Da's vanwege het zomerweer. We zijn van winter ineens in de zomer beland.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef AKnynke het volgende:
wat is het hier stil zeg?
M'n lijstje tot nu toe:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
T: banaan
L: 3 stukken volkorenbrood, 2 wortelkoekjes, paar gebakken aardappelen
T: mueslireep
D: ....
ah, thanks voor de info! Het is hier grauw en grijs en ik heb nog steeds handschoenen aan op de fiets...quote:Op woensdag 7 april 2010 13:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's vanwege het zomerweer. We zijn van winter ineens in de zomer beland.
Mijn lijstje van heute zu tage.
O: gekookt ei, 1x geroosterd brood met kaas en 1x met boter en frambozenjam
L: wat koude stukjes vlees
T: wodka, light chips
D: nasi goreng met extra groenten, een spiegeleitje, saté en kroepoek. Toe: klein bekertje B&J ijs.
Ik ben net terug van Runnersworld. Ze hebben een filmpje gemaakt van hoe ik loop en het ligt volgens hun niet aan de schoenen, al zouden zij de schoenen die ik heb niet geadviseerd hebben. Maar omdat ik zo snel al last krijg (in week 3 van mijn schema), hebben ze voorgesteld om een fysio er naar te laten kijken. Dus daar ga ik morgen heen en hopelijk wordt dan een en ander duidelijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha, dat heb ik ook gehad. Ik heb toen bij een speciaalzaak schoenen laten aanmeten, met versteviging aan de binnenkant van m'n voet. Ik ben daarna alleen nooit meer gaan rennenMaar na de eerste les Zumba had ik de pijn weer terug, daarna mijn renschoenen bij Zumba gaan dragen en nooit meer kniepijn gehad
Ik kreeg ook in week 3 last (maar ik rende wel maar 1x in de week, heb meegedaan met Start To Run, dus anderhalfuur op een atletiekbaan onder begeleiding, met opwarmoefeningen en oefeningen tussendoor).quote:Op woensdag 7 april 2010 13:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik ben net terug van Runnersworld. Ze hebben een filmpje gemaakt van hoe ik loop en het ligt volgens hun niet aan de schoenen, al zouden zij de schoenen die ik heb niet geadviseerd hebben. Maar omdat ik zo snel al last krijg (in week 3 van mijn schema), hebben ze voorgesteld om een fysio er naar te laten kijken. Dus daar ga ik morgen heen en hopelijk wordt dan een en ander duidelijk.
en ik ook niet als ik even een pauze inlas. Misschien dat ik zo wel even een uurtje ga winkelen ofzo..wat een shitdag vandaag!quote:Op woensdag 7 april 2010 15:23 schreef Chicolate het volgende:
Ja als het zo stil is heb ik natuurlijk niets te doen he, in mn vrije tussenuren (volgende college begint om 6 uur pas weer)
Hmmm dat is nog best wel een goed idee ...quote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en ik ook niet als ik even een pauze inlas. Misschien dat ik zo wel even een uurtje ga winkelen ofzo..wat een shitdag vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |