In de kast van m'n moeder, was wel eens benieuwd of ze zo'n ding zou hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je geen negerrealdoll aantrof.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
In de kast van m'n moeder, was wel eens benieuwd of ze zo'n ding zou hebben.
EN MIJN GEVOEL BLEEK JUIST TE ZIJN
Heb je ook gekeken wat voor ondergoed je moeder draagt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jij zoekt de vibo van je moeder?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Triest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jij naarstig een vibrator zoeken in je moeders kast om vervolgens heerlijk in je moeders ondergoed te fappen met de gedachte dat je moeder die vibrator gebruiktquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Terwijl ze hem gebruikt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:21 schreef Kalebatz het volgende:
PICS VAN JE MOEDER OF HET IS NIET WAAR!
ts kan er niet mee omgaan
Weet je zeker dat ze geen Fok!-account heeft?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Terwijl ze hem gebruikt?
M'n moeder is trouwens 39, voor de geïnteresseerden.![]()
Boah gekquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
Jouw moeder heeft er ook één?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:25 schreef ynuhh het volgende:
Bijzonder zeg.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Terwijl ze hem gebruikt?
38!quote:
vrijgezel dus vervolgvraag: pics/ rijk???quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Terwijl ze hem gebruikt?
Toch zijn er ook vrouwen die goede seks hebben en alsnog een vibrator. Met name voor huisvrouwen kan het leven soms erg zwaar zijn.quote:
En andere familieleden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:53 schreef fratsman het volgende:
Moeders en seks...
Zoals Youp het jaren geleden al terecht aankaartte; "Elk wijf mag een beetje geil giechelen, behalve je moeder!"![]()
'quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Toch zijn er ook vrouwen die goede seks hebben en alsnog een vibrator. Met name voor huisvrouwen kan het leven soms erg zwaar zijn.
Ja, ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
'
M'n moeder is single, dus mannen. Meld jullie maar aan!
Heb jij geen vader meer?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
'
M'n moeder is single, dus mannen. Meld jullie maar aan!
Was dat jouw smoes toen er laatst enkele onder jouw kussen werden gevonden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:![]()
He TS, misschien gebruikt je moeder het wel voor hele andere dingen. Dat ze een stijve nek heeft en die vibo als massagestaaf daarvoor nodig heeft.
Ik mag van TS het verhaal uitleggen.quote:
Bijna goed. Daarna heeft ze weer een geile vent aan de haak geslagen, die niet met z'n poten van vijftienjarige meisjes af kon blijven, eind goed al goed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik mag van TS het verhaal uitleggen.
TS z'n moeder werkte in de videotheek. De baas van de moeder van TS was verliefd op de moeder van TS. De eigenaar wilde ff lekker bonken enzo, maar TS z'n moeder wilde dit niet. Toen ging de baas op vakantie. Toen neukte een andere medewerker met de moeder van TS. Maar die papa was stout en kwam nooit meer terug al voordat TS geboren wasEn toen TS 15 was, kwam de papa van TS weer in z'n leven.
Dus hij heeft wel een papie, maar die woont niet thuis
OJAquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bijna goed. Daarna heeft ze weer een geile vent aan de haak geslagen, die niet met z'n poten van vijftienjarige meisjes af kon blijven, eind goed al goed.
oh ik ken haar al dus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bijna goed. Daarna heeft ze weer een geile vent aan de haak geslagen, die niet met z'n poten van vijftienjarige meisjes af kon blijven, eind goed al goed.
Of van die vieze camrukkers .. ook zo goor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:25 schreef Multivitamine het volgende:
ik ben 10, wat is een vibrotor
analse sex, wat is datquote:Op woensdag 7 april 2010 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga eens heel snel slapen, Sesamstraat is al lang afgelopen en als je wilt weten wat een vibrator is kijk je maar naar de Sesamstraatsexspecial: waar Tommie met een vibrator Ieniemini bevredigt, meneer Aart Sien even uitwoont en waar Bert en Ernie je inwijden in de wereld van de anale sex.
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:48 schreef Ezio het volgende:
Wel een erg mannelijke hand voor iemand die beweert een meisje te zijn.
?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:48 schreef Ezio het volgende:
Wel een erg mannelijke hand voor iemand die beweert een meisje te zijn.
Haarklipquote:persoonlijke gegevens
voornaam: Roy
geslacht: Man
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:29 schreef Koenholio het volgende:
Haal hem weg en leg er zo'n monsterdildo voor in de plaats
Dit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:13 schreef Penisbaard het volgende:
Die is van je vader, voor in zijn anus
Het is te hopen van wel; wat heb je nou aan een vrouw zonder anus?quote:Op woensdag 7 april 2010 02:39 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Want z'n moeder heeft geen anus?
quote:
Handig voor in de keuken wel, zeiken doet ze nog maar poepen niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 02:41 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel; wat heb je nou aan een vrouw zonder anus?
Het is en blijft triest dat je gaat zoeken naar of je ma een vibo heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Meneer_du_bir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Dan wil ik toch eerst een foto van die milf gezien hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ze door je vader geneukt wordt duwt ze dat ding in haar anus omdat ze geen andere man kunnen vinden voor een sandwich
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Zowat elke vrouw die ik ken heeft zo'n ding, wat maakt het nou weer uit
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Oooh ROY! dat ga ik tegen mam zeggen dat jij in haar kastjes zoekt!!!!
edit :je bent 27
en je neust nog in je moeders kamer ? zoek je eigen appartement en koop zelf zon ding voor je kont als je geen vriendin kan vinden
Interessant he ?![]()
Hij is 27??? En hij beweerde dat zijn moeder 39 was.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:35 schreef Zwolsboy het volgende:
Oooh ROY! dat ga ik tegen mam zeggen dat jij in haar kastjes zoekt!!!!
edit :je bent 27
en je neust nog in je moeders kamer ? zoek je eigen appartement en koop zelf zon ding voor je kont als je geen vriendin kan vinden
![]()
![]()
juist.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij is 27??? En hij beweerde dat zijn moeder 39 was.
mocht dat echt zo zijn
hoe oud is je vader dan?
Interessant he ?![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Jammer dat je geen negerrealdoll aantrof.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Tis veel erger dat je moeder vraagt of jij der vibo hebt gezien
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Toch zijn er ook vrouwen die goede seks hebben en alsnog een vibrator. Met name voor huisvrouwen kan het leven soms erg zwaar zijn.
![]()
![]()
wat een vage vibo... die is niet voor standaard vaginaal gebruik gok ik zo
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
7-4-2010 - 18-12-1993 = 16quote:Op woensdag 7 april 2010 12:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij is 27??? En hij beweerde dat zijn moeder 39 was.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.![]()
Mijn vibrator heeft een moeder... Das veel kutter!Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
54quote:Op woensdag 7 april 2010 12:47 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
juist.
mocht dat echt zo zijn
hoe oud is je vader dan?
![]()
![]()
Ruik er eens aan, TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
Heb je die foto gemaakt met een Polaroid?
Wat een kutkwaliteit. Ziet eruit als een foto uit 1976.
ps. Heb je er al aan geroken TS
U MAD?![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef jpg97 het volgende:
Ruik er eens aan, TS.Oh dat is al eens gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?![]()
Pleeghuis?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Als dat een dildo is hebben wij er 10 thuis.U MAD?![]()
Blijf van mijn lijf huis?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Als dat een dildo is hebben wij er 10 thuis.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
Klopt, een dildo trilt namelijk niet, het is een vibrator.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, huisartsenpraktijk. Dit is heul geen dildo.
Maar misschien kunnen de dames hun licht hier even over laten schijnen.![]()
![]()
Gemaakt met mijn mooie HTC HD2, kwaliteit van die camera is niet echt top nee.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je die foto gemaakt met een Polaroid?
Wat een kutkwaliteit. Ziet eruit als een foto uit 1976.
ps. Heb je er al aan geroken TS
Wil ook wel een foto maken met mijn Canon 1000D hoor.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun![]()
Maak maar een foto waarop we dat ding helemaal kunnen zien.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:38 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Gemaakt met mijn mooie HTC HD2, kwaliteit van die camera is niet echt top nee.
Wil ook wel een foto maken met mijn Canon 1000D hoor.
![]()
hallo zeg, iedereen weet toch ook dat elke kerel zichzelf rukt?
waarom is het dan zo schokkend dat een vrouw een dildo heeft?![]()
Steun jij je mod niet meerquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maak maar een foto waarop we dat ding helemaal kunnen zien.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Omdat dat een plastic hulpmiddel is dat naar die dampende meurscheur ruiktquote:Op woensdag 7 april 2010 15:44 schreef ShiningStar het volgende:
hallo zeg, iedereen weet toch ook dat elke kerel zichzelf rukt?
waarom is het dan zo schokkend dat een vrouw een dildo heeft?
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
wayoooo,quote:Op woensdag 7 april 2010 15:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat dat een plastic hulpmiddel is dat naar die dampende meurscheur ruikt
waar heb jij dat trauma voor het vrouwelijke geslachtsdeel vandaan?![]()
wayooooquote:Op woensdag 7 april 2010 15:47 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
wayoooo,
waar heb jij dat trauma voor het vrouwelijke geslachtsdeel vandaan?
dat jouw moeder zo stinkt betekent niet dat alle vrouwen zich niet wassenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat dat een plastic hulpmiddel is dat naar die dampende meurscheur ruikt
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
wayooooo_!
PieAir
Doe mij een frietje wayooooooo
PieAir
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef jpg97 het volgende:
Ruik er eens aan, TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Hij is homo en houd van stinkende sterretjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:47 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
wayoooo,
waar heb jij dat trauma voor het vrouwelijke geslachtsdeel vandaan?
De klaagbaak is een machine.![]()
"En dan keken mijn broer en ik elkaar aan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:53 schreef fratsman het volgende:
Moeders en seks...
Zoals Youp het jaren geleden al terecht aankaartte; "Elk wijf mag een beetje geil giechelen, behalve je moeder!"![]()
![]()
![]()
"
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Lamon is de vader van TS!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef LeNick het volgende:
TS z'n moeder werkte in de videotheek. [..] Toen neukte een andere medewerker met de moeder van TS.![]()
![]()
![]()
Wat is dit nou weer? Volgens mij is dat zo'n ding die je in je poepert steekt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik geef geen antwoord op zo'n achterlijke vraag. Formuleer hem opnieuw, dan geef ik antwoord als hij tenminste fatsoenlijk isquote:Op woensdag 7 april 2010 16:17 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag..
![]()
![]()
Mijn ouders hebben dat nooit gehad.quote:Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_![]()
Wat een kuttitel weer in mijn AT.Don't mistake my kindness, for weakness.
zeg het tegen je moeder:)kijken hoe ze reageertrespecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.![]()
Wat een lelijke handen + nagels heb jij.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Zijn er al pics van TS z'n moeder?Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode![]()
'n paarse vibratorquote:Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode![]()
Alsof dat iemand boeit, domme trut.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef Fascination het volgende:
Wat een lelijke handen + nagels heb jij.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef ikke043 het volgende:
Zijn er al pics van TS z'n moeder?Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode![]()
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Op je twaalfde kun je al ongesteld worden hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij is 27??? En hij beweerde dat zijn moeder 39 was.
Don't mistake my kindness, for weakness.
wil je erover praten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op je twaalfde kun je al ongesteld worden hoor.
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: