Ik word helemaal gek van dat gewauwel van Linda, dus muteknop en ondertiteling 😜🥳🥱🤮quote:Op zondag 14 september 2025 21:04 schreef Remco het volgende:
Zou miljoenenjacht nog een lang leven beschoren zijn? Ik kan Linda echt niet meer aanhoren met al die psychologie van de koude grond tegen die kandidaten elke week weer hetzelfde.
Vieze Jeroentje-likker Linda moet je gewoon negerenquote:Op zondag 14 september 2025 21:04 schreef Remco het volgende:
Zou miljoenenjacht nog een lang leven beschoren zijn? Ik kan Linda echt niet meer aanhoren met al die psychologie van de koude grond tegen die kandidaten elke week weer hetzelfde.
Eerste ronde 28000 euries trok koffer 5000000 en 2,5 miljoen eruit???quote:
Meer kletsen. Er wordt geknipt in de uitzending. Ik zag het bij het neerzetten van de gekozen koffer. Hij stond een stukje naar rechts op die glazen standaard. Maar er zat ook een shot in dat die koffer wel in het midden van dat plateau stond.quote:Op zondag 21 september 2025 21:00 schreef spapaars het volgende:
Stel je drukt al met de eerste ronde, hoe vullen ze de uitzending?
Gat was ook wel heel groot, dus ergens snap ik haar wel.quote:Op zondag 21 september 2025 21:21 schreef RipCity het volgende:
Met al die angsthazen gaat miljoen er nooit uit
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op zondag 21 september 2025 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind dat altijd zo dom concept, 'wat er gebeurd zou zijn als je door had gespeeld'. Open gewoon direct die koffer op de desk
.
Alsof iemand zou doorspelen met maar 2 hoge koffers!quote:Op zondag 21 september 2025 21:21 schreef RipCity het volgende:
Met al die angsthazen gaat miljoen er nooit uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |