Kom zelf uit Nijmegen helemaal... dus kan helaas niet even heen-en-weer om startnummer op te halen. Vind dat altijd wel balen, want dan moet je op de dag zelf weer allerlei dingen gaan regelenquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef e-runner het volgende:
[..]
Ga zo denk ik al naar Rotterdam om het startbewijs vast te halen. Anders wordt het morgen weer zo stressen. Kan ik gelijk nog even de beurs bekijken.
stiekem hoop ik er wel opquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:40 schreef bananablues het volgende:
Marathonlopers: Succes! Ben ook benieuwd naar de verhalen
@ beertenderrr: Gezien je splittijden op de halve zou je je PR makkelijk moeten kunnen verbeteren. Onder de 40 minuten misschien? Of ben je nog niet helemaal hersteld? Ik sta nog steeds versteld over je verbetering
Ik heb afgelopen donderdag nog een stukje gelopen zonder sokken en met snelveters ter voorbereiding op de zwemloop morgen. Spannend
Hehe, atletiekvereniging kan wel echt helpen ja. Nadeel is vaak alleen dat je met een groep traint en de training dus niet echt specifiek voor jou is. Hangt er ook wel vanaf of je je bij een wegatletiekvereniging of een baanatletiekvereniging aansluit. En misschien kan je trainer een beetje specifieke schema's maken voor je. Ander voordeel is je wedstrijdlicentie hequote:
Bedanktquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:27 schreef beertenderrr het volgende:
Winka, gefeliciteerdleuk apparaatje
Ik ga 'm ook voor skaten gaan gebruiken, superhandig dat je het horloge voor meerdere sporten kan gebruikenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik loop en fiets er nu ook bijna een jaar met veel plezier mee.
Nice! Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk als duo... moet ze je aantikken voordat je mag gaan rennen ofzo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:04 schreef jde_kok het volgende:
Zojuist 39:20 gelopen op de 10km in een zwemloop. Als duo deden vrouwlief en ik mee. Ze kwam na 17.30 uit het water. Goed en wel was ik na 17.50 onderweg en finishtijd van 57.03. Nice, 3 minuten sneller dan vorige week. Had niet het gevoel dat het zo hard ging...
Het gaat de goede kant op jaquote:Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef bananablues het volgende:
Goed mangewoon 4 minuten van je PR eraf een week na een halve gelopen te hebben.. belooft echt veel goeds!
De zwemloop zelf was erg leuk (500m zwemmen en 5k hardlopen). Sowieso eerste keer dat ik in een zwembad een wedstrijd deed en dat was wel een ervaring. Sfeer was ook erg goed en het was niet zo massaal
Nog met mensen gepraat die ook dezelfde 1/8e triatlon gaan doen als ik in mei.
Maarja voor mijn kuiten was het dus erg zwaar, maar dat kan verschillen per persoon... mensen met korte kuiten hebben daar misschien sneller last van dan anderen. Anderen leken er niet heel veel moeite mee te hebbenEn ja blaar prikte wel even goed tijdens douchen, nu valt het wel mee
Zal er zo nog even compeed op doen...
Al met al moet je zoiets gewoon doen! Zeker als je later nog triatlons wilt gaan lopen, dan kan je er maar beter vroeg mee beginnen toch?
Goed dat je zo veel van je pr hebt afgelopenquote:Op zondag 11 april 2010 13:56 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op jaIk hoop echt dat ik niet 40:01 heb en 4e ben geworden, dat zou echt vervelend zijn
het seizoen is voor mij nu even afgelopen, binnenkort examens. Best zonde nu het net zo goed gaat, maar aan de andere kant heb ik op het juiste moment gepiekt natuurlijk
. Eerst volgende tot nu toe is in september, maar wie weet nog in juni, juli of augustus wat de moeite waard is.
Thnxquote:Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef winka het volgende:
[..]
Goed dat je zo veel van je pr hebt afgelopenMaar je weet dus nu nog niet hoeveelste je bent gefinished
En als ze tijd gaan corrigeren, dan is dat toch voor het hele veld?
Er zijn nog genoeg plaatsen vrij hoor! Dus voel je geroepen!quote:Op zondag 11 april 2010 14:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Thnxde tijden staan nog niet online, maar ik kwam binnen rond de 40 minuten, dus vandaar
ik zal het wel even melden wat het uiteindelijk is geworden. Het is dus meer het bijstellen van mijn tijd aan mijn verwachtte resultaat
@yorkick, tof
* beertenderrr is een arme studentquote:Op zondag 11 april 2010 14:49 schreef yorkick het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg plaatsen vrij hoor! Dus voel je geroepen!
Beste tijd Beertender!quote:Op zondag 11 april 2010 12:45 schreef beertenderrr het volgende:
Ik ben ook net terug van mijn lokale 10km. Ik ben denk gefinisht in 40:00, exacte tijden staan nog niet gegeven.
Heb net even de website bekeken, het lijkt erg mooi, goed initiatief!quote:Op zondag 11 april 2010 14:03 schreef yorkick het volgende:
Ik meld me ook even op dit topic aangezien ik zelf aan een vrij mooie marathon ga meedoen.
In november 2010 wordt er een marathon georganiseerd in Turiani, Tanzania, we willen met zo'n 100 lopers uit Nederland exclusief de lokale bewoners een Marathon lopen, en daarmee geld ophalen voor een ziekenhuis daar. Ik weet niet of er hier zulke gekken zitten die zo'n marathon zien zitten, maar het is wel een ervaring die je niet meer vergeet.
Zelf ga ik hem ook lopen en heb nog veel trainingen te gaan.
Hier nog een link naar de site van de marathon/het project: http://www.turianimarathon.nl
Ja loopervaring heb ik nog niet zo heel veel, loop nu 1 jaar hard ongeveer.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Beste tijd Beertender!
[..]
Heb net even de website bekeken, het lijkt erg mooi, goed initiatief!
Wat is je loopervaring want een marathon in Tanzania is toch heel anders lijkt me(warmte ondergrond etc.)
Erg tof! Jammer dat ik geen geld/vakantiedagen meer over heb...quote:Op zondag 11 april 2010 14:03 schreef yorkick het volgende:
Ik meld me ook even op dit topic aangezien ik zelf aan een vrij mooie marathon ga meedoen.
In november 2010 wordt er een marathon georganiseerd in Turiani, Tanzania, we willen met zo'n 100 lopers uit Nederland exclusief de lokale bewoners een Marathon lopen, en daarmee geld ophalen voor een ziekenhuis daar. Ik weet niet of er hier zulke gekken zitten die zo'n marathon zien zitten, maar het is wel een ervaring die je niet meer vergeet.
Zelf ga ik hem ook lopen en heb nog veel trainingen te gaan.
Hier nog een link naar de site van de marathon/het project: http://www.turianimarathon.nl
quote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef beertenderrr het volgende:
einduitslag is binnen. Heb uiteindelijk 39:58 gelopen, daar hoor je mij niet over klagen vandaag![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Sjobber het volgende:
Zo... heb tot 28.8km hardgelopen, daarna ging de stekker er even uit. Zat niets meer in de kuiten. Toch nog 4.21 gedaan. Vond het wel een mooie marathon overigens, maar soms wel dat mensen je echt voor de voeten lopen.
Weer was prima, alleen wel iets teveel wind eigenlijk.
Alleen de Tilburg Ten Mile gelopen. Als training loop ik vooral op de loopband. Ik merk toch wel dat het echt heel anders is dan buiten lopen..quote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef ShadyLane het volgende:
Wat bedoel je trouwens met de tweede hardlooprun die je ooit hebt gedaan? De tweede officiele loop? Hiervoor dus geen 10km-loopjes gedaan of halve marathons? (Nouja, eentje dan misschien). Hoeft natuurlijk ook niet, je kunt gewoon voor jezelf trainen, maar een beetje wedstrijdritme kan denk ik ook wel helpen. Maar ach, wat doet het ertoe, je hebt 'm uitgelopen!
Inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef ShadyLane het volgende:
Hee jongens wat goed, dat hele eind uitgelopen! Man oh man wat zul je dat voelen morgen. Maar top hoor, ruim 4 uur in touw zijn en de finish halen.
En beertenderrr, heel mooie tijd zeg, wow!
Nou ja, het is gewoon lopen/hardlopen. Wanneer de energie in de kuiten zit, kan je weer een paar honderd meter hardlopen zeg maarquote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef beertenderrr het volgende:
@sjobber, congratz met het uitlopen4,21 is niet verkeerd als je nog zo'n stuk moest wandelen. Hoe snel ben je wel niet doorgekomen bij de tussen metingen?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef beertenderrr het volgende:
einduitslag is binnen. Heb uiteindelijk 39:58 gelopen, daar hoor je mij niet over klagen vandaagUiteindelijk 7e geworden bij de 10km recreanten, waar ik met deze tijd vorig jaar de 2e plaats zou hebben gehaald. De competitie is dus beter geworden en nu heb ik nog steeds geen podium
in dat geval moet er zeker nog een minuut af, iets meer dan 3 zelfs om 1e te worden. Wel leuk detail, als ik me bij de senioren had ingeschreven, had ik 3e geworden en nog een geldprijs gepakt ook
daar deden er maar 3 mee ook. Naja voor de volgende keer weer, ik ben allang blij dat ik aan de goede kant van de 40 zit, en me hier dus niet het komende half jaar druk om hoef te maken dat ik die grens moet verbreken
Dat is wel een doel voor de toekomst, maar dan moet ik eerst mijn basissnelheid verhogen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef beertenderrr het volgende:e-runner, super tijd! Is er al een streven om onder de 3 uur te finishen? Toch jammer dat je de winegums niet hebt geprobeerd, was wel benieuwd naar dat experiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |