Ik had gelezen dat je die gemiddeld zo rond de 5-6 maanden kunt verwachten, dus snel is het niet. Oh, en we hebben nog geen tandje gespot, hè? Alle symptomen zijn ernaar dus we wachten vol spanning af.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef lily het volgende:
Ivan al aan de tandjes, tjee...is dat snel? (meen je nu dat ik dat weet)
even opzoeken...
een patient inderdaad. En ik ben IC (intensive care) verpleegkundige, dus ik werk op de IC en wij hebben ook reanimatiedienst voor het hele ziekenhuis.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef lily het volgende:
Fijn Troel, dat het werkt saampjes op een kamer
[..]
Oefen-oproep? Of een patient?
Wat doe je eigenlijk precies voor werk?
haha, daar ben ik ook steeds bang voor.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb wel mijn kolf mee, was bang hem te vergeten.
Hij werd geloof ik rond half zes wakker. Z'n vader had dienst dus ik heb bij het horen van het eerste gehuil oordopjes ingedaan en heerlijk doorgeslapen tot 8 uur.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:06 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, hoe is het vannacht met Ivan gegaan?
Thomas ookal! Zielig, he, die luieruitslag. Ik vind het ook zo sneu voor hem dat hij voortdurend moet poepen.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Claudia, al die symptomen die jij beschrijft, heeft Thomas ook op dit moment. Sinds dit weekend de ergste luieruitslag ooit! Zijn billen lagen helemaal open en moest heel vaak poepen -> krijsen door het zuur op zijn open billen... Zo zielig... Natuurlijk had ik geen maizena in huis en was het een lekker lang weekend... Zucht...
Hij kwijlt als de ziekte en stopt alles in zijn mond... Maar er is nog geen tand te bekennen... Dus wij wachten hier ook maar geduldig af.
Claudia, ik geef mijn kinderen een zetpil als ze verhoging hebben maar ook wanneer ik duidelijk merk dat ze uit hun doen zijn dus bijv pijn hebben of heel erg hangerig zijn. Je kent je kind het beste van allemaal en kan goed inschatten wanneer jouw kleintje ander gedrag vertoont dan normaliter. Het is echt niet erg om een zetpil te geven als ze niet lekker zijn. Zelf neem je misschien ook wel medicatie bij hoofdpijn, diarree of iets waardoor je uit je doen bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij werd geloof ik rond half zes wakker. Z'n vader had dienst dus ik heb bij het horen van het eerste gehuil oordopjes ingedaan en heerlijk doorgeslapen tot 8 uur.![]()
Hij had vannacht weer z'n bed ondergepoept en hij is vandaag weer hangerig. Wat is nou het moment dat je paracetamol geeft om het wat makkelijker te maken voor je baby? Doe je dat alleen bij verhoging? En zou Dentinox nu al kunnen helpen? Ik zie immers nog geen tandje doorkomen.
Toen ik vanmorgen belde rond half elf kreeg ik te horen dat hij vanmorgen lekker in de rondte heeft liggen turen daarna rond half 10 een flesje van 100 ml heeft gedronken en vervolgens heerlijk is gaan slapen. Ik wil ook niet de overbezorgde moeder uithangen die elke 3 uur belt om te horen hoe het gaat. Gaat het niet hebben we de afspraak dat ze mij bellen. Dus ik vermoed zo maar dat het vandaag al beter ging dan vorige week.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:13 schreef Keshet het volgende:
Faja succes met je 1e werkdag vandaag! Heeft je mannetje het inmiddels naar z'n zin op het KDV?
Alleen een rood badpakje met witte stippen (maat 62) maar daar zul je wel niks aan hebben denk ik...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef Asyniur het volgende:
en dan nog een oproepje aan de (meisjes)moeders hier:
wie heeft er iets in maat 56 of 62 dat rood of roze is met witte stippen? mag ook een jurkje zijn.
dan zou ik het graag willen lenen voor een themafeestje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |