Er zijn nog genoeg plaatsen vrij hoor! Dus voel je geroepen!quote:Op zondag 11 april 2010 14:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Thnxde tijden staan nog niet online, maar ik kwam binnen rond de 40 minuten, dus vandaar
ik zal het wel even melden wat het uiteindelijk is geworden. Het is dus meer het bijstellen van mijn tijd aan mijn verwachtte resultaat
@yorkick, tof
* beertenderrr is een arme studentquote:Op zondag 11 april 2010 14:49 schreef yorkick het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg plaatsen vrij hoor! Dus voel je geroepen!
Beste tijd Beertender!quote:Op zondag 11 april 2010 12:45 schreef beertenderrr het volgende:
Ik ben ook net terug van mijn lokale 10km. Ik ben denk gefinisht in 40:00, exacte tijden staan nog niet gegeven.
Heb net even de website bekeken, het lijkt erg mooi, goed initiatief!quote:Op zondag 11 april 2010 14:03 schreef yorkick het volgende:
Ik meld me ook even op dit topic aangezien ik zelf aan een vrij mooie marathon ga meedoen.
In november 2010 wordt er een marathon georganiseerd in Turiani, Tanzania, we willen met zo'n 100 lopers uit Nederland exclusief de lokale bewoners een Marathon lopen, en daarmee geld ophalen voor een ziekenhuis daar. Ik weet niet of er hier zulke gekken zitten die zo'n marathon zien zitten, maar het is wel een ervaring die je niet meer vergeet.
Zelf ga ik hem ook lopen en heb nog veel trainingen te gaan.
Hier nog een link naar de site van de marathon/het project: http://www.turianimarathon.nl
Ja loopervaring heb ik nog niet zo heel veel, loop nu 1 jaar hard ongeveer.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Beste tijd Beertender!
[..]
Heb net even de website bekeken, het lijkt erg mooi, goed initiatief!
Wat is je loopervaring want een marathon in Tanzania is toch heel anders lijkt me(warmte ondergrond etc.)
Erg tof! Jammer dat ik geen geld/vakantiedagen meer over heb...quote:Op zondag 11 april 2010 14:03 schreef yorkick het volgende:
Ik meld me ook even op dit topic aangezien ik zelf aan een vrij mooie marathon ga meedoen.
In november 2010 wordt er een marathon georganiseerd in Turiani, Tanzania, we willen met zo'n 100 lopers uit Nederland exclusief de lokale bewoners een Marathon lopen, en daarmee geld ophalen voor een ziekenhuis daar. Ik weet niet of er hier zulke gekken zitten die zo'n marathon zien zitten, maar het is wel een ervaring die je niet meer vergeet.
Zelf ga ik hem ook lopen en heb nog veel trainingen te gaan.
Hier nog een link naar de site van de marathon/het project: http://www.turianimarathon.nl
quote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef beertenderrr het volgende:
einduitslag is binnen. Heb uiteindelijk 39:58 gelopen, daar hoor je mij niet over klagen vandaag![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Sjobber het volgende:
Zo... heb tot 28.8km hardgelopen, daarna ging de stekker er even uit. Zat niets meer in de kuiten. Toch nog 4.21 gedaan. Vond het wel een mooie marathon overigens, maar soms wel dat mensen je echt voor de voeten lopen.
Weer was prima, alleen wel iets teveel wind eigenlijk.
Alleen de Tilburg Ten Mile gelopen. Als training loop ik vooral op de loopband. Ik merk toch wel dat het echt heel anders is dan buiten lopen..quote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef ShadyLane het volgende:
Wat bedoel je trouwens met de tweede hardlooprun die je ooit hebt gedaan? De tweede officiele loop? Hiervoor dus geen 10km-loopjes gedaan of halve marathons? (Nouja, eentje dan misschien). Hoeft natuurlijk ook niet, je kunt gewoon voor jezelf trainen, maar een beetje wedstrijdritme kan denk ik ook wel helpen. Maar ach, wat doet het ertoe, je hebt 'm uitgelopen!
Inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef ShadyLane het volgende:
Hee jongens wat goed, dat hele eind uitgelopen! Man oh man wat zul je dat voelen morgen. Maar top hoor, ruim 4 uur in touw zijn en de finish halen.
En beertenderrr, heel mooie tijd zeg, wow!
Nou ja, het is gewoon lopen/hardlopen. Wanneer de energie in de kuiten zit, kan je weer een paar honderd meter hardlopen zeg maarquote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef beertenderrr het volgende:
@sjobber, congratz met het uitlopen4,21 is niet verkeerd als je nog zo'n stuk moest wandelen. Hoe snel ben je wel niet doorgekomen bij de tussen metingen?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef beertenderrr het volgende:
einduitslag is binnen. Heb uiteindelijk 39:58 gelopen, daar hoor je mij niet over klagen vandaagUiteindelijk 7e geworden bij de 10km recreanten, waar ik met deze tijd vorig jaar de 2e plaats zou hebben gehaald. De competitie is dus beter geworden en nu heb ik nog steeds geen podium
in dat geval moet er zeker nog een minuut af, iets meer dan 3 zelfs om 1e te worden. Wel leuk detail, als ik me bij de senioren had ingeschreven, had ik 3e geworden en nog een geldprijs gepakt ook
daar deden er maar 3 mee ook. Naja voor de volgende keer weer, ik ben allang blij dat ik aan de goede kant van de 40 zit, en me hier dus niet het komende half jaar druk om hoef te maken dat ik die grens moet verbreken
Dat is wel een doel voor de toekomst, maar dan moet ik eerst mijn basissnelheid verhogen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef beertenderrr het volgende:e-runner, super tijd! Is er al een streven om onder de 3 uur te finishen? Toch jammer dat je de winegums niet hebt geprobeerd, was wel benieuwd naar dat experiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |