abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 10:41:55 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_80034883
Keshet, wat heerlijk! En niet schrikken als er vandaag een onverwachte envelop in de bus ligt

Tweede nacht met de jongens samen op een kamer ging nog beter dan de eerste. De eerste nacht moesten we Ruben om de twee uur wakker maken vanwege zijn valpartij, maar vannacht heeft Jochem de hele nacht doorgeslapen
Half 12 had hij de laatste fles gehad van Bert en om 6 uur was hij pas weer wakker. Ik heb dus heerlijk geslapen vannacht en hopelijk vandaag een fijne dag, het weer zit in ieder geval mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_80034973
Teigetje Wat een heerlijk nieuws!

Hier hebben we gisteren nog eens geluk gehad. Thomas heeft de laatste keer gedronken rond 23u en is vanochtend wakker geworden om 7.50u En dan na het drinken nog eventjes geslapen tot rond 9.40u. Heerlijk met z'n drietjes in het grote bed (mijn man heeft twee weken paasvakantie) wakker worden
  woensdag 7 april 2010 @ 11:23:11 #53
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80036635
even snel vanaf het werk:
wat ontzettend goed nieuws van Teigetje Keshet!!! ben helemaal blij voor jullie! en wat een leuke foto's. En zo mooi dat warmtebedje, inclusief een mooi hemeltje..
en vind het zo leuk om te lezen dat ze al echt een eigen willetje heeft.. heel duidelijk!

Lily; veel plezier vandaag op je vrije dag!

@Sorboo; dat klinkt niet als een leuk begin van de dag... Ging je komend weekend met de fles aan de slag? en je moet al bijna naar de grote beebs he??? jammer..

@Lijnloos; jammer dat je op je werk zo weinig te doen hebt. Zulke dagen duren zoooooo lang..
dat probleem heb ik hier eigenlijk nooit...

Ik heb vanmorgen alweer op een reanimatieoproep gehad en dus een flinke ochtendworkout achter de rug zal morgen wel weer spierpijn in mijn schouders hebben....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80036648
Teigetje: wouw, goed bezig meisje!!!

Sorbo: gaat goed komen hoor! Fijn dat je zoveel steun hebt....
pi_80037011
Ja BJ, maandag kan ik hier verslag doen van het weekend en dan gelijk afscheid nemen

Men ik word vandaag geloof ik overal hormonaal emotioneel van.
pi_80037167
Ik kom hier eigenlijk nooit..
Maar speciaal voor Teigetje een
pi_80038085
Fijn Troel, dat het werkt saampjes op een kamer
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb vanmorgen alweer op een reanimatieoproep gehad en dus een flinke ochtendworkout achter de rug zal morgen wel weer spierpijn in mijn schouders hebben....
Oefen-oproep? Of een patient?
Wat doe je eigenlijk precies voor werk?
pi_80038281
Weet er iemand eigenlijk hoe het met Webkim gaat? Morris is nu een maand oud en ik ben wel nieuwsgierig naar die kleine zoon van haar
pi_80039994
Teigetje! Hipheid! Het gaat goed met de kleine meid

Sorbo, heel veel succes, ik zit hier nu al met een brok in mijn keel, dus kan me voorstellen dat jij je echt voelt. Maar het kan echt even niet anders en ze went er écht wel aan hoor

ik pas ook niet echt leuke kleren meer Zit nu in een heel suf hemdje...

En berg: check!

Vanmorgen was Florian 4 KG Hij groeit en 55 cm
pi_80040075
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
Teigetje! Hipheid! Het gaat goed met de kleine meid

Sorbo, heel veel succes, ik zit hier nu al met een brok in mijn keel, dus kan me voorstellen dat jij je echt voelt. Maar het kan echt even niet anders en ze went er écht wel aan hoor

ik pas ook niet echt leuke kleren meer Zit nu in een heel suf hemdje...

En berg: check!

Vanmorgen was Florian 4 KG Hij groeit en 55 cm
wat goed om te lezen........
pi_80040268
Freecell wat goed! Het wordt gewoon een spekkie!!

Ik ben ook een spekkie. Voor mijn zwangerschap maat 36-38 en nu maat 44 . MAAR, maandag als wanneer Isabeau uit de fles drinkt, ga ik weer aan de weightwatchers. Moeten jullie eens zien wat voor strak en sexy wijf ik word!
pi_80040365
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Sorbootje het volgende:

Ik ben ook een spekkie. Voor mijn zwangerschap maat 36-38 en nu maat 44 . MAAR, maandag als wanneer Isabeau uit de fles drinkt, ga ik weer aan de weightwatchers. Moeten jullie eens zien wat voor strak en sexy wijf ik word!
Ken het

Ik weeg nu 3 kilo minder dan voor de bevalling.... en 10 kilo meer dan voor mijn zwangerschap....
pi_80040787

En hier ook een stom gewicht...
Ikheb ineens weer rolletjes... Nu maar een beetje aan het opletten
pi_80040930
Hoe maken jullie eigenlijk die grafieken aan?
  woensdag 7 april 2010 @ 13:32:06 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041021
quote:

Een soort van Milf in wording dus.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:32:56 #66
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041046
Mijn weegschaal is stuk maar ik ben in ieder geval opzekers magerder dan voor de bevalling. Ikkan mijn broeken gewoon uittrekken zonder het knoopsgat los te maken.
helaas is mijn ervaring dat wanneer ik stop met bv de kilo's ook terugkomen.

Leonieke, op de site van borstvoeding.com kun je je daarvoor aanmelden.
pi_80041062
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Een soort van Milf in wording dus.
Als jij me zou doen...ja dan wel
  woensdag 7 april 2010 @ 13:33:40 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041075
voor de 4kg van florian, mooi lijntje heeft hij daar
  woensdag 7 april 2010 @ 13:34:13 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041100
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:33 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Als jij me zou doen...ja dan wel
Als jij dat wilt, dan doe ik jou wel. Mokkeltje van me.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:37:32 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041215
Fabian heeft er ook een
pi_80041224
Je oppert 't zelf. (zie de I in MILF) Maar prima. Doen we.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:39:41 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041304
En de lengte, tis maar een petit'je.

woensdag 7 april 2010 @ 13:40:04 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041325
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Je oppert 't zelf. (zie de I in MILF) Maar prima. Doen we.
Jouw wederhelft kan jou toch ook een milf vinden??
pi_80041398
Jamaar dan moet hij het zeggen, anders is 't een mhlf en dat spreekt voor geen meter uit.

Oh nou je wilt gewoon niet meer!
  woensdag 7 april 2010 @ 13:43:57 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041480
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef Sorbootje het volgende:
Jamaar dan moet hij het zeggen, anders is 't een mhlf en dat spreekt voor geen meter uit.

Oh nou je wilt gewoon niet meer!
Ik wil jou heel graag doen! Meer dan graag.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:45:03 #76
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80041530
Zijn er geen mensen uit Rotterdam die willen meeten
En hyves ofzo Zou het wel leuk vinden om wat meer contact te hebben met mama's en baby's

Verder gaat het goed met me, lekker geslapen en Tessa is nog een beetje in de war dat papa haar verzorgd en ik wat minder doe. Veel huilerig en dan wil ze toch echt bij mama, maar ik voel me al stukken beter dan gisteren

Verder ga ik nu even bijlezen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_80041624
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik wil jou heel graag doen! Meer dan graag.
Hè gelukkig, kan ik weer rustig slapen vannacht

Mama_papa, ik woon helemaal aan de andere kant van NL
  woensdag 7 april 2010 @ 13:48:30 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041669
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:47 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Hè gelukkig, kan ik weer rustig slapen vannacht

Mama_papa, ik woon helemaal aan de andere kant van NL
Mooi! Maar niet teveel afvallen, alsje graatje mager wordt dan ilf ik je niet meer.

MamaPapa, er is een hyves voor fok!ouders maar die is niet echt actief.
pi_80041795
Oeh curfjes... zal die van Minke ook es plaatsen. Meest recente meting was 2,5 week geleden en toen was ze 59cm bij 5 kilo.

Sorbootje, nog even een voor jouw prettige begin van de dag... en een voor dit weekend!
pi_80041813
Graatje mager? Nah, not me...

Een fok OUD hyve? Diekenniknie. grappig.

Ik wil naar huis, naar Isabeau.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:57:29 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80041992
Ik ben even het adres op aan het zoeken. Hij is zo geheim dat hij niet eens tussen mijn hyvedingen staat
pi_80042000
quote:

Ik doe mee. Al wurm ik me nog steeds in een maat 38.

Het ziet er naar uit dat Ivan tandjes gaat krijgen. Hij kwijlt heel erg, stopt voortdurend z'n knuistje in z'n mond en hij poept ineens heel vaak op een dag (heel dun, blegh). Ook begint hij luieruitslag te krijgen. Vandaag is hij niet helemaal zichzelf; hij wil niet in de box chillen en het lukt hem niet om lang wakker te blijven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 7 april 2010 @ 13:58:51 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80042037
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet alleen niet wie de beheerder is
pi_80042404
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef amaranta het volgende:
Leonieke, op de site van borstvoeding.com kun je je daarvoor aanmelden.
Thx

Thomas zit blijkbaar voor zowel gewicht als lengte rond het gemiddelde Meer moet dat niet zijn
pi_80042865
Thanks Amaranta!

Net een mooi teken dat ik idd met bv moet stoppen. Mijn kolf is net overleden
pi_80042907
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik doe mee. Al wurm ik me nog steeds in een maat 38.

Het ziet er naar uit dat Ivan tandjes gaat krijgen. Hij kwijlt heel erg, stopt voortdurend z'n knuistje in z'n mond en hij poept ineens heel vaak op een dag (heel dun, blegh). Ook begint hij luieruitslag te krijgen. Vandaag is hij niet helemaal zichzelf; hij wil niet in de box chillen en het lukt hem niet om lang wakker te blijven.
Sterkte! hopelijk gaat 't snel en is hij dan weer de oude!
pi_80043846
Lekkere timing, Sorbo, je hebt je kolf juist nodig voor het afbouwen.

Het valt me nog me, hoor. Ik hoefde er vannacht maar een keer uit om hem te troosten, en vandaag is hij hangerig. Als dit het ergste tandenleed is dan teken ik ervoor!

Famous last words.
pi_80043973
Oh verrek ja! Nou ja, ik heb er nog een die ook hapert.. van die twee moet ik toch één werkende kunnen maken!?
  woensdag 7 april 2010 @ 14:58:16 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80044058
Waar woon je Sorboo? Je mag mijn kolf wel lenen als je wilt.
pi_80044132
Lief van je! Ik woon in FRL. Maar mijn lief scheurt voor z'n werk 't hele land door. Maar ik zal eerst eens kijken of ik het zelf voor elkaar kan krijgen met 2 haperende exemplaren.
pi_80044157
En anders een goedkope handkolf kopen om telkens de ergste druk eraf te halen? Je kunt het ook zelf doen, heb je dat wel eens gedaan? Dat heb ik in geval van nood wel eens gedaan in bad en werkte prima.

Heb je al over een afbouwschema nagedacht?
pi_80044234
Ja heb wel ongeveer in mijn hoofd hoe ik het wil doen. Met de hand werkt bij mij niet zo goed. Ben sowieso geen kolftalent.
pi_80044336
Ik ook niet, hoor! Maar afkolven voor zo min mogelijk opbrengst en voor zoveel mogelijk opbrengst zijn twee verschillende dingen. Toen ik alleen de ergste spanning eraf wilde halen lukte het me zelf prima en mt de kolf voor geen meter. Maar goed, het laatste wat je wil is met ontploffende tieten zonder kolfmogelijkheden zitten zodat Isabeau d'r zin krijgt.
pi_80044412
Dat zou wat zijn! Heb ik Isabeau bijna zo ver, ga ik zelf overstag omdat mijn tieten op ploffen staan!
pi_80044418
Ik heb ook een kolf die je kunt lenen Sorbootje.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80044455
Thanks! Ik zal hier een gil geven als mijn knutselpoging op niets uitloopt
pi_80044638
Sorbootje Ik heb er eentje overgenomen van mijn schoonzusje, die is met motor en ik heb zelf een handkolf. Dus ik kan er echt wel een missen.

Ivan al tandjes? Het klinkt iig wel zo, wat wordt hij al groot!

Hier voor de zwangerschap mt.34 soms 36 en nu iets van 38. Shirtjes pas ik echt niet meer omdat mijn borsten veel groter zijn (van 70A naar 75C) en ze zijn te kort. Mijn broeken ga ik nooit meer passen want mijn heupbotten staan verder uit elkaar, voor de zwangerschap was ik recht nu heb ik heupen.
Dus vorig weekend al mijn kleren uitgezocht en echt super veel weggedaan Hopelijk ga ik ooit weer passen in wat ik wel bewaard heb. Ik vind het niet heel erg om wat dikker te zijn, ik was best mager, maar ik vind het wel heel zonde van al die kleren en vervelend dat ik bijna niets heb om aan te trekken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80045428
Hoog tijd om jezelf te verwennen met een nieuwe garderobe, Twinkly! Niels' halfverjaardag is misschien wel een mooie gelegenheid. Ik weet zeker dat je je als herboren (he he he ) voelt op het moment dat je weer goed voor jezelf gaat zorgen.

Ik heb nog precies hetzelfde figuur als voor de zwangerschap - ik had al heupen en borsten - alleen zit er overal nog te veel spek. Ik vind het dus gewoon zonde om nieuwe kleren te kopen en wil me er ook niet bij neerleggen dat dit mijn nieuwe gewicht is, dus ik straf mezelf maar met een beperkte garderobe. Hoe meer ik afval, hoe meer ik weer aan kan.
pi_80045520
Ivan wordt inderdaad groot! Als ik met hem rondloop voelt het alsof ik een peuter meesjouw. Over een week is hij 5 maanden oud.
pi_80045974
Ik ben best al tevreden met mijn lijf. Ik ben er nog lang niet hoor maar hee, ik heb 3 kinderen gebaard en ben de jongste niet meer. Drie keer zo'n 22 kilo bijgekomen per zwangerschap.

Ik ben er nu al 18 kwijt dus moet er nog 4 (maar wil er nog 8 kwijt voor het mooie). Ik zit nu in maat 42 en met een 40 ben ik blij.

Mijn buik is best plat en daar ben ik erg blij mee (hoewel de huid natuurlijk wel heel los is, na 3 keer flink uitrekken is de rek er een beetje uit zeg maar) maar als ik sta zie je dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')