Dat klopt, dit is alleen niet Das Experiment, maar de nieuwste film van Hans Weingartner (The Edukators).quote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Patch het volgende:
Moritz Bleibtreu of iets dergelijks
van o.a. Das Experiment
Film gaat ook over fernsehn trouwensquote:Op donderdag 8 april 2010 11:15 schreef Bronson het volgende:
Dus... op de achtergrond zie ik iedergeval de Fernsehturm in Berlijn. Dus het zal misschien wel een Duitse film zijn?Het komt mij verder niet bekend voor.
DeParo+1quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef DeParo het volgende:
Dat is die vent van het Baader Meinhof Complex.
Zijn naam weet ik niet maar het is ook de vent van Free Rainer.![]()
Bronson +1quote:
Nou dat heb je inderdaad helemaal goed. Blijven de mooiste jaren wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:36 schreef DeParo het volgende:
GodFather I![]()
GodFather II![]()
The Deer Hunter![]()
Kramer VS Kramer![]()
Annie Hall![]()
The French Connection![]()
Rocky (:P)
![]()
De Gouden jaren 70 haha.
Vind ik dus ook het was vrij makkelijk, allemaal films die iedereen kent en allemaal prachtfilms, zelfs nu nog.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou dat heb je inderdaad helemaal goed. Blijven de mooiste jaren wat mij betreft.
DeParo + 1
7 SamuelofSEK
6 Patch
4 Hulkio
4 DeParo
3 InTrePidIvity
3 Bronson
2 Asap
2 Flitspaal
2 lamers
2 DjCeekay
2 Dopekoe
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
Oscaruitreiking is inderdaad een jaar later maar ik neem aan de oscar voor het jaar vd productie was.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zat ff te kijken maar Kramer VS. Kramer won de oscar in 1980
Wat is je vraag ?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Gebaseerd op feiten en
we nemen een kijkje in de keuken van de mooiste en beste Intelligence Service ter wereld.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef Bronson het volgende:
Maarre, als ik het dus goed begrijp.. De Oscars werden gehouden in april 1980 en gaat over de beste film van het voorgaande jaar (1979). Toch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Munich uit eh... 2004?
[..]en schande dat die niet naar Apocalypse ging
Wat mij betreft mocht je het gewoon laten zoals het was hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Bronson het volgende:
Maarre, even tussen al dat gegok door.![]()
Ik heb dus een fout gemaakt en heb DeParo een punt gegeven terwijl eigenlijk Dopekoe hem had moeten hebben... MIjn excuses, ik wist niet dat de Oscars zo vaag in elkaar zaten.![]()
Het lijkt mij netjes om maar van mijzelf een punt af te trekken en die aan Dopekoe te geven.
De stand wordt dan:
STAND
STAND
De oscars hebben betrekking op het jaar waarin de film uit is gekomen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Donders.. dan had het lijstje dus eigenlijk zo moeten zijn:
1969 Midnight Cowboy, Oscar in gewonnen in 1970
1970 Patton , Oscar gewonnen in 1971
1971 The French Connection, etc..
1972 The Godfather
1973 The Sting
1974 The Godfather, Part II
1975 One Flew Over the Cuckoo's
1976 Rocky
1977 Annie Hall
1978 The Deer Hunter, Oscar gewonnen in 1979
Zie de vorige pagina.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat is je vraag ?
Vragen moeten in Bold gesteld worden voor de duidelijkheid![]()
+1 InTrePidIvityquote:
Ok, helemaal duidelijk. Ik begreep het zelf niet helemaal meer na al die jaartallen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
De oscars hebben betrekking op het jaar waarin de film uit is gekomen.
Al wordt die oscar in 2000 uitgereikt voor de jaren 70 dan lijkt het me alsnog uit te komen voor 1979.
Zou het vreemd vinden als dit incorrect is want feitelijk komt het gewoon op dat decennium neer.
De Oscar is gewonnen in 1980 maar voor 1979.
Tja, na jou uitleg zou ik zeggen doe de 1e maar.. Maar dat maakt mij verder niet uit. Wat de rest wil. Maarre dan hoort er nog wel een puntje bij mij te staan.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zie de vorige pagina.
[..]
+1 InTrePidIvity
Tsja de stand is:
7 SamuelofSEK
6 Patch
5 DeParo
4 Hulkio
4 InTrePidIvity
2 Dopekoe
2 Bronson
2 Asap
2 Flitspaal
2 lamers
2 DjCeekay
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
of
7 SamuelofSEK
6 Patch
4 Hulkio
4 DeParo
4 InTrePidIvity
3 Dopekoe
2 Bronson
2 Asap
2 Flitspaal
2 lamers
2 DjCeekay
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
Ik zou het raar vinden als we van het tweede zouden uitgaan.
Maja maja.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, helemaal duidelijk. Ik begreep het zelf niet helemaal meer na al die jaartallen.![]()
[..]
Tja, na jou uitleg zou ik zeggen doe de 1e maar.. Maar dat maakt mij verder niet uit. Wat de rest wil. Maarre dan hoort er nog wel een puntje bij mij te staan.Zie: FOK! Movie Trivia - April 2010 II
Ik weet dat John Travolta en Bill Murray ooit de rol hebben afgewezen voor Forest Grump.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oei, ik had het goed!
Voor welke film hebben de volgende mensen rollen/taken afgewezen?Bill Murray Terry Gilliam Barry Sonnenfeld Ice Cube John Travolta Chevy Chase Dave Chapelle
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik weet dat John Travolta en Bill Murray ooit de rol hebben afgewezen voor Forest Grump.
Maar het zou me verbazen als Ice Cube dat ook was.
Als het goed is dan rekent de poster van de vraag maar later een puntje bij zal alvast de volgende doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:18 schreef lamers het volgende:
[..]
Volgens mij is hij goed.
Bill Murray, John Travolta en Chevy Chase voor de rol van Forrest.
Ice Cube en Dave Chapelle voor de rol van Bubba.
Terry Gilliam en Barry Sonnenfeld als potentieel regiseur.
DeParo +1quote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik weet dat John Travolta en Bill Murray ooit de rol hebben afgewezen voor Forest Grump.
Maar het zou me verbazen als Ice Cube dat ook was.
Misschien de allereerste opgenomen film?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als het goed is dan rekent de poster van de vraag maar later een puntje bij zal alvast de volgende doen.
NIET OP DE YOUTUBE SITE ZELF KIJKEN DAAR STAAT RELEVANTIE INFORMATIE.
Wat zien we hier en wat is er belangrijk aan. (misschien een beetje dubieus mbt het topic ik hoop dat jullie echt de connectie zien).
En voor de zwartkijkers die alles willen bekritiseren omdat het zogenaamd geen film is:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |