Goodmornings mensen! Dikke

voor iedereen!
Ik mkoet even héél hard jomelen voor Simmu's jongens zie ik, jémig wat goed zeg!

Ik ben blij voor jullie, vrijdag is gewoon al morgen!!
Keshet, ook al zulke fantastische berichten!!

Wat geweldig, Teigetje naar haar nieuwe afdeling, hevig aan het aankomen, kleertjes aan én uit een flesje gedronken! En wat is ze toch leuk, met dat lieve kleine koppie

Keshet, het is al zo vaak gezegd, maar jullie Teigetje ontroert me telkens weer..
Sorbootje, balen dat je je laatste bv-dag op je werk door moet brengen, terwijl je -begrijpelijk- veel liever bij je meissie zou zijn.

Wel stoer dat je je kolf hebt gefixt!
Lijnloos, woehahahaha, lekker wijf ben je

Ik ben Trix wél, maar heb ook niet altijd meer de tijd om op iedereen te reageren. Jammergenoeg.. Ow, en even enórm offtopic en slechts ter info: wij hebben kaartjes voor LL hoor!

Dat biertje gaat helemaal goedkomen.
Davinia, ik moet je nog even terugberichten, maar ik ben je niet vergeten hoor

Je post klinkt in elk geval erg opgetogen, fijn om te lezen

Ivan al aan de tandjes?? Woah!! Die gaat als een spéér, Claudia!
Over tandjes gesproken.. Stef kwijlt nogal, maar dat doet hij dus echt al wéken en verder is er niets aan hem te merken. Nu heeft mijn moeder dus besloten dat hij dat doet omdat hij tandjes krijgt. Dat hij al kwijlt sinds hij een maand of 3 was maakt niet uit "want tandjes krijgen, dat kan zomaar máánden duren". Juistja, zo heeft ze natuurlijk altíjd gelijk. Muh.
Octo, dikke

voor jou!
Free, hoe is het daar vandaag?
NU ook alweer aan het werk? Of heb ik het nu verkeerd onthouden? Nouja,
Ehm, ja, en hiero gaat het allemaal wel ok hoor

Ik durf éindelijk te zeggen dat Stef van de krampjes af is, we hebben de infacol al dágen niet meer aangeraakt

Hij geeft de laatste dagen wel ENORM veel over (echt niet normaal meer), maar hij heeft geen koorts en doet het verder goed, goede plasluiers, dus de HA heeft gezegd dat we het het beste even aan kunnen kijken. Hij is over het algemeen ook gewoon zijn eigen vrolijke zelfje, iets huileriger als normaal, maar ik vind het verder wel best zo. En gisteren heeft hij gespeeld met Amélie terwijl de mama's lekker aan het kletsen waren (en hagelslag met brood aten

) en dat was echt zó lief! Ik moet de foto's nog even bewerken, maar die volgen nog.. Kortom, hiero is alles wel..