Met d'r pittige kapsel.quote:Op zondag 11 april 2010 22:20 schreef doeka het volgende:
Wel een stoer type, deze mevrouw.
Niet het type dat geld nodig heeftquote:
Ik troost me met de gedachte dat er een 3e naar het begrotingstekort gaat.quote:
Ik dacht 25% tegenwoordig?quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik troost me met de gedachte dat er een 3e naar het begrotingstekort gaat.
29%quote:
Ze hebben wel eens zo'n koffer bij de buren afgegeven, omdat er winnaars op vakantie waren. Dus dan krijg je je prijs wel gewoon. Ik zou die Winston ook niet binnenlaten, mocht de thuisprijs ooit eens hier vallenquote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Hoe fixen ze dat eigenlijk als je niet thuis bent?
Heb je dan echt pech gehad en pakken ze een andere winnaar?
Ik doe ook zeker niet open.quote:Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef Adelante het volgende:
Ze hebben wel eens zo'n koffer bij de buren afgegeven, omdat er winnaars op vakantie waren. Dus dan krijg je je prijs wel gewoon. Ik zou die Winston ook niet binnenlaten, mocht de thuisprijs ooit eens hier vallen
Ja dacht ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 21:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Was dat rachel? (xfactor 2)
Heb je de boel een beetje aan kant? Want zometeen komt Winston bij je langs.quote:
Zou toch wel lachen wezen als dat gebeurt. Maar dan hoop ik dat hij snel kan rijden die Winston, hij moet dan helemaal naar Grunquote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef doeka het volgende:
[..]
Heb je de boel een beetje aan kant? Want zometeen komt Winston bij je langs.
Maar Winston is toch allang op pad? Het kan best hoor, ik geloof erinquote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef knny het volgende:
[..]
Zou toch wel lachen wezen als dat gebeurt. Maar dan hoop ik dat hij snel kan rijden die Winston, hij moet dan helemaal naar Grun
Ik acht de kans vrij kleinhelaas
Ik ben niet de enige die met nr 18 meespeelt denk ikquote:Op zondag 18 april 2010 22:21 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar Winston is toch allang op pad? Het kan best hoor, ik geloof erinOp welk huisnummer woon je? Ga ik straks extra goed opletten!
Nee het zijn altijd de rijken die de prijs pakkenquote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef doeka het volgende:
knny, ben jij huisarts en heb je een baard en een paard? Dan mag je wel eens wat enthousiaster reageren!![]()
Klopt, het wordt op donderdag opgenomen en ik was erbij afgelopen donderdagquote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Miljoenenjacht is niet live, alleen de thuiswinnaar is live..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |