Ik heb een vreemde vraag, na een nog vreemdere situatie...:
Ik woon al 4 jaar in een appartementencomplex. Dit appartementencomplex heeft een wasruimte en een conciėrge die de boel onderhoudt. De conciėrge woont hier altijd in het complex in een speciaal appartement.
Deze conciėrge hier is een oudere dame. Ik ken haar verder niet echt, ik zie haar sporadisch een keer in het hofje. Laatst sprak ze me aan dat er binnenkort iemand zou komen om 'iets' te checken in alle appartementen. Ze zou laten weten welke dag hij zou komen zodat ik kon kijken of ik er dan zelf was, of dat zij dan hem naar binnen moest laten.
Echter, 2 dagen later sta ik zo rond half 6 onder de douche. Ik hoor opeens wat geschuifel en gedoe, dus ik doe de douche uit, droog me af en loop de badkamer uit. Godzijdank had ik een grote handdoek om me heen, want het moment dat ik de badkamer uitloop zie ik de conciėrge en een man middenin mijn huiskamer staan.
Ik schrik me natuurlijk het apelazarus. Mijn vriend heeft een sleutel dus die had ik nog kunnen verwachten, maar die schreeuwt meestal meteen dat ie er is. Dat de conciėrge een sleutel heeft voor nood wist ik, maar dat ze die zomaar zou gebruiken...?
Ik vroeg meteen waarom mevrouw zomaar binnengekomen is (ik bedoel: voor hetzelfde geld lag ik te seksen of zo

) en waarom ze niet eerst had aangebeld. Zegt ze koeltjes: "Ik mag gewoon naar binnen komen hoor. Ik heb toch een sleutel?

" Nog erger: ze gingen niet weg tot die man klaar was met wat ie ook kwam doen. Stond ik daar te wachten tot ze weggingen. Ik stond echt perplex!
Nou ben ik het hier niet mee eens. En nou vroeg ik me af hoe sterk ik sta haar te vragen dit niet weer zo te doen. Ik vind het nogal een inbreuk om mijn privacy