Het is een huur. Dat had ik misschien even meteen erbij moeten zettenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:02 schreef VancouverFan het volgende:
Je staat heel sterk door haar te vragen het niet weer te doen.
Ook al heeft ze een sleutel, ze heeft niks te zoeken in jouw appartement zonder jouw goedkeuring.
Is het huur of koop? Bij dat laatste zou ik misschien zelfs vragen dat zij de sleutel inlevert.
Nood is nood. Levensbedreigende situaties, brand, ontploffingsgevaar, dat soort zaken.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:07 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb het huurcontract er even bij gehaald. Daar staat in dat de conciėrge binnen mag komen in geval van nood. Wat men daaronder mag verstaan staat er niet echt duidelijk bij.
Dat is niet jouw probleem en mag ook niet jouw probleem gemaakt worden.quote:Ze zei ook nog dat anders deze man later nog terug moest komen en dat allemaal weer geld kost
Juist. En da's niet jouw fout, da's haar/hun fout.quote:Dat mens heeft me niet eens zoals afgesproken verteld wanneer die man zou komen. Anders had ik ervan geweten en was er niks aan het handje geweest
Huur/Koop maakt niets uit...zou helemaal wat worden als iedereen maar zo bij je naar binnen loopt omdat zij vinden dat dat kan....onder nood versta ik dat jij met twee gebroken benen ligt te verrekken in je huis en de conciėrge je moet helpen....niet omdat er toevallig iemand in je huis moet zijn om wat werkzaamheden te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:07 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Het is een huur. Dat had ik misschien even meteen erbij moeten zettenDie sleutel bij de conciėrge is verplicht, voor nood dus.
Ik heb het huurcontract er even bij gehaald. Daar staat in dat de conciėrge binnen mag komen in geval van nood. Wat men daaronder mag verstaan staat er niet echt duidelijk bij. Ze zei ook nog dat anders deze man later nog terug moest komen en dat allemaal weer geld kost, en dat alleen omdat ik stond de douchen. En dan komt ze gewoon binnen, schijnbaar![]()
Dat mens heeft me niet eens zoals afgesproken verteld wanneer die man zou komen. Anders had ik ervan geweten en was er niks aan het handje geweest
Goed zo. Succes.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Oké jullie hebben me ervan overtuigd dat ik eigenlijk nog te lief geweest ben door haar niet hardhandig het huis uit te werken terwijl ik daar stond met m'n handdoekje![]()
Ik ga haar nu meteen bellen om een afspraak te maken (ik wil haar niet zomaar overvallen ermee, ZO BEN IK NIET). Als ze weer zo bijdehand komt doen zal ik het melden bij de beheerder.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou haar hier echt op aanspreken. En als ze niet voldoende overtuigend reageert met dat ze haar fout inziet, zou ik het hogerop spelen, bijv. bij de verhuurder. Laat haar dit wel weten.
Melden bij de beheerder zou ik sowieso doen, onafhankelijk of ze wel of niet weer bijdehand gaat doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Oké jullie hebben me ervan overtuigd dat ik eigenlijk nog te lief geweest ben door haar niet hardhandig het huis uit te werken terwijl ik daar stond met m'n handdoekje![]()
Ik ga haar nu meteen bellen om een afspraak te maken (ik wil haar niet zomaar overvallen ermee, ZO BEN IK NIET). Als ze weer zo bijdehand komt doen zal ik het melden bij de beheerder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |