deel 1 en 2quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:24 schreef Dopekoe het volgende:
Resident Evil: Extinction
Final Destination
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:25 schreef hornage het volgende:
Het is Ali Larter jah
Goede films zijn:
Final Destination 2
Final Destination
Obsessed
DjCeekay + 1
6 SamuelofSEK
4 Patch
2 Asap
2 Hulkio
2 Flitspaal
2 lamers
2 DeParo
2 InTrePidIvity
1 Bronson
1 victorinox
1 Moontje1980
1 hornage
1 DjCeekay
Resident Evil is btw niet goed, je bedoelde misschien Resident Evil - Extinction
Thanx en ik heb een makkelijke vraagquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:34 schreef hornage het volgende:
Welkom op FMT trouwens DjCeekay
Jij mag de volgende vraag stellen
Geen idee, heb nog nooit Prison Break gezien dus zou niet weten over wie je het hebtquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef DjCeekay het volgende:
[..]
Thanx en ik heb een makkelijke vraag
in prison break de broer van Mickeal Scofield, Lincon Burrows
(Dominic Purcell)
in welke films heeft hij nog meer gespeeld
noem er 2
het gaat om deze acteur (dominic Purcell)quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit Prison Break gezien dus zou niet weten over wie je het hebt
Je kan maar 1 een punt gevenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:27 schreef DjCeekay het volgende:
SamuelofSEK +1
Dopekoe +1
allebei goed
hij heeft namelijk maar in 2 films gespeeld
ja sorry ben nieuw hierquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Asap het volgende:
[..]
Je kan maar 1 een punt geven, normaal gesproken de laatste die een antwoord geeft. Maar dat mag je zelf bepalen.
Hij heeft wel in meer films gespeeld hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:27 schreef DjCeekay het volgende:
hij heeft namelijk maar in 2 films gespeeld
ow okeequote:Op dinsdag 6 april 2010 14:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Aangezien je 2 films vroeg is het logischer als je het punt aan degene geeft die de tweede film noemt.
Niet dat ik geen puntjes wil hoor, maar zo doen we dat hier over het algemeen
Even netjes danquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef DjCeekay het volgende:
[..]
ow okee
nou dan gaat de punt na de ander
Ik weet niet eens wie het zijn...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:04 schreef Dopekoe het volgende:
Mag ik de film waarin Jamie Hyneman en Adam Savage samen spelen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |