Volgens mij is dat een lightsaber, uit star warsquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Patch het volgende:
Als jij het zegt hornage, dan stel ik wel een nieuwe.
We moeten wel opletten dat we niet te ver van FMT af gaan zitten, met bepaalde tv-vragen, docu-vragen en de afgelopen vraag. Tot nu toe is het allemaal nog net binnen de grens.
Welk filmwapen gebruiken ze in "Wrongfully Accused" om plaatsen aan te wijzen in een theater?
En dat waren de laatste 2quote:
Het wordt duidelijk tijd dat ik deze weer eens ga kijken, inmiddels 5 jaar geleden en hij staat zelfs in mijn top 10 beste films die ik ooit heb gezien en ik weet het gewoon niet....quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef Bronson het volgende:
In de film The Usual Suspects staan de 5 verdachten in een line-up bij de politie. Iedere verdachte moet om de beurt een stap voorwaarts doen en dan de zin oplezen die op een briefje staat. Wat is deze zin?
Haha, ik had hem laatst ook weer voor de dag gehaald. Was voor mij ook veel te lang geleden dat ik hem voor het laatst zag. Blijft inderdaad een geniale film.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het wordt duidelijk tijd dat ik deze weer eens ga kijken, inmiddels 5 jaar geleden en hij staat zelfs in mijn top 10 beste films die ik ooit heb gezien en ik weet het gewoon niet....
Bijna.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:19 schreef victorinox het volgende:
"Gimme the fucking keys you motherfucking cocksucker"
Zoiets?
Tjaaa, moeilijk moeiijk.. Het antwoord van victorinox zit er dicht in de buurt. Ik zou zeggen, streep twee dingen in de zin van hem weg en je zit aardig goed.quote:
Nou ik vind het prima. Officieel is de zin: "Hand me the keys, you fucking cocksucker."quote:
quote:
Het komt me ergens wel bekend voor maar thuisbrengen lukt nietquote:
lamers+1quote:
De vierde is Legionquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef lamers het volgende:
Dat zijn er 7.
Hij zit nog in een film waar:
- Steven Soderberg een oscar voor kreeg voor beste regie.
- Lindsay Lohan een dubbelrol speelde als zijn dochtertje.
- hij de credits deelt met oa Matthew Fox, Forrest Whitacker, Zoë Zaldana, Sigourney Weaver en William Hurt
- aartsengel Micheal de aarde wil redden (2010)
- Julianne Moore een nominatie kreeg voor beste actrice en ook Patricia Clarkson in speelde.
De derde weet ik ook wel, moet daarvoor nadenken... die film over een aanslag die je dan +-7 keer herhaald ziet vanuit andere perspectieven gezien, maar wat was de titel ook alweer...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef lamers het volgende:
Dat zijn er 7.
Hij zit nog in een film waar:
- Steven Soderberg een oscar voor kreeg voor beste regie.
- Lindsay Lohan een dubbelrol speelde als zijn dochtertje.
- hij de credits deelt met oa Matthew Fox, Forrest Whitacker, Zoë Zaldana, Sigourney Weaver en William Hurt
- aartsengel Micheal de aarde wil redden (2010)
- Julianne Moore een nominatie kreeg voor beste actrice en ook Patricia Clarkson in speelde.
Traffic? Zit hij daar in?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef lamers het volgende:
Dat is 8.
Soderberg zijn film is een mozaiekverhaal over drugs.
Vantage Point.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:26 schreef Asap het volgende:
[..]
De derde weet ik ook wel, moet daarvoor nadenken... die film over een aanslag die je dan +-7 keer herhaald ziet vanuit andere perspectieven gezien, maar wat was de titel ook alweer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |