Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij kent me nog niet, zo te zien..
Bronson + 1
6 SamuelofSEK
5 Patch
2 Asap
2 Hulkio
2 Flitspaal
2 lamers
2 DeParo
2 InTrePidIvity
2 Bronson
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
1 DjCeekay
1 Dopekoe
Ik keur altijd voice-over-werk goedquote:
Dat is helemaal correct.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Hulkio het volgende:
Gladiator
Robin Hood
LA Confidential
Romper Stomper
Proof of Life
American Gangster
A Good Year
Body of Lies
3:10 to Yuma
State of Play
Mwah, warm. Wel een onderwerp van de docu, maar niet het hoofdonderwerp zeg maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit die documentaire over het Chinese fabrieksleven?
Ja, ik heb 'm gedeeltelijk gezien. Later komen ze in India, waar ze scheepswrakken demonteren. Dat staat op je tweede plaatje zo te zienquote:Op woensdag 7 april 2010 11:09 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Mwah, warm. Wel een onderwerp van de docu, maar niet het hoofdonderwerp zeg maar.
Er zitten erg mooie beelden inquote:Op woensdag 7 april 2010 11:20 schreef Bronson het volgende:
Ik ken het niet, maar het ziet er opzich wel bijzonder uit dat het mijn intresse wekt. Is het een aanrader om te kijken?
Ok, ik hou wel van mooie beelden. Dat boeit me altijd wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zitten erg mooie beelden inQua verhaal is het niet zo boeiend
Sinds nu.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:37 schreef Dopekoe het volgende:
Sinds wanneer doen we ook docu's trouwens ?
Tja, hintjes zijn op zich vrij lastig, denk dat mensen die de docu hebben gezien het antwoord al wel weten en anders kan het hem ook wel eens niet gaan worden.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef hornage het volgende:
Niets mis met goedbekeken docu's. Zijn wel eerder langsgekomen.
Maarum, Hulkio, kom maar op met die hints
Dit is de echte griekse titelquote:Op woensdag 7 april 2010 12:45 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Tja, hintjes zijn op zich vrij lastig, denk dat mensen die de docu hebben gezien het antwoord al wel weten en anders kan het hem ook wel eens niet gaan worden.
De griekse titel dan maar: Kataskevasmena topia
SamuelofSEK+1quote:Op woensdag 7 april 2010 13:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
manufactured landscapes
Ik zat hele tijd met 4 elements in me hoofd
Deze heb ik gezien, maar kom er niet op.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 14:25 schreef Patch het volgende:
zonder te lezen wat de teksten zijn: The Waterboy
Dan gok ik ook maar op Seed of Chuckyquote:Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef DjCeekay het volgende:
El Padrino
Bride of chucky
Bella Maffia
ik dacht ook monster inc maar ik twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |