abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80079401
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef AKnynke het volgende:
ik heb zin in aardappelgratin. Denk dat het vanavond die kant iets op wordt. Met light room..
Hoe maak je dat? Ik had het laatst uit een pakje uit de voorraadkast !!
  donderdag 8 april 2010 @ 12:50:48 #152
236335 neen
schone schijn
pi_80079448
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Jij ook man, gewoon dat bier een beetje minderen!

Ik heb ook bedacht wat ik mezelf ga geven als ik onder de 80 ben, de eerste 5 kilo eraf: een nieuwe knoflookpers denk ik. Of een leuk zomerjurkje..

Hoeveel moet jij nog tot de 75?
Ja, maarja een biertje hoort bij gezelligheid he. Verder drink ik bijna alleen maar water en koffie maar goed, soms inderdaad teveel gezelligheid
Nog ongeveer 5 kilo dus dat schiet al op

Cadeautje voor jezelf kopen is wel een goede stimulans ja!

En moblo, lekker zo'n voldoende
het lijkt niet wat het is
  donderdag 8 april 2010 @ 12:54:52 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80079593
Lijstjestijd!

Gister slecht:

O: 2 volkorenbolletjes, 1x jam, 1x kaas
T: -
L: 2 volkorenbolletjes, 1x pindakaas, 1x pasta
T: -
D: Pizza Hawaï

Vandaag:

O: krentenbol
T: 3 spekjes (klein)
L: 3 boterhammen;1x halvajam, 1x pindakaas,1x appelstroop
T: appel
(S: RPM) <-- weet nog niet zeker, linkerarm doet ontzettend zeer
D: ? waarschijnlijk maaltijdsalade
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80079664
MoBlo, mooi zo

Ik krijg echt een fantastisch platte buik van die voedselvergiftiging
pi_80079836
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, prachtig stuk Wij (vriendje + ik) hebben het hier uitgevoerd met Gica, het studentenkoor, maar om financiële redenen met pianobegeleiding... en dat vond ik toch wel minder mooi. Ik heb de longen uit mn lijf staan zingen, het is zo'n heftig stuk, en dan vind ik piano niet heftig genoeg erbij
Dus verheug me nu op een supermooi concert in een supermooi concertgebouw

Toen wij het stuk aan het repeteren waren verloor de vrouw van onze dirigent met 5 maanden zwangerschap haar kindje, en bij de uitvoering heb ik echt voor haar staan zingen, ze zat recht voor me Geeft zo'n stuk voor altijd iets heel bijzonders...
Dat kan ik me voorstellen ja.

Fijn van je herkansing Moblo!
Dat videofietsen klinkt trouwens wel leuk. Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:02:58 #156
236335 neen
schone schijn
pi_80079876
Kun je eigenlijk ook op de video bergop fietsen terwijl het voelt alsof je bergaf gaat
het lijkt niet wat het is
  donderdag 8 april 2010 @ 13:06:44 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80080029
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef neen het volgende:
Kun je eigenlijk ook op de video bergop fietsen terwijl het voelt alsof je bergaf gaat
Ja! Als je de weerstand laag zet
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 8 april 2010 @ 13:09:48 #158
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80080137
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, prachtig stuk Wij (vriendje + ik) hebben het hier uitgevoerd met Gica, het studentenkoor, maar om financiële redenen met pianobegeleiding... en dat vond ik toch wel minder mooi. Ik heb de longen uit mn lijf staan zingen, het is zo'n heftig stuk, en dan vind ik piano niet heftig genoeg erbij
Dus verheug me nu op een supermooi concert in een supermooi concertgebouw

Toen wij het stuk aan het repeteren waren verloor de vrouw van onze dirigent met 5 maanden zwangerschap haar kindje, en bij de uitvoering heb ik echt voor haar staan zingen, ze zat recht voor me Geeft zo'n stuk voor altijd iets heel bijzonders...
dat is wel heel speciaal ja! ik heb m in januari 2008 gezongen, met krashna en CM samen, in de Philipszaal in Den Haag, supergaaf, 150 man koor, en groot orkest (al was t orkest een beetje bagger)!

afgelopen zomer met 90 man Verdi Requiem gezongen, ook supergaaf was dat, in Italië en Slovenië en daarna concerten in heel Nederland. Maar die dirigent vond ik stom dus doe nu niet meer mee aan projecten van die stichting.

nog niet zoveel geschreven vandaag, zit wat ik al geschreven heb door te nemen, om te kijken of er wel genoeg lijn in zit, en om eruit te halen wat ik precies in mn eigen verwerking van t model en in de conclusie ga doen... die moet ik sytraks schrijven dus t is wel nuttig werk, maar ik voel me lekkerder als ik gewoon 1000 woorden op papier knal. beurfgh...

nu lunch, effe snel!
Kwak
pi_80080335
Kwak: Verdi met I Romantici? Dat project klonk toen wel heel leuk!
Die dirigent kwam weleens bij ons vroeger, mijn vriendinnen vonden hem schattig.

Wij hebben een paar jaar terug 3 requiems achter elkaar gedaan: Verdi, Mozart en Brahms. Daarna was het wel even genoeg geweest. Wel alledrie prachtige stukken.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 8 april 2010 @ 13:19:47 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80080515
Mozart Requiem Luister ik heel vaak

Verdi Requiem is de favoriet van mijn vriend, maar ik ken m niet zo goed. Die van Mozart én Brahms wil ik heel graag nog een keer met een goed gezelschap zingen Lijkt me zoooo tof...

Het beste koor waar ik ooit in zong was 2 jaar geleden met het afstuderen van onze dirigent (David); dat was een projectkoor bestaande uit ons vocaal ensemble aangevuld met alle goede zangers die David kende ook veel conservatoriummensen, en mensen die in semiprofessionele koren zingen. Toen deden we het Magnificat van Bach, en dat gaf zo'n kick! En het allemooist was een stuk van Pärt waarbij je écht een speld had kunnen horen vallen in de zaal, zo stil was iedereen

Maargoed, ik ben te schijterig om auditie te doen en ook te slecht in van blad lezen enzo, dus ik blijf lekker zingen bij mn koor nu, dat is prima op mijn niveau en hartstikke gezellig. We gaan in juni meedoen met een concours op Schiermonnikoog, dan zullen we eens zien hoe ons niveau echt is!

Muziek
pi_80080640
ik heb een neonroze string. ik denk maar niet dat ik hem bij een rok ga dragen.

op de site was hij zo:

donderdag 8 april 2010 @ 13:28:07 #162
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80080826
Zo eindelijk tijd om even gauw te gaan rellen bij de intersport
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 8 april 2010 @ 13:29:59 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80080911
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Hoe maak je dat? Ik had het laatst uit een pakje uit de voorraadkast !!
aardappelen heel dun snijden, en schillen natuurlijk. ovenschaal met een teentje knoflook bewerken. 2 teentjes knoflook persen, kaas dun raspen. knoflook en kaas door room roeren, over de aardappelen die je in de ovenschaal gerangschikt hebt gooien. In de oven.

Maar, ik denk dat het hier van het menu af is.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 8 april 2010 @ 13:31:01 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80080950
succes Cali!

En wat een lelijke string, Pief!

Lijstje:

O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
L: 2 volkorenbroodjes met gerookte ham, sla en een gekookt ei
T: geen idee
S: 5 km. hardlopen
D: karbonaadje met appel en prei, iets met aardappelen en iets met rabarber. Nog even bedenken.
T: portje oid.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? donderdag 8 april 2010 @ 13:41:11 #165
70532 loveli
N
pi_80081338
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben misselijk van de hoofdpijn. Vroeger had ik nooit hoofdpijn, sinds ik de Nuvaring gebruik af en toe, maar nu dus heel erg. Zit achter een oog en heb er echt braakneigingen van. Heb een pijnstiller genomen net, hoop dat dat gaat werken.

Ontopic: niet zo'n honger daardoor.
Ja, hoi, hallo, ik breek even in, oppassen met migraine en de pil! Het kan best onschuldig zijn, maar trombose wil je niet. Even met de huisarts bellen? Volgens mij is de nuvaring een van de derde generatie of 'nieuwe' generatie, verhoogd tromboserisico.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 8 april 2010 @ 13:45:05 #166
70532 loveli
N
pi_80081487
En voor de licht psychotische slimmeriken onder ons, ik las een onderzoek op PubMed dat er nu minder wetenschappelijke genieen zijn, omdat wetenschappers meer worden geselecteerd op saaiheid en consistentie dan op hoog iq en creativiteit en genialiteit. Mensen met een hoog iq en een beetje psychotische trekjes hebben vaker creatieve ideeen die na wat uitwerken wereldnieuws worden.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 8 april 2010 @ 13:46:28 #167
70532 loveli
N
pi_80081540
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef P.F het volgende:
ik heb een neonroze string. ik denk maar niet dat ik hem bij een rok ga dragen.

op de site was hij zo:

[ afbeelding ]
Even kleding afstemmen met VMW
crap in = crap out
  donderdag 8 april 2010 @ 14:01:51 #168
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80082115
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Kwak: Verdi met I Romantici? Dat project klonk toen wel heel leuk!
Die dirigent kwam weleens bij ons vroeger, mijn vriendinnen vonden hem schattig.

Wij hebben een paar jaar terug 3 requiems achter elkaar gedaan: Verdi, Mozart en Brahms. Daarna was het wel even genoeg geweest. Wel alledrie prachtige stukken.
ja dat ja. ik vind het een vreselijke kerel. erger me dood tijdens de repetities

@LB ik was ook altijd te schijterig, maar toen heb ik een keer met NSK meegedaan en daarna doorgerold in allerlei projecten, met en zonder auditie... het went ook (en ik ben vet slecht in van blad lezen nog steeds )
Kwak
  donderdag 8 april 2010 @ 14:02:23 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80082131
@ loveli: ik weet niet of ik mezelf nu bij deze geniaal moet verklaren, of ongeschikt voor de wetenschap, of geen van beide

anyway, tijd om verder te schrijven, uitgelunched enzo...
Kwak
pi_80082357
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nu maar aan de slag voor mijn tentamen voor morgen. In de stille bieb hier in de bèta. Heb net lekker alles wat ik had eruit gefietst (fietsen de Alpe d'Huez en de Col du Galibier, waarbij de laatste met de motor gefilmd was, supertof!) dus even goed knallen nu

Wat gaaf. Ik heb ook een keer zoiets gedaan bij Madame Tussauds waar je tegen Lance Armstrong kon fietsen. Alleen begon ik heel rustig want ik dacht dat het heel lang en zwaar zou worden, maar toen was ik na een minuut of zo al plots over de finish. En ik zat weer veel te moeilijk te denken met energie goed verdelen over de race e.d.
pi_80082578
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Hihiii Hij is zo lelijk dat ie weer leuk is
pi_80082733
Zo, weer terug van de fysio. Ik mag de komende tijd nog niet hardlopen, want de plekken onder m'n beide knieën zijn nog steeds wat opgezet (na ongeveer 2 weken dus). Voorlopig alleen rek- en strekoefeningen doen en bijhouden waar en wanneer ik last heb. Dinsdag weer naar de fysio. En ik moet ook langzamer hardlopen als ik weer begin: nu loop ik tussen de 10 tot 12 km/u ongeveer en dat moet terug naar 8 tot 10 km/u. Maar dat is voor later dus. Ik heb erg veel zin om weer te beginnen trouwens.
pi_80082926
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef loveli het volgende:

[..]

donderdag 8 april 2010 @ 14:23:40 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80083014
Brrrr ik ga zometeen langs bij mijn cliënt in het ziekenhuis Hij ligt er nu al meer dan een week, en ik vind het zo sneu, maar ik zie er wel tegenop
  donderdag 8 april 2010 @ 15:01:02 #175
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80084478
Dat videofietsen lijkt me ook heel leuk om te doen, wil dat eigenlijk ook wel eens doen!

Ghe, ik stond klaar in de startblokken om vuur te gaan spuwen, maar toen zei die jongen: We hebben dezelfde schoenen nog wel, dan kun je ze een maat groter krijgen en geef ik nog wat geld terug om je huurkosten tegemoet te komen. (heb 1/3 daarvan teruggekregen) Goede service dus
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')