Hoe maak je dat? Ik had het laatst uit een pakje uit de voorraadkastquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef AKnynke het volgende:
ik heb zin in aardappelgratin. Denk dat het vanavond die kant iets op wordt. Met light room..
Ja, maarja een biertje hoort bij gezelligheid he. Verder drink ik bijna alleen maar water en koffie maar goed, soms inderdaad teveel gezelligheidquote:Op donderdag 8 april 2010 12:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij ook man, gewoon dat bier een beetje minderen!
Ik heb ook bedacht wat ik mezelf ga geven als ik onder de 80 ben, de eerste 5 kilo eraf: een nieuwe knoflookpers denk ik. Of een leuk zomerjurkje..
Hoeveel moet jij nog tot de 75?
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, prachtig stukWij (vriendje + ik) hebben het hier uitgevoerd met Gica, het studentenkoor, maar om financiële redenen met pianobegeleiding... en dat vond ik toch wel minder mooi. Ik heb de longen uit mn lijf staan zingen, het is zo'n heftig stuk, en dan vind ik piano niet heftig genoeg erbij
Dus verheug me nu op een supermooi concert in een supermooi concertgebouw![]()
Toen wij het stuk aan het repeteren waren verloor de vrouw van onze dirigent met 5 maanden zwangerschap haar kindje, en bij de uitvoering heb ik echt voor haar staan zingen, ze zat recht voor meGeeft zo'n stuk voor altijd iets heel bijzonders...
Ja!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef neen het volgende:
Kun je eigenlijk ook op de video bergop fietsen terwijl het voelt alsof je bergaf gaat![]()
dat is wel heel speciaal ja! ik heb m in januari 2008 gezongen, met krashna en CM samen, in de Philipszaal in Den Haag, supergaaf, 150 man koor, en groot orkest (al was t orkest een beetje bagger)!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, prachtig stukWij (vriendje + ik) hebben het hier uitgevoerd met Gica, het studentenkoor, maar om financiële redenen met pianobegeleiding... en dat vond ik toch wel minder mooi. Ik heb de longen uit mn lijf staan zingen, het is zo'n heftig stuk, en dan vind ik piano niet heftig genoeg erbij
Dus verheug me nu op een supermooi concert in een supermooi concertgebouw![]()
Toen wij het stuk aan het repeteren waren verloor de vrouw van onze dirigent met 5 maanden zwangerschap haar kindje, en bij de uitvoering heb ik echt voor haar staan zingen, ze zat recht voor meGeeft zo'n stuk voor altijd iets heel bijzonders...
aardappelen heel dun snijden, en schillen natuurlijk. ovenschaal met een teentje knoflook bewerken. 2 teentjes knoflook persen, kaas dun raspen. knoflook en kaas door room roeren, over de aardappelen die je in de ovenschaal gerangschikt hebt gooien. In de oven.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe maak je dat? Ik had het laatst uit een pakje uit de voorraadkast!!
Ja, hoi, hallo, ik breek even in, oppassen met migraine en de pil! Het kan best onschuldig zijn, maar trombose wil je niet. Even met de huisarts bellen? Volgens mij is de nuvaring een van de derde generatie of 'nieuwe' generatie, verhoogd tromboserisico.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben misselijk van de hoofdpijn.Vroeger had ik nooit hoofdpijn, sinds ik de Nuvaring gebruik af en toe, maar nu dus heel erg. Zit achter een oog en heb er echt braakneigingen van. Heb een pijnstiller genomen net, hoop dat dat gaat werken.
Ontopic: niet zo'n honger daardoor.
Even kleding afstemmen met VMWquote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef P.F het volgende:
ik heb een neonroze string. ik denk maar niet dat ik hem bij een rok ga dragen.
op de site was hij zo:
[ afbeelding ]
ja dat ja. ik vind het een vreselijke kerel. erger me dood tijdens de repetitiesquote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Kwak: Verdi met I Romantici? Dat project klonk toen wel heel leuk!
Die dirigent kwam weleens bij ons vroeger, mijn vriendinnen vonden hem schattig.
Wij hebben een paar jaar terug 3 requiems achter elkaar gedaan: Verdi, Mozart en Brahms. Daarna was het wel even genoeg geweest.Wel alledrie prachtige stukken.
Wat gaaf. Ik heb ook een keer zoiets gedaan bij Madame Tussauds waar je tegen Lance Armstrong kon fietsen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu maar aan de slag voor mijn tentamen voor morgen. In de stille bieb hier in de bèta. Heb net lekker alles wat ik had eruit gefietst (fietsen de Alpe d'Huez en de Col du Galibier, waarbij de laatste met de motor gefilmd was, supertof!) dus even goed knallen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |