Je zal jezelf maar op die foto zienquote:Op maandag 5 april 2010 14:18 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kon ik toch wel het hardst om lachen.
quote:Op maandag 5 april 2010 14:18 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kon ik toch wel het hardst om lachen.
een rechte weg? hoe flik je dat?quote:Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef 8108139dpths het volgende:
Vrouw (21) over de kop met haar auto op de Kapteynlaan
[ afbeelding ]
Er staan wel meer autoplaatjes in dit topic waarbij je die vraag kunt stellen.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef 8108139dpths het volgende:
Vrouw (21) over de kop met haar auto op de Kapteynlaan
[ afbeelding ]
die Gifjesquote:Op maandag 5 april 2010 16:02 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets van: "Post hier vrouw-vriendelijke pics", waarin een vrouw een nieuwe keuken krijgt, of een langere ketting zodat ze ook nog naar de wc kan lopen en naar de slaapkamer kan komen?quote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Zaterdag het volgende:
[..]
Die durven blijkbaar niet.
Ik had inmiddels wel een slechte lemming verwacht.
paint het, alsjeblieft!!quote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets van: "Post hier vrouw-vriendelijke pics", waarin een vrouw een nieuwe keuken krijgt, of een langere ketting zodat ze ook nog naar de wc kan lopen en naar de slaapkamer kan komen?
In de keuken is geen internet.quote:
Meestal is er altijd wel een vrouw op FOK! die dan een draad start 'post hier uw man-onvriendelijke pics'quote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Zaterdag het volgende:
[..]
Die durven blijkbaar niet.
Ik had inmiddels wel een slechte lemming verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
Zoek ik op plaatjes voor photoshop. Google 'vrouw in keuken', krijg ik dit:quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 20:28 schreef ToT het volgende:
Meh, ik kan geen ketting vinden. Ik wilde in ieder geval dit plaatje soepen:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |