Ik zie het.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:25 schreef ranja het volgende:
Pff er worden toch wat finales gegokt die ik echt weiger te kijken, mocht het zover komen
Dat zou ook wel eens positief uit kunnen pakken he.. Extra aandacht is extra stemmenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door al die berichten over die groep...
je kan toch nog aanpassen?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Tegan het volgende:
En ik maar denken dat iedereen wilde wachten met stemmen tot de aflevering bezig was.
dat staat er ja..quote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Vraag: Wijzigen door gewoon opnieuw in te voeren?
Ohja, ik was vergeten dat dat ergens stondquote:
Het stond trouwens niet in de FAQ, maar hierquote:Je kan iedere ronde maar een keer stemmen, als je nog eens stemt dan verandert je eerdere stem.
Oh wat vreemd is dat, dat je nog kan aanpassen danquote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Tegan het volgende:
En ik maar denken dat iedereen wilde wachten met stemmen tot de aflevering bezig was.
dat had ik gelezen, maar ff voor de zekerheid.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het stond trouwens niet in de FAQ, maar hier
Waarom na de liveshow? Dan heeft heel die prono toch geen zin meerquote:
Omdat dan de optredens zijn geweest? Ik heb het niet bedacht, maar achteraf vond ik het wel logischer...quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom na de liveshow? Dan heeft heel die prono toch geen zin meer
Normaal was de tijd 1 minuut voor het programma begon
is misschien wel beter jaquote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef Tegan het volgende:
Ik kan ook wel alle deadlines op 20:25 zetten? Zeg het maar.
Niet perse. De stemmers hebben al weken hun favorieten kunnen bepalen. Daar kan wel wat in verschuiven door de liveshows maar is er niet direct van afhankelijk. Het is niet 'de mol' waar objectief gekeken wordt wie de test het slechtst gemaakt heeftquote:Op woensdag 7 april 2010 21:21 schreef Tegan het volgende:
Maar degene die afvalt hangt wel af van de optreden.
Maar stel dat er iemand helemaal door de mand valt en ook niet eens in de buurt van de goeie noot komt, dan zal het toch zeker invloed hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet perse. De stemmers hebben al weken hun favorieten kunnen bepalen. Daar kan wel wat in verschuiven door de liveshows maar is er niet direct van afhankelijk. Het is niet 'de mol' waar objectief gekeken wordt wie de test het slechtst gemaakt heeft
Poll: Hoe laat moet de Prono stoppenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Meer meningen welkom!
20.25 uur of 22.25?
Goed werk, lekker flexibel.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:19 schreef Tegan het volgende:
Ok, fixed naar 20:25 en ook die vraag in de FAQ gezet.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Tegan het volgende:
Iemand die nog een leuk bannertje kan photoshoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |