abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80039037
Gefeliciteerd Mo

Heldere actie van de dag: brood vergeten. Gelukkig had ik wat extra Time out koekjes bij me, maar ik ga wel honger krijgen vandaag vrees ik (en weiger om iets te halen bij de AH, ik zou sparen).

En het is dat ik al een vriend heb, vandaag een jongen ontmoet waar ik anders zó voor zou vallen . Gelukkig voor mn vriend, ben ik het trouwe type .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 7 april 2010 @ 13:32:14 #252
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80041027
wat is het hier stil zeg?

M'n lijstje tot nu toe:

O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
T: banaan
L: 3 stukken volkorenbrood, 2 wortelkoekjes, paar gebakken aardappelen
T: mueslireep
D: ....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80041053
Meuh. Kwam vanochtendbijna te laat omdat ik 10 minuten op mijn bed voor me uit heb zitten staten omdat ik niet wist wat ik aan moest. Uiteindelijk maar wat laagjes, zodat ik die een voor een af kan strippen mocht ik het nog erg heet krijgen. En verder vind ik dat ik een te groot hoofd heb

Lijstje:
O: 2 bakken muesli met rode vruchten en melk
T: gekookt ei
L: waarschijnlijk wat rauwe worteltjes, komkommer of wat andere groentes
D: weet ik nog niet
pi_80041175
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef AKnynke het volgende:
wat is het hier stil zeg?

M'n lijstje tot nu toe:

O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
T: banaan
L: 3 stukken volkorenbrood, 2 wortelkoekjes, paar gebakken aardappelen
T: mueslireep
D: ....
Da's vanwege het zomerweer. We zijn van winter ineens in de zomer beland.

Mijn lijstje van heute zu tage.
O: gekookt ei, 1x geroosterd brood met kaas en 1x met boter en frambozenjam
L: wat koude stukjes vlees
T: wodka, light chips
D: nasi goreng met extra groenten, een spiegeleitje, saté en kroepoek. Toe: klein bekertje B&J ijs.
pi_80041198
Ik ga van het mooie weer gebruik maken en de ramen lappen. . We hebben alleen geen emmer, maar dat mag de pret niet drukken. Gebruik het afwasteiltje wel of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:42:09 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80041412
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's vanwege het zomerweer. We zijn van winter ineens in de zomer beland.

Mijn lijstje van heute zu tage.
O: gekookt ei, 1x geroosterd brood met kaas en 1x met boter en frambozenjam
L: wat koude stukjes vlees
T: wodka, light chips
D: nasi goreng met extra groenten, een spiegeleitje, saté en kroepoek. Toe: klein bekertje B&J ijs.
ah, thanks voor de info! Het is hier grauw en grijs en ik heb nog steeds handschoenen aan op de fiets...
pi_80041760
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ha, dat heb ik ook gehad. Ik heb toen bij een speciaalzaak schoenen laten aanmeten, met versteviging aan de binnenkant van m'n voet. Ik ben daarna alleen nooit meer gaan rennen Maar na de eerste les Zumba had ik de pijn weer terug, daarna mijn renschoenen bij Zumba gaan dragen en nooit meer kniepijn gehad
Ik ben net terug van Runnersworld. Ze hebben een filmpje gemaakt van hoe ik loop en het ligt volgens hun niet aan de schoenen, al zouden zij de schoenen die ik heb niet geadviseerd hebben. Maar omdat ik zo snel al last krijg (in week 3 van mijn schema), hebben ze voorgesteld om een fysio er naar te laten kijken. Dus daar ga ik morgen heen en hopelijk wordt dan een en ander duidelijk.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:59:02 #258
297136 Dreamyheadz
.....zen.....
pi_80042045
Gefeliciteerd MoBlo!

Lijstje: zelfde als gisteren, maar ipv 2 crackers kaas 2 boterhammen:). Xx
pi_80042197
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:51 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik ben net terug van Runnersworld. Ze hebben een filmpje gemaakt van hoe ik loop en het ligt volgens hun niet aan de schoenen, al zouden zij de schoenen die ik heb niet geadviseerd hebben. Maar omdat ik zo snel al last krijg (in week 3 van mijn schema), hebben ze voorgesteld om een fysio er naar te laten kijken. Dus daar ga ik morgen heen en hopelijk wordt dan een en ander duidelijk.
Ik kreeg ook in week 3 last (maar ik rende wel maar 1x in de week, heb meegedaan met Start To Run, dus anderhalfuur op een atletiekbaan onder begeleiding, met opwarmoefeningen en oefeningen tussendoor).
Ben wel benieuwd wat de fysio zegt, hopelijk is het gemakkelijk op te lossen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 7 april 2010 @ 14:26:40 #260
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80043020
ik ben gewoon druk aan schrijven, in een koude airco omgeving, dus merk weinig van de zomer. net wel lekker thee gedronken met een vriend (ok, eigenlijk cola light) maar wel binnen want had geen zin om met mn laptop te slepen - je ziet, ik ben niet zo'n zomer en buitenmens...
Kwak
  woensdag 7 april 2010 @ 14:45:55 #261
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_80043612
Mootje, gefeliciflapstaart! Was hast du bekommen?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_80043858
Ik wil wel een beetje bruingeverfd worden eigenlijk. Vooral mijn benen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80044962
Ja als het zo stil is heb ik natuurlijk niets te doen he, in mn vrije tussenuren (volgende college begint om 6 uur pas weer)
  woensdag 7 april 2010 @ 15:27:16 #264
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80045113
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:23 schreef Chicolate het volgende:
Ja als het zo stil is heb ik natuurlijk niets te doen he, in mn vrije tussenuren (volgende college begint om 6 uur pas weer)
en ik ook niet als ik even een pauze inlas. Misschien dat ik zo wel even een uurtje ga winkelen ofzo..wat een shitdag vandaag!
pi_80045140
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

en ik ook niet als ik even een pauze inlas. Misschien dat ik zo wel even een uurtje ga winkelen ofzo..wat een shitdag vandaag!
Hmmm dat is nog best wel een goed idee ...
pi_80045206
Ik ga een uurtje eerder naar huis Ff snel langs de Action en dan snel douchen & omkleden en uit eten met vriendinnetjes En morgen het hele huis eens goed poetsen Balkon vegen en schrobben enzo.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:35:06 #267
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80045405
Ik heb 2 kleuren: wit en rood Echt een zonmens ben ik ook niet, maar dit weer vind ik wel heel fijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80045865
Af en toe heb ik zo'n hekel aan mezelf. . Vooral op die momenten waarop ik het loeizware wollen karpet vanuit de woonkamer, via de gang en de keuken, naar buiten sleep om er daar achter te komen dat het me natuurlijk van z'n lang zal ze leven niet gaat lukken om dat in m'n eentje over de waslijn te hangen om uit te kunnen kloppen. Uiteindelijk heb ik 'm over de huishoudtrap gehangen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:54:00 #269
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80046073
Ik vind het al heel wat dat je dat ding uberhaupt zou gaan uitkloppen!

Mag ik misschien ook wel eens doen met ons kleed, dat stofzuig ik wel braaf maar t helpt niet echt en ik kan er gewoon niet mee zitten
  woensdag 7 april 2010 @ 15:57:44 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80046214
Ik heb een hekel aan mijn thuiszorgcliënte, dat wel!! God wat een smerig mens

Ik zou het balkon schoonmaken, dus ik was wel voorbereid op flink schrobben enzo, maar ze bleek al maaaaaanden een volle vuilniszak in de prullenbak buiten te hebben zitten. Dus ik open dat ding, helemaal volgelopen met water, en enórm gaan rotten natuurlijk!! Heb het kokhalzend van de stank eruit laten lopen, en toen gauw een heleboel bleekwater erachteraan gemikt..... maar mèn wat een ranzige lucht zeg

En die vrouw loopt daar maar een beetje te bazelen dat ze dat echt niet meer wist van die zak
Als ze nou gewoon die prullenbak binnen zette en de vuilniszak direct naar de container bracht was dit allemaal niet nodig! Nee, in plaats daarvan heeft zij een plastic boodschappentas met vuilnis aan de radiator in de keuken hangen, zelfs als ik zeg dat daar muizen bij kunnen

[/rant]

-edit- Ohja, het is niet dat het een bejaard mensje is hoor. Ze is begin 50 en het enige dat dr mankeert is dat ze lui is en straatvrees heeft Dus ze zou best dr eigen vuilnis kunnen regelen!
pi_80046336
Ik heb draadloos internet en eindelijk tv !!!!!!!!
pi_80046525
Lijstje dan maar

O: dubbele boterham hagelslag
T: zo'n fris pepermuntdingetje + pakje Time out
L: pakje Time out
T: Beetje rundvleessalade
D: Rijst + groente + vleesspul + satesaus
T: Stukje citroentaart
T: Ik denk het eerste wat ik tegenkom zodra ik thuis ben
  woensdag 7 april 2010 @ 16:11:21 #273
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80046832
Om die reden heb ik geen kleed, DaD en LB Is ook niet echt praktisch, met 2 langharige katten.... dat tapijt heeft binnen no time zijn oorspronkelijke kleur niet meer
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 7 april 2010 @ 16:25:20 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80047466
Langharige katten, nee dat is niet handig met een kleed nee

Nouja, ik heb zelf nogal lang haar, dat ligt ook áltijd in het kleed
  woensdag 7 april 2010 @ 16:35:58 #275
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80047889
Pfff... ik had voor mijn vakantie toch een sollicitatie gehad? Waar ik een heel slecht gevoel over had.. Nu had ik niets meer gehoord, dus net eindelijk zelf maar gebeld.
Blijkt dat ik inderdaad niet ben uitgekozen, omdat ze vonden dat ik te weinig ervaring had (hallo! staat op mijn cv hoor?) en ze dachten dat ik niet voldoende in het team zou passen. (want ze zoeken iemand die qua interesse aansluit bij de rest. Maar ze hebben, behalve sport, niet gevraagd naar mijn interesses... ) Maarrr ze vonden het wel een heel prettig gesprek allebei. Dat vind ik heel frappant, want zo heb ik het dus absoluut niet ervaren Toch raar. En ook wel jammer, maargoed, life goes on...

Heb wel heerlijk op de veluwe gefietst
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')