In de kast van m'n moeder, was wel eens benieuwd of ze zo'n ding zou hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je geen negerrealdoll aantrof.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
In de kast van m'n moeder, was wel eens benieuwd of ze zo'n ding zou hebben.
EN MIJN GEVOEL BLEEK JUIST TE ZIJN
Heb je ook gekeken wat voor ondergoed je moeder draagt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jij zoekt de vibo van je moeder?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Triest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jij naarstig een vibrator zoeken in je moeders kast om vervolgens heerlijk in je moeders ondergoed te fappen met de gedachte dat je moeder die vibrator gebruiktquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Terwijl ze hem gebruikt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:21 schreef Kalebatz het volgende:
PICS VAN JE MOEDER OF HET IS NIET WAAR!
ts kan er niet mee omgaan
Weet je zeker dat ze geen Fok!-account heeft?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Terwijl ze hem gebruikt?
M'n moeder is trouwens 39, voor de geïnteresseerden.![]()
Boah gekquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
Jouw moeder heeft er ook één?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:25 schreef ynuhh het volgende:
Bijzonder zeg.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Terwijl ze hem gebruikt?
38!quote:
vrijgezel dus vervolgvraag: pics/ rijk???quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Terwijl ze hem gebruikt?
Toch zijn er ook vrouwen die goede seks hebben en alsnog een vibrator. Met name voor huisvrouwen kan het leven soms erg zwaar zijn.quote:
En andere familieleden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:53 schreef fratsman het volgende:
Moeders en seks...
Zoals Youp het jaren geleden al terecht aankaartte; "Elk wijf mag een beetje geil giechelen, behalve je moeder!"![]()
'quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Toch zijn er ook vrouwen die goede seks hebben en alsnog een vibrator. Met name voor huisvrouwen kan het leven soms erg zwaar zijn.
Ja, ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
'
M'n moeder is single, dus mannen. Meld jullie maar aan!
Heb jij geen vader meer?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
'
M'n moeder is single, dus mannen. Meld jullie maar aan!
Was dat jouw smoes toen er laatst enkele onder jouw kussen werden gevonden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:![]()
He TS, misschien gebruikt je moeder het wel voor hele andere dingen. Dat ze een stijve nek heeft en die vibo als massagestaaf daarvoor nodig heeft.
Ik mag van TS het verhaal uitleggen.quote:
Bijna goed. Daarna heeft ze weer een geile vent aan de haak geslagen, die niet met z'n poten van vijftienjarige meisjes af kon blijven, eind goed al goed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik mag van TS het verhaal uitleggen.
TS z'n moeder werkte in de videotheek. De baas van de moeder van TS was verliefd op de moeder van TS. De eigenaar wilde ff lekker bonken enzo, maar TS z'n moeder wilde dit niet. Toen ging de baas op vakantie. Toen neukte een andere medewerker met de moeder van TS. Maar die papa was stout en kwam nooit meer terug al voordat TS geboren wasEn toen TS 15 was, kwam de papa van TS weer in z'n leven.
Dus hij heeft wel een papie, maar die woont niet thuis
OJAquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bijna goed. Daarna heeft ze weer een geile vent aan de haak geslagen, die niet met z'n poten van vijftienjarige meisjes af kon blijven, eind goed al goed.
oh ik ken haar al dus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bijna goed. Daarna heeft ze weer een geile vent aan de haak geslagen, die niet met z'n poten van vijftienjarige meisjes af kon blijven, eind goed al goed.
Of van die vieze camrukkers .. ook zo goor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:25 schreef Multivitamine het volgende:
ik ben 10, wat is een vibrotor
analse sex, wat is datquote:Op woensdag 7 april 2010 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga eens heel snel slapen, Sesamstraat is al lang afgelopen en als je wilt weten wat een vibrator is kijk je maar naar de Sesamstraatsexspecial: waar Tommie met een vibrator Ieniemini bevredigt, meneer Aart Sien even uitwoont en waar Bert en Ernie je inwijden in de wereld van de anale sex.
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:48 schreef Ezio het volgende:
Wel een erg mannelijke hand voor iemand die beweert een meisje te zijn.
?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:48 schreef Ezio het volgende:
Wel een erg mannelijke hand voor iemand die beweert een meisje te zijn.
Haarklipquote:persoonlijke gegevens
voornaam: Roy
geslacht: Man
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:29 schreef Koenholio het volgende:
Haal hem weg en leg er zo'n monsterdildo voor in de plaats
Dit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:13 schreef Penisbaard het volgende:
Die is van je vader, voor in zijn anus
Het is te hopen van wel; wat heb je nou aan een vrouw zonder anus?quote:Op woensdag 7 april 2010 02:39 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Want z'n moeder heeft geen anus?
quote:
Handig voor in de keuken wel, zeiken doet ze nog maar poepen niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 02:41 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel; wat heb je nou aan een vrouw zonder anus?
Het is en blijft triest dat je gaat zoeken naar of je ma een vibo heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Haarklip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:15 schreef Meneer_du_bir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Dan wil ik toch eerst een foto van die milf gezien hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ze door je vader geneukt wordt duwt ze dat ding in haar anus omdat ze geen andere man kunnen vinden voor een sandwich
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Zowat elke vrouw die ik ken heeft zo'n ding, wat maakt het nou weer uit
With my pack on my back, down the road I will stray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: