Oh, dat is erg jaquote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe zuur moet het zijn als nu Winston bij je aanbelt met een flut bedrag, wat je dan te danken hebt aan die vrouw.
Is al een keer 0,10 euro uitgegaan hoor toen Winston moest aanbellenquote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe zuur moet het zijn als nu Winston bij je aanbelt met een flut bedrag, wat je dan te danken hebt aan die vrouw.
Ik zit het me net te bedenken! Het zal je gebeuren.quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
Zie je heel vaak. Die mensen snappen absoluut niet wat ze al kunnen hebben door simpelweg op die knop te drukken. Ze zien alleen maar 'ik kan nog meer hebben! ik kan nog meer hebben!'quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Zwansen het volgende:
Wat een dom persoon. Totaal niet denken over wat ze kan verliezen en wat ze kan winnen.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef rwi het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze alles vergooit..... zo rond de 12k neemt ze mee naar huis........????
Of jij moet meedoen aan 6e zintuig of je was klapvee bij Linda?quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef rwi het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze alles vergooit..... zo rond de 12k neemt ze mee naar huis........????
quote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef Ad_rem het volgende:
30 uur per week in de supermarkt staan te zwoegen, je man arbeidsongeschikt.... En dan op die ene avond 266 duizend euro zonder te knipperen vergooien. Mijn god..
Winston mag hier wel langskomen met de 12.000. Als je daar al niet blij mee bent ben je net zo dom bezig als mevrouw en zoonlief.quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |