abonnement Unibet Coolblue
pi_80051845
wat een bagger aflevering zeg

Echt 5 seizoenen (behalve dan S01e01 t/m s01e13 ongeveer) de serie echt super tof gevonden, maar dit seizoen zuigt echt ezelballen en niet te zuinig. Dit seizoen met die alternatieve verhaal lijn waar nu desmond het wonderkind het deels weer gaat oplossen. Iets waar ik gvd niet 11 afleveringen op wilde wachten. Alles wat tot nu toe is gebeurd kon ongeveer in 2/3 afleveringen, maar eigenlijk geldt dat met heel Lost wel als je er op terug kijkt, want als je er op terug kijkt kun je ongeveer 80% van de tijd schrappen omdat het niet echt wat toevoegd aan het verhaal, de andere 20% kan sneller worden gepresenteerd waardoor het eigenlijk in 1 seizoen allemaal wel kon.

Maar goed, we kijken nog even door anders is het ook weer zonde geweest, maar ik heb gevoel dat einde van de serie echt keihard gaat tegenvallen.
pi_80051968
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:02 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat meen je hopelijk niet?
Seizoen 1-5 heb ik een jaar ofzo geleden in een week of 2 doorgeblazen, oftewel zijn er veel stukken die ik niet fantastisch onthouden heb, omdat Lost nu eenmaal een erg grote serie is.

Ben daarom sowieso van plan om het geheel nog eens rustig te gaan kijken als de serie is afgelopen.

Tot die tijd hoop ik dat ik deze vragen hier gewoon kan stellen, ik stel dan ook liever een "domme" vraag, dan dat ik een dom antwoord geef.

Mjah, zal het nog weleens op gaan zoeken via google ofzo.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:14:34 #53
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80051987
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:11 schreef Pakspul het volgende:
wat een bagger aflevering zeg

Echt 5 seizoenen (behalve dan S01e01 t/m s01e13 ongeveer) de serie echt super tof gevonden, maar dit seizoen zuigt echt ezelballen en niet te zuinig. Dit seizoen met die alternatieve verhaal lijn waar nu desmond het wonderkind het deels weer gaat oplossen. Iets waar ik gvd niet 11 afleveringen op wilde wachten. Alles wat tot nu toe is gebeurd kon ongeveer in 2/3 afleveringen, maar eigenlijk geldt dat met heel Lost wel als je er op terug kijkt, want als je er op terug kijkt kun je ongeveer 80% van de tijd schrappen omdat het niet echt wat toevoegd aan het verhaal, de andere 20% kan sneller worden gepresenteerd waardoor het eigenlijk in 1 seizoen allemaal wel kon.

Maar goed, we kijken nog even door anders is het ook weer zonde geweest, maar ik heb gevoel dat einde van de serie echt keihard gaat tegenvallen.
Als je alles in één seizoen had gepropt, had je daar ook weer genoeg op te zeiken. Dan waren sommige ontwikkelingen bijvoorbeeld niet logisch te verklaren of gingen bepaalde dingen te snel.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 7 april 2010 @ 18:15:26 #54
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80052022
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:14 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Seizoen 1-5 heb ik een jaar ofzo geleden in een week of 2 doorgeblazen, oftewel zijn er veel stukken die ik niet fantastisch onthouden heb, omdat Lost nu eenmaal een erg grote serie is.

Ben daarom sowieso van plan om het geheel nog eens rustig te gaan kijken als de serie is afgelopen.

Tot die tijd hoop ik dat ik deze vragen hier gewoon kan stellen, ik stel dan ook liever een "domme" vraag, dan dat ik een dom antwoord geef.

Mjah, zal het nog weleens op gaan zoeken via google ofzo.
Dan is Lostpedia een handige site voor jou.

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Through_the_Looking_Glass,_Part_1
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_80052052
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:14 schreef Bragi het volgende:

[..]

Als je alles in één seizoen had gepropt, had je daar ook weer genoeg op te zeiken. Dan waren sommige ontwikkelingen bijvoorbeeld niet logisch te verklaren of gingen bepaalde dingen te snel.
Twee seizoenen, max als je gewoon wat bullshit schrapt en verhaal lijn iets sneller maakt dan irriteer je je ook niet dood als je alweer op 33minuten zit en nog steeds afvraagt of er nou nog iets interessants komt.
pi_80052077
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef Bragi het volgende:

[..]

Dan is Lostpedia een handige site voor jou.

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Through_the_Looking_Glass,_Part_1
Daar kan ik wat mee, zal het eens door gaan nemen. Bedankt.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:18:19 #57
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80052125
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Twee seizoenen, max als je gewoon wat bullshit schrapt en verhaal lijn iets sneller maakt dan irriteer je je ook niet dood als je alweer op 33minuten zit en nog steeds afvraagt of er nou nog iets interessants komt.
Ik erger me nergens aan.

Weet je Lost wel op de juiste waarde te schatten? Het is geen full action explosieven-serie met rondrennende eilandbewoners. Het gaat om ontwikkelingen. Ontwikkelingen van het verhaal en ontwikkelingen van personages.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  Moderator woensdag 7 april 2010 @ 18:21:37 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_80052244
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ik denk dat deze aflevering door Faraday (Widmond nu ) wel bevestigd werd dat de alt-realiteit is ontstaan door de ontploffing van Jughead, en dus niet de originele werkelijkheid is.
Ik had nog niet gekeken toen ik dat poste, ik zit nu te kijken, en ik denk nu dat het een andere dimensie is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80052295
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ik erger me nergens aan.

Weet je Lost wel op de juiste waarde te schatten? Het is geen full action explosieven-serie met rondrennende eilandbewoners. Het gaat om ontwikkelingen. Ontwikkelingen van het verhaal en ontwikkelingen van personages.
S05 was enige seizoen dat ik en de serie op een lijn zaten. Bijvoorbeeld Jack, who gives a shit dat hij een superdokter is die een of ander redneck wijf heeft gefixt en dat het nu weer uit is tussen die twee. Wat wij willen weten is wie dat wiel daar op dat eiland heeft geplaatst. En leuke dat richard 200 jaar oud is en wat hij daar voor heeft gedaan? Don't give a shit, hoe kan het dat hij niet ouder wordt. Dat zijn vragen die beantwoord moeten worden. En waar dat standbeeld vandaan komt, niet dat die boot hem ala 9/11 style heeft gesloopt. Please, oppassen met de TNT maar wel op een eiland kunnen crashen
pi_80053023
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Pakspul het volgende:

[..]

S05 was enige seizoen dat ik en de serie op een lijn zaten. Bijvoorbeeld Jack, who gives a shit dat hij een superdokter is die een of ander redneck wijf heeft gefixt en dat het nu weer uit is tussen die twee. Wat wij willen weten is wie dat wiel daar op dat eiland heeft geplaatst. En leuke dat richard 200 jaar oud is en wat hij daar voor heeft gedaan? Don't give a shit, hoe kan het dat hij niet ouder wordt. Dat zijn vragen die beantwoord moeten worden. En waar dat standbeeld vandaan komt, niet dat die boot hem ala 9/11 style heeft gesloopt. Please, oppassen met de TNT maar wel op een eiland kunnen crashen
Ga domme comedy en actie kijken, deze serie is niets voor jou.
pi_80053234
Ik denk serieus dat ik dit de beste aflevering van Lost vind. En Penny
pi_80053388
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:50 schreef Shoombak het volgende:
Ik denk serieus dat ik dit de beste aflevering van Lost vind. En Penny
wtf? serieus?
  woensdag 7 april 2010 @ 19:06:33 #63
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_80053842
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Pakspul het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld Jack, who gives a shit dat hij een superdokter is die een of ander redneck wijf heeft gefixt en dat het nu weer uit is tussen die twee. Wat wij willen weten is wie dat wiel daar op dat eiland heeft geplaatst.
Spreek voor jezelf.


Anyway: geweldige aflevering! De ALT is samengekomen met het eiland en Penny & Desmond weer samen.
pi_80053922
Toffe episode.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80054031
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Pakspul het volgende:

[..]

S05 was enige seizoen dat ik en de serie op een lijn zaten. Bijvoorbeeld Jack, who gives a shit dat hij een superdokter is die een of ander redneck wijf heeft gefixt en dat het nu weer uit is tussen die twee. Wat wij willen weten is wie dat wiel daar op dat eiland heeft geplaatst. En leuke dat richard 200 jaar oud is en wat hij daar voor heeft gedaan? Don't give a shit, hoe kan het dat hij niet ouder wordt. Dat zijn vragen die beantwoord moeten worden. En waar dat standbeeld vandaan komt, niet dat die boot hem ala 9/11 style heeft gesloopt. Please, oppassen met de TNT maar wel op een eiland kunnen crashen
Ik kom echt niet meer bij
  woensdag 7 april 2010 @ 19:34:06 #66
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_80055017
Ik vond het een erg goede ep.

Juist de backstory is zo belangrijk om te verklaren waarom bepaalde personages op bepaalde manieren handelen op het eiland. Desmond hebben we dit seizoen nog nauwelijks gezien, dus het stoorde mij helemaal niet dat de hele ep om hem draaide en we verder niet zoveel on-island te zien kregen.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:43:22 #67
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80055399
Toffe ep

En met "I got to show him something" bedoelt Desmond volgens mij het feit dat zijn naam niet op het vliegtuigmanifest staat en dat hij dat aan Daniel gaat laten zien.

Ook tussen de dimensies (dus niet alleen in de tijd) zijn Desmond en Daniel elkaars constanten

Widmore wil weer een "Pocket of energy" opblazen en heeft daarvoor Jin nodig aangezien hij de tekeningen gemaakt heeft, en Desmond zal de bom oid in werking moeten stellen om die energie te vernietigen. De sacrifice is dus dat Desmond die "explosie" moet veroorzaken en dankzij deze test is duidelijk dat Desmond sterke straling kan weerstaan en dus levend in de buurt van zo'n energiepocket kan komen.

Het feit dat Desmond in de ALT het manifest wil hebben (en dus iets weet wat hij alleen weet als hij de realiteit on-island gezien heeft) doet mij ook vermoeden dat Desmond nu dus on-island alles weet van de ALT timeline en precies weet wat hij moet doen (energiebron opblazen).

Hij kan namelijk niet alleen in de toekomst kijken zoals bij de dood van Charlie, maar dus ook tussen dimensies. Waarschijnlijk vandaar ineens zijn vastberadenheid.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80055611
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Toffe ep

En met "I got to show him something" bedoelt Desmond volgens mij het feit dat zijn naam niet op het vliegtuigmanifest staat en dat hij dat aan Daniel gaat laten zien.

Ook tussen de dimensies (dus niet alleen in de tijd) zijn Desmond en Daniel elkaars constanten

Widmore wil weer een "Pocket of energy" opblazen en heeft daarvoor Jin nodig aangezien hij de tekeningen gemaakt heeft, en Desmond zal de bom oid in werking moeten stellen om die energie te vernietigen. De sacrifice is dus dat Desmond die "explosie" moet veroorzaken en dankzij deze test is duidelijk dat Desmond sterke straling kan weerstaan en dus levend in de buurt van zo'n energiepocket kan komen.

Het feit dat Desmond in de ALT het manifest wil hebben (en dus iets weet wat hij alleen weet als hij de realiteit on-island gezien heeft) doet mij ook vermoeden dat Desmond nu dus on-island alles weet van de ALT timeline en precies weet wat hij moet doen (energiebron opblazen).

Hij kan namelijk niet alleen in de toekomst kijken zoals bij de dood van Charlie, maar dus ook tussen dimensies. Waarschijnlijk vandaar ineens zijn vastberadenheid.
Exaclty my thoughts brotha.
Illuminated, Subtle & Aware
pi_80055879
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Toffe ep

En met "I got to show him something" bedoelt Desmond volgens mij het feit dat zijn naam niet op het vliegtuigmanifest staat en dat hij dat aan Daniel gaat laten zien.

Ook tussen de dimensies (dus niet alleen in de tijd) zijn Desmond en Daniel elkaars constanten

Widmore wil weer een "Pocket of energy" opblazen en heeft daarvoor Jin nodig aangezien hij de tekeningen gemaakt heeft, en Desmond zal de bom oid in werking moeten stellen om die energie te vernietigen. De sacrifice is dus dat Desmond die "explosie" moet veroorzaken en dankzij deze test is duidelijk dat Desmond sterke straling kan weerstaan en dus levend in de buurt van zo'n energiepocket kan komen.

Het feit dat Desmond in de ALT het manifest wil hebben (en dus iets weet wat hij alleen weet als hij de realiteit on-island gezien heeft) doet mij ook vermoeden dat Desmond nu dus on-island alles weet van de ALT timeline en precies weet wat hij moet doen (energiebron opblazen).

Hij kan namelijk niet alleen in de toekomst kijken zoals bij de dood van Charlie, maar dus ook tussen dimensies. Waarschijnlijk vandaar ineens zijn vastberadenheid.
Klinkt zeker plausibel. Zou ook nog kunnen dat die sacrifice is dat iedereen (al z'n on-island mede-Losties) zullen sterven voor the greater cause (ie dat MiB niet ontsnapt) bij de explosie.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:55:30 #70
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80055985
Hij zei toch: "I got to show them something"? Oftewel, de mensen van de Oceanic-vlucht?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 7 april 2010 @ 19:59:43 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80056170
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef Bragi het volgende:
Hij zei toch: "I got to show them something"? Oftewel, de mensen van de Oceanic-vlucht?
"I just need to show 'im something"

Dit is echt weer een Keamy Ik kan er ook them in horen als ik wil, maar met het accent van Desmond weet ik toch vrij zeker hem het " 'im -> him" is
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 7 april 2010 @ 20:03:52 #72
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80056366
'Him' is niet logisch.

De dialoog:
quote:
Desmond: Actually, there is one thing, George. Can you get me the manifest from my flight from Sydney? Oceanic 815. Just the names of the passengers.
George: Sure, I can. Do you mind if I ask you what you need it for?
Desmond: I just need to show them something.
'Them' slaat op 'the passengers'. Díé moet hij wat laten zien. Niet een hij (Daniel). Daniel weet 'het' namelijk al. De passengers juist niet.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 7 april 2010 @ 20:05:08 #73
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_80056431
Het is 'them' inderdaad.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_80056647
Ja, wat een ep weer!

Verhaal van Rossdale is denk ik spot on!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_80056685
Heb maar een nieuwe .srt geupload @ bierdopje, want die ander liep niet echt sync.

Nu afkijken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')