quote:
Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef bananablues het volgende:Goed man

gewoon 4 minuten van je PR eraf een week na een halve gelopen te hebben.. belooft echt veel goeds!
De zwemloop zelf was erg leuk (500m zwemmen en 5k hardlopen). Sowieso eerste keer dat ik in een zwembad een wedstrijd deed en dat was wel een ervaring. Sfeer was ook erg goed en het was niet zo massaal

Nog met mensen gepraat die ook dezelfde 1/8e triatlon gaan doen als ik in mei.
Maarja voor mijn kuiten was het dus erg zwaar, maar dat kan verschillen per persoon... mensen met korte kuiten hebben daar misschien sneller last van dan anderen. Anderen leken er niet heel veel moeite mee te hebben

En ja blaar prikte wel even goed tijdens douchen, nu valt het wel mee

Zal er zo nog even compeed op doen...
Al met al moet je zoiets gewoon doen! Zeker als je later nog triatlons wilt gaan lopen, dan kan je er maar beter vroeg mee beginnen toch?
Het gaat de goede kant op ja

Ik hoop echt dat ik niet 40:01 heb en 4e ben geworden, dat zou echt vervelend zijn

het seizoen is voor mij nu even afgelopen, binnenkort examens. Best zonde nu het net zo goed gaat, maar aan de andere kant heb ik op het juiste moment gepiekt natuurlijk

. Eerst volgende tot nu toe is in september, maar wie weet nog in juni, juli of augustus wat de moeite waard is.
32 minuten voor zo'n race is ook behoorlijk goed volgens mij

500m zwemmen = 20 baantjes = 10 minuten en dan 5km sprinten = 20 minuten. Zeker niet slecht hoor! Hoeveelste ben je geworden? Kreeg je trouwens last van je kuiten tijdens het rennen of het zwemmen? Ik ben zelf ook niet de langste, maar met zwemmen heb ik er nog nooit last van gehad (maar ik gebruik mijn benen dan ook zo min mogelijk tijdens het zwemmen

). Overigens heb ik er nu wel last van, maar waar de oorzaak in zit weet ik niet.
Het klinkt in ieder geval leuk om een keer te proberen! Zal ongetwijfeld nog een keer voorkomen dat ik meedoe, maar eerst even het hardlopen naar een hoger niveau tillen nu het zo goed gaat

En hoe eerder je begint, hoe beter. Volgens mij pieken triatleten ook zo rond hun 32e ofzo, dus time is on your side
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me