Zondagavond om 21:00 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Jaquote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef marcodej het volgende:
Je zal Martijn nu maar op bezoek krijgen...
Dan ben je toch geschift als je dán gaat bellen?quote:
Ik denk dat een overval met een 2 TV camera's en horen dat je 1 miljoen hebt gewonnen een goede reden is om totaal dicht te klappenquote:
Ook de schrik denk ik.quote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef shinydiscoball het volgende:
En toch vind ik dat mensen vaak zo lauwtjes reageren. Of is dat de camera? Ik zou van m'n stokkie gaan denk ik
Ja, maar in de studio zou ik toch wel even staan springenquote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ook de schrik denk ik.
Er stormen opeens 3 a 4 man je huiskamer in.
5 miljoen in koffer, 1 miljoen dealquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef -J-D- het volgende:
Kan iemand het even samenvatten voor me? Heb iets gemist zie ik.
Not badquote:Op zondag 4 april 2010 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
5 miljoen in koffer, 1 miljoen deal
Iemand thuis wint dan ook 1 miljoen
Volgens mij is het totale rust (zoals deze kandidaten) of totale hysterie.quote:Op zondag 4 april 2010 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar in de studio zou ik toch wel even staan springen
De Postcode Loterij is filthy rich.quote:Op zondag 4 april 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze meteen die show opdoeken, want twee keer 5 miljoen er uit, trekt de Postcode Loterij niet
Met d'r pittige kapsel.quote:Op zondag 11 april 2010 22:20 schreef doeka het volgende:
Wel een stoer type, deze mevrouw.
Niet het type dat geld nodig heeftquote:
Ik troost me met de gedachte dat er een 3e naar het begrotingstekort gaat.quote:
Ik dacht 25% tegenwoordig?quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik troost me met de gedachte dat er een 3e naar het begrotingstekort gaat.
29%quote:
Ze hebben wel eens zo'n koffer bij de buren afgegeven, omdat er winnaars op vakantie waren. Dus dan krijg je je prijs wel gewoon. Ik zou die Winston ook niet binnenlaten, mocht de thuisprijs ooit eens hier vallenquote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Hoe fixen ze dat eigenlijk als je niet thuis bent?
Heb je dan echt pech gehad en pakken ze een andere winnaar?
Ik doe ook zeker niet open.quote:Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef Adelante het volgende:
Ze hebben wel eens zo'n koffer bij de buren afgegeven, omdat er winnaars op vakantie waren. Dus dan krijg je je prijs wel gewoon. Ik zou die Winston ook niet binnenlaten, mocht de thuisprijs ooit eens hier vallen
Ja dacht ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 21:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Was dat rachel? (xfactor 2)
Heb je de boel een beetje aan kant? Want zometeen komt Winston bij je langs.quote:
Zou toch wel lachen wezen als dat gebeurt. Maar dan hoop ik dat hij snel kan rijden die Winston, hij moet dan helemaal naar Grunquote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef doeka het volgende:
[..]
Heb je de boel een beetje aan kant? Want zometeen komt Winston bij je langs.
Maar Winston is toch allang op pad? Het kan best hoor, ik geloof erinquote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef knny het volgende:
[..]
Zou toch wel lachen wezen als dat gebeurt. Maar dan hoop ik dat hij snel kan rijden die Winston, hij moet dan helemaal naar Grun
Ik acht de kans vrij kleinhelaas
Ik ben niet de enige die met nr 18 meespeelt denk ikquote:Op zondag 18 april 2010 22:21 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar Winston is toch allang op pad? Het kan best hoor, ik geloof erinOp welk huisnummer woon je? Ga ik straks extra goed opletten!
Nee het zijn altijd de rijken die de prijs pakkenquote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef doeka het volgende:
knny, ben jij huisarts en heb je een baard en een paard? Dan mag je wel eens wat enthousiaster reageren!![]()
Klopt, het wordt op donderdag opgenomen en ik was erbij afgelopen donderdagquote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Miljoenenjacht is niet live, alleen de thuiswinnaar is live..
Hoe dom zijn die mensen om niet te drukken als er 80/90/100k voor het oprapen is. Alsof je gegarandeerd meer geld hebt als je in de finale staat.quote:Op zondag 25 april 2010 21:47 schreef doeka het volgende:
Niet te geloven! Die man op die tribune; wat een mazzelaar!
Nee joh, gaat nog 30% afquote:
Vorige week waren ze bij 94k al de lul geweest.quote:
Voortschrijdend inzichtquote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef TheFrankey het volgende:
Zucht.... Daar ga je dan
quote:
Bel d'r effe terug: 266.000 was het.quote:
Oh, dat is erg jaquote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe zuur moet het zijn als nu Winston bij je aanbelt met een flut bedrag, wat je dan te danken hebt aan die vrouw.
Is al een keer 0,10 euro uitgegaan hoor toen Winston moest aanbellenquote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe zuur moet het zijn als nu Winston bij je aanbelt met een flut bedrag, wat je dan te danken hebt aan die vrouw.
Ik zit het me net te bedenken! Het zal je gebeuren.quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
Zie je heel vaak. Die mensen snappen absoluut niet wat ze al kunnen hebben door simpelweg op die knop te drukken. Ze zien alleen maar 'ik kan nog meer hebben! ik kan nog meer hebben!'quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Zwansen het volgende:
Wat een dom persoon. Totaal niet denken over wat ze kan verliezen en wat ze kan winnen.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef rwi het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze alles vergooit..... zo rond de 12k neemt ze mee naar huis........????
Of jij moet meedoen aan 6e zintuig of je was klapvee bij Linda?quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef rwi het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze alles vergooit..... zo rond de 12k neemt ze mee naar huis........????
quote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef Ad_rem het volgende:
30 uur per week in de supermarkt staan te zwoegen, je man arbeidsongeschikt.... En dan op die ene avond 266 duizend euro zonder te knipperen vergooien. Mijn god..
Winston mag hier wel langskomen met de 12.000. Als je daar al niet blij mee bent ben je net zo dom bezig als mevrouw en zoonlief.quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
Nee, dat was deze ooit:quote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef Erik-Afca het volgende:
Was dit een verkiezing voor 'domste persoon van Nederland'?? Dit mens snapte er echt helemaal niks van!!!
Ja, eerst kon ze al 108.000 winnen zonder ook maar iets te doen. Daarna nog verschillende boden boven de ton, zelfs het 1 na laatste bod was nog 115.000 en die wou ze nog niet hebben!!!quote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft ze dus een bod van 266000 afgewezen voor 12k
quote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Die zoon is ook een fucker hoor met ze 'jouw keuze hoor, jouw keuze!'
Wat nog erger is ze heeft vervolgens ook een bedrag van 115k afgewezen. Waardeloze zoon ook hoor dat hij toen geen stop zei.quote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft ze dus een bod van 266000 afgewezen voor 12k
Idd. Wordt totaal niet nagedacht over hoeveel ze nog erbij kunnen winnen als ze een koffer goed pakken en hoeveel ze kunnen verliezen als ze de verkeerde pakken.quote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef Ori het volgende:
[..]
Zie je heel vaak. Die mensen snappen absoluut niet wat ze al kunnen hebben door simpelweg op die knop te drukken. Ze zien alleen maar 'ik kan nog meer hebben! ik kan nog meer hebben!'
Toegegeven, dr is er 1tje nog achterlijker :pquote:
Je hebt ook geen 12k gewonnen vanavond, maar 244k verlorenquote:
En ze kon ook niet gewoon één keer een hoog bedrag winnen, maar ze kreeg het wel 4x aangebodenquote:Op zondag 25 april 2010 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt ook geen 12k gewonnen vanavond, maar 244k verloren
254quote:Op zondag 25 april 2010 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt ook geen 12k gewonnen vanavond, maar 244k verloren
Eerder Partij van de Diertjes, gewoon verstandelijk totaal gehandicaptquote:Op zondag 25 april 2010 22:42 schreef Xenorium het volgende:
[..]
254
Krijg je een 2e kans om toch 115.000 me te nemen, vertik je het nog. Dit is nou echt paupervolk. Deze mensen verdienen het niet. Typische PVV stemmers![]()
quote:
Het lijkt wel of dat die vrouw niet helemaal spoort: ok, dat je zenuwachtig bent kan ik heel goed begrijpen maar ze zegt alleen maar ´´ja, jammer..´´ en dan dat gedraal erbij. En tranen in d´r ogen.. ze was niet eens nonchalant ofzo, maar ze leek eerder gebrainwasht! Als ik haar man was geweest dan had ik echt mn veto uitgesproken bij dat laatste bedrag!quote:Op zondag 25 april 2010 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Die kende ik nog niet
Wat een dom wijf![]()
Is dat nog ergens terug te kijken?quote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is al een keer 0,10 euro uitgegaan hoor toen Winston moest aanbellen
Haha daar moet een filmpje van zijnquote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is al een keer 0,10 euro uitgegaan hoor toen Winston moest aanbellen
Je mist zelfs nog een stap, tussen 115.000 en 12.000 zat nog een bod van 26.000quote:Op maandag 26 april 2010 00:27 schreef Stefan het volgende:
Eerst al niet op de knop drukken bij 100.000 euro, zowel zij als die student, dan ook nog eens 266.000 laten gaan omdat zoon het zegt, zegt zoon ook pak 21, zit daar 5 miljoen inDan toch nog bod van 115.000, ook niet, daarna 5 ton eruit, en hop, 12.000 euro. Geweldig!
quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ach, ze is "met niks gekomen". Zo kun je die zoon inderdaad wel omschrijven.![]()
mediacourant.nlquote:Het RTL 4-programma Miljoenenjacht met Linda de Mol krijgt een nieuw decor. Ook worden er een aantal nieuwe spellen toegevoegd an de tv-show van de Postcode Loterij. Dat heeft RTL 4 maandag laten weten. De nieuwe serie afleveringen van Miljoenenjacht gaat zondagavond in première. “De succesvolle RTL 4-spelshow is dit seizoen nog spannender door nieuwe spelelementen, waarbij parate kennis en snel reageren allesbepalend zijn“, aldus een woordvoerster van RTL.
Nieuw dit seizoen is dat de wijk waar de finalist van Miljoenenjacht woont, hetzelfde bedrag wint als de finalist zelf. “De wijkgenoten dingen dus automatisch mee naar een geldbedrag dat kan variëren van 1 eurocent tot 5 miljoen euro en zij mogen dit naar rato verdelen.”
De 500 kandidaten die in Miljoenenjacht strijden om een finaleplaats zijn voortaan afkomstig uit tien wijken uit het hele land. “Elke afzonderlijke wijk vertegenwoordigt een postcodegebied in Nederland. In vier spannende spelrondes wordt uiteindelijk één finalist geselecteerd.”
Miljoenenjacht is zondag om 21.30 uur te zien op RTL 4.
quote:
Net boven Enschedequote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef ry4life het volgende:
/offtopic
Waar ligt Oldenzaal, eigenlijk?
Geen idee, maar het gaat behoorlijk oneerlijk zoquote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Adelante het volgende:
Waarom moet alles nieuwe stijl tegenwoordig?
Het gaat uiteindelijk alleen maar om de koffers, dit kunnen ze net zo goed niet uitzendenquote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit duurt ook veel te lang allemaal
Gelukkig liep De Pappenheimers uit, ik had het begin gemist...quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit duurt ook veel te lang allemaal
Kun je prima bij het station zetten, neemt geen hond meequote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuk, zo'n fiets vol met reclame
Ik zie ze echt zo vaak in de stad, het lijkt wel alsof iedereen zo'n ding heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuk, zo'n fiets vol met reclame
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je prima bij het station zetten, neemt geen hond mee
Was me ook al opgevallen jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
De jongens van Linda hangen er goef bij trouwens
Ik weet dat die van Heidi Hanz en Franz heten en die van Georgina Jopen zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je prima bij het station zetten, neemt geen hond mee
De jongens van Linda hangen er goef bij trouwens
Gezien de leeftijd zal het wel kloppen...quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
Camilla Parkinson![]()
En da's nog goed ook
Voor een confectie chauffeur is dit veul manquote:
Dat was ook mijn gedachtequote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een gele dildo was..
Die heeft over een paar jaar een pittig vlot kapsel en kledingmaat 48quote:
Zielig??? Hij is er zelf bij hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze is ook nog maar net 24
Zo zielig voor Robin
quote:
Dat is nog triester zelfsquote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zielig??? Hij is er zelf bij hoor
idd, van die gasten die het koffertje al openmaakten voordat ze het bedrag verteldenquote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
Nu wel chicks in beeld, maar die stuntelende mensen was veel leuker...
Krijgt ze de inhoud MAX 50kquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef Karelhoi het volgende:
Ik schakel net in, wat gebeurt er als geertrui aan de bel slingert?:p
Dan moeten ze d'r melkenquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef Karelhoi het volgende:
Ik schakel net in, wat gebeurt er als geertrui aan de bel slingert?:p
Nee dom.quote:
Alsof je slim moet zijn bij een gokspelquote:
Ja, maar ze had veel eerder moeten bellen. Ze had 4x 50 k kunnen hebbenquote:
Ze had de derde moeten nemen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alsof je slim moet zijn bij een gokspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |