*somber naar AH maaltijdsalade staartquote:Op donderdag 8 april 2010 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Isse Chileense ovenschotel-dinges!
Oven voorverwarmen
Eitjes koken
Gehakt + gensipperde ui + herrrrbs bakken
In ovenschaal laag mais doen, dan gehaktmengsel, dan plakjes gekookt ei, dan weer mais, daar overheen wat suiker
In de oooven![]()
Officieel is het geloof ik met gemalen mais, maar da's een rotwerk en het wordt er niet per definitie lekkerder door
Tevens is het SUPERmakkelijk en HEEL goedkoop!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*somber naar AH maaltijdsalade staart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Zo praat ik heul niet!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik zie je al helemaal gaan joh!
"Deze pan is echt puuuuuuurtttyyyy FANTAAAAAAAAAAAAAAASTISSCHHH"
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kan niets zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:Foto's in hotmail? Niet te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
is t een sleedoorn! ik kwam er maar niet achter wat t nou precies was!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:34 schreef sigme het volgende:
ColdFeet, Phaidra, fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en dat het leuk was.
ColdFeet, heb je ook foto's? Ik ben nieuwsgierig..
Kwak, gefeliciteerd met je sollicitatiegesprekuitnodiging en met de bloeiende sleedoorn.
Shinydiscoball, ben je weer beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |