Nee hoort er bijquote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef RipCity het volgende:
Ergeren jullie je ook aan die koffermeisjes/mannen die al een gezicht trekken elke keer als ze koffer openmaken waardoor je 't al weet voordat je het ziet.
Best wel een lekker ding om te zien, maar ik denk dat ik de grootste ruzie met haar zou krijgen. Met geld winnen dacht ze alleen maar zichzelf met haar paarden en dan nog zo openlijk laten blijken dat ze zo woest was, dat kan echt niet. Vecht het lekker thuis uit met z'n tweeën. Beetje type bitch, lijkt me.quote:
Ja.quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef RipCity het volgende:
Ergeren jullie je ook aan die koffermeisjes/mannen die al een gezicht trekken elke keer als ze koffer openmaken waardoor je 't al weet voordat je het ziet.
Ja, verschrikkelijk is dat. Waarschijnlijk ''moeten'' ze dit doen, maar het zou veel beter zijn als ze dit verbieden.quote:Op zondag 27 september 2026 21:27 schreef RipCity het volgende:
Ja, die vent gunde ik alles...maar die vrouw helemaal niksquote:
Dat was 500.000 toch? Die 5 miljoen zat in de twee koffers nadat de teller op 303.000 stond en dat ze zei: ik vind die heel erg veel geld, en die man wel doorging, waarna ze bijna ontplofte.quote:Op zondag 27 september 2026 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, die vent gunde ik alles...maar die vrouw helemaal niks. Wel top dat zij 1x een koffer heeft aangewezen dit spel, en daar zat gelijk de 5 miljoen in.
O ja, dat kan ook. Ik twijfelde al. Maar dat was toen ook funest iig.quote:Op zondag 27 september 2026 22:47 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat was 500.000 toch? Die 5 miljoen zat in de twee koffers nadat de teller op 303.000 stond en dat ze zei: ik vind die heel erg veel geld, en die man wel doorging, waarna ze bijna ontplofte.
Het was funest, want de hoogsten waren 4 en 5 ton. En ze viste nummer 10 eruit, die was de 5 ton. Ze stonden toen quitte. Echtscheiding geschrapt.quote:Op zondag 27 september 2026 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja, dat kan ook. Ik twijfelde al. Maar dat was toen ook funest iig.
Mja, ze zei al wel meteen dat ze zich er niet mee wilde bemoeien en de keus aan hen liet, maar Linda blijft dan alsnog zo’n 12x de vraag stellen of ze een koffer wil noemenquote:Op maandag 28 september 2026 20:19 schreef rvtm het volgende:
Geeft zij als advies een koffer waar uiteindelijk die 500.000 euro in zat..., gaat ze: "ik heb toch gezegd dat je niet naar mij moest luisteren! Ik heb toch gezegd dat je niet naar me moest luisteren!".
Oftwel; zij maakt een "fout" en hij krijgt de schuld.
Het ligt in die relatie denk ik ook nooit aan haar, maar altijd aan de man. Heb met hem te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |