Het is een huur. Dat had ik misschien even meteen erbij moeten zettenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:02 schreef VancouverFan het volgende:
Je staat heel sterk door haar te vragen het niet weer te doen.
Ook al heeft ze een sleutel, ze heeft niks te zoeken in jouw appartement zonder jouw goedkeuring.
Is het huur of koop? Bij dat laatste zou ik misschien zelfs vragen dat zij de sleutel inlevert.
Nood is nood. Levensbedreigende situaties, brand, ontploffingsgevaar, dat soort zaken.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:07 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb het huurcontract er even bij gehaald. Daar staat in dat de conciėrge binnen mag komen in geval van nood. Wat men daaronder mag verstaan staat er niet echt duidelijk bij.
Dat is niet jouw probleem en mag ook niet jouw probleem gemaakt worden.quote:Ze zei ook nog dat anders deze man later nog terug moest komen en dat allemaal weer geld kost
Juist. En da's niet jouw fout, da's haar/hun fout.quote:Dat mens heeft me niet eens zoals afgesproken verteld wanneer die man zou komen. Anders had ik ervan geweten en was er niks aan het handje geweest
Huur/Koop maakt niets uit...zou helemaal wat worden als iedereen maar zo bij je naar binnen loopt omdat zij vinden dat dat kan....onder nood versta ik dat jij met twee gebroken benen ligt te verrekken in je huis en de conciėrge je moet helpen....niet omdat er toevallig iemand in je huis moet zijn om wat werkzaamheden te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:07 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Het is een huur. Dat had ik misschien even meteen erbij moeten zettenDie sleutel bij de conciėrge is verplicht, voor nood dus.
Ik heb het huurcontract er even bij gehaald. Daar staat in dat de conciėrge binnen mag komen in geval van nood. Wat men daaronder mag verstaan staat er niet echt duidelijk bij. Ze zei ook nog dat anders deze man later nog terug moest komen en dat allemaal weer geld kost, en dat alleen omdat ik stond de douchen. En dan komt ze gewoon binnen, schijnbaar![]()
Dat mens heeft me niet eens zoals afgesproken verteld wanneer die man zou komen. Anders had ik ervan geweten en was er niks aan het handje geweest
Goed zo. Succes.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Oké jullie hebben me ervan overtuigd dat ik eigenlijk nog te lief geweest ben door haar niet hardhandig het huis uit te werken terwijl ik daar stond met m'n handdoekje![]()
Ik ga haar nu meteen bellen om een afspraak te maken (ik wil haar niet zomaar overvallen ermee, ZO BEN IK NIET). Als ze weer zo bijdehand komt doen zal ik het melden bij de beheerder.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou haar hier echt op aanspreken. En als ze niet voldoende overtuigend reageert met dat ze haar fout inziet, zou ik het hogerop spelen, bijv. bij de verhuurder. Laat haar dit wel weten.
Melden bij de beheerder zou ik sowieso doen, onafhankelijk of ze wel of niet weer bijdehand gaat doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Oké jullie hebben me ervan overtuigd dat ik eigenlijk nog te lief geweest ben door haar niet hardhandig het huis uit te werken terwijl ik daar stond met m'n handdoekje![]()
Ik ga haar nu meteen bellen om een afspraak te maken (ik wil haar niet zomaar overvallen ermee, ZO BEN IK NIET). Als ze weer zo bijdehand komt doen zal ik het melden bij de beheerder.
Boeit niet. Dan mag de concierge nog steeds niet zomaar binnenkomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:02 schreef Waaghals het volgende:
Misschien heb je de bel gewoon niet gehoord onder de douche
Ze had het al aangekondigdquote:Op woensdag 7 april 2010 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Boeit niet. Dan mag de concierge nog steeds niet zomaar binnenkomen.
ze had inderdaad aangekondigd dat er binnenkort iemand zou komen ja. maar dan mag ze nog steeds niet zomaar het huis van TS binnenkomen zonder toestemmingquote:
Ze heeft gezegd dat er "binnenkort" iemand langs zou komen. Daar kan niemand op zitten te wachten.quote:
Onmogelijk. Dat ding hangt pal naast de badkamer. Ik hang altijd aan het douchegordijn van schrik als er iemand aanbelt terwijl ik in de badkamer sta. Dat ding is niet te missen (er wonen ook oude mensen hier, de bel en het video-aanbelsysteem maken nog meer lawaai dan opstijgende vliegtuigenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:02 schreef Waaghals het volgende:
Misschien heb je de bel gewoon niet gehoord onder de douche
Kut.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef Keiichi het volgende:
Je had gewoon in je blote pik/kont naar haar toe moeten lopen en zeggen dat je geen handdoek om doet voordat ze weg zou gaan
Dan kan d'r vriend er ook niet in als ie thuiskomt terwijl ze onder de douche staat.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Installeer iniedergeval een schuif op je voordeur zodat ze ook met een sleutel je woning niet in kan wanneer jij thuis bent.
Da's idd dan wel een nadeel ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan kan d'r vriend er ook niet in als ie thuiskomt terwijl ze onder de douche staat.
Boeit niet. De sleutel is uitgereikt voor noodgevallen en alleen voor noodgevallen. Ze probeert nu haar eigen fout, namelijk het gebrekkig of niet communiceren wanneer de aannemer langs zou komen, te verbergen door onaangekondigd appartementen te betreden waar ze onder deze omstandigheden niet zomaar binnen hoort te komen.quote:
Begrijp ik: heb ik zelf ook. Loop me altijd vreselijk op te vreten van tevoren (en meestal valt het heel erg mee: helemaal als ik een duidelijk idee heb van wat ik wil/moet zeggen).quote:
Bij ons zijn door de woningbouw de sloten vervangen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef Karina het volgende:
Meteen een ander slot op de deur zetten! Is dat mens helemaal belazerd. Trouwens, dat is sowieso verstandig, stel dat de vorige huurder nog een sleutel heeft, dan zou die in theorie ook zo naar binnen kunnen komen en de boel leegroven.
Toen ik in mijn huidige woning kwam, was ook het eerste wat ik liet doen een ander slot op de deur zetten (plus nog een extra slot).
Wordt hier ook standaard gedaanquote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bij ons zijn door de woningbouw de sloten vervangen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef Keiichi het volgende:
Je had gewoon in je blote pik/kont naar haar toe moeten lopen en zeggen dat je geen handdoek om doet voordat ze weg zou gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |