Als ze daar voor de 2e keer staat, dan hebben ze het gevoel dat we haar niet accepteren. Ligt er een beetje aan wie nog meer in de gevarenzone staat.quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
Zie dat het overgrote deel op Danielle heeft als afvaller.. maar ik zie dat niet gebeuren.
Jury heeft de laatste stem en die gaven zelf al aan dat er 'slechtere' in de race zitten. En aangezien ze op meerdere punten wel de x-factor heeft denk ik niet dat ze er snel uit zal gaan..
Ik heb dan nu nog wel Kelvin gestemd, maar daar ben ik het nog niet helemaal over eens
Was jij het destijds eens met Rafaëlla ??quote:Op woensdag 14 april 2010 20:21 schreef Deceit het volgende:
Ik weet t ook allemaal niet meer.. Nu is Jaap meest voor de hand liggende winnaar maar voor t eerst met een nederlandse idols/x-factor dat ik er niet mee eens ben >:(
Heb jij niet gehoord hoe vals Mathijs zong?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:16 schreef ranja het volgende:
Dat denk ik ook. Als Danielle voor de 2e keer in de gevarenzone staat en ze staat daar met bv. Maaike of Mathijs (je weet niet wat het sms publiek nu weer bedenkt) denk ik dat ze haar er wel uitgooien. Ik heb niet het idee dat Danielle iemand is die extra stemmen trekt doordat ze nu een keer in de gevarenzone heeft gestaan.
Juist! Ik heb net mijn afvaller ook veranderd van Danielle naar Mathijs. Ik zag gisteren de stukjes van afgelopen week voorbij komen en nu hoorde ik pas goed hoe vals Mathijs zong.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
Mijn afvaller veranderd van Kelvin naar Mathijs..
Ten eerste omdat hij nogal vals zong vrijdag en ten tweede omdat het thema Diva's is en ik geen enkel liedje zou kunnen bedenken die dan wel bij Mathijs past
Net nog ff snel gedaan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |