Ik heb ook twee zomers gethuiszorgd, en ik vond het eigenlijk altijd wel heel erg leuk! Bij de meeste mensen dan. Het meest indrukwekkende was een hele oude man, die eignelijk zo graag koffie wou drinken, altijd z'n eigen koekjes bakte en een nummer op z'n onderarm had...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh LB ik heb dit werk vorig jaar zomer gedaan. Ten eerste erg zwaar, vooral in die bloedhitte. Ten tweede veel vervelende mensjes. Al moet ik zeggen dat ik ook ontzettende lieve mensen heb ontmoet die heel veel indruk op me hebben gemaakt![]()
Maar ook de mensen die je tegenkwam...het had zo in Jambers kunnen zitten. Een vrouw van 70 met haar 50-jarige zoon, die echt zo ongelofelijk grauw was omdat ie echt nooit maar dan ook nooit buiten kwam. Een 70-jarige man met zijn 40-jarige dochter (niet helemaal 100%) met een enorme boezem, lang vettig blond haar in staartjes en een felroze joggingbroek met overal vlekken. Zij sliep echt iedere week wel met iemand anders, meestal mensen die ze van de straat oppikte. En dan een alleenstaande vrouw wiens huis zo vies was, dat ik na 10 minuten echt weg ben gegaan. Ik heb af en toe ook echt staan overgeven![]()
Wel heel bijzonder werk door al die rare mensen die je ontmoet. Maargoed wat ik dus wilde zeggen: I feel your pain!
Jeetje, das wel heftig...van dat nummer dan, die koekjes zijn natuurlijk wel leukquote:Op woensdag 7 april 2010 17:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb ook twee zomers gethuiszorgd, en ik vond het eigenlijk altijd wel heel erg leuk! Bij de meeste mensen dan. Het meest indrukwekkende was een hele oude man, die eignelijk zo graag koffie wou drinken, altijd z'n eigen koekjes bakte en een nummer op z'n onderarm had...
Prachtig!quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vier zomers in een bejaardentehuis gewerkt. Wat me oa is bijgebleven: blinde vrouw die het altijd zo mooi vond om een stukje met me te wandelen (en dan voortdurend "Jezus zal u belonen, zuster!" zeggen tegen mij![]()
) en een vrouw die mij een plantje gaf dat ik op het balkon zette en vervolgens vergat en toen wekenlang tegen haar moest liegen dat het goed ging met het plantje
.
Dus je hebt het niet afgemaakt? Of zakte de pijn bij jou snel weer af? Bij mij heeft het wel twee weken geduurd voor ik niks meer voelde. Start To Run lijkt me op zich wel handig omdat ik dan een stok achter de deur heb en dus wel regelmatig moet hardlopen om in het groepje mee te kunnen. En 35 euro dat is ook nog wel te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg ook in week 3 last (maar ik rende wel maar 1x in de week, heb meegedaan met Start To Run, dus anderhalfuur op een atletiekbaan onder begeleiding, met opwarmoefeningen en oefeningen tussendoor).
Ben wel benieuwd wat de fysio zegt, hopelijk is het gemakkelijk op te lossen.
Jep. Maar ik weet niet zeker of bij iedereen die ooit in een kamp heeft gezeten een nummer op zijn of haar arm werd getatoeëerd.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:20 schreef P.F het volgende:
Zo een nummer op je arm, is dat als je in het kamp hebt gezeten?
Soms werd je gebrandmerkt ipv een tattoo geloof ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Jep. Maar ik weet niet zeker of bij iedereen die ooit in een kamp heeft gezeten een nummer op zijn of haar arm werd getatoeëerd.
Witlof, dat lekker in de oven met kaas en wat gebakken aardappels erbij.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:28 schreef P.F het volgende:
ik ben een boodschappenlijstje aan het maken, wat moet ik er opzetten?
Op die foto? Nou ja ik kijk morgen wel even in de winkel. Dat Les Pains brood is ook in de aanbieding! Dat is fijn broodquote:
Oeh B&B?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hullo!
Gefeliciteerd Mooo! Hopelijk is het eten lekker!![]()
[ afbeelding ]
En meteen een lijstje. Planning door de war door zwaar
uitlopend college![]()
O: dikke plak pannetone
T: paar kaneelkussentjes
L: twee sneetjes met ardenner
T: blikje cola (ze hebben geen sap meer bij mijn collegezaal!)
T: bruine bagel met mozzarella-tomaat-pesto
D: broodjes hamburger met avocado-ui-prutje
T: beker melk
Vast wel en anders pers je maar extra hardquote:Op woensdag 7 april 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Het zijn handsinaasappelen, geen perssinaasappelen. Of kan het daar ook mee
Nein, Shakie's op het station! Ook best okee, al wint niks van de B&B avocado bagelquote:
In mijn mental image viel alle spaghetti over haar heen!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef conleche het volgende:
GB, had je dat bord spaghetti nog gered tijdens je val? Ik weet anders niet hoe ik mijn mental image moet invullen!(Met of zonder slierten en tomatensaus op de muren en vloer!!
)
Kusje drop in ieder geval!
Ik wist wel dat je door de natte vloer was gevallen en niet over de spaghetti, maar er was sprake van een schuin bord dacht ik!!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Als jullie goed gelezen hadden wisten jullie dat de val kwam door de natte vloer van het dweilenSpaghetti was daarvoor al gevallen, ongeveer de helft lag fijn op de grond. Sliertjes, geruld gehakt, tomaatjes, groente.. Leuk opruimen
jaaaa uitglijden door het water en daarna de pasta over jezelf heenkieperenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Als jullie goed gelezen hadden wisten jullie dat de val kwam door de natte vloer van het dweilenSpaghetti was daarvoor al gevallen, ongeveer de helft lag fijn op de grond. Sliertjes, geruld gehakt, tomaatjes, groente.. Leuk opruimen
Ben nog aan het bijlezen :p maar ik heb het niet afgemaakt neequote:Op woensdag 7 april 2010 19:18 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dus je hebt het niet afgemaakt? Of zakte de pijn bij jou snel weer af? Bij mij heeft het wel twee weken geduurd voor ik niks meer voelde. Start To Run lijkt me op zich wel handig omdat ik dan een stok achter de deur heb en dus wel regelmatig moet hardlopen om in het groepje mee te kunnen. En 35 euro dat is ook nog wel te doen.
I know, right!quote:
Ooooohja! Nouja, het bord had het gered dusquote:Op woensdag 7 april 2010 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je door de natte vloer was gevallen en niet over de spaghetti, maar er was sprake van een schuin bord dacht ik!!En dat kon in mijn gedachten nog alle kanten op. Maar ik ben verheugd te vernemen dat ik wat toevoegen aan mijn beeld nu!!
Op je stuitje gevallen?
Sekseeeeeehquote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef P.F het volgende:
[..]
jaaaa uitglijden door het water en daarna de pasta over jezelf heenkieperen!
Whaahaaaquote:
Ja, geweldig!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wutwutwuuuut, Taiwanese DUDE zingt I will Always Love You! En zuiver he (voor zover ik kan beoordelen)!
Het duurde echt serieus een minuut voordat ik door had dat daar echt Bert zatquote:
Ik liet m net (hikkend van de lach inderdaad) aan mn vriendje zien, en die loopt nu over pimp daddy's te neuriënquote:Op woensdag 7 april 2010 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
I know, right!Iedere keer als ik dit zie lig ik in een scheur
Dat van mij heet heel saai Ziggo39387 ofzo. Moet eens een coole andere naam bedenken. Ben alleen bang dat ik dan niet meer kan inloggen als ik 't heb aangepastquote:Op woensdag 7 april 2010 21:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Als ik in de trein zit te internetten kom ik zulke leuke netwerken tegen. 'Kutcomputer' en 'nerd' bijvoorbeeld :p
Volgens mij is da de bedoeling!quote:
Ik mag van mezelf niet blij zijn maar ik ben het tochquote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij is da de bedoeling!Unblinking staaare enzo
![]()
En wutwutwut over de eskimodude!
Sorry! Tijdelijk stopwoordje, gaat wel weer over!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Muis006 het volgende:
Maria hou eens op met je gewutwutik moet steeds aan Samwell denken
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sorry! Tijdelijk stopwoordje, gaat wel weer over!
In the meantime:
[ afbeelding ]
Squirrel-backrub
Ooohquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sorry! Tijdelijk stopwoordje, gaat wel weer over!![]()
In the meantime:
[ afbeelding ]
Squirrel-backrub
Sportief hoor!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb trouwens echt een sportieve week: maandag 2.5 u gefietst, vandaag 2 uurtjes. Morgen 2 uur spinningles geven, zaterdag 135 km (zal 6 uur zijn ofzo?) en zondag weer een uur spinninglesDas zeker 13 uur
als dat geen trainingsprikkel geeft dan weet ik het ook niet meer
GIVE!!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sorry! Tijdelijk stopwoordje, gaat wel weer over!![]()
In the meantime:
[ afbeelding ]
Squirrel-backrub
Ook 1 voor joe dan! Arm vleugeltje!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
GIVE!!![]()
![]()
Ik zit met een lam vleugeltjeDat balkon schrobben was duidelijk iets teveel voor mn schouder, en nu zat ik te haken, maar ik hou maar even pauze denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus geen aardbeien-met-slagroomseks voor jou?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef Laureline het volgende:
Gadverdamme, die babies! Nu ben ik ook allergisch voor welke combinatie van mens + voedsel dan ook, die niet over eten gaat. Sexy doen met etenswaren in films, ook gegarandeerd griezelen voor mij. Huu!
Waar doe jij dat dan? Ik heb dus een beetje zitten surfen en ik kon wel een goedkope school vinden in het centrumquote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom je gezellig bij mij Pilatessen, LB?.
Welcome backquote:Op donderdag 8 april 2010 09:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hoi! Ik ben terug! Na al die fantastische mezze toch de laatste avond nog een klein voedselvergiftiginkje opgelopen, dus wat de lijn betreft zit ik goedBen alleen zo slap als een dweil.
Wat heb ik gemist? Behalve deel 1000?![]()
Dit is de heftige toptrack 5 uit de nieuwe RPM-release:quote:Op donderdag 8 april 2010 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Tijd voor een pittige spinningles met nieuwe muziek. Iemand nog tips?
Ik vond het echt geweldig! Damascus is echt een sprookjequote:Op donderdag 8 april 2010 09:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welcome back
Wat irritant, de laatste avond nog ziek wordenMaar hoe was het verder??
Wauw, ik heb het even moeten googlen, maar Petra ziet er echt mooi uit!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het echt geweldig! Damascus is echt een sprookjeen het eten in Syrie was zo lekker
In Jordanie zijn we naar Petra en Wadi Rum geweest, allebei zeer indrukwekkend. En de mensen zijn daar zo aardig! Midden-Oosten is goed bevallen, we gaan zeker nog eens terug!
Zie dat dacht ik welquote:Op donderdag 8 april 2010 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, CF!.
LB, dan denk ik dat ik wel weet welke school je hebt gevonden! Ik ga naar Fit for Free, want goedkoop en op 3 minuten fietsen (het moet natuurlijk niet te veel moeite zijn, sporten), maar de Pilatesjuf daar geeft ook les op die sportschool denk ik (of het is toeval dat er nog iemand is met haar niet veel voorkomende naam die Pilateslessen geeft).
Wel een leuk fietstochtje, door het plantsoen.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie dat dacht ik welWat voor jou dichtbij is is voor mij een teringeind fietsen
Wat is toptrack 5? Betekent dat dat nr 5, altijd het zwaarste nummer is?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit is de heftige toptrack 5 uit de nieuwe RPM-release:
Nummer 5 is altijd doodgaan ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is toptrack 5? Betekent dat dat nr 5, altijd het zwaarste nummer is?
En wat doen jullie hiermee? Dubbel tempo?
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben misselijk van de hoofdpijn.Vroeger had ik nooit hoofdpijn, sinds ik de Nuvaring gebruik af en toe, maar nu dus heel erg. Zit achter een oog en heb er echt braakneigingen van. Heb een pijnstiller genomen net, hoop dat dat gaat werken.
Ontopic: niet zo'n honger daardoor.
Rond de 75. Ik ben 1.88, en 75 lijkt me wel mooi.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoop dat je je snel beter voelt Co! Hoofdpijn is een bitch..
En jeej voor Nynke! Je gaat ook echt goed met eten en sporten lijkt het! Mag ik vragen wat je streef is?
Zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 10:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Rond de 75. Ik ben 1.88, en 75 lijkt me wel mooi.
Inderdaad ja... Dat had ik ook regelmatig met de Nuvaring, één van de redenen om ermee te stoppen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Co! Kloterige van hoofdpijn vind ik dat je gelijk niet meer normaal kan functioneren zowat.
O, ik ga ook voor de 75 en dan maar zien of het wat isquote:Op donderdag 8 april 2010 10:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Rond de 75. Ik ben 1.88, en 75 lijkt me wel mooi.
Thank youquote:Op woensdag 7 april 2010 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
evening! Zo intake 2 zit er ook weer op, ging best oke, alleen ben ik vergeten om feedback te vragen.. volgende x dan maar doen.
Die plaaaatjes van maria![]()
![]()
PF ik was nog vergeten te zeggen dat ik die blouse/shirtje/dingetje ook heel leuk vind staan
wat tof! is echt een mooie zaal! welk concert gaan jullie heen? (kaartjes ophalen kan dacht ik ook altijd wel op de dag van t concert nog, pas een half uur voor aanvang gaan ze weer in de verkoop voor sprinters die een last-minute kaartje willen...)quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, ik heb net even een modderfiguur geslagen bij het Concertgebouw ;')
Wil 9 mei heel graag naar een concert daar, en ik heb een theaterbon gekregen voor mn afstuderen, dus wilde gauw bestellen! Via de bestellijn, maar toen alles rond was en het meisje mn woonadres zag vroeg ze toch voor de zekerheid of ik de kaartjes dus deze week nog op kon halen.... "Ehhh, moet dat dan?" Jammer dus
Nu kan ik gelukkig mijn bon opsturen met een machtiging, en dan zit ik met mn vriendje 9 mei in de Grote Zaal van het ConcertgebouwBen daar nog nooit geweest!
True that!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook nog ergens een theaterbon liggen, maar ik vind dat zo gedoe. Als ik al ergens naartoe ga, bestel ik de kaartjes online en dan kun je niks met die bon. Ze zouden er gewoon een code aan moeten hangen die je dan op internet in kunt vullen.
Ja maar volgens mij kan ik dan niet de korting van mn bon laten meerekenen? En sprinterkaartjes zijn natuurlijk fijn maar dat risico wil ik niet nemen! Het is namelijk het Requiem van Brahms waar we voor komenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat tof! is echt een mooie zaal! welk concert gaan jullie heen? (kaartjes ophalen kan dacht ik ook altijd wel op de dag van t concert nog, pas een half uur voor aanvang gaan ze weer in de verkoop voor sprinters die een last-minute kaartje willen...)
ikhet concertgebouw.
Ik word ook altijd heel blij van oude teksten / boeken enzoquote:Op donderdag 8 april 2010 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik word zo vreselijk blij van facsimile's online..
Vooral het feit dat ze online staan is ideaal als je iets op moet zoeken. Dat ze alle lange s'en als f'en hebben staan, neem ik dan maar voor lief.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik word ook altijd heel blij van oude teksten / boeken enzo
Heb ook speciaal een vak paleografie gevolgd omdat ik het niet kon uitstaan dat ik het soms echt niet lezen kon
Ja, prachtig stukquote:Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ein Deutsches Requiem is dat toch? Mooi!Die hebben we met het USKO gedaan een paar jaar geleden.
Ik ben vorig jaar naar de 9e van Beethoven geweest in het Concertgebouw, heel indrukwekkend! Gewoon met sprintkaartjes, echt zo leuk dat ze het zo toegankelijk maken voor studenten.
Jij ook man, gewoon dat bier een beetje minderen!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef neen het volgende:
Goeiemorgen
[..]
O, ik ga ook voor de 75 en dan maar zien of het wat ismaar ik ben niet zo lang als jij bent.
Jij bent in ieder geval al wel goed bezig met sporten dus dat gaat je inderdaad lukken
ooh, dat kan ik me heel goed voorstellen ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, prachtig stukWij (vriendje + ik) hebben het hier uitgevoerd met Gica, het studentenkoor, maar om financiële redenen met pianobegeleiding... en dat vond ik toch wel minder mooi. Ik heb de longen uit mn lijf staan zingen, het is zo'n heftig stuk, en dan vind ik piano niet heftig genoeg erbij
Dus verheug me nu op een supermooi concert in een supermooi concertgebouw![]()
Toen wij het stuk aan het repeteren waren verloor de vrouw van onze dirigent met 5 maanden zwangerschap haar kindje, en bij de uitvoering heb ik echt voor haar staan zingen, ze zat recht voor meGeeft zo'n stuk voor altijd iets heel bijzonders...
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef AKnynke het volgende:
ik heb zin in aardappelgratin. Denk dat het vanavond die kant iets op wordt. Met light room..
He bah wat naar!!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben misselijk van de hoofdpijn.Vroeger had ik nooit hoofdpijn, sinds ik de Nuvaring gebruik af en toe, maar nu dus heel erg. Zit achter een oog en heb er echt braakneigingen van. Heb een pijnstiller genomen net, hoop dat dat gaat werken.
Hoe maak je dat? Ik had het laatst uit een pakje uit de voorraadkastquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef AKnynke het volgende:
ik heb zin in aardappelgratin. Denk dat het vanavond die kant iets op wordt. Met light room..
Ja, maarja een biertje hoort bij gezelligheid he. Verder drink ik bijna alleen maar water en koffie maar goed, soms inderdaad teveel gezelligheidquote:Op donderdag 8 april 2010 12:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij ook man, gewoon dat bier een beetje minderen!
Ik heb ook bedacht wat ik mezelf ga geven als ik onder de 80 ben, de eerste 5 kilo eraf: een nieuwe knoflookpers denk ik. Of een leuk zomerjurkje..
Hoeveel moet jij nog tot de 75?
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, prachtig stukWij (vriendje + ik) hebben het hier uitgevoerd met Gica, het studentenkoor, maar om financiële redenen met pianobegeleiding... en dat vond ik toch wel minder mooi. Ik heb de longen uit mn lijf staan zingen, het is zo'n heftig stuk, en dan vind ik piano niet heftig genoeg erbij
Toen wij het stuk aan het repeteren waren verloor de vrouw van onze dirigent met 5 maanden zwangerschap haar kindje, en bij de uitvoering heb ik echt voor haar staan zingen, ze zat recht voor meGeeft zo'n stuk voor altijd iets heel bijzonders...
Ja!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef neen het volgende:
Kun je eigenlijk ook op de video bergop fietsen terwijl het voelt alsof je bergaf gaat![]()
dat is wel heel speciaal ja! ik heb m in januari 2008 gezongen, met krashna en CM samen, in de Philipszaal in Den Haag, supergaaf, 150 man koor, en groot orkest (al was t orkest een beetje bagger)!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
aardappelen heel dun snijden, en schillen natuurlijk. ovenschaal met een teentje knoflook bewerken. 2 teentjes knoflook persen, kaas dun raspen. knoflook en kaas door room roeren, over de aardappelen die je in de ovenschaal gerangschikt hebt gooien. In de oven.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe maak je dat? Ik had het laatst uit een pakje uit de voorraadkast!!
Ja, hoi, hallo, ik breek even in, oppassen met migraine en de pil! Het kan best onschuldig zijn, maar trombose wil je niet. Even met de huisarts bellen? Volgens mij is de nuvaring een van de derde generatie of 'nieuwe' generatie, verhoogd tromboserisico.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
Even kleding afstemmen met VMWquote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef P.F het volgende:
ik heb een neonroze string. ik denk maar niet dat ik hem bij een rok ga dragen.
op de site was hij zo:
[ afbeelding ]
ja dat ja. ik vind het een vreselijke kerel. erger me dood tijdens de repetitiesquote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Kwak: Verdi met I Romantici? Dat project klonk toen wel heel leuk!
Die dirigent kwam weleens bij ons vroeger, mijn vriendinnen vonden hem schattig.
Wij hebben een paar jaar terug 3 requiems achter elkaar gedaan: Verdi, Mozart en Brahms. Daarna was het wel even genoeg geweest.Wel alledrie prachtige stukken.
Wat gaaf. Ik heb ook een keer zoiets gedaan bij Madame Tussauds waar je tegen Lance Armstrong kon fietsen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu maar aan de slag voor mijn tentamen voor morgen. In de stille bieb hier in de bèta. Heb net lekker alles wat ik had eruit gefietst (fietsen de Alpe d'Huez en de Col du Galibier, waarbij de laatste met de motor gefilmd was, supertof!) dus even goed knallen nu
Ik denk dat je mij verwart met iemand anders? Of waar was het succeswensen voor?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef anna82 het volgende:
Succes Cali mero en ook voor jou LB. Het is natuurlijk niet leuk om een dierbaar iemand zo kwetsbaar te zien, maar hij stelt het vast zeer op prijs!
Is het bij jullie trouwens ook van dat prachtige weer? Ik zit in een hempje en rokje in de windstille achtertuin stukken door te nemen en ik ruik naar zonnebrandcreme![]()
De lucht is strakblauw, de vogeltjes zingen en op de achtergrond dendert de tram voorbij: het is lente in Amsterdam!
Kan ik me voorstellen hoor, Ziekenhuizen zijn nooit echt een vrolijke plek om naar toe te gaan natuurlijk.. Maar goed dat je wel langsgaat! Succes!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrr ik ga zometeen langs bij mijn cliënt in het ziekenhuisHij ligt er nu al meer dan een week, en ik vind het zo sneu, maar ik zie er wel tegenop
Same here!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef Ewelina het volgende:
De lucht is hier wel ineens opengebroken ja, vanochtend was het nog grauw en grijs.
Haha, het succes-wensen was voor het op hoge poten naar de Intersport gaan om daar je gelijk te halen. Maar ik was weer eens ultiem traag met invoeren en toen had ik gemist dat het al helemaal was goedgekomen!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verwart met iemand anders? Of waar was het succeswensen voor?![]()
Hier is het ook zooo mooi weer inderdaad
Wat een fijn nieuws kwak!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, Cf is terug, ik heb nog heul geen hoi gezegd!
ik ben vrolijk, ook al gaat het werken minder lekker snel dan gisteren en vrees ik dat ik hier wel tot half negen zit ofzo...
mijn bestuursgenootje.vriendinnetje heeft de baan gekregen die ze zo graag wilde: promoveren 3 jaar en daarna 5 jaar in opleiding als KNO arts in Rotterdamdus nu gaat ze niet naar ver weg maastricht of groningen verhuizen
en ik heb mn eerste uitnodiging voor een sollicitatiegesprek15 april al, baan van 0.6-0,8 ftw, tijdelijk met uitzicht op vast en op uitbreiding, precies wat ik zoek. en goed bereisbaar (Buitenveldert, dus via A'dam zuid)
fijnheid allemaal!
Wat goed!!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
en ik heb mn eerste uitnodiging voor een sollicitatiegesprek15 april al, baan van 0.6-0,8 ftw, tijdelijk met uitzicht op vast en op uitbreiding, precies wat ik zoek. en goed bereisbaar (Buitenveldert, dus via A'dam zuid)
fijnheid allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!! Ik ben ook weer terug! NYC was erg leuk, we hadden prachtig weer (gister met 28 graden in Central Park gezeten![]()
) en ik heb veel te veel uitgegeven
![]()
. Wat een indrukwekkende stad zeg!
Beterschap voor CF en Co!
Wel jammer dat ik het jublieum gemist heb...
[..]
Wat goed!!En nu ben ik natuurlijk weer nieuwschierig, want ik heb in Buitenveldert op school gezeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is mn sollicitatie! serieus! het leek me een leuke school, de funcite was precies passend, en ze hebben ook nog eens als snelste gereageerd en de secretaresse was bovendien heel aardig....
leuk dat je genoten hebt in New York! ik wil ook weer terug.
maar nu eerst schrijven! de wekker gaat weer op 45 minuten schrijven, dan weer 15 mins pauze... ik vidn dat ik in die drie kwartier het wel moet redden om mijn eigen twee artikelen samen te vatten en te bespreken, eigenlijk.Kwak
Hmm dat moet haast wel dan, resultaat zien. maar heb je nu niet het idee dat je met Zumba echt resultaat ziet?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien wel!Ik denk dat ik het misschien voor/na Zumba wil proberen te doen, 1 of 2 keer per week ofzo. Om te zien of ik dan sneller resultaat zie
Ze schijnen best goeie fitnessbegeleiding te hebben (met schema's enzo) dus dan moet ik daar maar es gebruik van maken...
![]()
Echt? Ooooh bedankt voor het vertellen!! Ik ben DOL op Robin Hobbquote:Op donderdag 8 april 2010 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwste van Robin Hobb, Dragon HavenGoed geschreven fantasyboeken zijn voor mij echt van die relax-boeken
![]()
Ik ben nog nooit in NYC geweest, dus ik heb pas recht om jaloers te zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welkom terug, Phaidra!. Ik ben vreselijk jaloers op je!
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]daar is mn sollicitatie! serieus! het leek me een leuke school, de funcite was precies passend, en ze hebben ook nog eens als snelste gereageerd en de secretaresse was bovendien heel aardig....
leuk dat je genoten hebt in New York! ik wil ook weer terug.
maar nu eerst schrijven! de wekker gaat weer op 45 minuten schrijven, dan weer 15 mins pauze... ik vidn dat ik in die drie kwartier het wel moet redden om mijn eigen twee artikelen samen te vatten en te bespreken, eigenlijk.
Ik was er tussen half 4 en 4 uurquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak wat een goed nieuws allemaal inderdaad!
En welkom terug PhaidraKlinkt heeeeeerlijk, relaxen in Central Park
![]()
Vik. was jij net dus ook in het UMCG?Ik dus ook, en ik ben elke keer nog onder de indruk van de grootte ervan
men wat een eind lopen zeg! Ik moest naar de afdeling cardiologie, mn cliënt mag morgen waarschijnlijk weer naar huis. Maar dan moet ie wel een zuurstoffles aan zn rolstoel hangen
Ik zie het niet echt, maar dat kan ook aan mij / mijn eetgewoontes liggenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hmm dat moet haast wel dan, resultaat zien. maar heb je nu niet het idee dat je met Zumba echt resultaat ziet?
Whoop, een mede-fan!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Ooooh bedankt voor het vertellen!! Ik ben DOL op Robin Hobb
Whehehe, ja dat doen ze wel he voor minder- of invalidenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was er tussen half 4 en 4 uurEn ik hoef niet zo ver te lopen, want ik moet naar de KNO-afdeling en dat is de eerste afdeling links als je binnenkomt (pal naast het restaurant)
. Was er niemand die je rijden wilde in z'n wagentje?
.
Ik schrijf begeleiding altijd goed, ik schrijf echter altijd iest ipv iets en ook kijek ipv kijken. Ik denk dat iedereen bij andere woorden de mist ingaat?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, eerlijk zeggen: wie van jullie schrijft begeleiding wel in 1 keer goed
Bij mij staat er ALTIJD eerst gebeleiding
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik schrijf begeleiding altijd goed, ik schrijf echter altijd iest ipv iets en ook kijek ipv kijken. Ik denk dat iedereen bij andere woorden de mist ingaat?
Het was zo fijn! Het was ook alleen afgelopen week mooi weer, dus goed geplandquote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Phaidra!! Wat heerlijk zeg, 28 graden in NY!!!WB!!
Isse Chileense ovenschotel-dinges!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij maispastei Maria?
*somber naar AH maaltijdsalade staartquote:Op donderdag 8 april 2010 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Isse Chileense ovenschotel-dinges!
Oven voorverwarmen
Eitjes koken
Gehakt + gensipperde ui + herrrrbs bakken
In ovenschaal laag mais doen, dan gehaktmengsel, dan plakjes gekookt ei, dan weer mais, daar overheen wat suiker
In de oooven![]()
Officieel is het geloof ik met gemalen mais, maar da's een rotwerk en het wordt er niet per definitie lekkerder door
Tevens is het SUPERmakkelijk en HEEL goedkoop!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*somber naar AH maaltijdsalade staart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Zo praat ik heul niet!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik zie je al helemaal gaan joh!
"Deze pan is echt puuuuuuurtttyyyy FANTAAAAAAAAAAAAAAASTISSCHHH"
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kan niets zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:Foto's in hotmail? Niet te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
is t een sleedoorn! ik kwam er maar niet achter wat t nou precies was!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:34 schreef sigme het volgende:
ColdFeet, Phaidra, fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en dat het leuk was.
ColdFeet, heb je ook foto's? Ik ben nieuwsgierig..
Kwak, gefeliciteerd met je sollicitatiegesprekuitnodiging en met de bloeiende sleedoorn.
Shinydiscoball, ben je weer beter?
hte, eth, eht ... echt altijdquote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik schrijf begeleiding altijd goed, ik schrijf echter altijd iest ipv iets en ook kijek ipv kijken. Ik denk dat iedereen bij andere woorden de mist ingaat?
En als ie het niet automatisch doet, kan je zelf ook nog instellen dat ie het automatisch gaat doen. Dat doe ik vaak bij dingen met puntjes boven letters of waar een hoofdletter voor moetquote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Neit!
Maar die is blijkbaar zo algemeen dat Word m automatisch corrigeert.
lieve schat, van nu tot augustus moet ik elke dag in de UB zitten schrijven... helaas pindakaas. ik zie de zon door het raam (nu niet meer, het is donker) en eventueel in de pauzes die ik neem. cola heeft trouwens geholpen voor de energie. en het loslaten van het idee dat ik normaal ga avondeten vanavond, dat hielp ook. desnoods blijf ik tot tien uur zitten (dan gaat t dicht hier). het MOET af.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, je moet de zon in hoor, je bent zo down steeds
ik drink straks een glaasje port denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nynke, mooi lijstje, kan je vanavond nog wat lekkers eten
Wat is het?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb fokroulette gedaan en dat is eng! Niks voor moi![]()
Zie bovenste regel,staat fokroulette tussen.quote:
Aha! Ik heb geen webcam. Gelukkigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zie bovenste regel,staat fokroulette tussen.
Dan word je geconnect met webcam met een willekeurige fokker die dat ook doet
Zit standaard in de laptop..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aha! Ik heb geen webcam. Gelukkig.
Oh ja dan ontkom je er niet aan he?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zit standaard in de laptop..
Hoe is het met je arm?
Nou, het zal wel aanstekelijk zijn... ik deed lesje 14 van Evy en dat heb ik niet eens fatsoenlijk uitgelopen. Hell, die laatste 2 keer 6 minuten ben ik niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:00 schreef AKnynke het volgende:
men, dat was het shitste hardlopen ooit. Te laag bloedsuiker dus duizelig, en hele vreemde steken in de knie, waardoor ik af en toe hinkelde van de pijn, en 2 minuten later ging het weer. Van de 5 km. heb ik er denk ik 2,5 gerend en 2,5 gewandeld..![]()
Op het lijstje kunnen extra 3 chocoladekoekjes om de suiker snel weer evne op peil te krijgen. Nu douchen en eten koken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Pfoei! *digi-hug for da Kwakkie*quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef kwakz0r het volgende:
hai, zo thuis, uit de bieb geschopt. nu kleine eetpauze en dan had ik bedacht dat ik me in pyjama ga hijsen en met een pot thee nog even dat hoofdstuk eruit ga knallen. 60 pagina's pure ellende, wat zal ik gelukkig zijn als dat klaar is
Ik verkeer altijd in de veronderstelling van wel!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Zijn champignons eigenlijk gezond?
Want ik heb deze week 2 bakjes leegegeten in mijn eentje
Google is your friend!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Zijn champignons eigenlijk gezond?
Want ik heb deze week 2 bakjes leegegeten in mijn eentje
Er is maar weinig waar ik meer van gruwel dan een beker koude melkquote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
*anderhalve beker melk toevoegt aan lijstje* Zowww ik heb dorst na sport de laatste tijd! Als het niet op was had ik nog meer melk gedronken![]()
De geur van warme melk, dat vind ik zo smerig! En m'n oude huisgenootje/vriendinnetje maakte elke ochtend warme melk voor d'r havermout. Brr.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is maar weinig waar ik meer van gruwel dan een beker koude melk![]()
. Huuuuuu!
Daar heb ik dan weer geen moeite mee... maar die koude melk he... *rilquote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De geur van warme melk, dat vind ik zo smerig! En m'n oude huisgenootje/vriendinnetje maakte elke ochtend warme melk voor d'r havermout. Brr.
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Volle melk van 4 graden... dat is bijna zo lekker als een gefrituurd kippetje met knapperige vel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |