abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80318747
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Vertel!
Heb even rondgewaard op hun website en het is gewoon een ordinaire Israel propaganda. Abbas is fout dit. Boycot Isreal is onzin dat. Terecht dat Israel Gaza blokkeert zus. Subsidie voor jihad-persburo zo.

Natuurlijk allemaal afkomstig uit normale nieuwsbronnen. Maar aan de selectie te zien is het mij wel duidelijk wat voor gedachtegoed deze club erop nahoudt. De joodse versie van moslimextremisten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80318860
Bovendien heeft die Markuszower zich al gemanifesteerd als een randdebiel. De man roept behoorlijk extreme dingen. Typisch dat Wilders dat soort gekken op de lijst zet.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:47:18 #228
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80319550
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef damian5700 het volgende:
Dit heet gewoon Likoed Nederland en is verwant aan een politiek partij en niet de Israëlische overheid.
Als je die website eens goed doorleest, dan mag toch wel heel erg duidelijk worden waar zijn loyaliteit ligt.
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef damian5700 het volgende:
Vertel!
Lees: http://www.likud.nl/vragen.html

En klik ook eens op enkele van de artikelen. De website is zionisme van de ergste soort. Waar Wilders voor de komst van deze man al eens een zionist genoemd werd, is de link nu wel duidelijk.

En ook hier

http://www.likud.nl/doel.html

Het allereerste doel van Likoed Nederland is: "Het propageren en verwezenlijken van de doelstellingen van de Likoed wereldorganisatie (Likud Olami)."

Als dat geen duidelijke link legt naar Israel, en een dubbele loyaliteit met Nederland, dan weet ik het ook niet meer.

Het is pure zionistische propaganda.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 14 april 2010 @ 21:05:01 #229
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80320356
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:47 schreef maartena het volgende:

Als je die website eens goed doorleest, dan mag toch wel heel erg duidelijk worden waar zijn loyaliteit ligt.
Ik geef nota bene zelf de link naar die website. Enfin.
Laat onverlet dat dit verwant is aan een politieke partij en geen overheid.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 14 april 2010 @ 21:07:29 #230
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80320485
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb even rondgewaard op hun website en het is gewoon een ordinaire Israel propaganda. Abbas is fout dit. Boycot Isreal is onzin dat. Terecht dat Israel Gaza blokkeert zus. Subsidie voor jihad-persburo zo.

Natuurlijk allemaal afkomstig uit normale nieuwsbronnen. Maar aan de selectie te zien is het mij wel duidelijk wat voor gedachtegoed deze club erop nahoudt. De joodse versie van moslimextremisten.
Ik heb er kennis van genomen.
  woensdag 14 april 2010 @ 21:34:56 #231
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80321767
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef damian5700 het volgende:
Laat onverlet dat dit verwant is aan een politieke partij en geen overheid.
De link die Gidi Markuszower heeft met de Israelische overheid, die momenteel geleid wordt door de Likoed partij, is een stuk nauwer dan die adviesraad voor de rechten van de mens waar die Arib in zit.

Wilders blijft meten met twee maten. Wat Arib doet mag volgens hem niet, maar tegelijkertijd laat hij een zionist als Gidi Markuszower in de partij die zich overduidelijk profileert als iemand die enorm loyaal is aan Israel.

Hij heeft twee nationaliteiten, een overduidelijke dubbele standaard wanneer het aankomt tot de loyaliteit aan Israel of Nederland, en alhoewel hij inderdaad geen bewindsman is, is hij met een #5 positie wel dermate verkiesbaar dat mocht de PVV deelnemen aan een regering, dat hij op z'n minst voor een staatssecretarispositie in aanmerking kan komen.

We zitten in Nederland niet te wachten op moslim-fundamentalisten, maar ook niet op joods-fundamentalisten zoals dit heerschap.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 14 april 2010 @ 22:12:47 #232
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80323566
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:34 schreef maartena het volgende:

[..]

De link die Gidi Markuszower heeft met de Israelische overheid, die momenteel geleid wordt door de Likoed partij, is een stuk nauwer dan die adviesraad voor de rechten van de mens waar die Arib in zit.
Dit lijkt me niet meer dan een subjectieve aanname die ik ook op deze waarde inschat. Een politieke partij is geen overheid. Arib werkt voor de Marokkaanse koning door hem direct of indirect d te adviseren.
Simpel zat.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:22:10 #233
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80324056
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef damian5700 het volgende:
Dit lijkt me niet meer dan een subjectieve aanname die ik ook op deze waarde inschat. Een politieke partij is geen overheid. Arib werkt voor de Marokkaanse koning door hem direct of indirect d te adviseren.
Simpel zat.
Om het nog simpeler te houden: Gidi zit dus gewoon net zo fout als Arib door de loyaliteit van een ander land boven dat van Nederland te zetten.

Het is en blijft gewoon een zionist natuurlijk, net als Wilders zelf.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 22:33:02 #234
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80324668
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Om het nog simpeler te houden
Vergelijkbaar zou het zijn als Gidi Markuszower Shimon Peres direct of indirect zou adviseren.
pi_80325509
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Vergelijkbaar zou het zijn als Gidi Markuszower Shimon Peres direct of indirect zou adviseren.
En als dat het geval zou zijn zou je beweren dat ze niet dezelfde schoenmaat hebben en het dus geen gelijke gevallen zijn. Hou toch op.
  woensdag 14 april 2010 @ 22:51:23 #236
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80325622
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 14 april 2010 @ 22:52:01 #237
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80325662
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef gelly het volgende:

[..]

En als dat het geval zou zijn zou je beweren dat ze niet dezelfde schoenmaat hebben en het dus geen gelijke gevallen zijn. Hou toch op.
'Om het simpel te houden' weet jij weer tot kunst te verheffen. Hulde daarvoor, Gelly.
pi_80325930
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_in_Berlijn__.html

Wel tof voor hem.
quote:
Vrijheid van meningsuiting is een fundamenteel recht
Behalve voor moslims kennelijk. Het zijn enkel islamofoben die meelopen.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:25:39 #239
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80327406
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef damian5700 het volgende:
Ach hou toch op man. Gidi Markuszower heeft de dubbele nationaliteit, wat Wilders sowieso had willen afschaffen..... gaat ie dan ook zijn eigen partijman voor het blok zetten? Hij heeft een overduidelijke band met niet alleen de Likudpartij, maar met een hele reeks Joods-fundamentalistische organisaties, en uit zijn website van de Likud Nederland komt vrij duidelijk naar voren dat de eerste loyaliteit bij Israel hoort te liggen.

Nu kun je wel proberen met miereneuken de feiten proberen te verdoezelen tot iets "acceptabels", maar in de praktijk is wat Gidi hier doet natuurlijk ook gewoon directe belangenverstrengeling. Hij kan zijn positie in de Tweede Kamer straks misbruiken om stemmen te winnen voor de Likoed partij in Israel zelf, omdat hij door zijn dan landelijke bekendheid bij veel meer Joden in de huiskamer kan komen met zijn toespraken.

Ik snap verder ook niet waarom PVV aanhangers deze man blijven verdedigen. Over de andere keuzes van de lijst hoor je terecht ook niet zoveel. Maar dit is gewoon een extreem-rechtse zionist.
-
pi_80327518
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_in_Berlijn__.html

Wel tof voor hem.
Wilders' strijd voor de vrijheid van meningsuiting is een farce.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:34:56 #241
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80327795
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef maartena het volgende:

de dubbele nationaliteit, wat Wilders sowieso had willen afschaffen
Onzin. De hoofdregel in Nederland is sowieso afstand doen van de originele nationaliteit bij naturalisatie, maar daarnaast, niet het minst belangrijk, heeft de PVV in de Tweede Kamer de dubbele nationaliteit van bewindslieden aan de orde gesteld.
quote:
Nu kun je wel proberen met miereneuken de feiten proberen te verdoezelen
Ik maak juist bezwaar tegen jouw 'feiten'. Als jij dit mierenneuken vindt, blijkbaar hinderlijk, adviseer ik je wat zorgvuldiger te zijn in jouw weergave.
  woensdag 14 april 2010 @ 23:58:53 #242
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80328716
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:34 schreef damian5700 het volgende:
Onzin. De hoofdregel in Nederland is sowieso afstand doen van de originele nationaliteit bij naturalisatie, maar daarnaast, niet het minst belangrijk, heeft de PVV in de Tweede Kamer de dubbele nationaliteit van bewindslieden aan de orde gesteld.
In zijn partijprogramma staat overduidelijk: Dubbele nationaliteit afschaffen. Voor iedereen dus, niet alleen voor bewindslieden.

En nogmaals, als je iemand op een verkiesbare positie in de kieslijst zet....alhoewel er van te voren afgesproken kan worden dat hij om de reden van twee nationaliteiten niet voor Nederland zou mogen uitkomen als bewindsman..... dat dit op z'n minst opvallend is gezien zijn standpunten omtrend de dubbele nationaliteit.

Verder:

"Volgens PVV-kamerlid Fritsma kan er bij bewindslieden en kamerleden met een dubbele nationaliteit sprake zijn van conflicterende belangen, zo zei hij tijdens een debat over de Rijkswet op het Nederlanderschap."

Bron.

Dus ook kamerleden zouden niet de dubbele nationaliteit moeten hebben. Fritsma zei het bovenstaande trouwens on-the-record tijdens een debat.
quote:
Ik maak juist bezwaar tegen jouw 'feiten'. Als jij dit mierenneuken vindt, blijkbaar hinderlijk, adviseer ik je wat zorgvuldiger te zijn in jouw weergave.
Je selecteert op details. Dat die man een zionist is van de extreem rechtse soort lijkt je niet dwars te zitten. Maar je hamert wel door op een punt waar ik dan weer bezwaar tegen maak. Omdat deze man in kwestie niet direct adviseert aan de president van Israël, is het zogenaamd niet te vergelijken.

Maar je kan mij echt niet wijsmaken als Abdullah Achmed een wapen droeg bij een Imam-conferentie en daarbij aangehouden werd, vervolgens ook nog eens lid blijkt te zijn van een Pro-Palestina organisatie die gelooft in een groot-Palestina zonder Israel, en vervolgens ook nog eens de Nederlandse tak van die organisatie representeert..... en ook een dubbele nationaliteit heeft, dat als de PvdA of een andere linkse partij deze op #5 van de lijst had gezet..... dat je op dezelfde manier zou reageren. En Ik denk dat Wilders op dat moment ook een hoop stampij had gemaakt.

Het is en blijft een feit dat Wilders zelf een zionist is, en ook nog eens een zionist van het extreem-rechtse soort in zijn partij heeft opgenomen.
-
  woensdag 14 april 2010 @ 23:59:54 #243
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80328763
Wordt maartena nooit eens moe van 24/7 pvv bashen? Heeft ie dan echt geen leven? Is ie zo bang?

PVV wordt gewoon 1e of 2e, accepteer dat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 15 april 2010 @ 00:02:38 #244
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80328890
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt maartena nooit eens moe van 24/7 pvv bashen? Heeft ie dan echt geen leven? Is ie zo bang?
Heerlijk.... als er geen argumentatie meer over is, dan gaan we maar weer op de man spelen.
quote:
De polls laten toch zien dat dat wel eens zou kunnen tegenvallen. En al zou ie winnen, ik zie het niet 1-2-3 gebeuren dat hij een coalitie kan vormen met andere partijen.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 00:05:06 #245
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80328992
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Heerlijk.... als er geen argumentatie meer over is, dan gaan we maar weer op de man spelen.
[..]

De polls laten toch zien dat dat wel eens zou kunnen tegenvallen. En al zou ie winnen, ik zie het niet 1-2-3 gebeuren dat hij een coalitie kan vormen met andere partijen.
CDA VVD, als wilders wil dan kan het.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80329160
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

CDA VVD, als wilders wil dan kan het.
Nou bij die coalitie zal het er niet bepaald aan liggen of Wilders wil .

Als ze samen al boven de 75 zetels komen...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_80329789
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:58 schreef maartena het volgende:

In zijn partijprogramma staat overduidelijk: Dubbele nationaliteit afschaffen. Voor iedereen dus, niet alleen voor bewindslieden.
Dat is niet wat er in de Tweede kamer aan de orde is gesteld. De motie die Fritsma indiende betrof de dubbele nationaliteit van bewindslieden.
In de Tweede Kamer is de kwestie van dubbel nationaliteit, als ik me niet vergis, door Mirjam Sterk (CDA) aan de orde gesteld.
De hoofdregel in Nederland is enkelvoudige nationaliteit.
quote:
je iemand op een verkiesbare positie in de kieslijst zet
Een verkiesbare plaats voor een Kamerzetel in het parlement. Daar gaan verkiezingen in Nederland over.
quote:
Dus ook kamerleden zouden niet de dubbele nationaliteit moeten hebben.
Ik vind het onvoorstelbaar dat je een citaat kopieert, maar dit vervolgens in maartenataal vertaalt.
Er is echt een discrepantie tussen: 'kan er bij bewindslieden en kamerleden met een dubbele nationaliteit sprake zijn van conflicterende belangen' en jouw 'vertaling'; Dus ook kamerleden zouden niet de dubbele nationaliteit moeten hebben
quote:
Omdat deze man in kwestie niet direct adviseert aan de president van Israël is dit niet te vergelijken met de kwestie Arib, die ik eerder aanhaalde.
quote:
Maar je kan mij echt niet wijsmaken
Was het maar waar.
pi_80330140
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:

Mijn indruk is dat maartena met argumenten komt... en dus is het woord bashen hier niet van toepassing.
  donderdag 15 april 2010 @ 01:21:34 #249
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80330742
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:29 schreef damian5700 het volgende:
Dat is niet wat er in de Tweede kamer aan de orde is gesteld. De motie die Fritsma indiende betrof de dubbele nationaliteit van bewindslieden.
In de Tweede Kamer is de kwestie van dubbel nationaliteit, als ik me niet vergis, door Mirjam Sterk (CDA) aan de orde gesteld.
Waarom wis je de quote van Fritsma, die duidelijk aangeeft dat de PVV ook de dubbele nationaliteit van kamerleden niet vind kunnen?
quote:
De hoofdregel in Nederland is enkelvoudige nationaliteit.
Er bestaan echter nogal wat uitzonderingen op. Zo kun je op de site van de IND terugvinden dat in het geval van Israel, je niet automatisch de Israelische nationaliteit verliest bij aanname van het Nederlanderschap. Daar moet je dus ZELF voor zorgen.

Dat kan ook niet anders, aangezien de Nederlandse overheid geen autoriteit heeft over het staatsburgerschap van andere landen. Als je echter niet zelf zorgt voor het opgeven van de andere nationaliteit, dan raak je de Nederlandse niet meer kwijt. Sowieso is het vrij moeilijk om de Israëlische nationaliteit af te staan.
quote:
Een verkiesbare plaats voor een Kamerzetel in het parlement. Daar gaan verkiezingen in Nederland over.

Ik vind het onvoorstelbaar dat je een citaat kopieert, maar dit vervolgens in maartenataal vertaalt.
Er is echt een discrepantie tussen: 'kan er bij bewindslieden en kamerleden met een dubbele nationaliteit sprake zijn van conflicterende belangen' en jouw 'vertaling'; Dus ook kamerleden zouden niet de dubbele nationaliteit moeten hebben
Dat is niet mijn vertaling, dit is zoals Fritsma van de PVV het ook daadwerkelijk heeft ingediend als een motie.

Nog een quote dan:

"Het Kamerlid Fritsma (PVV) had een motie ingediend met de strekking dat een dubbele nationaliteit onverenigbaar is met het volledig dienen van het Nederlandse belang en dat dus bij de wet geregeld moest worden dat leden van het kabinet en van het parlement uitsluitend de Nederlandse nationaliteit mogen bezitten"

Hij meende wel degelijk ALLE leden van het parlement, niet alleen bewindslieden. Dat was uiteraard wel de insteek, omdat toen o.a. Aboutaleb beëdigd werd.

En ik quote nog even uit zijn motie:

"Voorgesteld: 15 februari 2007

De Kamer,

Gehoord de beraadslaging,

.....(tekst geknipt).....

verzoekt de regering met wetswijziging te komen strekkende tot:

- het introduceren van een wettelijk vereiste voor leden van het kabinet om de Nederlandse nationaliteit te bezitten
- het onmogelijk te laten zijn dat personen die naast de Nederlandse nog een andere nationaliteit hebben lid worden van de Staten-Generaal en het kabinet

.....(tekst geknipt)
"

Volledige tekst van zijn moties hier te vinden.

Kortom ALLE kamerleden (= leden der Staten Generaal) zouden niet over twee nationaliteit mogen beschikken.

De motie werd destijds verworpen. Dus onder het motto: Nou, het mag toch..... zet de PVV dan maar een Israëlische rechts-extremist met twee nationaliteiten op de lijst.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 01:38:50 #250
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80330857
Het is gewoon zinloos om aantijgingen te maken tegen een partijleider die alle kritiek als links afdoet en geen enkel greintje zelfkritiek duld, daarbij wilt wilders de joods/christelijk/humanistische traditie als dominant beschouwen, waardoor hij op voorhand al naar een soort van theologische staat toe wil werken(humanisme zegt mij nl zeer weinig behalve spotjes op de radio en dat er maar weinig politici zijn die eerlijk zullen zeggen dat ze humaan doen als het ze politiek gezien niet uit komt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')