Laatste post uit dat topic:quote:Op maandag 5 april 2010 21:34 schreef murp het volgende:
zet mn ava terug en zeg sorryIk vergeef het jullie dan wel.. Als ik terugkom van babyvoeren dan zie ik een lange excuusbrief hieronder
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
slotje
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
even iets posten zodat dit topic in mijn active topics komt te staan.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
even iets posten zodat dit topic in mijn active topics komt te staan.
Ja, daar zijn er niet 300 miljoen miljard vanquote:
Heeft er niet zo gek veel mee te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, daar zijn er niet 300 miljoen miljard van
Ja kut, Fok zonder ONZ dus!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef timmmmm het volgende:
STEUN MURP! GEEN ONZ ZONDER ONZE MOD!
quote:
Dat dit een garp is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb nog geen antwoord van forum@fok.nl, wat kan dit betekenen?
Dat Murp wel blijft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Dude, chill out. Eerst moet er nog besloten worden welke modjes er allemaal gaan vertrekken, dan moeten er topics gepost worden in MED, dán moeten ze in FC beraadslagen wie de nieuwe mods worden, en dán krijg jij pas een reactie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Alles in drievoud.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, chill out. Eerst moet er nog besloten worden welke modjes er allemaal gaan vertrekken, dan moeten er topics gepost worden in MED, dán moeten ze in FC beraadslagen wie de nieuwe mods worden, en dán krijg jij pas een reactie.
Ik heb ook gesolliciteerd hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, chill out. Eerst moet er nog besloten worden welke modjes er allemaal gaan vertrekken, dan moeten er topics gepost worden in MED, dán moeten ze in FC beraadslagen wie de nieuwe mods worden, en dán krijg jij pas een reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |