SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch be levitatin'quote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kun je d'r optillen met een magneet
Ech wel, dat zie je tochquote:Op woensdag 7 april 2010 11:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die in de fipo is toch geen rooie
Wat ga jij leren? Ik stofwisselingsstoornissen, voor de 4e keer, en als ik hem nu niet haal haal ik mn P nietquote:
Ik liep ook langs jullie raam hoor, wel 2 keerquote:Op woensdag 7 april 2010 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waar ben je langsgelopen dan? Heb je heul niet gezien
Gefeliciteerd Mobloquote:Op woensdag 7 april 2010 07:23 schreef motorbloempje het volgende:
owh ja.. ik ben jarig
oud, versleten...dank je!! lig nu op mijn ontbijt op bed te wachten
en daarna leren
tentamen literatuur is ook een leuk cadeautje!
Ik ben nu aan het bazen is SQL, leuk johquote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gewoon donker haar?
Ik leer nou Domeinmodellering, een vak over SQL en ORM voor de 6e keer. Als ik 'm nu niet haal, heb ik weer m'n P niet
De beneden beneden deur? Straks even kijken dan!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, die grote bruine vlek na dat kleine bloembedje beetje links van de deur.. Zo dichtbij zitten ze dus
Ah dus ik moet tot 11 uur opblijven?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das het mooie, er valt niks te zien.. Moeders graaft het gat weer helemaal dicht als ze klaar is met voeden.. Denk ook dat ze ze ook 's nachts voedt. want heb gister meerdere keren gekeken en het niet meer gezien..
O. klopte zondag al op ons raam om het te laten zien.. Dat was rond 11 uur, en vandaag en gister was het weer rond die tijd
Oh haha, dan zal ik eens om 11 uur sochtends checken. Maar neem aan dat ze vaker eten moeten krijgen op een dagquote:
Bron: http://www.konijnen.nl/diversen/onverwacht_nestje.htmquote:!! Het is dus belangrijk te weten dat een vrouwtje haar jongen slechts tweemaal per dag voedt, en er verder niet naar omkijkt. Dat is normaal konijnengedrag. Veel mensen zijn bezorgd omdat ze denken dat het vrouwtje niet goed voor de jongen zorgt.
Oh haha, die andere keer is dan dus vast snachtsquote:Op woensdag 7 april 2010 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lees net op internet dat:
[..]
Bron: http://www.konijnen.nl/diversen/onverwacht_nestje.htm
Klotezooi, ik probeer dit te lezen op mijn werk en moet heel erg mijn best doen om iniet te hard te lachenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit topic![]()
! Post hier vrouw-onvriendelijke pics
quote:Op maandag 5 april 2010 14:18 schreef Lysdexie het volgende:
Hier kon ik toch wel het hardst om lachen.
Iets te snel dusquote:Op woensdag 7 april 2010 13:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
whut, ik ga net staan en alles word wit voor mijn ogen
Preciesquote:Op woensdag 7 april 2010 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee inderdaad,stel je voor dat het op de laptop komt, zit de hele laptop onder de troep
Is de reis al geboekt?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef Mikkie het volgende:
* Mikkie schrapt zijn camera van de paklijst voor IJsland.
Nee, Merel toont nog een beetje weinig initiatiefquote:
Ik heb jou al meegevraagd, dan is het nu toch jouw beurt?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, Merel toont nog een beetje weinig initiatief
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb jou al meegevraagd, dan is het nu toch jouw beurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |