deel 1 en 2quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:24 schreef Dopekoe het volgende:
Resident Evil: Extinction
Final Destination
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:25 schreef hornage het volgende:
Het is Ali Larter jah
Goede films zijn:
Final Destination 2
Final Destination
Obsessed
DjCeekay + 1
6 SamuelofSEK
4 Patch
2 Asap
2 Hulkio
2 Flitspaal
2 lamers
2 DeParo
2 InTrePidIvity
1 Bronson
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
1 DjCeekay
Resident Evil is btw niet goed, je bedoelde misschien Resident Evil - Extinction
Thanx en ik heb een makkelijke vraagquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:34 schreef hornage het volgende:
Welkom op FMT trouwens DjCeekay
Jij mag de volgende vraag stellen
Geen idee, heb nog nooit Prison Break gezien dus zou niet weten over wie je het hebtquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef DjCeekay het volgende:
[..]
Thanx en ik heb een makkelijke vraag
in prison break de broer van Mickeal Scofield, Lincon Burrows
(Dominic Purcell)
in welke films heeft hij nog meer gespeeld
noem er 2
het gaat om deze acteur (dominic Purcell)quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit Prison Break gezien dus zou niet weten over wie je het hebt
Je kan maar 1 een punt gevenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:27 schreef DjCeekay het volgende:
SamuelofSEK +1
Dopekoe +1
allebei goed
hij heeft namelijk maar in 2 films gespeeld
ja sorry ben nieuw hierquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Asap het volgende:
[..]
Je kan maar 1 een punt geven, normaal gesproken de laatste die een antwoord geeft. Maar dat mag je zelf bepalen.
Hij heeft wel in meer films gespeeld hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:27 schreef DjCeekay het volgende:
hij heeft namelijk maar in 2 films gespeeld
ow okeequote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Aangezien je 2 films vroeg is het logischer als je het punt aan degene geeft die de tweede film noemt.
Niet dat ik geen puntjes wil hoor, maar zo doen we dat hier over het algemeen
Even netjes danquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef DjCeekay het volgende:
[..]
ow okee
nou dan gaat de punt na de ander
Ik weet niet eens wie het zijn...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:04 schreef Dopekoe het volgende:
Mag ik de film waarin Jamie Hyneman en Adam Savage samen spelen ?
Dat zijn toch die gasten van de MythBusters?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:04 schreef Dopekoe het volgende:
Mag ik de film waarin Jamie Hyneman en Adam Savage samen spelen ?
Het optel-stokje is al naar iemand anders gegaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:01 schreef hornage het volgende:
Dopekoe, kom er maar in met een nieuwe vraag
@DjCeekay, wil jij nog even je post met puntentoekenning wijzigen? Dan is het voor Patch later makkelijker om te begrijpen wat er is gebeurd
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:03 schreef Patch het volgende:
The Mighty Ducks
Ed
Happy Gilmore
Blades of Glory
Dodgeball
Air Bud
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:25 schreef Bronson het volgende:
Ohw en hij deed toch ook de stem van Simba in the Lion King maar die telt zeker niet mee als film?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij kent me nog niet, zo te zien..
Bronson + 1
6 SamuelofSEK
5 Patch
2 Asap
2 Hulkio
2 Flitspaal
2 lamers
2 DeParo
2 InTrePidIvity
2 Bronson
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
1 DjCeekay
1 Dopekoe
Ik keur altijd voice-over-werk goedquote:
Dat is helemaal correct.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Hulkio het volgende:
Gladiator
Robin Hood
LA Confidential
Romper Stomper
Proof of Life
American Gangster
A Good Year
Body of Lies
3:10 to Yuma
State of Play
Mwah, warm. Wel een onderwerp van de docu, maar niet het hoofdonderwerp zeg maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit die documentaire over het Chinese fabrieksleven?
Ja, ik heb 'm gedeeltelijk gezien. Later komen ze in India, waar ze scheepswrakken demonteren. Dat staat op je tweede plaatje zo te zienquote:Op woensdag 7 april 2010 11:09 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Mwah, warm. Wel een onderwerp van de docu, maar niet het hoofdonderwerp zeg maar.
Er zitten erg mooie beelden inquote:Op woensdag 7 april 2010 11:20 schreef Bronson het volgende:
Ik ken het niet, maar het ziet er opzich wel bijzonder uit dat het mijn intresse wekt. Is het een aanrader om te kijken?
Ok, ik hou wel van mooie beelden. Dat boeit me altijd wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zitten erg mooie beelden inQua verhaal is het niet zo boeiend
Sinds nu.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:37 schreef Dopekoe het volgende:
Sinds wanneer doen we ook docu's trouwens ?
Tja, hintjes zijn op zich vrij lastig, denk dat mensen die de docu hebben gezien het antwoord al wel weten en anders kan het hem ook wel eens niet gaan worden.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef hornage het volgende:
Niets mis met goedbekeken docu's. Zijn wel eerder langsgekomen.
Maarum, Hulkio, kom maar op met die hints
Dit is de echte griekse titelquote:Op woensdag 7 april 2010 12:45 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Tja, hintjes zijn op zich vrij lastig, denk dat mensen die de docu hebben gezien het antwoord al wel weten en anders kan het hem ook wel eens niet gaan worden.
De griekse titel dan maar: Kataskevasmena topia
SamuelofSEK+1quote:Op woensdag 7 april 2010 13:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
manufactured landscapes
Ik zat hele tijd met 4 elements in me hoofd
Deze heb ik gezien, maar kom er niet op.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 14:25 schreef Patch het volgende:
zonder te lezen wat de teksten zijn: The Waterboy
Dan gok ik ook maar op Seed of Chuckyquote:Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef DjCeekay het volgende:
El Padrino
Bride of chucky
Bella Maffia
ik dacht ook monster inc maar ik twijfel
Handig, een puzzel met witte stukjes op een witte achtergrond....quote:Op woensdag 7 april 2010 14:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ik hou van hobbies... Puzzelen... En ik hoop dat jij m'n laatste stukje bent!"
Puzzelen dus! Hieronder een link naar een puzzel van een foto van een actrice. Aan jullie de taak om uit te vinden welke actrice dat is en 5 films met haar te noemen.
http://five.flash-gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=3661348&k=26229610
Stukjes die correct naast elkaar liggen, worden één geheel.
Dat was volgens mij Erika Eleniak....quote:Op woensdag 7 april 2010 15:34 schreef Asap het volgende:
Een James Bond, maar welke... Tomorrow never Dies?
Zat ze ook in the Chase?
Mag mezelf niet quoten maar doe het tochquote:Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Erika Eleniak....
Kloptquote:Op woensdag 7 april 2010 16:40 schreef DjCeekay het volgende:
de derde scary movie 3
de vrouw van de priester
ongeluk tegen een boom
175 jaarquote:Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef DjCeekay het volgende:
Oke
hou oud was Yoda toen hij een natuurlijke dood stierf
in de film Star Wars Return of the Jedi
okee ik geef het toe deze is wel erg moeilijkquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:58 schreef DjCeekay het volgende:
[..]
okee ik geef het toe deze is wel erg moeilijk
de zelfs echte star wars freaks weten het niet eens
hij was dus 900 jaar
ik geef mijn vraag over aan SamuelofSEK omdat mijn internet helaas plat moet ivm server onderhoud
sorry voor de moeite en succes verder
SamuelofSEK zou jij de volgende vraag willen stellen
ah sorry heb de film wel gezien kon niet op de naam komenquote:
Zou jij in de toekomst de vraag dikgedrukt willen posten aub?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:58 schreef DjCeekay het volgende:
[..]
okee ik geef het toe deze is wel erg moeilijk
de zelfs echte star wars freaks weten het niet eens
hij was dus 900 jaar
ik geef mijn vraag over aan SamuelofSEK omdat mijn internet helaas plat moet ivm server onderhoud
sorry voor de moeite en succes verder
SamuelofSEK zou jij de volgende vraag willen stellen
Dat is hem inderdaad.quote:
Dat klopt, dit is alleen niet Das Experiment, maar de nieuwste film van Hans Weingartner (The Edukators).quote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Patch het volgende:
Moritz Bleibtreu of iets dergelijks
van o.a. Das Experiment
Film gaat ook over fernsehn trouwensquote:Op donderdag 8 april 2010 11:15 schreef Bronson het volgende:
Dus... op de achtergrond zie ik iedergeval de Fernsehturm in Berlijn. Dus het zal misschien wel een Duitse film zijn?Het komt mij verder niet bekend voor.
DeParo+1quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef DeParo het volgende:
Dat is die vent van het Baader Meinhof Complex.
Zijn naam weet ik niet maar het is ook de vent van Free Rainer.![]()
Bronson +1quote:
Nou dat heb je inderdaad helemaal goed. Blijven de mooiste jaren wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:36 schreef DeParo het volgende:
GodFather I![]()
GodFather II![]()
The Deer Hunter![]()
Kramer VS Kramer![]()
Annie Hall![]()
The French Connection![]()
Rocky (:P)
![]()
De Gouden jaren 70 haha.
Vind ik dus ook het was vrij makkelijk, allemaal films die iedereen kent en allemaal prachtfilms, zelfs nu nog.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou dat heb je inderdaad helemaal goed. Blijven de mooiste jaren wat mij betreft.
DeParo + 1
7 SamuelofSEK
6 Patch
4 Hulkio
4 DeParo
3 InTrePidIvity
3 Bronson
2 Asap
2 Flitspaal
2 lamers
2 DjCeekay
2 Dopekoe
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
Oscaruitreiking is inderdaad een jaar later maar ik neem aan de oscar voor het jaar vd productie was.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zat ff te kijken maar Kramer VS. Kramer won de oscar in 1980
Wat is je vraag ?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Gebaseerd op feiten en
we nemen een kijkje in de keuken van de mooiste en beste Intelligence Service ter wereld.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef Bronson het volgende:
Maarre, als ik het dus goed begrijp.. De Oscars werden gehouden in april 1980 en gaat over de beste film van het voorgaande jaar (1979). Toch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Munich uit eh... 2004?
[..]en schande dat die niet naar Apocalypse ging
Wat mij betreft mocht je het gewoon laten zoals het was hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Bronson het volgende:
Maarre, even tussen al dat gegok door.![]()
Ik heb dus een fout gemaakt en heb DeParo een punt gegeven terwijl eigenlijk Dopekoe hem had moeten hebben... MIjn excuses, ik wist niet dat de Oscars zo vaag in elkaar zaten.![]()
Het lijkt mij netjes om maar van mijzelf een punt af te trekken en die aan Dopekoe te geven.
De stand wordt dan:
STAND
STAND
De oscars hebben betrekking op het jaar waarin de film uit is gekomen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Donders.. dan had het lijstje dus eigenlijk zo moeten zijn:
1969 Midnight Cowboy, Oscar in gewonnen in 1970
1970 Patton , Oscar gewonnen in 1971
1971 The French Connection, etc..
1972 The Godfather
1973 The Sting
1974 The Godfather, Part II
1975 One Flew Over the Cuckoo's
1976 Rocky
1977 Annie Hall
1978 The Deer Hunter, Oscar gewonnen in 1979
Zie de vorige pagina.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat is je vraag ?
Vragen moeten in Bold gesteld worden voor de duidelijkheid![]()
+1 InTrePidIvityquote:
Ok, helemaal duidelijk. Ik begreep het zelf niet helemaal meer na al die jaartallen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
De oscars hebben betrekking op het jaar waarin de film uit is gekomen.
Al wordt die oscar in 2000 uitgereikt voor de jaren 70 dan lijkt het me alsnog uit te komen voor 1979.
Zou het vreemd vinden als dit incorrect is want feitelijk komt het gewoon op dat decennium neer.
De Oscar is gewonnen in 1980 maar voor 1979.
Tja, na jou uitleg zou ik zeggen doe de 1e maar.. Maar dat maakt mij verder niet uit. Wat de rest wil. Maarre dan hoort er nog wel een puntje bij mij te staan.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zie de vorige pagina.
[..]
+1 InTrePidIvity
Tsja de stand is:
7 SamuelofSEK
6 Patch
5 DeParo
4 Hulkio
4 InTrePidIvity
2 Dopekoe
2 Bronson
2 Asap
2 Flitspaal
2 lamers
2 DjCeekay
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
of
7 SamuelofSEK
6 Patch
4 Hulkio
4 DeParo
4 InTrePidIvity
3 Dopekoe
2 Bronson
2 Asap
2 Flitspaal
2 lamers
2 DjCeekay
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
Ik zou het raar vinden als we van het tweede zouden uitgaan.
Maja maja.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, helemaal duidelijk. Ik begreep het zelf niet helemaal meer na al die jaartallen.![]()
[..]
Tja, na jou uitleg zou ik zeggen doe de 1e maar.. Maar dat maakt mij verder niet uit. Wat de rest wil. Maarre dan hoort er nog wel een puntje bij mij te staan.Zie: FOK! Movie Trivia - April 2010 II
Ik weet dat John Travolta en Bill Murray ooit de rol hebben afgewezen voor Forest Grump.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oei, ik had het goed!
Voor welke film hebben de volgende mensen rollen/taken afgewezen?Bill Murray Terry Gilliam Barry Sonnenfeld Ice Cube John Travolta Chevy Chase Dave Chapelle
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik weet dat John Travolta en Bill Murray ooit de rol hebben afgewezen voor Forest Grump.
Maar het zou me verbazen als Ice Cube dat ook was.
Als het goed is dan rekent de poster van de vraag maar later een puntje bij zal alvast de volgende doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:18 schreef lamers het volgende:
[..]
Volgens mij is hij goed.
Bill Murray, John Travolta en Chevy Chase voor de rol van Forrest.
Ice Cube en Dave Chapelle voor de rol van Bubba.
Terry Gilliam en Barry Sonnenfeld als potentieel regiseur.
DeParo +1quote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik weet dat John Travolta en Bill Murray ooit de rol hebben afgewezen voor Forest Grump.
Maar het zou me verbazen als Ice Cube dat ook was.
Misschien de allereerste opgenomen film?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als het goed is dan rekent de poster van de vraag maar later een puntje bij zal alvast de volgende doen.
NIET OP DE YOUTUBE SITE ZELF KIJKEN DAAR STAAT RELEVANTIE INFORMATIE.
Wat zien we hier en wat is er belangrijk aan. (misschien een beetje dubieus mbt het topic ik hoop dat jullie echt de connectie zien).
En voor de zwartkijkers die alles willen bekritiseren omdat het zogenaamd geen film is:
Volgens mij is dat een lightsaber, uit star warsquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Patch het volgende:
Als jij het zegt hornage, dan stel ik wel een nieuwe.
We moeten wel opletten dat we niet te ver van FMT af gaan zitten, met bepaalde tv-vragen, docu-vragen en de afgelopen vraag. Tot nu toe is het allemaal nog net binnen de grens.
Welk filmwapen gebruiken ze in "Wrongfully Accused" om plaatsen aan te wijzen in een theater?
En dat waren de laatste 2quote:
Het wordt duidelijk tijd dat ik deze weer eens ga kijken, inmiddels 5 jaar geleden en hij staat zelfs in mijn top 10 beste films die ik ooit heb gezien en ik weet het gewoon niet....quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef Bronson het volgende:
In de film The Usual Suspects staan de 5 verdachten in een line-up bij de politie. Iedere verdachte moet om de beurt een stap voorwaarts doen en dan de zin oplezen die op een briefje staat. Wat is deze zin?
Haha, ik had hem laatst ook weer voor de dag gehaald. Was voor mij ook veel te lang geleden dat ik hem voor het laatst zag. Blijft inderdaad een geniale film.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het wordt duidelijk tijd dat ik deze weer eens ga kijken, inmiddels 5 jaar geleden en hij staat zelfs in mijn top 10 beste films die ik ooit heb gezien en ik weet het gewoon niet....
Bijna.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:19 schreef victorinox het volgende:
"Gimme the fucking keys you motherfucking cocksucker"
Zoiets?
Tjaaa, moeilijk moeiijk.. Het antwoord van victorinox zit er dicht in de buurt. Ik zou zeggen, streep twee dingen in de zin van hem weg en je zit aardig goed.quote:
Nou ik vind het prima. Officieel is de zin: "Hand me the keys, you fucking cocksucker."quote:
quote:
Het komt me ergens wel bekend voor maar thuisbrengen lukt nietquote:
lamers+1quote:
De vierde is Legionquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef lamers het volgende:
Dat zijn er 7.
Hij zit nog in een film waar:
- Steven Soderberg een oscar voor kreeg voor beste regie.
- Lindsay Lohan een dubbelrol speelde als zijn dochtertje.
- hij de credits deelt met oa Matthew Fox, Forrest Whitacker, Zoë Zaldana, Sigourney Weaver en William Hurt
- aartsengel Micheal de aarde wil redden (2010)
- Julianne Moore een nominatie kreeg voor beste actrice en ook Patricia Clarkson in speelde.
De derde weet ik ook wel, moet daarvoor nadenken... die film over een aanslag die je dan +-7 keer herhaald ziet vanuit andere perspectieven gezien, maar wat was de titel ook alweer...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef lamers het volgende:
Dat zijn er 7.
Hij zit nog in een film waar:
- Steven Soderberg een oscar voor kreeg voor beste regie.
- Lindsay Lohan een dubbelrol speelde als zijn dochtertje.
- hij de credits deelt met oa Matthew Fox, Forrest Whitacker, Zoë Zaldana, Sigourney Weaver en William Hurt
- aartsengel Micheal de aarde wil redden (2010)
- Julianne Moore een nominatie kreeg voor beste actrice en ook Patricia Clarkson in speelde.
Traffic? Zit hij daar in?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef lamers het volgende:
Dat is 8.
Soderberg zijn film is een mozaiekverhaal over drugs.
Vantage Point.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef Asap het volgende:
[..]
De derde weet ik ook wel, moet daarvoor nadenken... die film over een aanslag die je dan +-7 keer herhaald ziet vanuit andere perspectieven gezien, maar wat was de titel ook alweer...
quote:Op zondag 11 april 2010 01:11 schreef Judeljuud het volgende:
Goodbye Lenin uit 2003! Uit het jaar dat ik ontslagen werd in de videotheek.
Dirty harryquote:Op maandag 12 april 2010 09:20 schreef hornage het volgende:
Opstarter
Hoe heet deze acteur die een beetje vies is en met ketchup heeft gespeeld?
[ afbeelding ]
Asap + 1quote:
Hehe, dat brengt me op een idee:quote:
Earth, Wind, Firequote:Op maandag 12 april 2010 10:22 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe, dat brengt me op een idee:
Noem de filmnamen van de onderstaande drie personen:
[ afbeelding ]
quote:
Dat zouden de volgende van mij geweest zijnquote:
quote:
Dat mag iets specifieker vriend !quote:
Hulkio + 1quote:
InTrePidIvity +1quote:
Kuffsquote:
| Forum Opties | |