http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-in-Amsterdam.dhtmlquote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef voice-over het volgende:
Daar ben ik weer.
Goed, de Marokkaanse straatterroristen teisteren nog steeds de steden van Nederland.
Aanpak van Job Cohen: Geert Wilders de schuld geven
Aanpak van Geert Wilders: keiharde represailles
Ik kies voor Geert.
Dat is een landelijke trend, die is ingezet rond de opkomst van Fortuyn.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:46 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-in-Amsterdam.dhtml
Job Cohen ex burgemeester van de stad waar net het aantal criminele jeugdgroepen omlaag is gegaan
Geert Wilders degene die met cijfers die hij nog niet gekregen heeft kan zeggen hoeveel de niet westerse immigranten ons kosten
je denkt echt dat Wilders in het kabinet wil gaan zitten en dat als hij er in gaat zitten er niet binnen een half jaar gezeik is met PVV ministersquote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
Nog 2 zetels en dat rechtse kabinet is er!!!!!!!!!!!!!!
Denken denken..tuurlijk wil het cda en de vvd regeren, met wie wat of hoe? Dat maakt ze niet uit. Wilders is al gauw tevreden als hij wat immigratie lollys krijgt. De rest doet de vvd en het cda wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
je denkt echt dat Wilders in het kabinet wil gaan zitten en dat als hij er in gaat zitten er niet binnen een half jaar gezeik is met PVV ministers
Welke is wel goed dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:29 schreef SalamPax_050 het volgende:
Nou mensen laten we gewoon een kabinet doen van Pvda, Pvv, Vvd, Cda, D66, TON, Groenlinks, Sp, Christenunie, SGP en uiteraard van de Partij voor de dieren.
Het is grof gesteld 1 pot nat.
Hij probeert te zeggen dat alles altijd hetzelfde blijft, ongeacht de partijen die aan de touwtjes trekken.quote:
Er zit wel degelijk wat nieuws bij.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij probeert te zeggen dat alles altijd hetzelfde blijft, ongeacht de partijen die aan de touwtjes trekken.
Ik onderschrijf zijn mening, ik constateer slechts. SalamPax_050 lijkt een beetje in NWO-sferen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk wat nieuws bij.
No offense hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik onderschrijf zijn mening, ik constateer slechts. SalamPax_050 lijkt een beetje in NWO-sferen.
Toch is het een feit dat er nooit echt veel verandert. Ongeacht wie de scepter zwaait. Dat is te wijten aan ons coalitiestelsel. Partijen zullen elkaar immers altijd in het midden moeten vinden indien zij samen willen regeren.quote:
Neemt niet weg dat het soms wel eens goed is dat partijen als lpf/pvv wel een goede uitwerking kan hebben op de politiek ongeacht als je het met de standpunten eens bent. Je weet dan tenminste wel weer waar de partijen voor staan.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch is het een feit dat er nooit echt veel verandert. Ongeacht wie de scepter zwaait. Dat is te wijten aan ons coalitiestelsel. Partijen zullen elkaar immers altijd in het midden moeten vinden indien zij samen willen regeren.
Even een domme vraag, wat houdt precies ''vrijmetselaar'' in?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef SalamPax_050 het volgende:
Hahaha klopt koosvogels, ik zit in NWO-sferen. In wat voor sfeer zit jij dan?
De 2+2=5 ........als de overheid dat zegt sfeer? Ik hoop toch van niet![]()
Maar voor de duidelijkheid ik ben niet 1 van die figuren die denkt dat alle amerikaanse presidenten reptielen zijn, enkele waren wel ratten, maar dat zijn zoogdieren![]()
Owjah wel 1 vraag, voor de mensen die al sinds 2000 of langer opletten. Wie volgde Pim Fortuyn op als lijsttrekker van de LPF? Owjah Matt Herben. Wat deed Matt Herben nog meer behalve onzin verkondigen en vliegtuigen spotten(HA-HA)? Voor degenen die het niet weten, hij verkondigde met een typische LPF "slip of the tongue" actie trots op de nederlandse televisie, dat hij vrijmetselaar was. Ik raad iedereen gewoon aan om eens een Vrijmetselaars Loge te bezoeken en met die mensen een gesprek aan te gaan over wat ze nou daadwerkelijk doen, geloven en over hoe ze die mooie locaties financieren. Misschien weet meneer Herben het.
I bid you good night
http://www.vrijmetselarij.nl/quote:Op donderdag 8 april 2010 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
Even een domme vraag, wat houdt precies ''vrijmetselaar'' in?
Kan je het even in een notendop zelf uitleggen, ik ben namelijk met excel aan het prutsen en het moet morgen af voor schoolquote:Op donderdag 8 april 2010 00:15 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.vrijmetselarij.nl/
In het Engels ook wel beter bekend als de Freemasons.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselarij
http://en.wikipedia.org/wiki/Freemasonry
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Kan je het even in een notendop zelf uitleggen, ik ben namelijk met excel aan het prutsen en het moet morgen af voor school
Ja en dat heeft ook echt iets met Wilders te maken.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Ga dan ook niet op FOK! rondhangen om Wilders aan te prijzen.
Het Nederlandse artikel op Wikipedia legt het redelijk beknopt uit.
En hier:
http://www.gl-mi.org/freemasonry-explained.htm
Overigens.....quote:Op woensdag 7 april 2010 22:37 schreef maartena het volgende:
Zo zie je maar weer dat de Telegraaf heel gemakkelijk van een mug een olifant maakt....
[Upd] Rotterdamse moslimwijk in shock om sm-fotostudio
"Moslim wijk in rep en roer om BSDM studio".
En daar blijkt dan gewoon niets waar van te zijn......
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef maartena het volgende:
Oh wacht.... het zijn natuurlijk allemaal haatbaarden met een bom in hun rugzak die homo's van de daken aan het gooien zijn.
quote:Voice antwoordde:
Nee, Marokkaans straattuig zijn (potentiële) verkrachters die geen strobreed in de weg worden gelegd door theeslurpende, toekomstige minister-presidenten.
Picture this, de vriendin van een vriend van mij - beiden Nederlanders van Afghaanse afkomst en dus moslims - werd twee weken geleden in de trein lastig gevallen door 2 Marokkanen. Een van hen zat bovenop haar en de ander zat aan haar borsten. Allemaal in de stilstaande trein op het station. Ze was in staat haar vriend te bellen die haar zojuist naar de trein had gebracht. Hij terug. Hij heeft acht jaar op boksen gezeten en .... ja je raadt al wat er toen zich voor bloederigs afspeelde in die coupé.
Mijn vriend, die Afghaanse moslim, haat Marokkanen zo erg dat hij zelfs eventjes heeft overwogen om op de PVV te stemmen. Maar toen bedacht hij dat wilders toch wel erg anti-islam is.
Geloof mij nou maar, de opvatting dat 'Marokkaan' dezelfde lading heeft als 'kankergezwel' wordt in brede lagen van de Nederlandse bevolking gehuldigd.
Ja, we hebben vandaag alweer gezien wat voor een geweldig en intellectueel staaltje journalistiek de Telegraaf is.quote:Op donderdag 8 april 2010 07:58 schreef voice-over het volgende:
Vandaag kopt de Telegraaf: "PvdA pakt de gewone man"
Misschien is dit aardig om te lezen wat dat betreft. Iets beter geschreven dan de schrijfstijl van de Telegraaf, en Job Cohen in eigen woorden over zijn 9 jaar als Burgemeester van Amsterdam.quote:En zo is het maar net. Cohen perst de hardwerkende autochtone Nederlander uit. Hij pakt hem zijn auto en huis af en weigert om electorale redenen de Marokkanen keihard aan te pakken. Deze bevolkingsgroep meent zich alles te kunnen permitteren zoals ik in deel 19 al heb gezegd.
En voice-over? Ik had wel een reactie van jou verwacht op onderstaande?quote:Op donderdag 8 april 2010 07:58 schreef voice-over het volgende:
En zo is het maar net. Cohen perst de hardwerkende autochtone Nederlander uit. Hij pakt hem zijn auto en huis af en weigert om electorale redenen de Marokkanen keihard aan te pakken. Deze bevolkingsgroep meent zich alles te kunnen permitteren zoals ik in deel 19 al heb gezegd.
[..]
[..]
Dat lijkt me nou niet echt een verstandige, geloofwaardige en productieve gang van zaken.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:48 schreef maartena het volgende:
Eerst maar eens zien wie de verkiezingen gaat winnen. Ik denk dat de PvdA ook wel tot overeenkomsten kan komen met het CDA, VVD en D'66.
CDA/VVD/D'66 is ook niet verkeerd trouwens. VVD is tenminste een degelijke rechtse partij, in plaats van die xenofobische PVV.
Mwoah. PvdA wil inkomsten boven 150k met 60 procent belasten. Daarmee pakt de partij niet de gewone man, maar de buitengewoon rijke man. Rekeningrijden daar ben ik geen voorstander van, maar er zijn meer fracties die pleiten voor invoering. HRA moet ook worden afgeschaft. Met name de hoge inkomens plukken de vruchten van deze maatregel. Mensen moeten gewoon in een huis gaan wonen die zij echt kunnen veroorloven, dan is de HRA niet eens nodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 07:58 schreef voice-over het volgende:
En zo is het maar net. Cohen perst de hardwerkende autochtone Nederlander uit. Hij pakt hem zijn auto en huis af en weigert om electorale redenen de Marokkanen keihard aan te pakken. Deze bevolkingsgroep meent zich alles te kunnen permitteren zoals ik in deel 19 al heb gezegd.
[..]
[..]
Op de man spelen, heeeeel volwassenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef goudenregen het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan is er nog hoop voor Nederland.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De overeenkomsten lijken mij evident. To the mocromobile! maartena to the rescue!
Ik raad je aan voor de verandering eens een krant open te slaan of een nieuwssite te lezen. Het is inmiddels duidelijk geworden dat Wilders die 6 miljard uit zn duim heeft gezogen. En neen, dat is geen lulkoek van Wilders-haters.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef voice-over het volgende:
De multikul kost ons dus minstens 6 miljard ¤ per jaar. Al die buitenlanders kosten ons een vermogen en een groot deel daarvan gaat ook nog eens plunderend en verkrachtend door het land.
Maar de Wilders-haters geloven er allemaal niks van.
Door de opstelling van de PvdA en haar aanhang moeten onze opa's en oma's in poepluiers rondlopen omdat er geen geld meer is voor hun verzorging. Deze mensen hebben Nederland na de oorlog opgebouwd maar de PvdA heeft de kant gekozen van de Marokkanen vanwege electorale redenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |