Oefen-oproep? Of een patient?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb vanmorgen alweer op een reanimatieoproep gehad en dus een flinke ochtendworkout achter de rugzal morgen wel weer spierpijn in mijn schouders hebben....
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
Teigetje! Hipheid! Het gaat goed met de kleine meid
Sorbo, heel veel succes, ik zit hier nu al met een brok in mijn keel, dus kan me voorstellen dat jij je echtvoelt. Maar het kan echt even niet anders en ze went er écht wel aan hoor
![]()
ik pas ook niet echt leuke kleren meerZit nu in een heel suf hemdje...
En berg: check!
Vanmorgen was Florian 4 KGHij groeit
en 55 cm
Ken hetquote:Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Sorbootje het volgende:
Freecell wat goed! Het wordt gewoon een spekkie!!
Ik ben ook een spekkie. Voor mijn zwangerschap maat 36-38 en nu maat 44. MAAR, maandag als wanneer Isabeau uit de fles drinkt, ga ik weer aan de weightwatchers. Moeten jullie eens zien wat voor strak en sexy wijf ik word!
Een soort van Milf in wording dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben ook een spekkie. Voor mijn zwangerschap maat 36-38 en nu maat 44. MAAR, maandag als wanneer Isabeau uit de fles drinkt, ga ik weer aan de weightwatchers. Moeten jullie eens zien wat voor strak en sexy wijf ik word!
Jouw wederhelft kan jou toch ook een milf vinden??quote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Je oppert 't zelf. (zie de I in MILF) Maar prima. Doen we.
Ik wil jou heel graag doen! Meer dan graag.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef Sorbootje het volgende:
Jamaar dan moet hij het zeggen, anders is 't een mhlf en dat spreekt voor geen meter uit.![]()
Oh nou je wilt gewoon niet meer!
Hè gelukkig, kan ik weer rustig slapen vannachtquote:Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil jou heel graag doen! Meer dan graag.
Mooi! Maar niet teveel afvallen, alsje graatje mager wordt dan ilf ik je niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hè gelukkig, kan ik weer rustig slapen vannacht
Mama_papa, ik woon helemaal aan de andere kant van NL
Ik doe mee.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Sorbootje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet alleen niet wie de beheerder is
Thxquote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:
Leonieke, op de site van borstvoeding.com kun je je daarvoor aanmelden.
Sterkte! hopelijk gaat 't snel en is hij dan weer de oude!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik doe mee.Al wurm ik me nog steeds in een maat 38.
![]()
Het ziet er naar uit dat Ivan tandjes gaat krijgen. Hij kwijlt heel erg, stopt voortdurend z'n knuistje in z'n mond en hij poept ineens heel vaak op een dag (heel dun, blegh). Ook begint hij luieruitslag te krijgen. Vandaag is hij niet helemaal zichzelf; hij wil niet in de box chillen en het lukt hem niet om lang wakker te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |