Heb even rondgewaard op hun website en het is gewoon een ordinaire Israel propaganda. Abbas is fout dit. Boycot Isreal is onzin dat. Terecht dat Israel Gaza blokkeert zus. Subsidie voor jihad-persburo zo.quote:
Als je die website eens goed doorleest, dan mag toch wel heel erg duidelijk worden waar zijn loyaliteit ligt.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef damian5700 het volgende:
Dit heet gewoon Likoed Nederland en is verwant aan een politiek partij en niet de Israëlische overheid.
Lees: http://www.likud.nl/vragen.htmlquote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef damian5700 het volgende:
Vertel!
Ik geef nota bene zelf de link naar die website. Enfin.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:47 schreef maartena het volgende:
Als je die website eens goed doorleest, dan mag toch wel heel erg duidelijk worden waar zijn loyaliteit ligt.
Ik heb er kennis van genomen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb even rondgewaard op hun website en het is gewoon een ordinaire Israel propaganda. Abbas is fout dit. Boycot Isreal is onzin dat. Terecht dat Israel Gaza blokkeert zus. Subsidie voor jihad-persburo zo.
Natuurlijk allemaal afkomstig uit normale nieuwsbronnen. Maar aan de selectie te zien is het mij wel duidelijk wat voor gedachtegoed deze club erop nahoudt. De joodse versie van moslimextremisten.
De link die Gidi Markuszower heeft met de Israelische overheid, die momenteel geleid wordt door de Likoed partij, is een stuk nauwer dan die adviesraad voor de rechten van de mens waar die Arib in zit.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef damian5700 het volgende:
Laat onverlet dat dit verwant is aan een politieke partij en geen overheid.
Dit lijkt me niet meer dan een subjectieve aanname die ik ook op deze waarde inschat. Een politieke partij is geen overheid. Arib werkt voor de Marokkaanse koning door hem direct of indirect d te adviseren.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:34 schreef maartena het volgende:
[..]
De link die Gidi Markuszower heeft met de Israelische overheid, die momenteel geleid wordt door de Likoed partij, is een stuk nauwer dan die adviesraad voor de rechten van de mens waar die Arib in zit.
Om het nog simpeler te houden: Gidi zit dus gewoon net zo fout als Arib door de loyaliteit van een ander land boven dat van Nederland te zetten.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:12 schreef damian5700 het volgende:
Dit lijkt me niet meer dan een subjectieve aanname die ik ook op deze waarde inschat. Een politieke partij is geen overheid. Arib werkt voor de Marokkaanse koning door hem direct of indirect d te adviseren.
Simpel zat.
Vergelijkbaar zou het zijn als Gidi Markuszower Shimon Peres direct of indirect zou adviseren.quote:
En als dat het geval zou zijn zou je beweren dat ze niet dezelfde schoenmaat hebben en het dus geen gelijke gevallen zijn. Hou toch op.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar zou het zijn als Gidi Markuszower Shimon Peres direct of indirect zou adviseren.
'Om het simpel te houden' weet jij weer tot kunst te verheffen. Hulde daarvoor, Gelly.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef gelly het volgende:
[..]
En als dat het geval zou zijn zou je beweren dat ze niet dezelfde schoenmaat hebben en het dus geen gelijke gevallen zijn. Hou toch op.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_in_Berlijn__.html
Wel tof voor hem.
Behalve voor moslims kennelijk. Het zijn enkel islamofoben die meelopen.quote:Vrijheid van meningsuiting is een fundamenteel recht
Ach hou toch op man. Gidi Markuszower heeft de dubbele nationaliteit, wat Wilders sowieso had willen afschaffen..... gaat ie dan ook zijn eigen partijman voor het blok zetten? Hij heeft een overduidelijke band met niet alleen de Likudpartij, maar met een hele reeks Joods-fundamentalistische organisaties, en uit zijn website van de Likud Nederland komt vrij duidelijk naar voren dat de eerste loyaliteit bij Israel hoort te liggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef damian5700 het volgende:
Vergelijkbaar zou het zijn als Gidi Markuszower Shimon Peres direct of indirect zou adviseren.
Wilders' strijd voor de vrijheid van meningsuiting is een farce.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_in_Berlijn__.html
Wel tof voor hem.
Onzin. De hoofdregel in Nederland is sowieso afstand doen van de originele nationaliteit bij naturalisatie, maar daarnaast, niet het minst belangrijk, heeft de PVV in de Tweede Kamer de dubbele nationaliteit van bewindslieden aan de orde gesteld.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:25 schreef maartena het volgende:
de dubbele nationaliteit, wat Wilders sowieso had willen afschaffen
Ik maak juist bezwaar tegen jouw 'feiten'. Als jij dit mierenneuken vindt, blijkbaar hinderlijk, adviseer ik je wat zorgvuldiger te zijn in jouw weergave.quote:Nu kun je wel proberen met miereneuken de feiten proberen te verdoezelen
In zijn partijprogramma staat overduidelijk: Dubbele nationaliteit afschaffen. Voor iedereen dus, niet alleen voor bewindslieden.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:34 schreef damian5700 het volgende:
Onzin. De hoofdregel in Nederland is sowieso afstand doen van de originele nationaliteit bij naturalisatie, maar daarnaast, niet het minst belangrijk, heeft de PVV in de Tweede Kamer de dubbele nationaliteit van bewindslieden aan de orde gesteld.
Je selecteert op details. Dat die man een zionist is van de extreem rechtse soort lijkt je niet dwars te zitten. Maar je hamert wel door op een punt waar ik dan weer bezwaar tegen maak. Omdat deze man in kwestie niet direct adviseert aan de president van Israël, is het zogenaamd niet te vergelijken.quote:Ik maak juist bezwaar tegen jouw 'feiten'. Als jij dit mierenneuken vindt, blijkbaar hinderlijk, adviseer ik je wat zorgvuldiger te zijn in jouw weergave.
Heerlijk.... als er geen argumentatie meer over is, dan gaan we maar weer op de man spelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt maartena nooit eens moe van 24/7 pvv bashen? Heeft ie dan echt geen leven? Is ie zo bang?
De polls laten toch zien dat dat wel eens zou kunnen tegenvallen. En al zou ie winnen, ik zie het niet 1-2-3 gebeuren dat hij een coalitie kan vormen met andere partijen.quote:PVV wordt gewoon 1e of 2e, accepteer dat.
CDA VVD, als wilders wil dan kan het.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Heerlijk.... als er geen argumentatie meer over is, dan gaan we maar weer op de man spelen.
[..]
De polls laten toch zien dat dat wel eens zou kunnen tegenvallen. En al zou ie winnen, ik zie het niet 1-2-3 gebeuren dat hij een coalitie kan vormen met andere partijen.
Nou bij die coalitie zal het er niet bepaald aan liggen of Wilders wilquote:Op donderdag 15 april 2010 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
CDA VVD, als wilders wil dan kan het.
Dat is niet wat er in de Tweede kamer aan de orde is gesteld. De motie die Fritsma indiende betrof de dubbele nationaliteit van bewindslieden.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:58 schreef maartena het volgende:
In zijn partijprogramma staat overduidelijk: Dubbele nationaliteit afschaffen. Voor iedereen dus, niet alleen voor bewindslieden.
Een verkiesbare plaats voor een Kamerzetel in het parlement. Daar gaan verkiezingen in Nederland over.quote:je iemand op een verkiesbare positie in de kieslijst zet
Ik vind het onvoorstelbaar dat je een citaat kopieert, maar dit vervolgens in maartenataal vertaalt.quote:Dus ook kamerleden zouden niet de dubbele nationaliteit moeten hebben.
quote:Omdat deze man in kwestie niet direct adviseert aan de president van Israël is dit niet te vergelijken met de kwestie Arib, die ik eerder aanhaalde.
Was het maar waar.quote:Maar je kan mij echt niet wijsmaken
Mijn indruk is dat maartena met argumenten komt... en dus is het woord bashen hier niet van toepassing.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt maartena nooit eens moe van 24/7 pvv bashen? Heeft ie dan echt geen leven? Is ie zo bang?
PVV wordt gewoon 1e of 2e, accepteer dat.
Waarom wis je de quote van Fritsma, die duidelijk aangeeft dat de PVV ook de dubbele nationaliteit van kamerleden niet vind kunnen?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:29 schreef damian5700 het volgende:
Dat is niet wat er in de Tweede kamer aan de orde is gesteld. De motie die Fritsma indiende betrof de dubbele nationaliteit van bewindslieden.
In de Tweede Kamer is de kwestie van dubbel nationaliteit, als ik me niet vergis, door Mirjam Sterk (CDA) aan de orde gesteld.
Er bestaan echter nogal wat uitzonderingen op. Zo kun je op de site van de IND terugvinden dat in het geval van Israel, je niet automatisch de Israelische nationaliteit verliest bij aanname van het Nederlanderschap. Daar moet je dus ZELF voor zorgen.quote:De hoofdregel in Nederland is enkelvoudige nationaliteit.
Dat is niet mijn vertaling, dit is zoals Fritsma van de PVV het ook daadwerkelijk heeft ingediend als een motie.quote:Een verkiesbare plaats voor een Kamerzetel in het parlement. Daar gaan verkiezingen in Nederland over.
Ik vind het onvoorstelbaar dat je een citaat kopieert, maar dit vervolgens in maartenataal vertaalt.
Er is echt een discrepantie tussen: 'kan er bij bewindslieden en kamerleden met een dubbele nationaliteit sprake zijn van conflicterende belangen' en jouw 'vertaling'; Dus ook kamerleden zouden niet de dubbele nationaliteit moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |