Doordatquote:
behalve ranjaquote:
jij bent stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik de afvaller niet invul kon dat altijd. Beetje lastig om dat automatisch te laten gebeurenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
Oeh, wat leuk
Je kan stemmen op Danielle als afvaller van liveshow 6
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang ik de afvaller niet invul kon dat altijd. Beetje lastig om dat automatisch te laten gebeuren.
Ik heb ze (bijna) altijd nog als winnaar ingevuld.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:41 schreef G-NiLES het volgende:
apart dat niemand de BadBoyz als winnaar ziet. Ik denk dat die gasten serieus wel kans maken.
Die heeft mensenkennisquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
Gewoon maar 1 persoon had Sumera als afvaller
Hm, straks ff fixen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
Het zijn trouwens 7 afleveringen, een halve finale (waarbij er 2 uitgaan) en een finale
dus je mist een aflevering
Bij de halve finale gaat er toch maar 1 uit? Ik dacht dat er 3 in de finale kwamen..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
Het zijn trouwens 7 afleveringen, een halve finale (waarbij er 2 uitgaan) en een finale
dus je mist een aflevering
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:48 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Bij de halve finale gaat er toch maar 1 uit? Ik dacht dat er 3 in de finale kwamen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |