abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80072565
Trouwens, mijn knutselpoging heeft gewerkt. Ik heb weer een werkende kolf! voor mijn kolfrepareerskills!

Claudia, hoe is het vannacht met Ivan gegaan?

Keshet, ik heb over je meisje gedroomd. Ze was drie jaar en een sterke blonde peuter!
pi_80072581
Sorbootje, gedeelde smart is halve smart zegt men toch? ik zit hier nu ook voor het eerst op mijn werk en ben ook het liefst bij mijn kleine bink ipv hier op kantoor. Ik heb wel mijn kolf mee, was bang hem te vergeten. Ook een mijlpaal voor mij want bij de oudste 2 was ik toen ik ging werken al gestopt met borstvoeding. Nu gaan we gewoon lekker door.
  donderdag 8 april 2010 @ 09:13:23 #128
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80072699
Aww, wat lief!
Sorbo, ik ga je dan even geen succes wensen vandaag, maar mag ik je wel geniet-momentjes toewensen? Bewust afscheid nemen van een fase is moeilijk en mooi tegelijkertijd.
Ik ga je wel alvast succes wensen voor de komende dagen!

Ik droom tegenwoordig steeds dat de artsen zich vergist hebben en dat Teigetje er eigenlijk 1 van een tweeling was. Die tweede wordt dan alsnog zo ineens tadaaa alsnog op 8 mei geboren en weegt 3,5 kilo. Die noemen we dan ook Teigetje, want tsja, we hadden geen andere naam.

Faja succes met je 1e werkdag vandaag! Heeft je mannetje het inmiddels naar z'n zin op het KDV?

Ik ga vandaag een grote schoonmaak ( )houden in ons oude huis waar we halsoverkop vertrokken zijn in de week dat Teigetje geboren is. Morgen is de vooroplevering dus er moet nog wel even wat gebeuren!
Ben benieuwd of ik dat toch wel emotioneel vind. Ik heb er 7 jaar gewoond, ben daar zwanger geweest, ben vanuit daar naar het zhs geweest en er niet meer terug geweest!
Ach, radio en schoonmaak spulletjes mee en ik kom de ochtend ook wel weer door!
A grand adventure has begun.
pi_80072798
Keshet, haha, die droom. Stel je voor; heb je straks 2 teigetjes!
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb wel mijn kolf mee, was bang hem te vergeten.
haha, daar ben ik ook steeds bang voor.
Ik zet hem echt midden op tafel. Moet er ook nog aan wennen dat ie mee moet en ik moet 's ochtends al zoveel dat ik hem zomaar zou kunnen vergeten.
  donderdag 8 april 2010 @ 09:43:04 #130
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80073403
Goodmornings mensen! Dikke voor iedereen!

Ik mkoet even héél hard jomelen voor Simmu's jongens zie ik, jémig wat goed zeg! Ik ben blij voor jullie, vrijdag is gewoon al morgen!!

Keshet, ook al zulke fantastische berichten!! Wat geweldig, Teigetje naar haar nieuwe afdeling, hevig aan het aankomen, kleertjes aan én uit een flesje gedronken! En wat is ze toch leuk, met dat lieve kleine koppie Keshet, het is al zo vaak gezegd, maar jullie Teigetje ontroert me telkens weer..

Sorbootje, balen dat je je laatste bv-dag op je werk door moet brengen, terwijl je -begrijpelijk- veel liever bij je meissie zou zijn. Wel stoer dat je je kolf hebt gefixt!

Lijnloos, woehahahaha, lekker wijf ben je Ik ben Trix wél, maar heb ook niet altijd meer de tijd om op iedereen te reageren. Jammergenoeg.. Ow, en even enórm offtopic en slechts ter info: wij hebben kaartjes voor LL hoor! Dat biertje gaat helemaal goedkomen.

Davinia, ik moet je nog even terugberichten, maar ik ben je niet vergeten hoor Je post klinkt in elk geval erg opgetogen, fijn om te lezen

Ivan al aan de tandjes?? Woah!! Die gaat als een spéér, Claudia!

Over tandjes gesproken.. Stef kwijlt nogal, maar dat doet hij dus echt al wéken en verder is er niets aan hem te merken. Nu heeft mijn moeder dus besloten dat hij dat doet omdat hij tandjes krijgt. Dat hij al kwijlt sinds hij een maand of 3 was maakt niet uit "want tandjes krijgen, dat kan zomaar máánden duren". Juistja, zo heeft ze natuurlijk altíjd gelijk. Muh.

Octo, dikke voor jou!

Free, hoe is het daar vandaag?

NU ook alweer aan het werk? Of heb ik het nu verkeerd onthouden? Nouja,

Ehm, ja, en hiero gaat het allemaal wel ok hoor Ik durf éindelijk te zeggen dat Stef van de krampjes af is, we hebben de infacol al dágen niet meer aangeraakt Hij geeft de laatste dagen wel ENORM veel over (echt niet normaal meer), maar hij heeft geen koorts en doet het verder goed, goede plasluiers, dus de HA heeft gezegd dat we het het beste even aan kunnen kijken. Hij is over het algemeen ook gewoon zijn eigen vrolijke zelfje, iets huileriger als normaal, maar ik vind het verder wel best zo. En gisteren heeft hij gespeeld met Amélie terwijl de mama's lekker aan het kletsen waren (en hagelslag met brood aten ) en dat was echt zó lief! Ik moet de foto's nog even bewerken, maar die volgen nog.. Kortom, hiero is alles wel..
3!
pi_80073948
Keshet, veel succes dan vandaag! Schoonmaken is niet echt tof...

Icantrix, goed nieuws Lang leve het einde van krampjes!

Hier is de muziekmobile een grote hit Hij kan echt een kwartier naar dat ding liggen zwaaien en staren. Probeert hem te pakken met zijn voeten
En dit is één die je maar eens per 3minuten oid hoeft opwinden
  donderdag 8 april 2010 @ 10:33:06 #132
95408 Incantrix
pi_80074582
Haha, Free, schattig is dat he? En ja, dat is toch eigenlijk wel HEEL erg fijn zeg, jemig wat was ik die stomme krampjes zat. Nu dus genieten van ons vrolijke ventje zonder regelmatig tot wanhoop gedreven je kind dubbel te vouwen enzo
3!
pi_80074752
Wat een goed nieuws allemaal!!
Ravi mag naar huis
Kiro drinkt goed, groeit goed en heeft een goede spierspanning
Teigetje drinkt uit de fles en doet pogingen aan de borst
Stef heeft geen krampjes meer Merk je ook dat je productie wat afgenomen is Icantrix? Dat was bij mij rond die leeftijd wel zo en toen nam de kracht van de TSR ook af

Keshet vervelend dat je nu ook nog zo hard aan het werk moet in jullie oude huis, succes!
Faja succes met de eerste keer weer werken
Dikke knuffel voor Sorbootje, ik kan me je verdriet zo goed voorstellen
Freecell wat leuk dat hij al helemaal weg is van zijn mobiel Hier hadden we een die je iedere 10 seconden op moest winden, althans zo voelde het
Ivan en Thomas veranderen in sabeltandtijgers Succes met het tandjesleed en de zure poep.

Wij gaan zo met de trein naar mijn vriendinnetje en haar 2 maanden oude dochtertje in Utrecht
Niels' dag-nachtritme is een beetje in de war geloof ik... hij slaapt overdag veel langer dan anders terwijl hij 's nachts praatjes heeft en moeilijk in slaap komt. De slaapkamer is wel heel donker 's nachts en overdag slaapt hij in een lichte kamer. Nou ik ga hem maar even wakker maken nu.
Doeiii
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80075190
Keshet wat goed! Mooi versierd bedje zo!

Simmu wat een goed nieuws!
pi_80075589
Simmu, wat geweldig dat het met Ravi zo goed gaat dat hij naar huis mag
Ik hoop dat Kiro zich ook zo fantastisch blijft ontwikkelen, en hij snel volgt.
pi_80076790
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:06 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, hoe is het vannacht met Ivan gegaan?
Hij werd geloof ik rond half zes wakker. Z'n vader had dienst dus ik heb bij het horen van het eerste gehuil oordopjes ingedaan en heerlijk doorgeslapen tot 8 uur.

Hij had vannacht weer z'n bed ondergepoept en hij is vandaag weer hangerig. Wat is nou het moment dat je paracetamol geeft om het wat makkelijker te maken voor je baby? Doe je dat alleen bij verhoging? En zou Dentinox nu al kunnen helpen? Ik zie immers nog geen tandje doorkomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80076855
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:

Claudia, al die symptomen die jij beschrijft, heeft Thomas ook op dit moment. Sinds dit weekend de ergste luieruitslag ooit! Zijn billen lagen helemaal open en moest heel vaak poepen -> krijsen door het zuur op zijn open billen... Zo zielig... Natuurlijk had ik geen maizena in huis en was het een lekker lang weekend... Zucht...
Hij kwijlt als de ziekte en stopt alles in zijn mond... Maar er is nog geen tand te bekennen... Dus wij wachten hier ook maar geduldig af.
Thomas ookal! Zielig, he, die luieruitslag. Ik vind het ook zo sneu voor hem dat hij voortdurend moet poepen.

Ik zag de foto van Teigetje in het fotopic! Wat goed!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80076930
Oh vervelend dat hij nog niet in z'n hum is!

Dentinox? Da's zeker ook weer iets waarvan ik het bestaan hoor te kennen... Voel me soms zo'n dwaas
pi_80077886
Sorbootje, ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je voor dit weekend... ik hoop echt dat Isabeautje gewooon snel toe hapt (letterlijk) en dat jullie vanaf zaterdag lekker aan de gang kunnen met flesjes.

Keshet, wat fijn dat het zo goed gaat met Teigetje dat ze zelfs al haar eerste flesje heeft gekregen! En succes met opruimen in jullie oude huis. lijkt me heel raar dat je daar nu na een paar maanden weer komt, puur om op te ruimen en schoon te maken om vervolgens weer naar je nieuwe huis te gaan.

Simmu, wat gaat het top met je knullen! Ze groeien mooi door zeg, gelukkig! En morgen in elk geval al een mannetje mee naar huis, heerlijk knuffelen op eigen terrein!

Claudia, wat rot dat Ivan zo uit zijn doen is... zouden het inderdaad (al) tandjes zijn? Hoop voor je dat het snel klaar is... maar zo'n ene tandje is altijd wel superschattig in zo'n klein bekkie... en Ivan kennende wordt ie er alleen maar knapper van

Thomas ook al aan de kwijl/tandjes/uitslag... Aoraki... Ook voor jou hoop ik dat het snel klaar is.

Trix Top dat jullie ook weer naar LL gaan, wij uiteraard ook, en zondags komt Minke als het goed is ook mee overdag, dus dan kun je live-meeten (keuring voor Stef ). Grappig dat hij ook zo kwijlt, wij hebben hier sinds een paar dagen ook een kwijlspoor achter Minke aan stromend. En alles moet inderdaad in de mond, beertje, vingers, handen, eigenlijk alles wat te dichtbij komt (doet me denken aan die grommende pyranja van Twinkly).

Verder laat mijn geheugen me even in de steek... vandaag vrij dagje dus lekker op de bank met die kleine miep.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:38:48 #140
95408 Incantrix
pi_80079055
Jeuj! Lijnloos, wat cool als ik Minke ook kan ontmoeten dan! Woohoo! Helemaal leuk Stef is dan overigens in Lelystad, dus da's ook heul niet ver weg, maar hem echt een dag meenemen vind ik eigenlijk niet echt handig.. Die moet jij dus maar bij een andere meet zien ofzo
3!
  donderdag 8 april 2010 @ 12:40:45 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80079113
wat een goed nieuws voor teigetje en ravi en kiro! daar moet ik ook even voor jompelen

en leonie heeft eens lekker kunnen doorslapen

een voor Sorbo die dit weekend echt gaat doorbijten...

mama_papa, ook een voor alle gedoe (hoe gaat het nu?)

ik zag iets van tandjesleed voorbij komen: mama's (en papa's) veel succes!

ik heb hier een klein zielig hoopje. verkouden, wit gezichtje met rood omrande oogjes, snotteren en last van zijn keel. hij heeft zo'n vervelend hoestje. soms moet hij er zelfs van kokhalzen. geen koorts.
en toch nog lachen hè?

vandaag heb ik harry zijn id-kaart opgehaald. ik tegen die man: ik kom de id-kaart van mijn zoon ophalen. hij: kan hij dat niet zelf doen? ik: uhm, nee, hij is nog geen 8 weken oud

en dan nog een oproepje aan de (meisjes)moeders hier:
wie heeft er iets in maat 56 of 62 dat rood of roze is met witte stippen? mag ook een jurkje zijn.
dan zou ik het graag willen lenen voor een themafeestje...
pi_80079300
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij werd geloof ik rond half zes wakker. Z'n vader had dienst dus ik heb bij het horen van het eerste gehuil oordopjes ingedaan en heerlijk doorgeslapen tot 8 uur.

Hij had vannacht weer z'n bed ondergepoept en hij is vandaag weer hangerig. Wat is nou het moment dat je paracetamol geeft om het wat makkelijker te maken voor je baby? Doe je dat alleen bij verhoging? En zou Dentinox nu al kunnen helpen? Ik zie immers nog geen tandje doorkomen.
Claudia, ik geef mijn kinderen een zetpil als ze verhoging hebben maar ook wanneer ik duidelijk merk dat ze uit hun doen zijn dus bijv pijn hebben of heel erg hangerig zijn. Je kent je kind het beste van allemaal en kan goed inschatten wanneer jouw kleintje ander gedrag vertoont dan normaliter. Het is echt niet erg om een zetpil te geven als ze niet lekker zijn. Zelf neem je misschien ook wel medicatie bij hoofdpijn, diarree of iets waardoor je uit je doen bent.
pi_80079398
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:13 schreef Keshet het volgende:

Faja succes met je 1e werkdag vandaag! Heeft je mannetje het inmiddels naar z'n zin op het KDV?

Toen ik vanmorgen belde rond half elf kreeg ik te horen dat hij vanmorgen lekker in de rondte heeft liggen turen daarna rond half 10 een flesje van 100 ml heeft gedronken en vervolgens heerlijk is gaan slapen. Ik wil ook niet de overbezorgde moeder uithangen die elke 3 uur belt om te horen hoe het gaat. Gaat het niet hebben we de afspraak dat ze mij bellen. Dus ik vermoed zo maar dat het vandaag al beter ging dan vorige week.
pi_80079843
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef Asyniur het volgende:
en dan nog een oproepje aan de (meisjes)moeders hier:
wie heeft er iets in maat 56 of 62 dat rood of roze is met witte stippen? mag ook een jurkje zijn.
dan zou ik het graag willen lenen voor een themafeestje...
Alleen een rood badpakje met witte stippen (maat 62) maar daar zul je wel niks aan hebben denk ik...

Beterschap voor je ventje!
  donderdag 8 april 2010 @ 16:33:36 #145
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80088346
Asyniur: Lief dat je het vraagt Het gaat met mij allemaal weer goed, heb wel nog steeds enorm veel buikpijn, maar dat zal wel door het gewroet komen!
Tessa heeft net haar eerste 2 prikjes gehad! 2de prikje was gemeen en moest ze even huilen, maar dat was al snel over terwijl ik nog met tranen in mn ogen stond Wat een stoere meid zeg! Hoop dat ze er verder geen last van zal hebben!
Beterschap voor je kleintje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_80099303
Ik hoop dat je buikpijn snel over is MP
Oh baby-prikjesleed dat staat ons ook te wachten binnenkort.

Mijn verlofverlenging is goedgekeurd Ik heb vrij genomen tot en met eind juni, dus ik heb 2 maanden langer met mijn kleine spruitje voordat ik haar hoef 'achter te laten'.
pi_80099999
Heb je onbetaald verlof opgenomen, octopussy (heb ik even gemist)..
Wanneer moest je dan eigenlijk weer beginnen?
  donderdag 8 april 2010 @ 21:38:42 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80101246
Simmu! Wat fijn dat Ravi naar huis mag zeg! Maar het lijkt me idd wel heel dubbel en een verschrikkelijk geregel!
pi_80103164
ik geloof het pas echt als hij hier thuis ligt hoor, ik ken dat! de arts beslist morgenochtend ter plekke of hij echt naar huis mag of niet. hij krijgt nog steeds wel ors naast zijn voeding ivm die diarree (die wel goed wegtrekt hoor, en hij drinkt alles goed op)

hopelijk niet tot morgen
trusten dames!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 8 april 2010 @ 22:16:16 #150
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_80103337
Simmu, veel plezier morgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties