abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:19:06 #76
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_80120990
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:47 schreef JortK het volgende:

[..]

Tips voor een soort merk?
Kijk eens rond op fiets.nl of vraag het in het "amateur wielrenners" topic met budget, doel etc.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:30:19 #77
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80121417
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef Woodpecker het volgende:
Zeg, ik krijg de mogelijkheid om als loper mee te doen aan een roparun-team. Heeft iemand hier ervaring mee, en is het geschikt voor een beginnend loper die net een halve marathon kan lopen?
zeker meedoen, het schijnt heel tof te zijn de meeste deelnemers kunnen niet eens een halve marathon lopen, dus dat moet zeker lukken het is volgens mij een estafette achtige loop met allemaal studenten. Je loopt maximaal iets van 8km aan een stuk en dan moet je even rusten om later weer een afstand te lopen. Skv doet er dit jaar aan mee als ik het goed gelezen heb en ik ga er zelf volgend jaar aan meedoen als het meezit.

net terug van mn training, ging voor geen zak voel nog overal pijntjes in mn hamstrings na die halve marathon. Hoelang hebben jullie nodig om daar van te herstellen? Heb uiteindelijk maar 1 rondje van 6km gelopen, in naar mijn idee een langzaam tempo. Blijkt dat er alsnog een snelheid van 14,2km/h gemiddeld uitkwam Ben benieuwd hoe het zondag zal gaan, een nieuw PR op de 10 zit er sowieso wel in. Vraag me alleen af of het ook het maximaal haalbare van dit moment zal zijn.

Overigens, het is warm vandaag

[ Bericht 29% gewijzigd door beertenderrr op 09-04-2010 13:52:17 ]
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_80128085
Warm vandaag? Niet hier.

Net wel even gerend. Het ging goed. ik had me een stuk voorgenomen waarvan ik dacht, dit red ik vast niet. maar het ging prima. ik was niet eens kapot. Morgen gewoon weer met mijn oude schema verder.

succes allen
pi_80128393
Ik vond het ook wel meevallen met de warmte, maar ik loop dan ook op een dijk waar het vaak hard waait. Vond het zonnetje wel heel lekker en heb daarom voor het 'grote' rondje gekozen. Wilde eigenlijk wat korter gaan lopen en dan meer met intervallen. Nu ik tot november alleen maar aan dingen van max. 10 km mee ga doen is het weleens een idee om wat meer op snelheid te gaan trainen dan op afstand. Maar dat komt later wel een keer, nu verleidde de zon me tot een duurloop op 1 tempo (een best aardig tempo nog, dat wel!)
pi_80129952
hier best wel warm.
Ik heb 'Evy' weer tijdelijk weer eens in gebuik genomen, gewoon omdat ik de laatste tijd na elke minuut lopen alweer een wandelpauze wil......( ) Evy moet weer fier op mij worden
Voor de kenners, de sessie van vandaag begon met 2 minuten van een vrouwelijke rapper die allemaal obscene dingen in mijn oortje toeterde
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:40:28 #81
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_80130892
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef computergirl het volgende:

Voor de kenners, de sessie van vandaag begon met 2 minuten van een vrouwelijke rapper die allemaal obscene dingen in mijn oortje toeterde
deze toevallig?

pi_80131383
Werden wel veel dezelfde woorden in gebruikt, maar het was little Kim of zo?
pi_80131701
Gister was ik voor mijn werk even in Rotterdam... Wat baal ik op zo'n moment dat ik zondag niet kan meelopen.
Ondertussen mijn startbewijs wel kunnen verkopen, er gaat nu iemand anders lopen op mijn naam.

Succes zondag Star_Gazer, Sjobber, E-runner en StinsonB!
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:06:03 #84
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80133671
Oeh nog een rentopic om te volgen
Je moeder is een hamster
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:18:31 #85
279894 winka
There is no place like home..
pi_80136571
Ik heb een fantastisch cadeau gehad van mijn familie voor m'n verjaardag, een Forerunner 305 Wat een lel van een ding trouwens zeg Maar ben er echt onwijs blij mee.

Vandaag meteen in gebruik genomen Ik heb 5km op m'n gemakje gelopen, ook omdat we vandaag nog een dagje weg zouden gaan. Niet leuk als ik dan uitgeput meega Het was echt heerlijk hardloop weer vanmorgen.

Ben nu ook in het bezit van een driekwart broek
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:30:26 #86
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_80137114
Het startnummer is binnen Er hangt een heerlijk sfeertje in de stad De tribunes in aanbouw op de Coolsingel, de kilometerbordjes, de dranghekken... De hele stad zoemt van de gespannen lopers!

Ik heb kriebels
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_80138085
Heb de eerste week gedaan, vandaag laatste dag gelopen van het schema. Pijn in mijn schenen is wel al minder. Heb alleen wel pijn onder mijn voet. Zal wel komen door het gewicht dat er elke keer op komt...hopen dat dat ook minder wordt! :-)
pi_80138236
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:04 schreef Quito1 het volgende:
Gister was ik voor mijn werk even in Rotterdam... Wat baal ik op zo'n moment dat ik zondag niet kan meelopen.
Ondertussen mijn startbewijs wel kunnen verkopen, er gaat nu iemand anders lopen op mijn naam.

Succes zondag Star_Gazer, Sjobber, E-runner en StinsonB!
Bedankt, en nodig
Maar wel gister nog 8.55km gelopen en ging echt rete goed!
Maar ik weet gewoon dat ik niet te hard van start moet gaan en gewoon kijken waar het schip strand. Want met deze voorbereiding zou het al goed zijn de finish te halen binnen de tijdslimiet
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:02:01 #89
77130 star_gazer
pi_80138562
Gisteren nog 5km gehobbeld. De afgelopen week bijna niet getraind; lekker uitgerust om het lijf op te laden voor de grote dag zondag
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_80139773
Resterende tijd voldoende drinken en goed eten..
pi_80152593
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef Woodpecker het volgende:
Zeg, ik krijg de mogelijkheid om als loper mee te doen aan een roparun-team. Heeft iemand hier ervaring mee, en is het geschikt voor een beginnend loper die net een halve marathon kan lopen?
De roparun is binnekort toch al?
Ik heb vroeger een estafetteloop gedaan om het ijsselmeer. Dat was wel iets korter, maar toch 26 uur lopen in totaal. We begonnen met 10 lopers en er bleven er op het eind nog 8 over.
Wij liepen ieder 10 minuten en dan rust. Achter me reed een busje waar je dan als je beurt erop zat weer in kon stappen. Met de roparun rijden er ook fietsers mee.
Als je goed je tempo pakt is het te doen, maar pittig is het wel. In het begin gaat het heerlijk, maar langzaamaan komt de stijfheid in de spieren. Ik vond die estafetteloop heel leuk om te doen en ik zou je zeker aanrijden om mee te doen. Je kan een halve marathon lopen en op dat niveau zat ik toen ook wel.
Maar start rustig en laat je niet opjagen, want dat moet je betalen later.
pi_80152641
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Sjobber het volgende:

[..]

Bedankt, en nodig
Maar wel gister nog 8.55km gelopen en ging echt rete goed!
Maar ik weet gewoon dat ik niet te hard van start moet gaan en gewoon kijken waar het schip strand. Want met deze voorbereiding zou het al goed zijn de finish te halen binnen de tijdslimiet
Komt goed Sjobber, het weer is lekker zo te zien en dat scheelt al heel wat.
Voel me tot nu toe nog niet echt uitgerust. Gisteren tot half 9 gewerkt en veel gelopen... pffff...
Niet ideaal voor een marathon, maar het is nog een dag dus veel eten en drinken.
Ga zo denk ik al naar Rotterdam om het startbewijs vast te halen. Anders wordt het morgen weer zo stressen. Kan ik gelijk nog even de beurs bekijken.
pi_80152945
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef e-runner het volgende:

[..]
Ga zo denk ik al naar Rotterdam om het startbewijs vast te halen. Anders wordt het morgen weer zo stressen. Kan ik gelijk nog even de beurs bekijken.
Ik heb net mijn startbewijs verkocht, de koper heeft vaker gelopen en ook al kwam hij niet uit de buurt van Rotterdam ging hij vandaag nog even die kant op omdat het 's ochtends altijd verschrikkelijk druk was bij het ophalen van startbewijzen....
pi_80153047
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 09:38 schreef e-runner het volgende:

[..]

De roparun is binnekort toch al?
Ik heb vroeger een estafetteloop gedaan om het ijsselmeer. Dat was wel iets korter, maar toch 26 uur lopen in totaal. We begonnen met 10 lopers en er bleven er op het eind nog 8 over.
Wij liepen ieder 10 minuten en dan rust. Achter me reed een busje waar je dan als je beurt erop zat weer in kon stappen. Met de roparun rijden er ook fietsers mee.
Als je goed je tempo pakt is het te doen, maar pittig is het wel. In het begin gaat het heerlijk, maar langzaamaan komt de stijfheid in de spieren.
is 10 minuten niet te kort eigenlijk? Dan kom je nooit lekker in je ritme lijkt me.
misschien omdat ik meer een 'diesel' ben (eentje met startproblemen ook nog ) kom ik pas na een poos goed op gang
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:27:01 #95
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_80153347
10 minuten per loper zou voor mij ook niks zijn, dan ben ik ook nog niet echt op stoom. Ik zou dan eerder een half uur kiezen denk ik, dan zijn je rustpauzes ook wat langer.
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:27:54 #96
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80153367
Winka, gefeliciteerd leuk apparaatje

En verder alvast succes Star_Gazer, Sjobber, E-runner en StinsonB! Het is maar 42,2km Ben benieuwd naar de verhalen!
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:59:00 #97
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_80156715
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef winka het volgende:
Ik heb een fantastisch cadeau gehad van mijn familie voor m'n verjaardag, een Forerunner 305 Wat een lel van een ding trouwens zeg Maar ben er echt onwijs blij mee.

Vandaag meteen in gebruik genomen Ik heb 5km op m'n gemakje gelopen, ook omdat we vandaag nog een dagje weg zouden gaan. Niet leuk als ik dan uitgeput meega Het was echt heerlijk hardloop weer vanmorgen.

Ben nu ook in het bezit van een driekwart broek
Ik loop en fiets er nu ook bijna een jaar met veel plezier mee.
Gister tempoloop gedaan 5km, in 24 minuten. Als het mee zit zal ik de 23 minuten die ik volgende week wil lopen waarschijnlijk wel halen. Succes morgen iedereen!
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:44:03 #98
77130 star_gazer
pi_80157895
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 09:38 schreef e-runner het volgende:
Ik vond die estafetteloop heel leuk om te doen en ik zou je zeker aanrijden om mee te doen.
-
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:20:31 #99
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80160619
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Oei, dat werd zo wel een heel eng zinnetje!
Zal de marathonkoorts wel zijn. Startnummers zijn binnen morgen gaan we ervoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')