Ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:35 schreef Deceit het volgende:
Wie de verliezer is.. van de finale neem ik aan?
Ok, done.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef Deceit het volgende:
Ja, ofja duidelijker is wie Verliezend finalist is..
Was er vorige keer ook een prono dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:19 schreef Mestras het volgende:
Ik moet natuurlijk mijn titel verdedigen!
Ja, maar diegene kon het dit jaar niet doen wegens tijdgebrekquote:
Die hebben het alleen maar aangevraagd, jou komt alle eer toequote:Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedank de modjes van dit forum hiervoor.
Fixed.quote:
Oh, ok. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, maar diegene kon het dit jaar niet doen wegens tijdgebrek
Bedanktquote:[..]
Die hebben het alleen maar aangevraagd, jou komt alle eer toe
Andere vragen en puntentelling (wat ik zo gauw zag), en andere manier van stemmenquote:
Nou nee niet echt vol, ben paar weken geleden gebanned en sindsdien doet me inbox niet helemaal optimaal. Heb al een mailtje gestuurd.quote:
Is goed. Ik zou alleen je emailadres niet hier laten staan.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou nee niet echt vol, ben paar weken geleden gebanned en sindsdien doet me inbox niet helemaal optimaal. Heb al een mailtje gestuurd.
Kun je anders een wachtwoord sturen naar me hotmailadres?; *knip*@hotmail.com
Dankje..quote:Op woensdag 7 april 2010 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is goed. Ik zou alleen je emailadres niet hier laten staan.
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Tegan het volgende:
Misschien kun je ff mailen naar Fok of ze je PM kunnen maken?
Welnee, gewoon -overduidelijk- de slechtste kandidaten in de liveshow.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door al die berichten over die groep...
Dat laatste.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil meedoen!![]()
Ik heb wel een vraagje![]()
Moet je de winnaar en verliezer van de finale nu al bepalen voor de echte finale, of kan je daar elke week weer op stemmen..?
Ik zie het.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:25 schreef ranja het volgende:
Pff er worden toch wat finales gegokt die ik echt weiger te kijken, mocht het zover komen
Dat zou ook wel eens positief uit kunnen pakken he.. Extra aandacht is extra stemmenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door al die berichten over die groep...
je kan toch nog aanpassen?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Tegan het volgende:
En ik maar denken dat iedereen wilde wachten met stemmen tot de aflevering bezig was.
dat staat er ja..quote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Vraag: Wijzigen door gewoon opnieuw in te voeren?
Ohja, ik was vergeten dat dat ergens stondquote:
Het stond trouwens niet in de FAQ, maar hierquote:Je kan iedere ronde maar een keer stemmen, als je nog eens stemt dan verandert je eerdere stem.
Oh wat vreemd is dat, dat je nog kan aanpassen danquote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Tegan het volgende:
En ik maar denken dat iedereen wilde wachten met stemmen tot de aflevering bezig was.
dat had ik gelezen, maar ff voor de zekerheid.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het stond trouwens niet in de FAQ, maar hier
Waarom na de liveshow? Dan heeft heel die prono toch geen zin meerquote:
Omdat dan de optredens zijn geweest? Ik heb het niet bedacht, maar achteraf vond ik het wel logischer...quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom na de liveshow? Dan heeft heel die prono toch geen zin meer
Normaal was de tijd 1 minuut voor het programma begon
is misschien wel beter jaquote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef Tegan het volgende:
Ik kan ook wel alle deadlines op 20:25 zetten? Zeg het maar.
Niet perse. De stemmers hebben al weken hun favorieten kunnen bepalen. Daar kan wel wat in verschuiven door de liveshows maar is er niet direct van afhankelijk. Het is niet 'de mol' waar objectief gekeken wordt wie de test het slechtst gemaakt heeftquote:Op woensdag 7 april 2010 21:21 schreef Tegan het volgende:
Maar degene die afvalt hangt wel af van de optreden.
Maar stel dat er iemand helemaal door de mand valt en ook niet eens in de buurt van de goeie noot komt, dan zal het toch zeker invloed hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet perse. De stemmers hebben al weken hun favorieten kunnen bepalen. Daar kan wel wat in verschuiven door de liveshows maar is er niet direct van afhankelijk. Het is niet 'de mol' waar objectief gekeken wordt wie de test het slechtst gemaakt heeft
Poll: Hoe laat moet de Prono stoppenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Meer meningen welkom!
20.25 uur of 22.25?
Goed werk, lekker flexibel.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:19 schreef Tegan het volgende:
Ok, fixed naar 20:25 en ook die vraag in de FAQ gezet.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Tegan het volgende:
Iemand die nog een leuk bannertje kan photoshoppen?
ik zou lekker de officiele communicatie afwachten van Xfactor or RTL oid en anders idd zoals je stelt of het opvatten als de eerste afvaller?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:59 schreef Tegan het volgende:
Sowieso als ik het zo laat staan dan krijg je punten als je een van de twee juist hebt gegokt. Ik kan hem ook even omvormen tot dat je op twee mensen kan stemmen. Maarja, hoe betrouwbaar is dit?
In dat geval moet iedereen met Fierce als afvaller wel snel wijzigen voor de uitzending.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Tegan het volgende:
Owja, trouwens, mocht het zo zijn dat iemand zich terugtrekt, dan telt dat niet als afvaller. Bv. in het geval dat Fierce stopt en er daarnaast nog iemand wel afvalt. Dan zijn er alleen punten te verdienen met de echte afvaller en doet Fierce gewoon niet meer mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
hmm, snap ik. En die site die je gemaakt is juist zo leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ik zit er wel een beetje mee als er nu ineens twee afvallen.
Bedanktquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goeie prono trouwens. Tof systeem!
Hm, maar nog steeds geen persbericht ergens gelezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Urnie het volgende:
Op het forum van de X Factor site staat ook dat er 2 uitgaan in de 1e show, er is een persconferentie geweest blijkbaar.
Bron
Als je er 1 van de 2 goed hebt, lijkt me ook prima idd.
Het is NIET gezegd tijdens de perspresentatie! Maar hoe ze sommige woorden zeiden, lijkt het er wel op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Urnie het volgende:
Op het forum van de X Factor site staat ook dat er 2 uitgaan in de 1e show, er is een persconferentie geweest blijkbaar.
Bron
Als je er 1 van de 2 goed hebt, lijkt me ook prima idd.
Ok, sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd....quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is NIET gezegd tijdens de perspresentatie! Maar hoe ze sommige woorden zeiden, lijkt het er wel op.
Maar niets is officieel dus!
Hoezo? Vorig jaar waren er toch ook twaalf deelnemers?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ben niet kwaad.
Ik snap alleen niet dat mensen zeggen dat het op de perspresentatie gezegd is.
Ik denk zelf dat het ook wel zo is, anders komen ze niet uit met de shows.
09-04 = 2 afvallers = 10 overquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo? Vorig jaar waren er toch ook twaalf deelnemers?
Vorig jaar 8 liveshows en nu ook inderdaad.quote:
nee je heb een rekenfoutje gemaakt 09-04 = 11 over als er 1 afvaltquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:03 schreef Rauzer het volgende:
09-04 = 1 afvaller = 9 over
16-04 = 1 afvaller = 9 over
23-04 = 1 afvaller = 8 over
30-04 = 1 afvaller = 7 over
07-05 = 1 afvaller = 6 over
14-05 = 1 afvaller = 5 over
21-05 = 3 afvallers = 2 over
28-05 = finale = 2 in de finale???
Zo kan het ook
God wat stomquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je heb een rekenfoutje gemaakt 09-04 = 11 over als er 1 afvalt
Was ook dom!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:47 schreef UltraR het volgende:
Ik vond dat systeem met 3 afvallers in de 1 na laatste liveshow vorig jaar enorm kansloos.
Ik hoop dat ze dat dit jaar anders doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:01 schreef Anonymousz het volgende:
ik vul het later wel inWil je nou meedoen, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Volgende keer wel gewoon normaal zeggen, geldt voor iedereen, ik ga niet raden wat je nu wil ofzo.quote:
oke sorryquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgende keer wel gewoon normaal zeggen, geldt voor iedereen, ik ga niet raden wat je nu wil ofzo.
Je had het ook hier kunnen postenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:12 schreef jora23 het volgende:
Nou ik kan helaas niet mee doen meer, ik ga nu naar mijn werk en ben er pas laat weer![]()
Dus nu hebben jullie meer kans om te winnen
Dat deed ze ze tochquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Tegan het volgende:
Ik was ff weg, tja.
[..]
Je had het ook hier kunnen posten.
Ook voor de mensen die dit straks gaan vragen, dit kan gewoon. Voor alle afleveringen die al geweest zijn krijg je gewoon 0 puntenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:26 schreef livelink het volgende:
Ok, ik heb de eerste gemist, maar ik wil toch nog wel graag meedoen met de volgende afleveringen. Dus als het nog kan....?
Hmmmm worden de scores in de komende afleveringen nog anders? Kan je ook negatief gaan scoren zoals vorig jaar??quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook voor de mensen die dit straks gaan vragen, dit kan gewoon. Voor alle afleveringen die al geweest zijn krijg je gewoon 0 punten.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm worden de scores in de komende afleveringen nog anders?
Nee.quote:Kan je ook negatief gaan scoren zoals vorig jaar??
Niet! Nummer 6quote:
Onderscheid moet ook worden gemaakt!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
* Tegan was te lui om dat aan te passen.
hehequote:
Ik ookquote:
Als ze daar voor de 2e keer staat, dan hebben ze het gevoel dat we haar niet accepteren. Ligt er een beetje aan wie nog meer in de gevarenzone staat.quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Zie dat het overgrote deel op Danielle heeft als afvaller.. maar ik zie dat niet gebeuren.
Jury heeft de laatste stem en die gaven zelf al aan dat er 'slechtere' in de race zitten. En aangezien ze op meerdere punten wel de x-factor heeft denk ik niet dat ze er snel uit zal gaan..
Ik heb dan nu nog wel Kelvin gestemd, maar daar ben ik het nog niet helemaal over eens
Was jij het destijds eens met Rafaëlla ??quote:Op woensdag 14 april 2010 20:21 schreef Deceit het volgende:
Ik weet t ook allemaal niet meer.. Nu is Jaap meest voor de hand liggende winnaar maar voor t eerst met een nederlandse idols/x-factor dat ik er niet mee eens ben >:(
Heb jij niet gehoord hoe vals Mathijs zong?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:16 schreef ranja het volgende:
Dat denk ik ook. Als Danielle voor de 2e keer in de gevarenzone staat en ze staat daar met bv. Maaike of Mathijs (je weet niet wat het sms publiek nu weer bedenkt) denk ik dat ze haar er wel uitgooien. Ik heb niet het idee dat Danielle iemand is die extra stemmen trekt doordat ze nu een keer in de gevarenzone heeft gestaan.
Juist! Ik heb net mijn afvaller ook veranderd van Danielle naar Mathijs. Ik zag gisteren de stukjes van afgelopen week voorbij komen en nu hoorde ik pas goed hoe vals Mathijs zong.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
Mijn afvaller veranderd van Kelvin naar Mathijs..
Ten eerste omdat hij nogal vals zong vrijdag en ten tweede omdat het thema Diva's is en ik geen enkel liedje zou kunnen bedenken die dan wel bij Mathijs past
Net nog ff snel gedaan...quote:
Tja, daar zijn sowieso geen punten mee te verdienen...quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:20 schreef livelink het volgende:
Jammer dat ik geen punten kreeg voor het feit dat Maaike in de herkansing zat. Maar eerlijk is eerlijk, ik had echt niet verwacht dat 4Granted eruit zou gaan. Dus terecht geen punten. Ik vind het echt knap dat er nog 3 mensen punten hebben gehaald.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Was jij het destijds eens met Rafaëlla ??
Floortje was sowieso beter/leuker, btw, maar Raf. was echt helemaal niks.
QFTquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:22 schreef ranja het volgende:
Ik had 4granted wel gehoopt, (nog) niet verwacht. Maar ja, 2x erg slecht. Er zijn ook voor hun grenzen.
Wel opvallend dat niemand 2x gescoord heeft.
ik twijfel zo erg...quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Nog ff een klein kickje, zodat je misschien op het laatste moment nog kan veranderen
Zo gek was dat niet gedacht, helaas is ze afgerekend op hoe ze in de voorrondes is neergezet en heeft ze geen tijd gekregen te laten zien wat ze kan. Dat terwijl de een na de ander tegenvalt.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
1e week zat ik er compleet naast (had Janna op 2e plaats gezet,
Volgens mij krijgt Maaike vanavond sympathie stemmen... Net als Danielle vorige week...quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik twijfel zo erg...![]()
Mijn vriendin denkt dat Maaike eruit gaat, ik weet het niet en heb Daniëlle als afvaller...
en daarom heb ik op Danielle gestemdquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Maaike vanavond sympathie stemmen... Net als Danielle vorige week...
Haha, ik wilde ook nog gaan wisselen naar Daniellequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb het goed ingeschat(en dat terwijl ik het nog wou veranderen, maar was te laat(godzijdank)), en met mij maar 3 anderen..
Gedeelde eerste plaats met Deceit en Silvieja..
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:25 schreef ranja het volgende:
Oh trouwens bij 'verliezer in de finale' wordt wel de nummer 2 geteld neem ik aan?
Aangezien er 3 in de finale komen (zoals vorig jaar, en gister bevestigde Gordon dat ook)
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Urnie het volgende:
Nou, proficiat Michellee, je bent de enige die het goed heeft.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Urnie het volgende:
Wie had je eerst?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Toch maar danielle ingevuld als afvaller. Al hoop ik het niet
Wieehooeequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Urnie het volgende:
thanx for the reminderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:09 schreef Deceit het volgende:
*UP* 6 van de 38 nie pas gestemd
Doordatquote:
behalve ranjaquote:
jij bent stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik de afvaller niet invul kon dat altijd. Beetje lastig om dat automatisch te laten gebeurenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
Oeh, wat leuk
Je kan stemmen op Danielle als afvaller van liveshow 6
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang ik de afvaller niet invul kon dat altijd. Beetje lastig om dat automatisch te laten gebeuren.
Ik heb ze (bijna) altijd nog als winnaar ingevuld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:41 schreef G-NiLES het volgende:
apart dat niemand de BadBoyz als winnaar ziet. Ik denk dat die gasten serieus wel kans maken.
Die heeft mensenkennisquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
Gewoon maar 1 persoon had Sumera als afvaller
Hm, straks ff fixen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
Het zijn trouwens 7 afleveringen, een halve finale (waarbij er 2 uitgaan) en een finale
dus je mist een aflevering
Bij de halve finale gaat er toch maar 1 uit? Ik dacht dat er 3 in de finale kwamen..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
Het zijn trouwens 7 afleveringen, een halve finale (waarbij er 2 uitgaan) en een finale
dus je mist een aflevering
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:48 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Bij de halve finale gaat er toch maar 1 uit? Ik dacht dat er 3 in de finale kwamen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |