Ik heb ook twee zomers gethuiszorgd, en ik vond het eigenlijk altijd wel heel erg leuk! Bij de meeste mensen dan. Het meest indrukwekkende was een hele oude man, die eignelijk zo graag koffie wou drinken, altijd z'n eigen koekjes bakte en een nummer op z'n onderarm had...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh LB ik heb dit werk vorig jaar zomer gedaan. Ten eerste erg zwaar, vooral in die bloedhitte. Ten tweede veel vervelende mensjes. Al moet ik zeggen dat ik ook ontzettende lieve mensen heb ontmoet die heel veel indruk op me hebben gemaakt![]()
Maar ook de mensen die je tegenkwam...het had zo in Jambers kunnen zitten. Een vrouw van 70 met haar 50-jarige zoon, die echt zo ongelofelijk grauw was omdat ie echt nooit maar dan ook nooit buiten kwam. Een 70-jarige man met zijn 40-jarige dochter (niet helemaal 100%) met een enorme boezem, lang vettig blond haar in staartjes en een felroze joggingbroek met overal vlekken. Zij sliep echt iedere week wel met iemand anders, meestal mensen die ze van de straat oppikte. En dan een alleenstaande vrouw wiens huis zo vies was, dat ik na 10 minuten echt weg ben gegaan. Ik heb af en toe ook echt staan overgeven![]()
Wel heel bijzonder werk door al die rare mensen die je ontmoet. Maargoed wat ik dus wilde zeggen: I feel your pain!
Jeetje, das wel heftig...van dat nummer dan, die koekjes zijn natuurlijk wel leukquote:Op woensdag 7 april 2010 17:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb ook twee zomers gethuiszorgd, en ik vond het eigenlijk altijd wel heel erg leuk! Bij de meeste mensen dan. Het meest indrukwekkende was een hele oude man, die eignelijk zo graag koffie wou drinken, altijd z'n eigen koekjes bakte en een nummer op z'n onderarm had...
Prachtig!quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vier zomers in een bejaardentehuis gewerkt. Wat me oa is bijgebleven: blinde vrouw die het altijd zo mooi vond om een stukje met me te wandelen (en dan voortdurend "Jezus zal u belonen, zuster!" zeggen tegen mij![]()
) en een vrouw die mij een plantje gaf dat ik op het balkon zette en vervolgens vergat en toen wekenlang tegen haar moest liegen dat het goed ging met het plantje
.
Dus je hebt het niet afgemaakt? Of zakte de pijn bij jou snel weer af? Bij mij heeft het wel twee weken geduurd voor ik niks meer voelde. Start To Run lijkt me op zich wel handig omdat ik dan een stok achter de deur heb en dus wel regelmatig moet hardlopen om in het groepje mee te kunnen. En 35 euro dat is ook nog wel te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg ook in week 3 last (maar ik rende wel maar 1x in de week, heb meegedaan met Start To Run, dus anderhalfuur op een atletiekbaan onder begeleiding, met opwarmoefeningen en oefeningen tussendoor).
Ben wel benieuwd wat de fysio zegt, hopelijk is het gemakkelijk op te lossen.
Jep. Maar ik weet niet zeker of bij iedereen die ooit in een kamp heeft gezeten een nummer op zijn of haar arm werd getatoeëerd.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:20 schreef P.F het volgende:
Zo een nummer op je arm, is dat als je in het kamp hebt gezeten?
Soms werd je gebrandmerkt ipv een tattoo geloof ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Jep. Maar ik weet niet zeker of bij iedereen die ooit in een kamp heeft gezeten een nummer op zijn of haar arm werd getatoeëerd.
Witlof, dat lekker in de oven met kaas en wat gebakken aardappels erbij.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:28 schreef P.F het volgende:
ik ben een boodschappenlijstje aan het maken, wat moet ik er opzetten?
Op die foto? Nou ja ik kijk morgen wel even in de winkel. Dat Les Pains brood is ook in de aanbieding! Dat is fijn broodquote:
Oeh B&B?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hullo!
Gefeliciteerd Mooo! Hopelijk is het eten lekker!![]()
[ afbeelding ]
En meteen een lijstje. Planning door de war door zwaar
uitlopend college![]()
O: dikke plak pannetone
T: paar kaneelkussentjes
L: twee sneetjes met ardenner
T: blikje cola (ze hebben geen sap meer bij mijn collegezaal!)
T: bruine bagel met mozzarella-tomaat-pesto
D: broodjes hamburger met avocado-ui-prutje
T: beker melk
Vast wel en anders pers je maar extra hardquote:Op woensdag 7 april 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Het zijn handsinaasappelen, geen perssinaasappelen. Of kan het daar ook mee
Nein, Shakie's op het station! Ook best okee, al wint niks van de B&B avocado bagelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |