komen om de kans te hebben dat er een van de drie items word aangeboden die je wilt hebben. Daarbij vind ik SMTDS zelfs beter te vergelijken met pokemon dan FFTA2 omdat je PP 3x kan attacken als je 2 demons aan je party toegevoegd hebt en die dezelfde strength/weaknesses hebben.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:29:59 #67
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80109023
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
alhoewel je bij pokemon wel timebased events hebt, is het niet zo dat je op een bepaalde tijd op een bepaalde tijd terug moet komen om de kans te hebben dat er een van de drie items word aangeboden die je wilt hebben.
Maar wel om bepaalde soorten te vangen want swarm-Pokemon etc. komen maar 1 keer per week (als in IRL tijd, niet in-game tijd). Dat is nog kutter dus.
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:32:20 #68
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80109075
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:29 schreef Marble het volgende:

[..]

Maar wel om bepaalde soorten te vangen want swarm-Pokemon etc. komen maar 1 keer per week (als in IRL tijd, niet in-game tijd). Dat is nog kutter dus.
Het verschil tussen noodzakelijke wapens/armour verkrijgen en weapons/armour verkrijgen die iets beter zijn dan het noodzakelijke waarvoor je random moet rondzwerven is er. Het is nl niet noodzakelijk om een swarm af te wachten om pkmn uit te spelen, als je daar integen in TA2 te weinig items verkrijgt om nieuwe wapens te creeren blijf je hangen in je cure/fire spell, die na een tijdje waardeloos is.

[ Bericht 8% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-04-2010 00:43:49 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 00:45:58 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_80109390
Fabula Nova Crystallis is inderdaad een 10 jarig project en daarvan zijn al minstens 4 jaar voorbij.

Sazh is inderdaad de beste SYN van de game. Aan Hope is het handig dat je hem ook als MED kunt gebruiken en dat dat niet te koste gaat van Light.

FFTA2 is leuk om eens gespeeld te hebben maar op het einde wordt het te lang, te moeilijk en gewoon pijnlijk om af te maken.

En FFXIII is gewoon heel goed maar het was gewoon te gehyped allemaal, het voelt als een anti-climax.
pi_80109708
ze hadden beter een standbeeld kunnen maken ipv die plastic barbie popjes
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 9 april 2010 @ 01:03:57 #71
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80109804
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef Ixnay het volgende:

En FFXIII is gewoon heel goed maar het was gewoon te gehyped allemaal, het voelt als een anti-climax.
Volgensmij wilt SE dat FF en DQ mainstream gaan, en dat ze kleinere studios aan de gang laten gaan met minder populaire installments.
  vrijdag 9 april 2010 @ 01:24:43 #72
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80110196
Coole easter egg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80113136
Terug Vind Painga
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80113357
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen. Not. Er is iig nog niets over bekend (qua releasedatum). Ook niet van de PSP versie. SE heeft wel aangegeven geinteresseed te zijn in een FFXIII-2, maar ik hoop het zelf eigenlijk niet. Laat ze maar eens wat vaart achter andere lopende projecten zetten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80118664
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef Marble het volgende:
Coole easter egg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
! Cool.

Zit nu CH11:
SPOILER
Verder is dit nu al weer een raar topic En ik las net alweer een spoiler op pagina 1

Please guys, let daar een beetje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')