Kijk eens rond op fiets.nl of vraag het in het "amateur wielrenners" topic met budget, doel etc.quote:
zeker meedoen, het schijnt heel tof te zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef Woodpecker het volgende:
Zeg, ik krijg de mogelijkheid om als loper mee te doen aan een roparun-team. Heeft iemand hier ervaring mee, en is het geschikt voor een beginnend loper die net een halve marathon kan lopen?
deze toevallig?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef computergirl het volgende:
Voor de kenners, de sessie van vandaag begon met 2 minuten van een vrouwelijke rapper die allemaal obscene dingen in mijn oortje toeterde
Bedankt, en nodigquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:04 schreef Quito1 het volgende:
Gister was ik voor mijn werk even in Rotterdam... Wat baal ik op zo'n moment dat ik zondag niet kan meelopen.
Ondertussen mijn startbewijs wel kunnen verkopen, er gaat nu iemand anders lopen op mijn naam.
Succes zondag Star_Gazer, Sjobber, E-runner en StinsonB!
De roparun is binnekort toch al?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef Woodpecker het volgende:
Zeg, ik krijg de mogelijkheid om als loper mee te doen aan een roparun-team. Heeft iemand hier ervaring mee, en is het geschikt voor een beginnend loper die net een halve marathon kan lopen?
Komt goed Sjobber, het weer is lekker zo te zien en dat scheelt al heel wat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Bedankt, en nodig
Maar wel gister nog 8.55km gelopen en ging echt rete goed!
Maar ik weet gewoon dat ik niet te hard van start moet gaan en gewoon kijken waar het schip strand. Want met deze voorbereiding zou het al goed zijn de finish te halen binnen de tijdslimiet
Ik heb net mijn startbewijs verkocht, de koper heeft vaker gelopen en ook al kwam hij niet uit de buurt van Rotterdam ging hij vandaag nog even die kant op omdat het 's ochtends altijd verschrikkelijk druk was bij het ophalen van startbewijzen....quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef e-runner het volgende:
[..]
Ga zo denk ik al naar Rotterdam om het startbewijs vast te halen. Anders wordt het morgen weer zo stressen. Kan ik gelijk nog even de beurs bekijken.
is 10 minuten niet te kort eigenlijk? Dan kom je nooit lekker in je ritme lijkt me.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:38 schreef e-runner het volgende:
[..]
De roparun is binnekort toch al?
Ik heb vroeger een estafetteloop gedaan om het ijsselmeer. Dat was wel iets korter, maar toch 26 uur lopen in totaal. We begonnen met 10 lopers en er bleven er op het eind nog 8 over.
Wij liepen ieder 10 minuten en dan rust. Achter me reed een busje waar je dan als je beurt erop zat weer in kon stappen. Met de roparun rijden er ook fietsers mee.
Als je goed je tempo pakt is het te doen, maar pittig is het wel. In het begin gaat het heerlijk, maar langzaamaan komt de stijfheid in de spieren.
Ik loop en fiets er nu ook bijna een jaar met veel plezier mee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef winka het volgende:
Ik heb een fantastisch cadeau gehad van mijn familie voor m'n verjaardag, een Forerunner 305Wat een lel van een ding trouwens zeg
Maar ben er echt onwijs blij mee.
Vandaag meteen in gebruik genomenIk heb 5km op m'n gemakje gelopen, ook omdat we vandaag nog een dagje weg zouden gaan. Niet leuk als ik dan uitgeput meega
Het was echt heerlijk hardloop weer vanmorgen.
Ben nu ook in het bezit van een driekwart broek
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:38 schreef e-runner het volgende:
Ik vond die estafetteloop heel leuk om te doen en ik zou je zeker aanrijden om mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |