Tja, daar zijn sowieso geen punten mee te verdienen...quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:20 schreef livelink het volgende:
Jammer dat ik geen punten kreeg voor het feit dat Maaike in de herkansing zat. Maar eerlijk is eerlijk, ik had echt niet verwacht dat 4Granted eruit zou gaan. Dus terecht geen punten. Ik vind het echt knap dat er nog 3 mensen punten hebben gehaald.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Was jij het destijds eens met Rafaëlla ??
Floortje was sowieso beter/leuker, btw, maar Raf. was echt helemaal niks.
QFTquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:22 schreef ranja het volgende:
Ik had 4granted wel gehoopt, (nog) niet verwacht. Maar ja, 2x erg slecht. Er zijn ook voor hun grenzen.
Wel opvallend dat niemand 2x gescoord heeft.
ik twijfel zo erg...quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
Nog ff een klein kickje, zodat je misschien op het laatste moment nog kan veranderen
Zo gek was dat niet gedacht, helaas is ze afgerekend op hoe ze in de voorrondes is neergezet en heeft ze geen tijd gekregen te laten zien wat ze kan. Dat terwijl de een na de ander tegenvalt.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
1e week zat ik er compleet naast (had Janna op 2e plaats gezet,
Volgens mij krijgt Maaike vanavond sympathie stemmen... Net als Danielle vorige week...quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik twijfel zo erg...![]()
Mijn vriendin denkt dat Maaike eruit gaat, ik weet het niet en heb Daniëlle als afvaller...
en daarom heb ik op Danielle gestemdquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Maaike vanavond sympathie stemmen... Net als Danielle vorige week...
Haha, ik wilde ook nog gaan wisselen naar Daniellequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb het goed ingeschat(en dat terwijl ik het nog wou veranderen, maar was te laat(godzijdank)), en met mij maar 3 anderen..
Gedeelde eerste plaats met Deceit en Silvieja..
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:25 schreef ranja het volgende:
Oh trouwens bij 'verliezer in de finale' wordt wel de nummer 2 geteld neem ik aan?
Aangezien er 3 in de finale komen (zoals vorig jaar, en gister bevestigde Gordon dat ook)
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Urnie het volgende:
Nou, proficiat Michellee, je bent de enige die het goed heeft.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Urnie het volgende:
Wie had je eerst?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Toch maar danielle ingevuld als afvaller. Al hoop ik het niet
Wieehooeequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef Urnie het volgende:
thanx for the reminderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:09 schreef Deceit het volgende:
*UP* 6 van de 38 nie pas gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |