quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook niet zoveel te melden.. Nou eigenlijk wel, maar als ik dat hardop zeg kan ik het verder wel vergeten natuurlijk![]()
Eens kijken of dit werkt: Rienk.. slapen.. 23:00-5:30-08:30..![]()
![]()
Vanaf 04:00 is het speen pluggen, maar das ook maar 2 keer max. Als ie vaker komt voedt ik gewoon. Zo lekker!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:47 schreef amaranta het volgende:
Maar ons schema lijkt ook wel een beetje op dat van Rienk. Dus daar ben ik best tevreden over.
Pluggen is hier meestal rond 2, maar hij gaat dan tevreden slapen tot zeker 5. Dus als hij honger zou hebben zou hij zich wel melden.
En eindelijk een goed geschreven TTquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:53 schreef freecell het volgende:
Oeh Vlindur, lekker!
Hier was het gisteren 23:15 en vanmorgen 6:30Dat vind ik doorslapen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
en uhhh ik mompel ook ff wat:
Evie slaapt de laatste 2 weken van ongeveer 0:00 uur tot 8:30 uur....![]()
fingers crossed....
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef happyme28 het volgende:
Daan drinkt nu wel nog maar iedere 4 uur en dat geeft ook al erg veel rust moet ik zeggen. Hij lijkt ook minder last te hebben van de reflux en vannacht heeft hij weer voor het eerst de nacht in zijn wiegje geslapen! Nog wel schuin gezet natuurlijk, maar toch, hij wil er weer in liggen.
Evie krijgt nog maar 5 flessen.. en dr zit zo'n 3,5 uur tot 4 uur tussen, dus veel speelruimte hebben we niet.. maar afgelopen week ook een keertje de laatste fles om 22:30 uur gehad en toen sliep ze ook tot na 8 uur door....quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:53 schreef lily het volgende:
@ BJ
Ik moet doordeweeks op werkdagen om 7 uur de deur uit en de andere 2 dagen om 8 uur. Als Leah door zou slapen tot 8.30 dan zou ik haar toch vroeg moeten wakker maken om zelf haar eerste voeding te kunnen geven.
Werkt het bij Evie ook als je de fles vroeger in de avond geeft? (Sowieso red ik 00.00 niet)
als ik een dagdienst heb; doet vriendlief altijd de laatste fles, dat is dan een voordeel van de fles (met BV).quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:05 schreef lily het volgende:
Ah ok.
Doorslapen tot na 8 uur heeft hier dus geen zin. Dat zou alleen maar lastig zijn voor mijn planning![]()
Maar Leah krijgt haar laatste voeding om 21.00/21.30 nu. Borstvoeding in bed.
Later trek ik gewoonweg niet want dan slaap ik.
Ik ben nooit een avondmens geweest hoor. Ik ging voor Leah ook al om 21.30 naar bed.
Ja, ik beslis natuurlijk ook haar biologische klok eigenlijk, doordat ik er standaard vroeg uitmoet. Al mijn (en haar) hele kraamtijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Evie heeft niet zo'n standaard vroeg tijdstip; aangezien ik ook veel late diensten heb.
klinkt goed en gezelligquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef Asyniur het volgende:
Ik voed hem meestal 's avonds op de bank als hij pyjama en slaapzak al aanheeft (en schone luier) en dan ga ik naar boven, poets tanden etc en dan geef ik hem in bed nog een slokje (het toetje) en dan leg ik hem soezerig van het drinken in de wieg, licht uit en slapen maar
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:00 schreef NieuweUser het volgende:
Lijnloos, is het echt zo rustig op je werk? Gaat de dag dan niet ontzettend langzaam voorbij?
Gisteren een drukke dag gehad! Eerst werken, daarna terugkomavond van de zwangerschapscursus van 21.00 - 22.00 uur. Een rottijd, omdat ze dan normaalgesproken altijd in bedje ligt. Nu heb ik haar er eventjes ingelegd en toen weer wakker gemaakt. Ze heeft dus verder de hele avond korte slaapjes gedaan. Normaal slaapt ze van 23.30 uur tot 6.30 uur ongeveer, maar vannacht werd ze om 3.45 uur al wakker! Een beetje van slag dus, hopelijk trekt dat vandaag weer bij! Verder was de avond wel gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Máár I. heeft me een rustige nacht gegund. Dat dan weer wel.
Toen ik haar vanmorgen voedde realiseerde ik me dat morgen de laatste dag is. Ik ga morgen zó genieten van elke voeding!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lily, ik zal zeker foto's maken. Dit gaat zo'n moeilijk weekend worden. Ik geniet zo van de bv, maar het lukt gewoon echt niet meer op deze manier met m'n werk enzo. De tijd is rijp.
Ohhh wat super van ze zeg!quote:Op woensdag 7 april 2010 09:51 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkly, ik ben op vrijdag vrij, begin dus vrijdagmorgen. Gelukkig komen Mc Laura en Vlindur me steunen (en tegenhouden als ik overstag dreig te gaan)
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:49 schreef Sorbootje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
och, dat komt best goed, toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Waar ik écht vreselijk tegenop zie is het onbegrip van Isabeau. Hoe moet ik die kleine meid nou uitleggen dat ik het echt niet meer trek en dat ik het niet doe om haar te pesten of te kwetsen.
Oefen-oproep? Of een patient?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb vanmorgen alweer op een reanimatieoproep gehad en dus een flinke ochtendworkout achter de rugzal morgen wel weer spierpijn in mijn schouders hebben....
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
Teigetje! Hipheid! Het gaat goed met de kleine meid
Sorbo, heel veel succes, ik zit hier nu al met een brok in mijn keel, dus kan me voorstellen dat jij je echtvoelt. Maar het kan echt even niet anders en ze went er écht wel aan hoor
![]()
ik pas ook niet echt leuke kleren meerZit nu in een heel suf hemdje...
En berg: check!
Vanmorgen was Florian 4 KGHij groeit
en 55 cm
Ken hetquote:Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Sorbootje het volgende:
Freecell wat goed! Het wordt gewoon een spekkie!!
Ik ben ook een spekkie. Voor mijn zwangerschap maat 36-38 en nu maat 44. MAAR, maandag als wanneer Isabeau uit de fles drinkt, ga ik weer aan de weightwatchers. Moeten jullie eens zien wat voor strak en sexy wijf ik word!
Een soort van Milf in wording dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben ook een spekkie. Voor mijn zwangerschap maat 36-38 en nu maat 44. MAAR, maandag als wanneer Isabeau uit de fles drinkt, ga ik weer aan de weightwatchers. Moeten jullie eens zien wat voor strak en sexy wijf ik word!
Jouw wederhelft kan jou toch ook een milf vinden??quote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Je oppert 't zelf. (zie de I in MILF) Maar prima. Doen we.
Ik wil jou heel graag doen! Meer dan graag.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef Sorbootje het volgende:
Jamaar dan moet hij het zeggen, anders is 't een mhlf en dat spreekt voor geen meter uit.![]()
Oh nou je wilt gewoon niet meer!
Hè gelukkig, kan ik weer rustig slapen vannachtquote:Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil jou heel graag doen! Meer dan graag.
Mooi! Maar niet teveel afvallen, alsje graatje mager wordt dan ilf ik je niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hè gelukkig, kan ik weer rustig slapen vannacht
Mama_papa, ik woon helemaal aan de andere kant van NL
Ik doe mee.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Sorbootje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet alleen niet wie de beheerder is
Thxquote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:
Leonieke, op de site van borstvoeding.com kun je je daarvoor aanmelden.
Sterkte! hopelijk gaat 't snel en is hij dan weer de oude!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik doe mee.Al wurm ik me nog steeds in een maat 38.
![]()
Het ziet er naar uit dat Ivan tandjes gaat krijgen. Hij kwijlt heel erg, stopt voortdurend z'n knuistje in z'n mond en hij poept ineens heel vaak op een dag (heel dun, blegh). Ook begint hij luieruitslag te krijgen. Vandaag is hij niet helemaal zichzelf; hij wil niet in de box chillen en het lukt hem niet om lang wakker te blijven.
Ik had gelezen dat je die gemiddeld zo rond de 5-6 maanden kunt verwachten, dus snel is het niet. Oh, en we hebben nog geen tandje gespot, hè? Alle symptomen zijn ernaar dus we wachten vol spanning af.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef lily het volgende:
Ivan al aan de tandjes, tjee...is dat snel? (meen je nu dat ik dat weet)
even opzoeken...
een patient inderdaad. En ik ben IC (intensive care) verpleegkundige, dus ik werk op de IC en wij hebben ook reanimatiedienst voor het hele ziekenhuis.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef lily het volgende:
Fijn Troel, dat het werkt saampjes op een kamer
[..]
Oefen-oproep? Of een patient?
Wat doe je eigenlijk precies voor werk?
haha, daar ben ik ook steeds bang voor.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb wel mijn kolf mee, was bang hem te vergeten.
Hij werd geloof ik rond half zes wakker. Z'n vader had dienst dus ik heb bij het horen van het eerste gehuil oordopjes ingedaan en heerlijk doorgeslapen tot 8 uur.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:06 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, hoe is het vannacht met Ivan gegaan?
Thomas ookal! Zielig, he, die luieruitslag. Ik vind het ook zo sneu voor hem dat hij voortdurend moet poepen.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Claudia, al die symptomen die jij beschrijft, heeft Thomas ook op dit moment. Sinds dit weekend de ergste luieruitslag ooit! Zijn billen lagen helemaal open en moest heel vaak poepen -> krijsen door het zuur op zijn open billen... Zo zielig... Natuurlijk had ik geen maizena in huis en was het een lekker lang weekend... Zucht...
Hij kwijlt als de ziekte en stopt alles in zijn mond... Maar er is nog geen tand te bekennen... Dus wij wachten hier ook maar geduldig af.
Claudia, ik geef mijn kinderen een zetpil als ze verhoging hebben maar ook wanneer ik duidelijk merk dat ze uit hun doen zijn dus bijv pijn hebben of heel erg hangerig zijn. Je kent je kind het beste van allemaal en kan goed inschatten wanneer jouw kleintje ander gedrag vertoont dan normaliter. Het is echt niet erg om een zetpil te geven als ze niet lekker zijn. Zelf neem je misschien ook wel medicatie bij hoofdpijn, diarree of iets waardoor je uit je doen bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij werd geloof ik rond half zes wakker. Z'n vader had dienst dus ik heb bij het horen van het eerste gehuil oordopjes ingedaan en heerlijk doorgeslapen tot 8 uur.![]()
Hij had vannacht weer z'n bed ondergepoept en hij is vandaag weer hangerig. Wat is nou het moment dat je paracetamol geeft om het wat makkelijker te maken voor je baby? Doe je dat alleen bij verhoging? En zou Dentinox nu al kunnen helpen? Ik zie immers nog geen tandje doorkomen.
Toen ik vanmorgen belde rond half elf kreeg ik te horen dat hij vanmorgen lekker in de rondte heeft liggen turen daarna rond half 10 een flesje van 100 ml heeft gedronken en vervolgens heerlijk is gaan slapen. Ik wil ook niet de overbezorgde moeder uithangen die elke 3 uur belt om te horen hoe het gaat. Gaat het niet hebben we de afspraak dat ze mij bellen. Dus ik vermoed zo maar dat het vandaag al beter ging dan vorige week.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:13 schreef Keshet het volgende:
Faja succes met je 1e werkdag vandaag! Heeft je mannetje het inmiddels naar z'n zin op het KDV?
Alleen een rood badpakje met witte stippen (maat 62) maar daar zul je wel niks aan hebben denk ik...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef Asyniur het volgende:
en dan nog een oproepje aan de (meisjes)moeders hier:
wie heeft er iets in maat 56 of 62 dat rood of roze is met witte stippen? mag ook een jurkje zijn.
dan zou ik het graag willen lenen voor een themafeestje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |