Laatste post uit dat topic:quote:Op maandag 5 april 2010 21:34 schreef murp het volgende:
zet mn ava terug en zeg sorryIk vergeef het jullie dan wel.. Als ik terugkom van babyvoeren dan zie ik een lange excuusbrief hieronder
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
slotje
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
even iets posten zodat dit topic in mijn active topics komt te staan.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
even iets posten zodat dit topic in mijn active topics komt te staan.
Ja, daar zijn er niet 300 miljoen miljard vanquote:
Heeft er niet zo gek veel mee te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, daar zijn er niet 300 miljoen miljard van
Ja kut, Fok zonder ONZ dus!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef timmmmm het volgende:
STEUN MURP! GEEN ONZ ZONDER ONZE MOD!
quote:
Dat dit een garp is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb nog geen antwoord van forum@fok.nl, wat kan dit betekenen?
Dat Murp wel blijft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Dude, chill out. Eerst moet er nog besloten worden welke modjes er allemaal gaan vertrekken, dan moeten er topics gepost worden in MED, dán moeten ze in FC beraadslagen wie de nieuwe mods worden, en dán krijg jij pas een reactie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Alles in drievoud.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, chill out. Eerst moet er nog besloten worden welke modjes er allemaal gaan vertrekken, dan moeten er topics gepost worden in MED, dán moeten ze in FC beraadslagen wie de nieuwe mods worden, en dán krijg jij pas een reactie.
Ik heb ook gesolliciteerd hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, chill out. Eerst moet er nog besloten worden welke modjes er allemaal gaan vertrekken, dan moeten er topics gepost worden in MED, dán moeten ze in FC beraadslagen wie de nieuwe mods worden, en dán krijg jij pas een reactie.
Wacht even, jij was toch al mod?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb ook gesolliciteerd hoor!![]()
Het was niet te handhaven?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Met.![]()
![]()
Maar eerlijk gezegd was het maar een halfuurtje.![]()
Wordt tegengehouden:quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef Crimyclown het volgende:
Waar blijft de massale opstand?
Nou? Nou?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef murp het volgende:
mmmzzz, Ik ben er nog hoor. ik ga zo maar eens tv kijken en andere dingen doen..
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef murp het volgende:
mmmzzz, Ik ben er nog hoor. ik ga zo maar eens tv kijken en andere dingen doen..
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef murp het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Murp het redelijk serieus meent inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:38 schreef Chowi het volgende:
Ik herinner me trouwens nog van de Kitten-gate dat toen ook iedereen dacht dat het een garpje was.
Yeah right je stopt als mod om je avatarquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Murp het redelijk serieus meent inderdaad.
Kijk maar eens hoe hij reageert.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Yeah right je stopt als mod om je avatar
Hmm. Naja, we zien welquote:
Ik hou me rustigquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef 9611Niels het volgende:
Toe nou mensen, een beetje meer rellen mag wel.
Dit is het niet waard...quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef 9611Niels het volgende:
Toe nou mensen, een beetje meer rellen mag wel.
Haar???quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef ikke043 het volgende:
murp is weg![]()
Van haar kreeg ik geen slotje
geen slotje --> aardig --> haarquote:
Er schijnen rond 12 uur nog foto's gelekt te worden van Remlof in een string met een komkommer tussen de billen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef ehqo. het volgende:
Wat nu weer. Vroeg er eerder vandaag niet iemand om een rel? Is dit hem?
Ik zie het al voor me: danny achter de micquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:10 schreef -SG- het volgende:
Waar blijft de persconferentie?
jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |