Kijk maar eens hoe hij reageert.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Yeah right je stopt als mod om je avatar
Hmm. Naja, we zien welquote:
Ik hou me rustigquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef 9611Niels het volgende:
Toe nou mensen, een beetje meer rellen mag wel.
Dit is het niet waard...quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef 9611Niels het volgende:
Toe nou mensen, een beetje meer rellen mag wel.
Haar???quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef ikke043 het volgende:
murp is weg![]()
Van haar kreeg ik geen slotje
geen slotje --> aardig --> haarquote:
Er schijnen rond 12 uur nog foto's gelekt te worden van Remlof in een string met een komkommer tussen de billen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef ehqo. het volgende:
Wat nu weer. Vroeg er eerder vandaag niet iemand om een rel? Is dit hem?
Ik zie het al voor me: danny achter de micquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:10 schreef -SG- het volgende:
Waar blijft de persconferentie?
jupquote:
quote:
quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
*Mompelt iets over Danny oraal verwennen enzo*
*Kuch!*
RUGGENGRAADquote:Op woensdag 7 april 2010 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LOL.
Typisch.
Mompelt iets over GEEN RUGGENGRAAD.
Oh ik dacht dat je in ONZ altijd zulkes leuke foute woordjes moest tikken.quote:
quote:
Kan een FA even die avatar verwijderen?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:17 schreef murp het volgende:
hé, ik ben weer blauw.. wat onverwacht![]()
en Paul, jij bent een enorme klootzak.
geweldig die avatar.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:17 schreef murp het volgende:
Waarom zou iedereen wel een mening mogen geven over mij en mij uitkotsen en waarom zou ik niets over jou mogen zeggenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:17 schreef murp het volgende:
Zo is het nu eenmaal.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen wel een mening mogen geven over mij en mij uitkotsen en waarom zou ik niets over jou mogen zeggen
Aangezien iedereen jouw post quote.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:17 schreef murp het volgende:
Ach moeten jullie weten, ik kom gewoon voor mijn mening uit, net zoals iedereen voor zijn mening uit komt om mij op fok uit te kotsen en denkt WEL alles over mij te mogen zeggen. Zou niet weten waarom ik niet mijn mening mag uiten over andere users/crew als jullie dat ook de hele dag over mij doenquote:
Ik ook niet. Wie zegt dat dat niet mag, tho?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach moeten jullie weten, ik kom gewoon voor mijn mening uit, net zoals iedereen voor zijn mening uit komt om mij op fok uit te kotsen en denkt WEL alles over mij te mogen zeggen. Zou niet weten waarom ik niet mijn mening mag uiten over andere users/crew als jullie dat ook de hele dag over mij doen
I.v.m. "crewbashing".quote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie zegt dat dat niet mag, tho?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |