Pfoei! *digi-hug for da Kwakkie*quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef kwakz0r het volgende:
hai, zo thuis, uit de bieb geschopt. nu kleine eetpauze en dan had ik bedacht dat ik me in pyjama ga hijsen en met een pot thee nog even dat hoofdstuk eruit ga knallen. 60 pagina's pure ellende, wat zal ik gelukkig zijn als dat klaar is
Ik verkeer altijd in de veronderstelling van wel!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Zijn champignons eigenlijk gezond?
Want ik heb deze week 2 bakjes leegegeten in mijn eentje
Google is your friend!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Zijn champignons eigenlijk gezond?
Want ik heb deze week 2 bakjes leegegeten in mijn eentje
Er is maar weinig waar ik meer van gruwel dan een beker koude melkquote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
*anderhalve beker melk toevoegt aan lijstje* Zowww ik heb dorst na sport de laatste tijd! Als het niet op was had ik nog meer melk gedronken![]()
De geur van warme melk, dat vind ik zo smerig! En m'n oude huisgenootje/vriendinnetje maakte elke ochtend warme melk voor d'r havermout. Brr.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is maar weinig waar ik meer van gruwel dan een beker koude melk![]()
. Huuuuuu!
Daar heb ik dan weer geen moeite mee... maar die koude melk he... *rilquote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De geur van warme melk, dat vind ik zo smerig! En m'n oude huisgenootje/vriendinnetje maakte elke ochtend warme melk voor d'r havermout. Brr.
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Volle melk van 4 graden... dat is bijna zo lekker als een gefrituurd kippetje met knapperige vel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |